Jump to content

Senzor temperatura motorina G81


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Salut,

Mi a aparut si mie (din nou) eroarea cu "emission workshop" pe bc. Am fost la colegul Alex_pescaru si am pus vag-com-ul pe masina si a aparut eroare la senzorul de motorina. Am inspectat vizual senzorul si am observat ca firele de la mufa care se conecteaza la senzorul de motorina sunt exfoliate (nu mai au invelisul de plastic) exact unde se prind firele de mufa (sper ca m am facut inteles). Intrebarea mea : trebuie inlocuit tot firul cu mufa cu totul sau se pot lipi firele intrun anume fel?

Multumesc anticipat,

O zi buna tuturor :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am scris si mai sus prin decembrie 2008 eu am cositorit un fir la acel senzor, pana acum nu am avut nici o problema cu el. Este o operatiune destul de grea dat fiind faptul ca nu ai loc si cablul cu mufa este destul de scurta.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok @msanyix am vazut postul tau de mai sus si o sa incerc si eu sa l cositoresc, dar eu acum te intreb: dupa ce l ai cositorit ti a mai aparut eroarea?presupun ca ai sters o cu vag-com ul; dupa aceea ti am mai aparut?

Multumesc

O zi buna tuturor :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci un coleg de pe forum l-a sters si de atunci nu a mai reaparut. Ca idee, daca cablurile sunt rupte (eroare: negativ sau pozitiv deviation) pentru izolare poti incerca sa tragi pe cabluri tub din acela termocontractabil inainte sa le cositoresti fiindca nu prea ai loc sa dai cu banda pe fiecare fir mai ales daca sunt decojite unde parasesc mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok multumesc de idei. O sa incerc, sper weekendul asta, si apoi o sa revin cu informatii mai detaliate.

Multumesc frumos,

O zi buna tuturor :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie cositoriti papucii. Merg si de la mufa de alimentare a radioului. Se scot frumos afara, se taie si se cositoresc cei noi in locul lor. E mai bine asa.

Si eu am inlocuit papucii din mufa bulbului de marsariere. Merge impecabil de-atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumperi de la reprezentanta o mufa de senzor cu tot cu fire, le inadesti si faci legaturile intre ele cu RBK

Firele cositorite nu o sa tina mult mai ales la motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine erau intrerupte, se frecau de tubulatura interculerului s au cedat. Pot spune ca am fost mai norocos deoarece am avut cam 1 cm de fir pana la mufa si am putut sa execut inadirea cablurilor si sa le izolez.

La partea cu consumul dat de acest senzor inca este neelocvent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Scuze daca o sa par putin "tamp", dar @Zabin ce inseamna "RBK" :biggrin: ?

Multumesc anticipat

O zi buna tuturor :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La partea cu consumul dat de acest senzor inca este neelocvent.

poate nu ai mers suficient, dar crede-ma ca la mine s-a vazut in timp real caderea acului de la indicatorul de gaz; acum ca s-or fi adunat consumurile intr-unul mare dat de functionarea haotica a senzorilor de temp apa si motorina + iarna, nu mai stiu, desi tot ce pot sa zic e ca ala de apa a fost defect si in alta iarna si nu am avut pb de consum...deci asta de moto a facut diferenta

dar @Zabin ce inseamna "RBK" :ceuameni: ?

pina ajunge el la aparate iti zic ce am retinut din explicatia lui: e tot un soi de tub termocontractibil doar ca nu e din cauciuc ci din alt material si se face cam ca sticla cind da de caldura ciocanului electric, iar RBK e stantat pe tub

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

:icon_thumright: ceau, ma puteti ajuta si pe mine pt senzorul de temperatura combustibil? si eu am sceasi problema cu senzorul de temperatura combustibil (G81).imi da eroare de -5 grade la temperatura de motorina.motorul la relantiu merge bine este la 900 turatii ,in schimb cred ca ma afecteaza la pornire ca imi porneste greu si cand este cald si cand este frig.am o skoda octavia si mi s-a zis ca senzorul la mine este situat in pompa de injectie,nici macar nu stiu daca se poate schimba?spunetimi si mie daca pot sa il shimb si daca la voi tot asa se intampla cu acest senzor? multumesc

Modificat de c o s m i n
Post dublu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zabin stie si de la mine ca m-a ajutat sa scad consumul :blush:

aici este discutia pentru senzorul de care ai nevoie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

si nu stiam de ce ... consuma atat de muuuuuult :Driver:

am facut o scanare si printre erorile ce au iesit a fost si cea cu senzorul de temperatura combustibil G81 !

am citit azi topicul si din ce am inteles am reusit sa localizez senzorul !

va atasez si o poza sa vedeti in ce stare e si daca l am localizat corect ?!

stiam de mult ca acel senzor e murdar insa tot am amanat sa il curat nestiind ca e fix G81 :Driver:

intrebarea mea : are rost sa il curat sau cumpar direct unul nou ???

post-11596-1265910614_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, el e G81.

Poti incerca sa-l cureti. Ce eroare ti-a dat? Ce temperatura indica la motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic mizeria nu intra in mufa dar nu strica o curatarea + un spray de contact. Eu am avut intrerupt unul din firele de la mufa si imi dadea eroare pe el. In afara de mufa nu prea ai ce sa cureti fiindca nu are componente mecanice.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti da temperatura motorinei cu minus poti sa il schimbi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am schimbat si G81 (67 de lei de la reprezentanta) si am curatat f bine acolo .

pot sa va spun ca se schimba destul de greu acest senzor :D

despre consum nu pot sa va spun exact daca a scazut , mai vad pe parcurs ...

am dat un test vag si mi a dat iar eroare dar am sters de cateva ori eroarea si nu a mai aparut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat senzorul si apare in continuare eroarea ca si intermitenta !

temp motorinei imi da cu + !

are rost sa mai fac ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contacte imperfecte pe traseul dintre ecu si senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

cine ma poate ajuta in legatura cu o problema mareee..am un vw golf di 2002 de 131 cp ASZ cod motor...... scoate un fum enorm si intepator am fost la n testere si nimic clar, iar la service au zis sa merg asa cu ea..... si am facut cam 7-8 mii km si tot la fel.......am gasit o eroare la ultima scanare 17571 senzor de temperatura ca motorinei........ce poate avea... daca ar fi turbina pana acum imi consuma mai mult ulei decat motorina...ciudat dar este la nivel uleiul.........plss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Modificat de C o s m i n
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce temperatura indica la motorina pe tester?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Re !

Am si eu de vreo 2 luni ( de cand s-a racit afara ) probleme cu senzorul asta .. G81.. cea cu intermitent.

L-am curatat de vo 2 ori cu spray de contacte dar tot se aprinde ..

Am sunat pe la firme sa il inlocuiesc si mi-au dat un pret de 220 RON ..

mai devreme era un post unde zicea de 50 RON .. mi se pare cam mare diferenta .. sau astia nu stiu despre ce este vorba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toti cei care au discutat pana acum au motoare TDI. Tu ai 1.8 T . Nu are cum sa fie aceeasi piesa si, implicit, acelasi pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce temperatura indica la motorina pe tester?

Mie imi indica pe tester 82 de grade, iar temperatura lichidului de racire era 85 de grade. Este normala aceasta valoare ? Nu stiu voi cum aveti la passat, dar la mine, ceea ce raceste motorina este un radiator aflat sub masina, in care intra si iese motorina de pe retur. Am pus mana pe el si chiar frigea bine, deci posibil ca senzorul sa indice bine.

Intrebare - Care este senzorul de temparatura ? Cel de la rezervor sau cel care seamana cu senzorul de temperatura al antigelului si se afla pe langa motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!