Jump to content

Probleme cutie tiptronic


Horikka
 Share

Postare recomandată

FA o diagnoza si vezi ce apare .

salut,

 

Am scanat si imi da

cod 17142 supapa cuplare 2 , eroare circuit , permanent

cod 17140 valva schimbare 2 , circuit intrerupt / scurt la masa, permanent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut , am un passat 1.9 130cp anul 2003, cutie Triptronic . Am constatat in urma cu acum o saptamana cutia a ramas aprinsa in bord imi smuceste cand o bag de pe P pe D .

Masina este  blocata in treapta a 3 dupa cate spun mesteri de la service,in schimb cutia nu comunica cu calculatorul, subliniez faptul ca am inlocuit calculatorul de la cutie cu altul sa vad daca este posibil sa fie acesta de vina dar nu este . Pe langa toata cuita care a ramas aprinsa in bord a aparut si esp . cand ii dau cheie masini se aprinde si abs dupa care se stinge. Multumesc anticipat!

Modificat de mihai1414
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am rezolvat problema cu cutia automata! M-a costat 700 Euro, s-au schimbat multe piese (inclusiv ambreiajele) la un atelier specializat in cutii automate de pe Sos. Preciziei, sector 6 Bucuresti, la un domn pe nume Adrian. Problema era ca se sperasesera niste piese care nu mai permiteau sa se acumuleze presiunea necesara in cutie. Extrem de serios si eficient, daca vrei nr. dumnealui dati-mi un mesaj! O zi frumoasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut am cutie automata cu ulei schimbat la timp cutia merge fara probleme si am 300 mii km ma intereseaza, daca mai am speranta sa mearga sau are si ea un numar de km de facut standard ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am luat acum un passat 1998 1,9tdi automat si nu știu cum se merge cu ea. Adica la viteze.  Are 1,2,3 si D cum trebue sa plec direct cu D sau treptat cu 1,2. 3 si d. Va mulțumesc anticipat și mai am o nelămurire pentru a putea merge cu peste 120 trebue turata peste 3000? 

Am luat acum un passat 1998 1,9tdi automat si nu știu cum se merge cu ea. Adica la viteze.  Are 1,2,3 si D cum trebue sa plec direct cu D sau treptat cu 1,2. 3 si d. Va mulțumesc anticipat și mai am o nelămurire pentru a putea merge cu peste 120 trebue turata peste 3000? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi pe D - Drive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna, as fi interesat daca puteti sa mi recomandati in Cluj un atelier sau o persoana care sa asigure mentenanta pt. cutie viteze automata/tiptronic Vw Passat 1.9TDI.multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

Tocmai am intrat si eu in hora cu Tiptronic cod EYF pe un Passat 1.9 AVF din 2003.  Piese comandate si din SUA si sunt doar la partea de diagnosticare.

Masina cumparata cu pierderi de ulei intre convertizor si pompa de ulei, lipsa Reverse la rece si usoare smucituri intre 2-3 si 3-2. Altfel treptele ininte decent pentru un necunoscator iar Reverse se trezeste la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Intr-adevar bucsa convertizorului, cea care e in carcasa pompei de ulei a fost gripata, a deteriorat convertizorul, de acolo pierderile de ulei. 

Insa, spre surprinderea mea nu cilindrul D/G era rupt,lucru frecvent la aceste cutii. Continuam investigatiile. Deocamdata montez o cutie de la dezmembrari si voi demonta cutia defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cutia second hand a avut uleiul si filtrul schimbat cu vreo 50000km inainte. Am extras uleiul din convertizor, inlocuit filtru si semering  convertizor, umplut cu ulei Motul Multi ATF   si am testat functionarea cutiei aprox 1500km. Totul e OK

OBS. Calculatorul de cutie invata si se adapteaza la stilul de condus si conditiile de trafic. Aveti rabdare la schimbarea cutiei sau eventual a blocului hidraulic pana isi face toate testele si se pune pe invatat.

Nu abuzati de treapta de mers inapoi! Asteptati cateva secunde bune sa ajunga ulei peste tot in cutie inainte de a scoate din Park, nu-i dati talpa in Reverse si, foarte important, asteptati sa se opreasca masina din mersul inapoi inainte de a muta in Drive. Eu personal scot din R in N inainte de a se opri masina din mersul inapoi, opresc masina complet si apoi mut in D. Mai multe informatii aici http://audirevolution.net/forum/index.php?topic=4252.0

Nu-mi place faptul ca, in stationare, de ex.la semafor, cutia ramane in sarcina. La T4, care are o cutie mult mai rudimentara, nu e angajata trapta 1 sau R daca e apasata suficient pedala de frana. T4 de altfel are 2 switchuri de frana. Fiecare sistem are, binenteles, avantaje si dezavantaje. La T4 trebuie sa astepti cateva clipe dupa ce ridici pedala de frana si inainte de a accelera, altfel smuceste ingrozitor cutia. La Passat, daca ai scos din viteza la semafor, se urneste aproape instantaneu la selectarea unei trepte de miscare. Eu scot la N daca stiu ca voi stationa cel putin secunde bune.

Revin dupa alte teste. Voi demonta blocul hidraulic pentru a-l reconditiona si a-i schimba valva regulatoare de presiune. Info aici 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAXMANU, ai gasit un atelier in Cluj? Pentru cei care nu vor sa mearga la Autoworld, WOB Service http://www.wobservice.ro/ pe str. Bobalna, langa parcarea de la Oser e cea mai buna optiune. Fosti tehnicieni VW/Audi cu multe meciuri in picioare si premiati la  mai multe concursuri nationale si internationale. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Revin cu detalii noi dupa cateva mii de km inclusiv un drum de Bulgaria cu blocul de valve modificat. Totul functioneaza impecabil. Cutia face tot ce trebuie sa faca si chiar cand trebuie sa faca. Eu sunt genul de sofer care schimba viteze si la toate cutiile automate inclusiv la cutia Multitronic de pe A4 sotiei. La aceasta cutie simt nevoia sa schimb viteze mult mai putin decat la cele mai multe masini pecare le-am condus atat chiar si in state si care erau fabricate in anii 2000. Schimba si in sus si in jos cam cand trebuie si mai si invata stilul de condus si se adapteaza la conditii de trafic si inclinatie a drumului. Sunt placut surprins.

Revenind la blocul hidraulic am inlocuit valva regulatoare de presiune cu Kit-ul Trans-Go, am curatat si honuit toate pasajele, am inlocuit o-ringuri si am re-asamblat blucul gresat cu vaselina speciala . E greu sa-mi dau seama daca diferenta simtita dupa modificarea blocului a fost reala sau nu dar pare sa functioneze mai bine decat inainte.Cel putin acum stiu ca blocul nu imi va crea alte probleme pe langa functionarea corecta.

Urmatorul pas este instalarea unui filtru de ulei extern impreuna cu un termostat extern intre filtru si radiator pentru a ajuta sa se ajunga la temp de functionare mai repede mai ales iarna. Mai apoi voi monta si un radiator ulei/aer suplimentar pentru ca sunt momente in care apa e la 97 de grade C si uleiul peste 90. As prefera sa nu treaca de 85 niciodata.

Dar mai intai filtrul extern si termostatul. Instalarea acestora imi va permite si o schimbare aproape  integral a uleiului inclusiv din convertizor.

Modificat de Pitzury
completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Filtru extern si termostat instalat. Acum pe drum inspre oras am castigat vreo 5 grade in si tot nu sunt multumit. Pur si simplu cutia asta nu produce caldura daca nu patineaza convertizorul. Iar daca temperatura creste,  ceea ce se intampla in cateva clipe mult peste 100*C cand patineaza convertizorul la deal, in trafic la viteze mici, amaratul de schimbator de caldura din radiator nu face fata. 

Senzorul de temperatura il am pe suportul filtrului extern pe iesirea din cutie. Patinarea convertizorului modifica instantaneu temperatura la iesirea din cutie spre racitor. Asta imi spune ca o mare parte din uleiul din convertizor merge spre racire. Asta impreuna cu pasajul de ulei care are un buson de 10x1 mm pe partea dreapta a cutiei, deasupra diferentialului care comunica direct cu convertizorul ma face sa cred ca totusi exista posibilitatea de a inlocui si uleiul din convertizor cu putina ingeniozitate si rabdare. 

Planuiesc sa incerc schimbarea aproape integral a uleiului dupa vreo cateva luni de teste si filtrare suplimentara, inclusiv magnetica pe care o fac acum.

Pana atunci vreau sa instalez iarna asta un schimbator de caldura ulei/apa de pe un A8 intre termostat si intoarcerea in cutie. Mai apoi montez radiatorul aer/ulei in locul celui din radiator. Asa voi avea inclzire la inceput si racire mai apoi, plus ca voi avea si siguranta ca, orice s-ar intampla cu termostatul, oricum s-ar bloca, nu va fi supraincalzit uleiul.

IMG-9849.JPG

IMG-9853.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari la toti. Va scriu si eu cu o intrebare, daca esti cineva care s-a mai confruntat poate cu probleme de genul. Iertare daca printre pagini poate o fi raspunsul deja, insa n-am mai avut curaj sa citesc la ora asta.

Am o VW Bora din 2004, 1.9 tdi automata, cutia e model 09A, 5 rapoarte. Tot asa, smuceste, cateodata nu stie parca in ce viteza sa schimbe, e tare "impiedicata" uneori. La cuplarea R, smuceste daca nu stau cateva secunde bune pana isi face damblaua, in D, treapta 1 cand las piciorul de pe frana sa plece inainte parca are un impuls de a smuci dar nu prea grav, si daca o las singura se duce normal, insa nu e ca la altele care daca las frana are doar tendinda sa se duca fara sa simti ca smuceste ci doar pleaca, dreapta 2 e ok dar cand sa dea a 3a, "decupleaza" cum ar pregati pt a 3a, si tot a 2a da, mai sta asa cateva secunde pe la vreo 2200rpm, si doar apoi cupleaza a 3a. Restul 4 si 5 in sus sunt ok.

La kickdown, raspunde destul de bine, decat lagul normal, ca doar nu e DSG. Banuiesc ca o fi fost condusa mult prin oras, si astea sa fi fost vitezele predominant folosite de cutie/valve, sau stiu eu ce are acolo.

De mentionat, nu are istoric service prea relevant, si nicidecum ceva referitor la cutie. Masina cu volan pe dos, locuiesc in UK. Are undeva la 150.000mile/230.000km aprox. Am un OBD Eleven varianta Pro, dar nu stiu neaparat unde ar trebuii sa ma uit sau pe ce sa ma loghez, si imi trebuie ceva coduri sau pinuri...

Aici mi-au cerut 160 de lire pt un schimb de ulei, fara filtru, ca cica nu are. Le-am zis ca are dar e in baie, trebuie data jos...deja parca le dadea cu virgula. Apoi intre 400 si 800 lire depinde ce valve/solenoide trebuie schimbate, sau aprox 1700 o cutie reconditionata. Masina a fost 800 lire toata...

S-ar rezolva ceva doar cu un flush si un ulei nou ? N-as vrea sa ma descotorosesc de ea, in afara de cutie si un pic de rugina pe la aripi, masina e super si e aproape full (cu piele) :D.

Ce ma sfatuiti sa fac, colegilor ?

 

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vei rezolva absolut nimic cu schimb de ulei. Acolo sunt probleme fie mecanice de uzura de ambreiaje/altele SAU de probleme de corp de valve. Daca ai dat 800 lire pe ea, atunci uzeaz-o cat poate. SAU iti poti incerca norocul cu o cutie SH. Dar deja toate cutiile compatibile vor fi cu vechime mare si cu uzura mare. 

@Pitzury relatarile tale ne sunt foarte utile, tine-ne la curent cu progresul! Desi cutia mea a rezistat 200.000 km de mers in Bucuresti cu ulei schimbat rar, pana la reconditionare (si convertizorul a rezistat 220.000 km) asa ca nu stiu cat de mult se justifica efortul!. Pare sa fi fost gandita sa suporte destul de mult abuz pana sa cedeze. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rahatii care iau decizii financiare la producatori ar trebui infometati si pusi sa urce dealuri in fuga cate o saptamana in fiecre luna.

Cutiile astea, in cea mai mare parte a timpului, nu produc caldura suficienta pentru ca blocheaza convertizorul extrem de repede, lucru foarte bun. VW nu s-a obosit sa investeasca in aducerea si mentinerea uleiului in cutie la o temperatura cat mai aproape de 80*C pe alte modele decat W8 si poate si V6 unde au instalat un schimbator aer/ulei cu un termostat foarte bun.  BMW a facut-o pe acelasi tip de cutie: schimbatorul de caldura ulei/apa la BMW primeste apa calda sau rece, avand un termostat de 80*C pe circuitele de apa.

La Passat temperatura fluctueaza mai tot timpul intre 65 - 72*C dar ajunge foarte greu aici daca nu se merge in oras sau nu se urca dealuri. Insa, atunci cand se conduce in trafic, eventual in urcare in trafic,temperatura depaseste 100*C in cateva clipe si e nevoie de foarte mult timp sa revina temperatura la normal datorita schimbatorului prea mic din radiator. Nu au putut sa faca un schimbator mai mare/eficient daca nu au instalat si un termostat. Din testele mele observ ca, chiar si cu un termostat care evita racitorul, cutia se incalzeste greu fara convertizorul patinand, deci nu s-ar putea pune un racitor mai eficient. Dar macar sa fi facut in soft sa activeze dracului electro-ventilatorul radiatorului cand se incalzeste uleiul in cutie nu era asa greu sau costisitor. Asa trebuie sa investesc eu in tot felul de chestii sa activez ventilatorul la nevoie. Noroc ca am ceasurile ISSPRO la care poti, pe langa programarea unei alarme luminoase, sa instalezi un modul care poate porni un ventilator atunci cand uleiul trece de temp setata/programata de user. Si cum senorul meu masoara cresterea temperaturii din convertizor inainte de cel din baia de ulei, cred ca va face o treaba buna sa tina temperatura in limitele acceptabile.

Nu uitati! Chiar daca temp cutiei e in proportie de 90% la si mai ales sub temperatura normala (aprox 80*C), e suficient sa se supraincalzeasca din cand in cand sa se degradeze ireversibil si sa produca defectele atat de des intalnite la aceste cutii.

INTOTDEAUNA MERITA SA FACI CEVA MAI BINE DECAT FABRICANTUL! 

Cel putin ptr mine asa a fost toata viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneam ca temperatura tinde sa stea intre 65-74*C dar nu e asa. Abia acum cu termostatul instalat tinde sa graviteze in jurul a 75*C. Inainte abia ajungea la 60*C. A trebuit sa revizuiesc postarile mele si pe alt forum legate de un T4 Caravelle pe care-l am si pe care l-am modificat. https://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=402195&page=16

Astfel am gasit niste poze salvate pe un drum Cluj-Dej in 5*C temp ambient pe care dupa 6 min la 80-90 Km/h motorul era la 80*C iar cutia la 33*C, dupa inca 11 min/22km  la 120-140 Km/h cutia era  doar la 56*C. Dupa inca 5min/10km, respectiv dupa trecerea dealului de pe varianta de ocolire a Gherlei, cu cateva depasiri uleiul a ajuns in sfarsit macar la 60*C. Motorul era la 94*C. Dupa inca 17min/16km uleiul era tot la 60*C. A crescut la 69*C doar dupa cativa Km in orasul Dej la revenirea pe drumul national unde insa a inceput sa scada spre 60*C dupa cativa km.

Mie nu mi se pare OK asta. De altfel cutia incepe sa se comporte mai bine ( sa-si "dea drumul") doar dupa ce ajunge la cel putin 50*C. Mai aproape de 80*C e temperatura la care totul functioneaza cum ar trebui. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesant!

Curios si eu din fire, anul trecut, folosind VAG-COMul instalat pe un laptop si pus pe canalul de monitorizare a temperaturii cutiei (din blocurile de masurare) am observat cat de incet crestea temperatura uleiului din cutie. Temperatura ambientala era de 10 grade. Dupa ce m-am plimbat cam 40 de minute, prin oras (Bucuresti), destul de agresiv cu accelerarile si retrogradarile temperatura uleiului din cutie era de 65 de grade, aceasta urcare petrecandu-se fooarte greu. 

Probabil senzorul de temperatura din cutie este inferior celui instalat de tine pe traseu care probabil arata mult mai veridic cum fluctueaza temperatura. 

Dar da, la drum lung sunt absolut sigur ca, in general, cutia ramane rece. 

Si eu mi-am pus probleme pentru ca la drumuri normale prin oras (sa spunem 20 de minute) cu temperatura ambientala de iarna, cutia cred ca sta mai tot timpul rece care nu stiu cat de OK este. De altfel, nici motorul nu se incalzeste in 20 de minute (am EGR eliminat). De obicei cand e f. frig afara (sub -5 grade sa spunem) o las 2-3 minute sa se incalzeasca, in P, pe loc. 

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperaturile relatate mai sus sunt logate cu VAG-com, senzorul din cutie e foarte rapid. Senzorul meu extern arata cam aceleasi temperaturi ca cel original cand nu patineaza convertizorul. Este montat la intrarea in suportul de filtru extern, inainte de filtrare chiar pe furtunul de iesire din cutie.

Atunci insa cand patineaza convertizorul, temperatura creste mult in cateva clipe si dureaza putin pana cand se incalzeste si cel din baia de ulei tinand cont ca schimbatorul de caldura din radiator e foarte ineficient si nici ventilatorul nu e pornit. E foarte dificil sa instalezi un switch extern care sa porneasca un ventilator. Senzorii de temperatura aftermarket ptr sistemele de cutii automate care pornesc ventilatoarele o fac cand ajung la o anumita temperatura, 82*C de exemplu si pastreaza aceasta comanda pana ce temperatura scade sub 74*C in cazul unui switch de 82*C. In aceasta situatie unde sa intercalezi un switch de acest gen? Pe turul sau pe returul racitorului? Ventilatorul ar functiona inutil extrem de mult timp.

 In setup-ul meu ma ajuta faptul ca ceasul de temperatura are acest modul programabil  care sa porneasca ventilatorul la o anumita temperatura, in urcare si sa-l opreasca atunci cand temp scade sub cea setata. Vezi aici http://www.dieselmanor.com/isspro/R32599.htm si aici http://www.dieselmanor.com/isspro/R82006.htm

De asemenea faptul ca atunci cand uleiul se incalzeste datorita patinarii convertizorului,acesta e dirijat catre racire, termostatul se inchide complet fortand uleiul catre racitorsi porneste ventilatorul. Daca racitorul e suficient de eficient poate raci uleiul si cu aproape 20*C dela 95*C la 75*C mentinand astfel temperatura la temp ideala de usor sub 80*C. Iar atunci cand convertizorul nu mai ridica temperatura uleiului peste cea a cutiei, ventilatoruleste oprit si eventual termostatul se deschide, uleiul ocolind racitorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

hai noroc am si eu o problema ieri mergeam linistit si dintro data sa inegrit afisajul cutie triptronice P.D.R.3.2.1. si am scanat azi si am urmatoarea eroare.

Address 02: Auto Trans       Labels: 01V-927-156.lbl
Control Module Part Number: 8D0 927 156 BT
  Component and/or Version: AG5 01V 1.9l-PD RdW 1516
           Software Coding: 00003
            Work Shop Code: WSC 00000  
                      VCID: 800FE68B80F6581E143-5000
2 Faults Found:

17114 - Gear Ratio Monitoring 
            P0730 - 35-10 - Incorrect Gear Ratio - Intermittent
17114 - Gear Ratio Monitoring 
            P0730 - 35-10 - Incorrect Gear Ratio - Intermittent

in primvara acestui an baia cutiei a avut o crapatura a pierdut ulei am desfacuto am sudato am schimbat filtru si uleiul a mers normal pana acum .

am observat pe parcursul veri ca pierde ulei undeva intre cutie si motor.

eroarea pote fi de la nivel scazut al uleiului din cutie?

passat b5 1999 ajm cutie triptronica 5 trepte  eu o am de 11 ani adusa din germania are 400-450 000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, daca intr-adevar ai pierderi de ulei pe la semeringul convertizorului, ar trebui sa nu o mai folosesti. Daca bucsa convertizorului s-a deteriorat, s-a deteriorat si gatul convertizorului iar nivelul de ulei scazut va duce la stricaciuni si mai mari. 

O defectiune de acest fel duce necesita reconditionare cutiei nu doar inlocuirea pompei si a convertizorului.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

In ultima vreme am studiat cum as putea integra filtrare magnetica la cutiile acestea. Cateva optiuni dar cea mai tentanta este cea implementata in diferite aplicatii cum ar fi Formula 1 sau industriale si anume cea de la magnom.com

Am luat cate un modul Mini extern ptr cutie si servodirectie dar incerc sa adaptez unul de tip Pump Mate pe filtrul original al cutiei. Asta pentru a filtra pilitura metalica inainte de  a  ajunge in pompa si in blocul hidraulic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

pitzury-albums-trans-fluid-cooling-warmu

Atasat e o poza cu filtrul extern care a avut lipit pe exterior  14 magneti .Mai multe poze gasiti aici  https://www.passatworld.com/forums/members/pitzury-albums-trans-fluid-cooling-warmup.html

Am si un filmulet in care se vede cata pilitura de fier e lipita de peretii interiori ai filtrului unde erau magnetii. Nu stiu cum sa incarc filmulete.

Ce e surprinzator pentru mine e cat de multa pilitura metalica este intr-o zona in care uleiul trebuia sa fi fost filtrat de filtrul original al cutiei.

Am schimbat filtrul extern si am montat 7 magneti Magnesaver astfel:  4 in zona de sus la intrare in filtru si 3 putin mai jos. De semenea am montat un filtru magnetic Magnom Mini pe furtunul de iesire din cutie intre cutie si filtrul extern. Astfel ar fi 3 "baraje" magnetice si sunt curios daca mai trece ceva magnetic de Magnom. Din pacate nu a trebuit sa merg 15000km ca data trecuta ptr ca s-a defectat convertizorul imediat dupa modificari. E foarte posibil ca pilitura anterioara sa fi fost rezultatul deteriorarii convertizorului care isi dadea ultima suflare. Asta a fost cutia second hand pe care am cumparat-o acum 15000 km si care avea spre 300000 km rulati.

 

Modificat de Pitzury
adaugat text
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut

Am o problema ,golf 1.9 tdi 74kw cutie automata tiptronic 5 trepte,masina nu schimba decat treptele 1- 2 si reverse.,am incercat pe manual aceeasi treaba ,ma pot duce cu plus pana la treapta 2 ,se accelereaza pana la 6000 ture dar tot nu ia treapta superiora nici pe d nici pe +,daca iau piciorul de pe acceleratie face  frana de motor .Masina a fost adusa din germania pe platforma fara a o putea proba inaintea achizitionarii.Poate a mai intampinat cineva probleme similare fara a o lua prin eliminare ulei filtru valve etc si la urma alta cutie.

Multumesc si daca am postat gresit scuze.

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!