Jump to content

Probleme cutie tiptronic


Horikka
 Share

Postare recomandată

sal la toti! grija mare sec222 la cutie ca nu e de glumit. mie nu imi merge pe manual de cca un an si jumatate, e un pic naspa dar m-am obisnuit. pot recomanda un mecanic foarte bun din Timisoara, e un pic cam scump dar merita. e parolist si lucreaza foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal la toti! grija mare sec222 la cutie ca nu e de glumit. mie nu imi merge pe manual de cca un an si jumatate, e un pic naspa dar m-am obisnuit. pot recomanda un mecanic foarte bun din Timisoara, e un pic cam scump dar merita. e parolist si lucreaza foarte bine.

Salut,

Si eu am ramas fara tractiune si in Timisoara.

Pentru problema ta cred ca este buna si o vizita pe la MERCOM din Arad, str Saguna, nr. 120 mobil 0723 449 635 sau 0257 280 905. Eu am trecut pe la ei inainte de avarie si mi-au spus ca cedeaza cutia si sa las masina acolo. Nu i-am ascultat si dupa 60 km am ramas de caruta. aveau si cutii reconditionate la schimb dar erau scupe rau (1200 - 1400 Euro). Era unul cu masina pe platforma adusa de la Sibiu.

Ce am vazut pe acolo erau componente de CV Triptronic comandate separat si cred ca ai sa gasesti codul lor pe ele. Ma interesez si de un catalog de piese electronic. Felicitari pentru curaj, eu nu am rezistat si m-am adresat la mecanici. Din fericire avaria a fost generata de impactul cutiei cu un caine mort si a rezultat spargerea scutului, a capacului CV si scurgerea treptata a uleiului. Asa ca reparatia a fost mult mai ieftina decat 1200 Euro si a durat trei zile.

Sper macar tu sa-i dai de capat. Succes!

Modificat de andreicas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, de cat sa dau 1200 de euro sau mai mult prefer sa pun pe ea o cutie manuala la banii astia. Eu am avut curaj si cu achizitia (schimbul) si cu reparatia, mecanicii de aici spuneau ca o rezolvam din Vag si din ulei cu filtru. Nu a fost asa, m-am pus am desfacut cutia, am identificat piele defecte, le-am comandat si acum urmeaza sa o montez dupa care sa pun cuita la loc. Va arat piesa defecta langa cea noua. Sper ca saptamana care urmeaza sa vad daca am reusit sa-mi repar singur cutia.

post-61786-1264873151_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am terminat de pus la loc cutia, am bagat 8 litri de ulei (va arat uleiul si filtrul), am facut setarea ei din Vag si merge perfect. Acum se duce ca glontul sunt foarte multumit de rezultat. Ce mai greu mi s-a parut montarea si demontarea cutiei are 79 kg de accea am fost atatia.

post-61786-1265139248_thumb.jpg

post-61786-1265139270_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru rezultat, cu siguranta ai inspirat incredere pentru cei care vor sa faca acelasi lucru. S-o "restapanesti" cutia sanatos :ninja:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo !! :coffee_lol: ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, dar totusi am o mica pierdere de ulei pentru care va trebui sa demontez iarasi cutia. Cand ma opresc si motorul nu mai merge picura in jur de 50 pana la 100 ml de ulei. Daca motorul functioneaza nu picura deloc. Inca nu sunt decis 100 la 100 ca e din cutie deoarece eu am bagat ulei rosu si ce picura pare a fi mai repede galben gri. Dar poate ca uleiul s-a amestecat cu uleiul din convertor si de accea si-a schimbat deja culoarea. In fine cutia functioneaza bine dar trebuie remediata imediat deoarece pot sa patesc la fel ca si vechiul proprietar, sa distrug piesa respectiva din cauza scaderii nivelului de ulei. Oricum mi-e groaza doar de demontat, deoarece va trebui sa inlocuiesc simeringul de la capacul cutiei pe care se roteste convertorul sau Oringul care etanseaza capacul interior al cutiie.

Atentie am vorbit si cu mecanic din Germania de cutii automate: in perioada de 90000 de km sa mai verificati cateodata nivelul uleiului deoarece din el dispare pe timpul functionarii fara sa ai nici un fel de defect. Asa pot sa apara astfel de situatii neplacute si inca ceva cutia nu este facuta sa tina doar 200000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin "doar 200.000 km" se intelege ca ar trebui sa tina mai mult corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desigur, a mea are 220000 km pe bord dar km au fost dusi inapoi. Cutia se prezinta perfect, discurile fara pic de uzura, inafara de piesa defecta totul arata ca nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea are 280.000 km, imi merge perfect mai putin modul tiptronic (+/-), cred ca am un cablu intrerupt, dar imi este lene sa ma duc sa verific pentru ca voi nevoit sa scot bani de buzunar pt reparare (sunt genul de om care daca nu merge ceva la masina si stiu cum se poate rezolva fac pe dracu'n 4 si o rezolv) si asa prefer sa nu cunosc solutia pt remediere docamdata :( anyway enough offtopic!

In topic: am auzit de la cativa prieteni ca cei de la http://www.reparatiicutiiautomate.ro/localizare.html lucreaza foarte foarte bine cu cutii automate, numai cuvinte de lauda. A fost cineva? le-a facut cineva vreo "vizita"? 100 ron numai revizia la cutie am auzit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu functioneaza tiptronicul deoarece lipsesc contactele de la maneta, nici nu sesizeaza ca este in modul manual. Cred ca au fost aspirate sau asa ceva. Am sa caut pe la dezmemebrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca gasesti undeva si o rezolvare a problemei te rog eu foarte mult sa-mi dai si mie un pm cum ai rezolvat problema/pret/locatie etc :( multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin sa va spun ce am mai facut. Am demontat cutia iarasi, am inlociut simeringul si am indreptat saiba de sub simering care era stramba. Acum cutia functioneaza foarte bine, nu mai am scurgeri dar sunt foarte suparat din cauza consumuluil: locuiesc intr-un oras mic si am in jur de 13%, eu vroiam o masina mai economica dar asta depaseste cu 2 litri la suta consumul fostei mei Vectra de 1.8 125 cai care defapt era si mai vioaie. Am vorbit cu dezmembrare care imi va da o cutie cu sase trepte cu toate piesele aferente in locul cutiei automate. Sau eventual daca o vrea cineva o pot si vinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin :rolleyes:

Hmm...pentru 1 - 1,5 l/100km(cel mult) vrei sa scimbi cutia? Cam asta este diferenta intre automata si manuala...si asta, in cazul rularii in oras/localitate, pentru ca,in afara localitatii, nu prea mai este asa diferenta. Fa si tu o socoteala, cat dai pe o cutie manuala - banuiesc ca o iei SH si cu riscurile de rigoare - si cat te costa in plus acel/acei 1/1,5l de motorina; in cati km amortizezi cutia? 100.000km cel putin!? Daca iti iei manuala, o sa vrei (sau, bine ar fi sa vrei) macar kitul de ambreiaj sa fie nou...vezi cat costa numai asta.

LE: nu mai compara consumurile celor doua masini; tu vrei sa schimbi DOAR cutia pe ACTUALA masina.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut......mie a inceput sa imi patineze in toate treptele......daca fortez..........la rece nu apar smucituri ...dar la calad cel putin de la 1 la 2 paca se rup planetarele ...cand ajung la 2000 ture iau piciorul si schimba fara socuri ..........nu stiu care este cauza...........sa fie tot aceeasi problema?....mentionez ca am inlocuit 2 l ulei cu original vw....in ce am inlocuit are plilitura in el...............poate stie cineva cauza .....va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.pare sa fie uzura in blocul de valve sau a intrat ceva mizerie in el,poate scapi doar cu o curatare a blocului si inlocuire a filtrului si a uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mentionez ca nu este tiptronica cutia ...doar automata.....vara trecuta nici in R nu mai pleca .....am bagat 2 l ulei original vw , atunci nu a curs...dar dimineatza era balta sub masina ......am scos cam o.5 l din ea si i-am bagat acum 3 saptamani.....daca merg usor cu ea nu patineaza numai la fortare sau kickd dar numai la cald la rece nu smuceste..............incerc sa skimb filtrul si uleiul poate am noroc ......mai este o problema...nu am joja de ulei de unde stiu cat sa bag?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu conteaza ca nu-i tiptronik,tot are bloc de valve.eu zic sa mergi la cineva care se pricepe ,sa depisteze pe unde pierde ulei(ai lovit-o pe dedesubt?e deformata baia?),nu te juca pt ca si asa e scump dar sa o strici detot.pt ca degeaba tot completezi tu ulei daca ea pierde si nu stii pe unde si cutia ramane mereu fara ulei.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

p cutie nu se vad pierderi nici intre motor si cutie.............este uscat ......in R pleaca usor numai in D daca ii dai repede smuceste ......ai cunostinte cat costa filtrul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai gasit balta sub masina de ulei si nu se vede pe unde pierde?mergi neaparat la cineva care se pricepe,sa nu fie pe la simeringul de la convertor.intreaba-l pe sec233 de filtru,el l-a schimbat.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

balta am gasit-o atunci (asta vara) ca bagasem prea mult si curgea pe la dop.................dupa am mai scos 0,6 l ......i-am bagat inapoi acum 1 luna dar to apar socuri la cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat simeringul deoarece l-am rupt la demontare si nu am fost atent. Poate la tine pierde in mers si nu vezi. Dar daca iti dispare asa mult ulei trebuie sa examinezi exteriorul sau baia cutiei (dar la tine nu cred ca mai are ce sa curga deoarece simptomele arata ca nu prea mai ai ulei). Faptul cu pilitura nu e joaca deoarece daca este prezenta careva piesa se uzeaza si va ceda. Eu zic sa da-i jos cutia si sa o desfaci ca sigur vei gasi surprize.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
dragosc_dragosc

salut.am un passat 1,8t fabricatie 1998 care are cutie de viteze tiptronic.imi curgea ulei din cutia de viteze pe la semeringul de la priza.am cumparat semeringul,am montat-o pe masina iar acum nu mai pleaca de pe loc.ce se poate face?

cuti de viteze este tipul cjq

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare . am si eu o problema cu un passat model 3b2 din 2000 1,9 tdi , cutie tiptronic , motor atj 115 cp . Masina se tureaza dar nu pleaca dupa loc . A fost schimbat convertizorul , pompa ulei , discuri frictiune si un senzor . La diagnoza cu vag-comul imi da codul de eroare P0730-Gear Incorrect Ratio . Ma poate ajuta cineva cu o informatie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT! Poate sa-mi spuna cineva daca la un passat 2.0 TDI 140 CP cutie DSG tiptronic 21.09.2005- data fabricatiei : EXISTA KIT AMBREIAJ LA ACEASTA MASINA? SAU DOAR volant + CONVERTIZOR? SAU SI UNA SI ALTA? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!