Jump to content

Senzor temperatura motorina G81


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

cam asa ceva.... din moment ce l-au eliminat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Am gasit si in Etka acea supapa. Din ce mi-a aratat e vreo 120 lei . Dar pana la urma ce face? O incalzeste motorina? Sau o raceste.....

post-55955-0-23739900-1357568471_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine motorina constant la aceeasi temperatura exact ce face lichidul de racire cu motorul. Pe timp de iarna mi se pare o chestie buna.La fostul meu golf 3 nu aveam chestia aia in schimb aveam rezistenta electrica pe filtru.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robinetul ala vacuumatic deschide antigelul pentru circuitul de racire/incalzire al motorinei de pe filtrul de motorina.

Cum ti-a zis si Florin... ori cu cu el, ori fara el. Nu-ti bate capul. E ca si cu amortizorul de vibratii la distributie. O bataie de cap mai putin la motoarele mai noi de 2003.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut, care imi poate spune si mie exact unde in vag pot urmari temperatura la motorina si antigel, am un consum destul de mare, 11.5- 12 , ma gandesc poate imi va scade si mie consumul odata cu schimbarea acestui senzor. La ultima scanare nu am avut nici o eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in blocurile de masura de pe engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Laurentiu Utiu

Azi am facut o proba cu mufa scoasa de la senzorul de temperatura motorina. Cu mufa scoasa si motorul rece am consum la relanti de 0,6. Iar odata cu cresterea temperaturii motorului consumul imi urca la 0.8. 

Cu mufa bagata si motorul rece consumul e tot 0.8 si ramane asa chiar daca se incalzeste motorul. Ce sa cred? Ca senzorul masoara aiurea cand motorina e rece?

Pe VCDS temperaturile de la antigel si cel al motorinei sunt aproape la fel. Cand antigelul are 85 grade atunci motorina are in jur de 75-80 grade. E normal?

Mentionez ca virgula cu mufa scoasa dimineata la prima  pornire motorul merge mult mai frumos, parca nu se zgaltaie asa si nu mai e asa zgomotos.Si relantiul se stabilizeaza mai repede. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stie cineva unde este localizat motorul 1.2TDI ANY de pe Lupo 3L?

Astazi in timp ce mergeam cu masina, s-a aprins martorul rosu Baterie, motorul mergea normal. Dupa ce am oprit si am vrut sa repornesc, n-a vrut s-o mai ia, se invartea motorul in gol.

Pe tester mi-a aratat

 

1 Fault Found:
17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus 
            P1163 - 35-10 -  -  - Intermittent
Totusi in bord nu este check engine aprins, doar cel de baterie. Motorul a pornit o data in timpul diagnosticarii de-am ajuns cu ea acasa dar apoi nu a mai vrut s-o ia.
 
LE: am pus bateria la incarcat un pic si a luat-o. Nu imi mai incarca bateria deloc, cum pornesc consumatori, tensiunea se duce in jos. Cureaua de la alternator este la locul ei, alternatorul se invarte. Ce altceva sa verific?
Modificat de lmihaila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sincer, nu stiu unde e campul respectiv, ca l-a verificat un prieten (eu nu am vagcom). Si asta a fost din intamplare. Senzorul indica -24'C, si temperatura motorului era 88. Deci era clar ca era palit senzorul. Observasem o mica crestere a consumului, dar nu stiam ce este. Acuma, problema cred ca este ca acea pompa de recirculare a motorinei prin racitor nu mai functioneaza. Probabil de la atata nefunctionare, s-a obisnuit asa. http://vwforum.ro/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/icon_flower.gif

Salut. Te rog sa imi explici si mie daca ai trecut prin asta. La tester temperatura motorinei imi arata 80grade, ceea ce nu stiu daca este normal. Dtau si ma gandesc ca daca acum la 25 grade afara temperatura este 80, la 40 grade care vor fi la vara, nu voi lua foc? Oare sa am radiatorul de sub masina infundat? Ma gandesc ca e cam mare temperatura. In afara de acest aspect, am consumul mai mare cu 2 litri fata de obicei, iar intre 1500-1800 ture, in orice treapta, motorul merge in suturi si nu ii gasesc explicatia. In mod normal aveam 6.6 de cateva sute de mii de km. Masina are 260 mii iar de un an am sesizat ca la mers de drum cu 80-90 la ora nu pot sa scot un consum mai mic de 6.5, fata de 4.5-5 cum aveam de obicei. Accentuez, fara ac. Ar putea fi aceasta cauza a temperaturii motorinei? Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul cald, e normala temperatura de 80 grade la motorina. Ea e mentinuta cam la temperatura motorului. Uneori chiar peste.

Deci trebuie sa cauti cauza in alta parte. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Motoarele avf cele fara radiator desupra filtrului de motorina au racitor de motorina? Unde se afla? Stiu ca la unele modele se afla undeva sub masina....

Dar la AVF cel cu filtru de motorina simplu (cu tevi) este racitor de motorina undeva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are racitor sub masina...este pe partea dreapta de-a lungul pragului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca exista si se afla sub acea protectie de plastic...Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost cumva modele care nu au deloc racitor? Caci ne-am uitat la un Passat din 2003 cu filtru de motorina simplu...si nu are nici un radiator de racire a motorinei. Tevile ce vin din rezervor merg direct in filtru...nu e nimic pe traseul lor. 

Oare chiar nu a avut din fabrica sau fostul proprietar l-a dat jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca toate au. Ori sub masina cum spunea cineva mai sus, ori in dreapta fata, in spatele primului grilaj de jos de la pasager.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 2003, l-au eliminat pe cel de pe filtru.

 

din 2002, nu mai este nici radiatorul de racire din bara - dreapta fata - l-au pus sub masina, ca la Audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca nu e nicaieri, e normal? Adica s-au fabricat si modele de Passat 5,5 fara asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Intreb si eu dupa cele citite aici:

- pentru motor AFN unde se afla senzorul?

- se poate citi termperatura indicata de senzor motorina pe display-ul de la clima? (diagnoza)

Ps. am schimbat G62 cu unul original dar cred ca problema cu consumul persista ( urmeaza sa fac plinul )

Modificat de Totalsender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si deci, daca e cazul, se poate schimba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate schimba si cel din pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut aici discutii amanuntite despre acest senzor pentru pompa de injectie de la ALH. Ma intereseaza daca merita sa ma agit si pentru cazul meu sau nu. Adica, e o procedura complicata, sau..... A mai facut cineva treaba asta? Ce tip/cod are pompa la AFN?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!