Jump to content

Consum Relantii 1.4l/h


undercover
 Share

Postare recomandată

daca a mai avut cineva problema asta , la relanti indica un consum de 1.4 -1.6 l /h iar mediu peste 11, motoru vw e un pd 1.9 101hp , asta sa intamplat de cand au fost schimbate piese la motor ca ala vechi crapase .erori nu are .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

detaliaza ce ai schimbat la motor,s-a umblat banuiesc si la cureaua de distributie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

detaliaza ce ai schimbat la motor,s-a umblat banuiesc si la cureaua de distributie?

sa schimbat bloc, chiulasa , biele,..etc.. si distributia , este vorba de un passat 2003

Modificat de undercover
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca doar indica mult sau si consuma mult?

cu un full merge 700km eu zic ca si consuma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat inseamna full,si unde oras,afara,mixt?

65litri , mixt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scaneaza-l si vezi de are erori.ai scapa de are ceva erori pe la motor...s-au legat corect toate mufele/firele?adica operatia de reparare a fost undeva facuta de profesionisti sau...?deocamdata,scanarea te poate scoate partial din bezna,noi de pe forum nu tare cred ca putem sa te indrumam asa cum poate ai vrea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal trebuia sa faci 1000 de km cu un full ,deci consuma mult rau ca un benzinar !!! eu zic ca nu e reglat cum trebuie motorul ! nu am cunostinte de mecanica dar dute la cine care cunoaste nu te juca cu servisuri de cartier !!! mai intreaba pe forum !! dar cum ai rapus vechiul motor ??? cureaua rupta????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai asta e nu are erori deloc, singura chestie este ca la relanti apare maf 350 si mi se pare unpic cam mare voi ce parere aveti , o sa fac un log cu vag comu si o sa va arat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce MAF ai?difera valoarea aratata de maf pierburg fata de maf bosch

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Am si eu o intrebare, poate e putin off topic: cat trebuie sa fie consumul la relanti pentru un motor de 1,9 TDI de 131 de cai?

Momentan am un consum de 0,7-0,8, dar unii zic ca au 0,4-0,5 la acelasi motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody

Eu la a mea am 0.4 consumul daca temperatura interioara e reglata pe 22 grade (climatronicul la mine e pornit tot timpul). Un consum de 0.6-0.7 am avut vara trecuta, cind afara erau 40 grade si in interior temperatura era pe 20 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cu vag com/ul cantitatea injectata, syncro angle(grup 4 cred) si valoarea din grupul 3(dupa ce faci log si adaptare) si pune aici rezultatele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cineva in Cluj(sau in apropiere) care ma poate ajuta sa fac log-ul de care zice geo2006?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebz stai linistit eu am tot acelasi consum .. 0.7 -0,8 fara consumatori .. cu clima ajunge pe la 1,4 ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru informatii si scuzati mesajul anterior care a fos off topic!

Revenind, azi dimineata am fost la un tip care se ocupa de masini VAG si a zis ca acel consum e variabil si nu prea are ce sa-i faca. Am sa revin cu detalii, dupa ce verific parametrii de care zicea geo2006, is curios sa vad cum e injectia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motor 1.9 TDI -PD, 101 CP

dupa ce am facut distributia la 92.000KM relantiul de la 0.7-0.8 acum sta la 0.9 si cu climatronic sta 1.0-1.2 in functie de nivelul climei

e normal? mentionez ca masina merge ireprosabil, fara balbaieli

se poate si un consum mai mic?

am un sonsum extern de 5l/100km la 110km/h si intern uneori ajunge si la 14l/100km-irelevant, depinde pe unde o iau prin Bucuresti:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am un Golf 4 TDI,101 CP,2003,cu distributia schimbata in Germania si are turatia la relanti de 900 rpm,iar cand pornesc climatronicul turatia la relanti creste cu aproximativ 20 rotatii.Masina consuma in limite normale(4,9%-8%) si nu are alte probleme.Poate sa-mi spuna cineva daca aceasta turatie este normala sau trebuie sa o modific?(Daca trebuie,cum o pot modifica)

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!