Jump to content

Probleme After Tuning


Ratzoiu
 Share

Postare recomandată

Salut

Daca am inteles eu bine din titlul topicului este vorba despre un ALH de 90CP care a ajuns in 140CP. Cate tuning-uri ai facut? Chip-ul si duze de ASV? Sau mai sunt si altele? Si cat ar costa aceasta operatiune? 700RON+? Parca ambreiajul e cel original.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme cu fumul erau cu niste injectoare care se pare ca erau cam mari pt ALH. Acum are injectoare de ASV, puterea nu se stie sigur :) Ambreiajul este cel original datorita faptului ca s-a facut o limitare de cuplu din soft, daca vrei sa beneficiezi de tot aportul de cuplu adus de injectoarele marite, trebuie un ambreiaj sport (mai sunt si cazuri pe forum de oameni cu chip + injectoare la care tine ambreiajul, cei care au masina cel mult din 2000, din 2001 a inceput sa se puna un ambreiaj mai slabut).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma intereseaza problema cu fumul pt ca am citit tot topicul si am vazut ca s-a rezolvat cu duze asv mai mici.

Ma interesa sa stiu dc a facut numai chip si duze marite pt putere de 140cp din alh. Si cat costa ca sunt interesat. Am 30k km si aproape 2 ani si ies din garantie in curand si ma pregatesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, doar chip + duze marite (de fapt mai intai duze si dup-aia chip ca softul trebuie facut custom pt noile duze). Duzele de asv nu stiu cat costa, eventual poti vorbi cu Bestie sau Bogdan G, ei au PP520, alea sunt undeva la 300E parca. Pentru noul soft, vorbesti cu voinea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta vroiam sa stiu. Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am PP764 care au fost 300 E + soft-ul custom facut de Dragos. Fum este "la greu" dar nu ma deranjeaza :D. Puterea nu am masurat-o inca dar conform lui Dragos am mult peste 140 cp (adica 150-160, nu va ganditi la 200 :D ). Probleme cu ambreiajul nu sunt, dar asta probabil din cauza limitarii cuplului la 285 sau 295 Nm (nu mai stiu sigur). Consumul a crescut un pic, este cam 9-10 in oras la mers normal. Per total e o schimbare care pe mine ma incanta, d-aia am si facut-o. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar turbina ce zice.... nu cred ca e prea fericita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar turbina ce zice.... nu cred ca e prea fericita

...daca te referi la a mea, nu stiu ce zice. Dar de ce ar fi "nefericita"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mult peste 140 cp (adica 150-160, nu va ganditi la 200 :) ).

Aici eu unul sunt putin sceptic... 160cp la 4000 ar insemna un cuplu de 285Nm la 4000rpm... mi se pare enorm... un dyno s-ar cam cere la tine :lol:

...daca te referi la a mea, nu stiu ce zice. Dar de ce ar fi "nefericita"?

Probabil ca se referea la presiunea in turbo care a fost cu siguranta crescuta pentru a da destul aer ca sa arda motorina data de injectoare...

P.S. Parerea mea ca trebuia sa mergi pe 520, cred ca obtineai aproximativ acelasi lucru dar fara tona de fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu scoate cine stie ce fum, oricum se mai pot scoate cai numai din soft dar nu mai mult de 140 CP la roata. Tot ce trebuie este un soft bun facut de cineva care sa aiba rabdare. La mine ambreiajul nu patineaza decit in conditii grele, adica 4 pers in masina+bagaje si blana in treapta a 5 a .

Duzele PP764 sunt bune numai cu VNT17, cu turbina stock este ca si cum ai avea un Porsche 911 cu GPL :lol:

Modificat de Bogdan_G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!