Jump to content

Senzor temperatura motorina G81


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

C o s m i n

Asa e unii ce munceste prin italia. Nu mai stie sa vorbeste romaneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CosminGeorgian96
On 16.05.2018 at 22:46, 42miticutza a scris:

Daca centralina a ''inotat putin in apa'' inseamna ca masina a fost inundata in vreun fel.  Racitorul de motorina banuiesc ca se afla la G5 tot sub picioarele pasagerului, vezi sa nu fie acoperit de noroi uscat. Pompa din rezervor se raceste cu motorina, si daca motorina vine pe retur la 100°C  se poate arde si a doua. Pana rezolvi trebuie mers cu rezervorul plin oarecum. Adica sa faci plinul cand ajunge la jumatate.

Eu am fost de față cât mașina la el.. cum te uiți la motor, în stânga, acolo de la centralină ( sub ștergătoare ), era plin de noroi/frunze și toate cele.. era înfundată calea aia unde se scurge apa, deci apa a urcat până la centralină, și a intrat în ea pe unde are aerisirea ( dedesubt ), și într-adevăr, pe cip-urile alea, era gen noroi uscat, deci am dedus că făceau contact între ele, sau scurt, nu știu cum să zic exact, și ceva, cumva încălzea motorina.. De atunci nu mi sa mai oprit ( 2 zile ), voi vedea de acum în colo.. 

Da, răcitorul este sub scaunul pasegerului, și este curat, dar atașez o poză, mecanicul zice că nu ar trebui să aibă treabă de la aia.. 

Totuși o curiozitate, de ce zici să merg cu rezervorul plin ?

On 17.05.2018 at 10:14, F l o r i n a scris:

centralina de la ce ?

Centralina de la motor, cea generală, de sub ștergătoare ( în cazul meu )

ascv.png

în urmă cu 8 ore, C o s m i n a scris:

Asa e unii ce munceste prin italia. Nu mai stie sa vorbeste romaneste.

Acum dacă nu am zis ceva exact pe termenul care trebuia, înseamnă că sunt ” italiano vero ” cum crezi tu ? De parcă aș fi aici de bună voie ?

Sunt români care nu au ieșit din țară, și vorbesc și scriu mult mai rău decât mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza

Am spus mai sus ca pompa din rezervor se raceste cu motorina, si daca motorina vine pe retur la 100°C  va incalzi motorina din rezervor, astfel pompa nu se raceste cum trebuie si se va arde. Ori daca ai in rezervor 10 litri, acestia se vor incalzi mai repede decat daca ai 30 litri. 

Racitorul ala arata ca unul care a facut offroad, cu nervurile alea indoite nu mai are suprafata radianta din fabrica, n-are noroi dar e prafuit bine, si praful este izolator. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CosminGeorgian96

Deci îmi recomanzi să-l schimb, sau să-l îndrept/curăț ? 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunță la Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza

Da, una sau alta ...

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004

Buna seara dragi colegi.

As dori sa verific daca imi functioneaza senzorul g81 si as avea 2 intrebari:

1. Verificarea temperaturii combustibilului cu vcds, ch 07, se face cu motorul cald sau rece?

2. Intre temperatura antigelului si cea a combustibilului trebuie sa fie diferente? (si daca da, cat de mare ar trebui sa fie diferenta intre cele 2).

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ar functiona g81 ai avea eroare,ai vreo problema la masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n
9 hours ago, catalin_332004 said:

2. Intre temperatura antigelului si cea a combustibilului trebuie sa fie diferente? (si daca da, cat de mare ar trebui sa fie diferenta intre cele 2).

Gen, antigelul poate avea 0 grade iar motorina imediat dupa pornire sa aiba 100. Niciodata nu vor fi identice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004

Intampin urmatoarea problema: dimineata dupa ce pornesc motorul consumul instant la relantiu este 0,8 iar dupa 5-6 minute scade la 0,6. Dupa ce temperatura apei ajunge la 90 grade consumul instant creste iar la 0,7/0,8. Ma gandesc ca din cauza acestui senzor intampin aceasta problema.

Poate aveti sugestii/pareri de unde ar putea fi aceasta problema si cum as putea sa o remediez.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Ai putea verifica si avansul. Are un rol major in consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004

Avansul este la -2,5.

Din cate am citit pt edc 16 avansul trebuie sa fie la -2,5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

intre -1.5 si -2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Acolo e cauza consumului tau. Muta-l spre 0, uita ce ai citit.

Mi-au mai trecut prin mana PD-uri cu problema asta si s-a rezolvat din avans. La un prieten am ajuns chiar pe la +3 ca sa fie ok consumul. Si de atunci merge foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CosminGeorgian96

Referitor la ce a spus Cătălin. La mine motorina și apa au aceeași temperatură, și vreau să înțeleg dacă are ceva sau nu.

v35t55.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt normale  temperaturile la PD 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004

Atasez cateva fotografii cu temperatura motorinei. Ce parere aveti sunt in regula temperaturile?

Intampin urmatoarea problema si de aceea ma gandesc la senzorul de temperatura motorina:

In luna ianuarie, in timp ce mergeam linistit, masina a ramas fara putere, apasam pedala de aceleratie la podea si masina abia abia se tura pana la 3000 rpm. Am ajuns acasa am pus testerul si mi-a dat o eroare (presure......nu mai retin), am sters eroarea. A 2 zi cand am plecat, surpriza masina nu mai avea nici o problema, mergea  fara nici o problema. Din ce am citit pe forum cred ca a intrat in limp mode. Am facut un exterior de aproximativ 100 km in care am turat-o mai tare fara ca masina sa mai intre in limp mode. Singura problema pe care am remarcat-o a fost cresterea consumului la relantiu care era de la o.5 la 0.7/0,8(motor cald). Nu m-am panicat deoarece trebuia sa schimb distributia si am crezut ca de acolo si consumul mai mare de motorina la relanti.

Dupa schimbarea distributiei, consumul la relantiu a ramas 0.6 (cand motorul este rece) iar dupa ce temperatura apei ajunge la 90 grade si merg mai turat consumul la relantiu este de 0.7-0.8(consum afisat pe CB), iar cu clima pornita si mers mai turat este la 0.9. Mentionez ca distributia a fost pusa cu cale iar avansul este la -2,5, IQ este 6,3/6,6.

Am scanat masina si nu imi apare nici o eroare.

De unde ar putea fi problema si cum as putea sa o remediez?

Multumesc.

 

g81 motor cald.jpg

g81 motor rece.jpg

1 final.jpg

2 final.jpg

Modificat de catalin_332004
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin uita te pe ultimul printscreen...ai 6mg cantitate injectata si 0,6 l consum la relanti...ce mai vrei? e bine esti in parametri

daca nu ai pe ce da banii,iti recomand un schimb de oringuri si un reglaj de injectoare...nu garantez ca o sa scada consumul

consumul e facut si de uzura/ starea injectoarelor

 

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004

multumesc ionut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
catalin_332004
On 25.05.2018 at 12:29, C o s m i n a scris:

Acolo e cauza consumului tau. Muta-l spre 0, uita ce ai citit.

Mi-au mai trecut prin mana PD-uri cu problema asta si s-a rezolvat din avans. La un prieten am ajuns chiar pe la +3 ca sa fie ok consumul. Si de atunci merge foarte bine.

Cu avansul reglat la +3 masina mergea bine, tragea bine, avea putere?

Cand aveam avansul reglat la mai mult de -6 (imi arata valoarea avansului 0 deoarece depasisem plaja +/-6) consumul la relantiu era de 0,5 l/h dar nu mai avea putere si nu mai tragea asa trage acum la -2,5. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut. Stiu ca nu s-a mai scris aici demult dar azi, cand faceam un log masinii, am observat ca temperatura motorinei era la 105 grade. Temperatura antigel avea 95 grade in acel moment. Am citit tot topicul insa nu mi-e clar daca nu e cam mult 105 grade pentru motorina? Senzorul e montat pe retur pe furtunul ce iasa din pompa tandem. Ma gandesc ca daca e chiar la iesire din motor e normal sa aibe o temperatura mai mare.

Multumesc

Motor 2.0 TDI AZV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, este ok. De asta este si radiatorul de racire de sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Ma gandeam ca e vreo problema ca mi se parea mare temperatura

Multumesc Al Bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
On 25.04.2007 at 7:58, DosarPenal a scris:

Senzorul de temperatura pentru motorina este pe retur si in momentul in care temperatura motorinei creste peste o anume limita o trece printr-un schimbator de caldura(radiator) unde motorina este racita prin intermediul lichidului de racire al motorului (antigelu').

Asta ca sa stiti la ce foloseste senzorul ala, deci nu are nimic de-a face cu functionarea motorului.

Bafta!

Si dacă acel senzor nu funcționează, înseamnă că nu mai răcește motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca acel sensor nu functioneaza, ecu nu mai stie cantitatea exacta cat sa o injecteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu o nelamurire in privinta G81. Azi dimineata, verificand daca am ceva erori, am observat ca aveam temperatura la antigel 27 grade, temperatura ambianta era 26,5 grade iar temperatura combustibil 48 grade. Motorul rece, nepornit de 2 zile. Cred ca totusi senzorul meu nu prea indica bine temperatura...

o sa verific si cu motorul cald cat indica.

credeti ca se cere schimbat?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!