Jump to content

Martor "Control Electronic al Motorului" aprins


Jacku
 Share

Postare recomandată

Scuze!M-am exprimat gresit! Asa este :vaporii de benzina (care pana la urma ard, deci...) ii "filtreaza"! Deci are rost sa ma complic cu schimbatul filtrului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BMA

    13

  • Jacku

    11

  • BLiTZ

    7

  • Carmina

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna tuturor!

Am o skoda fabia 1.4 mpi din 2001, cu 100000 km la bord, cu care nu am mai circulat o saptamana. Fiind temperaturi foarte scazute zilele acestea ,am pornit-o cam 15 min in fiecare zi ca sa nu mi se termine bateria. Numai ca astazi dimineata, mi s-a aprins martorul de motor. Sotul meu are vagcom si in urma analizei au iesit 5 erori : P0441, P1637, P1650, P1570 si P1141. Despre P0441 SI P1141 am citit pe forum, insa despre celelalte erori nu gasesc informatii. Stie careva despre ce e vorba? Ideal ar fi daca aveti traducerea in romana, insa este bine si in engleza. Inca ceva: in ultimul timp, cand mergeam cu ea la o viteza mai mare de 70 km/h mi se parea ca trepideaza usor motorul. Nu stiu daca ce auzeam eu era de la motor, dar era un zgomot ceva de genul :tac,tac,tac. Astept pareri! Merci mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17978/P1570 - Engine Start Blocked by Immobilizer

Possible Symptoms

Engine starting but stalling immediately

Possible Causes

Key(s) not matched

Instrument Cluster not matched

Engine Control Unit (ECU) not matched

Engine Control Unit (ECU) Power Supply faulty

Possible Solutions

Match Key(s)/Instrument Cluster/Engine Control Unit (ECU)

Check Engine Control Unit (ECU) Power Supply (Relay)

Special Notes

If no other immobilizer related fault codes are stored and the immobilizer related meas. blocks are fine except Engine Start not allowed, try cold-booting the car. Remove both battery cables from the battery. Short the battery cables together (away from the battery) for about 15 seconds. Reconnect the battery.

Cred ca era mai bine daca puneai aici rezultatul scanarii asa cum apare el pe Vag-Com. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si eu am patit de 2 ori pana acum acest lucru.adica mi s-a aprins martorul de control electronic al motorului.

eu cred ca este din cauza frigului. doar iarna asta mi s-a intamplat.

seara faceam drumuri scurte, maxim 1 km (eu las la liber masina cand o opresc) si trag frana de mana.

prima data s-a aprins cu frana de mana si nu se mai stingea frana.

dar a doua zi nu s-a mai aprins. la fel si aseara.

azi nu s-a mai aprins.

eu cred ca e din cauza frigului. poate si altceva. dar deocamdata nu banuiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

Am o fabia 1.4 16v 75cp ,masina a stationat 5 zile ,la pornire mi s-a aprins EPC si check engine,dupa

citiva km EPC s-a stins dar check engine-ul a ramas aprins pina azi dimineata cind m-am programat la Bosch service Oradea.

La diagnoza cu vag com s-a memorat :

error 17550 - load calculation cross check : lower limit exceeded :D

Baiatul mi-am zis ca daca se repeta va trebui sa verifice motorul

Va rog sa-mi spuneti la ce sa ma astept ?

Unde as gasi pe net semnificatiile codurilor de eroare?

Am platit 68 RON pe diagnoza.

Multam :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cautarile mele rezulta

17550/P1142/004418 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded

Possible Causes

Mass Air Flow Sensors (G70) faulty

Intake Air System faulty/leaking (false Air)

Throttle Pedal faulty

Throttle Body dirty/faulty

Possible Solutions

Check Mass Air Flow Sensors (G70)

Check Intake Air System

Check Throttle Pedal

Check Throttle Pedal Position Sensor (G79)

Check Throttle Pedal Position Sensor 2 (G185)

Check Throttle Body

Check Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187)

Check Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188)

Check Engine Control Unit

din pacate si eu sunt cam incepator si nu iti pot spune mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mercy fain.

Sper sa fie cit mai ieftin.

Unde ai gasit informatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum doua zile mi s-a aprins si mie martorul asta la bord. Vreau sa mentionez ca masina era incalzita si totul mergea perfect. Am oprit motorul cateva minute si cand am pornit din nou martorul statea aprins. Ce-i drept era aprinsa si pompa de benzina pentru ca ma pregateam sa merg sa alimentez. Am oprit la un Petrom, am pus benzina 95 fara Pb, insa tot nu s-a stins. Am mers cu masina mai departe, am lasat-o in parcare vreo 30 de min. cand am plecat martorul nu s-a mai aprins. Oare sa fi fost din cauza cantitatii mici de benzina pe care o mai aveam in rezervor?

De asemena uneori cand mai stau cu ea la relanti mai simt niste trepidatii ale motorului. Ma gandeam sa fie oare bujiile? Stie cineva cam la cati km ar trebui schimbate?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cateva seri imi spune sotia ca la Fabia s-a aprins la bord becul de la "motoras", adica catalizatorul. E adevarat ca a mers mult "pe loc" prin centru si rezervorul se apropia de rezerva. Am facut plinul si s-a rezolvat. S-a stins. Apoi ma suna iar, din oras, in aceleasi conditii de drum, si imi spune ca pe langa catalizator s-a aprins si EPC-ul.

Intre timp a mai aparut si o variatie a turatiei la relanti. Am fost in service la Brady si am curatat si setat clapeta de acceleratie. Acum merge rotund. M-a costat 72,59 lei, cu TVA inclus. Cu bacsis, putin peste 100. Dar au mai si curatat un senzor din catalizator, asa ca am rezolvat si problema beculetelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul din catalizator este sonda lambda?

Este bine sa fie curatata din timp in timp? :nono:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asemena uneori cand mai stau cu ea la relanti mai simt niste trepidatii ale motorului. Ma gandeam sa fie oare bujiile? Stie cineva cam la cati km ar trebui schimbate?

Bujiile se schimba la 60.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Sal!Am o skoda fabia 1.9SDI care dupa pornire imi ramane martorul "controlul electronicii motorului" aprins.Aveti idee de la ca ar putea fii?Din cate am citit pana acum am vazut aceasta problema decat la motoare pe benzina, nu s-a plans nimeni cu diesel pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai de toate o diagnoza. In urma rezultatelor diagnozei vedem ce e de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

si eu am aceeasi problema cine a facut testul poate sa-mi spuna cam despre ce e vorba?

ce poate fi la un motor diesel.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va spun eu ce este: o sa gasiti defect pe clapeta oprire motor V157, un scurt la masa, ceva. Mi-a aparut si mie alaltaieri prima data dar l-am sters si n-a mai aparut insa cunosc pe cineva care are o fabie mai tanara ca a mea cu un an si merge cu martorul ala aprins in bord de 1 an de zile. Asta e... o clapeta de oprire e vreo 7-800ron, eu personal n-am atati bani sa dau pe ea.

Marog, asta este una dintre cauzele cel mai des intalnite la SDi-urile care nu prea au avut probleme. Dar e bine sa cititi la randul vostru defectele din ECU ca sa nu cumva sa fie altceva mai grav.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa mai adaug ca eroarea mia aparut culmea exact in ziua in care am scoso din service in urma schimbului de distributie.am vazut ca mai discuta cineva ca ar avea legatura.ar trebui sa ma duc inapoi la service? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai poate insemna senzorul de temperatura al motorinei, (la SDI e in pompa de injectie) - a fost cazul meu. Sau senzorul de temperatura al apei, unde dupa ce am scos mufa si curatat contactul, a disparut dupa cele 5 porniri ale motorului. Nu a trebuit schimbat G2/G62, desi am inteles ca cam au tendinta sa se duca (discutia senzor negru vs. senzor verde). La tine, daca ti-au schimbat distributia, au scos si antigelul. Sa nu fie ramasa acolo o bula de aer (nu e teoria mea, am citit-o si io :icon_cool:).

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care defectul a aparut in urma schimbului de distributie este IMPERATIV necesar sa faci o scanare sa vezi ce defecte gasesti. Nu care cumva sa nu fi strans bine cele 3 suruburi cu care se prinde roata de pe pompa de injectie a.i. distributia sa se fi dus de la punct. Eu zic sa faci ceva si repede in privinta acestui defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi se aprinde acel martor in bord, au zis mecanicii ca din cauza benzinei de proasta calitate, ca erori cand am pus-o pe tester nu au aparut. Insa problema e ca la mine nu se mai stinge. Alimentez de la OMV dupa ce la MOL mi se aprindea tot timpul. Si nu, nu e sonda lambda. Ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

am facut o scamare si mia dat rezultat defect motorasul ce da aer in admisie...debitmetru cred ca se numeste.

a mai avut cineva probleme cu el? mi sa spus ca ii vreo 700 ron da se poate circula si asa.care is dezavantajele daca nu il schimb?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti circula cu el defect, vei avea consum marit de combustibil. Cauta in dezmembrari si vei gasi la pret rezonabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost si eu la reprezentanta si mi-a confirmat ceia ce stiam: tb sa curat EGR si clapeta de acceleratie si apoi sa vedem daca mai apare ceva

pentru toata operatiunea asta mi-a cerut 100 lei si le-am zis pas

problema e ca mi-au pus-o pe tester, cica mi-au readaptat clapeta (desi nu aveam nici o problema) si mi-a strest eroarea, nu se mai aprinde martorul motor dar acum imi trepideaza la relanti (inainte nu facea asa)

ce naiba i-a facut ala?

acestea erau erorile:

2 Faults Found:

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 1: System too Lean

P1151 - 35-00 - -

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!