Jump to content

Probleme cutie tiptronic


Horikka
 Share

Postare recomandată

Buna ziua. Din decembrie am intrat in posesia unui Passat 1.9 tdi 131 cp tiptronic. Citesc acest post de atunci in speranta ca voi gasi un raspuns,dar din cate vad putini posteaza si rezolvarile problemelor. La mine problema este ca pe Retur cu frana calcata imi da socuri , si selectarea oricarei pozitii P,R,N,D se face cu un mic soc aproape insesizabil. Dupa cum am zis am citit acest post si mai nimeni nu are raspuns , asa ca am pus mana pe telefon , cativa prieteni apoi un mic search pe google si am gasit un service specializat pe cutii automate. Sunat , mers pana la domnii respectivi, facut test (0 LEI) , rezultatul la primul test este : ori convertizorul ori o valva mai lenesa din grupul de valve. Pot afla doar daca se demonteaza , ceea ce urmeaza sa fac in viitorul apropiat , iar rezultatul il voi posta aici. O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau ca nu am vazut mai repede mesajul tau Maximix86 dar sa sti ca aveam aceeasi problema si daca iti face din cand in cand cate o scapare cu piciorul pe frana,e posibil sa fie de vina doar o garnitura ce face legatura intre blocul hydraulic si frana D/G,garnitura care este impinsa de un arc care se mai decalibreaza,trebuie doar putin intins arcul,asa s-a rezolvat si la mine.Repet,daca se simte ca si cum s-ar decupla returul pentru scurt timp.Ca sa ajungi la acele arcuri,3 la numar,grupate in linie oblica tinute fiecare de cate o siguranta circulara iar cel in cauza,Returul este cel din partea din fata,spre convertizor,nu se da nici macar cutia jos,doar baia si blocul hydraulic,sper sa te ajute sfatul meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau ca nu am vazut mai repede mesajul tau Maximix86 dar sa sti ca aveam aceeasi problema si daca iti face din cand in cand cate o scapare cu piciorul pe frana,e posibil sa fie de vina doar o garnitura ce face legatura intre blocul hydraulic si frana D/G,garnitura care este impinsa de un arc care se mai decalibreaza,trebuie doar putin intins arcul,asa s-a rezolvat si la mine.Repet,daca se simte ca si cum s-ar decupla returul pentru scurt timp.Ca sa ajungi la acele arcuri,3 la numar,grupate in linie oblica tinute fiecare de cate o siguranta circulara iar cel in cauza,Returul este cel din partea din fata,spre convertizor,nu se da nici macar cutia jos,doar baia si blocul hydraulic,sper sa te ajute sfatul meu

Multumesc frumos , sper sa rezolv cat mai repede si cat mai putin costisitor. O zi buna.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am citit postul tau si am cateva intrebari . cand va referiti la retur va referiti la marsarier . iar cand spuneti scapare va referiti la niste zmucituri ca si cum masina ar da sa se opreasca sau uneori sa o rupa la fuga dar nu reuseste . trebuie sa recunosc ca aceasta problema mi am provocato cu mana mea cand m am luat la intrecere cu un amic si am fortat foarte tare masina . la mine nu face doar in marsarier face si in drive cand sta infranata la semafor 


am facut toate testarile posibile cu diagnoza si masina nu afiseaza nici un cod de eroare nici pe cutie nici pe motor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu,cand nu iti arata erori defectiunea este mecanica.Dar daca ai noroc poate fi si ceva din Garnitura de pe ambreiajul G,caz in care nu se da cutia jos de pe masina.Alta varianta ar fi una din garniturile de pe pistonul amreiajului(frana)G unde cutia se da jos de pe masina.Dar sunt presupuneri,pentru ca si in Drive sunt cuplate 3 Amreiaje in cutie,iar daca unul scapa presiune indiferent de cauza,fie garnitura fie siguranta fie oala rupta,crapata,simptomele pot fi aproape aceleasi,indiferent de locul sau cauza defectuluila aceste 3 ambreiaje multidisc.Daca spui ca se intampla de cand ai fortat-o,dar nu te invinui prea tare pentru ca aceste cutii se mai face un soi de test numit still test unde se tine frana calcate in drive relativ retur si se calca acceleratia la podea maxim 5 secunde cu testerul pe ea se compara in,output speed sa se vada daca patineaza ambreiajele in ea si se executa deoar de specialisti ca e usor periculos :)  .Sper sa te ajute informatiile.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si am vb mai mult de ambreiajul G Razvan pentru ca este cel care e cuplat si pe Retur si pe Drive.Si ultima si cea mai ieftina si mai putin probabila varianta dar nu si imposibila :) ar pute fi ceva din blocul de supape pentru curatarea caruia nu trebuie data cutia jos de pe masina,daca cutia schimba in rest treptele bine pompa ar trebui sa fie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut imi cer scuze ca nu am raspuns mai devreme dar am fost foarte ocupat azi in mod intamplator am descoperit care este sursa zgomotului metalic care se aude cand dau in marsarier si tin masina pe loc din frana . Sa rupt complet tamponul din fata care tine motorul sa nu basculeze fata spate si atinge fulia de la vilbrochen direct in conductele care duc uleiul de la cutia de viteze la racitor si sunt pozitionate intre radiator si motor probabil de aici si vibratiile puternice care apar in timp ce mergeam cu spatele . Mai ramane sa aflu de la ce intrerupe dar totusi bine ca nu a fost din cutie acel zgomot  :D .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Am rezolvat si intreruperile si si alte cateva probleme pe care le facea masina dupa ce am curatat valva EGR si galeria de admisie prin care nu mai trecea nici un creion  :D . Nu integ dece toti dau vina pe cutie de cate ori masina mea nu merge cum trebuie  :grrrrrr: . Oricum niste specialisti in cutii de viteze deja imi pregatisera un deviz de 3500 ron bazat pe o ascultare  :tuktuk: . Se pare ca schimbul de ulei facut de mine mai pe genunchi a fost facut destul de bine acum ca masina trage dinou  cu toti caluti se misca excelent si cutia  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La EGR motorul da senzatia ca se inneaca,da sa se opreasca dupa care se tureaza pana la 1100-1200 rpm,si face asta cand e in sarcina la relanti,la cutia automata evident,pentru ca supapa EGR nu calca bine din cauza funinginii adunate pe umarul acesteia,fapt care permite ca gazele esapate sa fie recirculate inclusiv la relanti.Dupa simptomatica descrisa de tine Razvan si eu am crezut ca e din cutie.Asa ai scapat doar cu o curatare de EGR.Treaba cu EGR-ul la automate am patit-o si eu si pot spune ca am umblat pe la cativa ingineri de service pana sa ma trezesc.Ma bucur ca ai rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum sa iti spun dar este o alta masina egr + admisie curatat +ulei nou in cutie = Imi aprinde asr in bord si cu jantele de 17 cu cauciucuri de 235 si nu ca as fi eu unul care conduce sportiv si biciuie masina dar in sfrsit am revenit la masina de care m am indragostit acum 4 ani cand am cumparat-o  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, va rog sa-mi recomandati un service bun pentru cutii automate tiptronic. Masina este un Passat B5.5 din 2004 1,9 TDI 131 CP cutie tiptronic cu 5 rapoarte. Prolema era ca nu mai schimba vitezele si cutia intra in modul de avarie. Am fost la reprezentanta VW din Piatra-Neamt, Cybernet, am facut diagnoza si am gasit urmatoarele coduri de eroare:

 

Brake electronics

- 01542 - Yaw Rate Sensor (G202) reference wire - electrical fault in circuit

Brake electronics

- 01119 - Gear Recognition Signal

Transmision electronics 

- P0706 - Transmision range sensor a circuit range/performance

 

Cei de acolo mi-au schimbat cablul dintre schimbatorul de viteze si cutie care zic ei ca ar fi fost problema. Acum cutia nu mai intra in modul de avarie dar in vitezele intai si a doua patineaza. Se pare ca are si un defect mecanic cu toate ca inainte sa-mi schimbe cablul multiswitch nu am simtit acest lucru. Stiti cumva un service in Moldova unde sa pot rezolva problema mecanica? Am inteles ca Timisoara si Arad a fi solutia, dar e cam departe. Am cautat pe net si am vazut ceva service-uri in Suceava, dar nici o parere despre ele. Reprezentantele ies din calcul, la Cybernet mi-au zis ca estimeaza undeva pe la 10.000 RON reparatia. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu cei din Timisoara si Arad sunt cei mai meseriasi din tara la cutii automate dar te si usuca de bani, adica doar ca sa demonteze cutia de pe masina, sa o desfaca si sa constate ce e defect in ea costa minim 500 de euro. In functie de piesele necesare iti spun costurile finale, care in cele mai multe si fericite cazuri au trecut de 1000 de euro si nici nu mai ai mare baza in cutie, fiind destul de uzata ajungi sa repari aici si sa crape langa.

Eu zic sa treci la cutie manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sall am si eu un vw passat din 2006 motor de 2.0 fsi benzina si am o problema....cutia este automata...knd merg pe drive sau pe sport are momente knd se decupleaza din viteza si k sa isi revina treb sa iau piciorul de pe acceleratie si imi face des asa doar dupa ce se incalzeste mototrul...dar knd dau pe manual merge foarte bn...ce problema sa aiba...as aprecia sfaturile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca Pitstop Service Burdujeni Suceava

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As incerk dar eu sunt in anglia si mas8na e luata din anglia....si vroiam sa stiu parerile.celor kre cun astfel de probleme pana sa ajung in service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pareri? Fugi cu ea in service sa l scanezi si sa vezi ce e in neregula.

Ps: Fara "k"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

----------

buna ziua,am un passat b5 an 2000 1.9 tdi 115 cai motor atj,acum doua zile am schimat cutia automata cu una manuala in 5 trepte de pe un afn 110 cai din 97,totul sa potrivit de minune,ambreajul,cutia,electromotorul,pedalierele,dar puntea nu deoarece schimba un suport si nici planeterele nu se potriveau.acum la senzorul de la pedala ambreiaj am legat firul rosu cu alb la cel de la pedala frana dar nu stiu pe cel de al doilea unde sa il duc,am inteles ca la ecu dar nu stiu unde...vreau sa stiu daca acel j226 vine anulat si doar facuta punte intre pin 2 si 8 si ce sa fac cu cele doua mufe de la cutie,multumesc mult

Băieți va rog răspunderii si mie va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baiat, in pinul 66 din mufa ECU

 

da, la releu poti face punte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai zi si mie o chestie mufa de la senzoru de turații se potrivește ????? Si inca o treaba imi trebuie si mie cele doua coduri pentru ecu sa il fac sa vadă manuala si nu automata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu iti trebuie dou coduri, ci unul singur - cu VCDS-ul la coding ECU, schimbi codarea pt manuala.

 

o sa trebuiasca sa recodezi si pompa de ABS, etc... 

 

daca nu esti foarte familiarizat cu VCDS-ul, mai bine apelezi la cineva care are mai multa experienta cu el, ca altfel o sa ai ceva bataie de cap.

 

senzoru de turatii... care este acesta, dupa tine ? .... ca sunt mai multi.... 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pa cutie am 2 mufe una cu doi pini si una dreptunghiulara m-a interesează ce modificări trebuie făcute la cutie ????? Precum cablaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca are cineva si poate posta pentru nicolae schema electrica ecu edc 15p sa aibe numerotarea la pini si ce vine la fiecare il ajut eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineața am ai io o urgentă si o nedumerire referitor la releu de pornire nu-l găsesc sub denumirea j 226 as vrea si io sa stiu dacă e posibil sa fie sub alt număr sau poziția exactă

La vw pasat 19 tdi atj din 2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Băieți ați mai auzit de problema cu frânele am facut tot pedalier cutie tot mașina pornește merge ... Am schimbat codu pa eingen in 00002 dar nu am reușit sal fac la ABS ..... Am întâmpinat o problema ciudata cand franez ramân blocate toate patru rotile dar dupa puțin timp cu motoru oprit sa deblochează ce e de facut va rog urgent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!