Jump to content

Martor "Control Electronic al Motorului" aprins


Jacku
 Share

Postare recomandată

Suma este foarte OK!!! Eu de obicei iau 2 beri pe chestia asta. :8:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BMA

    13

  • Jacku

    11

  • BLiTZ

    7

  • Carmina

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu e problema...o schimbam si eu...dar lipsa de timp..si trebuia sa imi fac rost de chei...eh..asa in jumatte de ora am terminat distractia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare !

Deci, am si eu in mare cam acceleasi probleme ca si voi cei care ati postat aici.

Am o fabia din 2001 cumparata de la sibiu de la bisnitari care aduc de afara (eu sunt din pitesti) acum o luna si ceva.

Am luat masina cu 84 de mii de km ( cica reali) si acum are 86 de mii.

In opinia mea (de atehnic :))) masina a mers bine pana cu putin timp in urma cand a inceput sa imi faca probleme la pornirea la rece. Aceeasi problema semnalata si de "jacku" si "loredana 80" - adica tindea sa se opreasca daca nu o acceleram putin si mergea trepidat. Daca incercam sa plec imediat dupa ce am pornit-o se oprea motorul, reporneam si apoi totul era ok.

Am fost cu ea la tester si mi-a dat o eroare la alternator, m-am dus la un meserias care mi-a zis ca alternatorul e ok, da bine, ca s-ar putea sa fie de la injectoare, si mi-a recomandat sa pun aditiv pt curatare in rezorvor.

Zis si facut !!!

Am facut plinul cu benzina top99+ de la petrom si am pus adititvul.

In perioda cat am mers cu plinul si aditivul respectiv, mi-a mai facut de vreo 2 ori faza cu pornitul la rece, dar apoi nimic. Apoi am alimentat iar tot cu top99+ ( mi s-a parut buna benzina) 20L si inca mai merg cu ei, iar totul e ok dimineatza.

Acum 2 zile insa mi s-a aprins martorul de " control electronic al motorului".

Am fost iar cu ea la tester, si mi-a depistat aceeasi eroare la alternator (da o tensiune mai mica decat normal).

"Meseriasul" mi-a zis ca s-ar putea sa fie releul de incarcare sau diodele, si mi-a recomandat sa schimb si bujiile pt ca motorul are uneori un mers neregulat si ele ar putea fi cauza.

Ideea e ca, desi eu am aceleasi simptome ca si la voi mie nu mi-a pomenit nimeni de sonda lambda.

As mai incerca la un alt "meserias" sa vad ce zice.

Voi ce parere aveti ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza logul vagcom cu erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"meseriasul" m-a pus sa notez eroarea asta : - 17911

de alta nu mai stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca e meserias omul. Te duci sa vezi ce-are masina si el habar n-are.

17911- se refera la lipsa unui semnal de incarcare de la alternator. Verifica firele de pe-acolo, trebuie sa ai o mufa. Calculatorul de motor trebuie sa stie in permanenta gradul de incarcare al alternatorului (care reprezinta si el o frana pentru motor, frana care creste odata cu gradul de incarcare al lui) pentru a sustine in prealabil turatia de ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pateam aceeasi chestie cu relanti instabil, si motorul nu voia sa se accelereze deloc primele cateva secunde, atunci cand bateria imi era pe moarte. Am patit de vreo 3-4 ori chestia asta. Dupa ce am schimbat bateria nu am mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omu' mi-a zis ca am curentul slab pe alternator, si ca ar putea fi releul de incarcare sau diodele.

imi zicea ca am curentul pe alternator 13,4-13,5 in loc de 14,5 cat ar fi normal.

eu am zis sa cer si parerea voastra, sa vad daca avea dreptate omu'

deci, eu inteleg ca avea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

just4passion

FRATILOR, AZI S-A APRINS !!!!

de ce oare, de ce oare ? sper sa nu fie vreo surpriza de sonda lambda ca am pus-o....

vis-a-vis de ce s-a scris mai sus, bateria mea e pe moarte, ma mir ca abia mai porneste.... o avea vreo legatura ????

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Deschid topic nou pentru problema asta care imi mananca nervii de vreo juma' de an:

De cate ori merg la drum lung si conduc mai sportiv dupa un anumit timp mi se aprinde martorul de control electric

Scanarea vag-com spune:

17559 Long term fuel additive

Air, Bank1, Range1

SYSTEM TOO LEAN

P1151/35 - 00

La o diagnosticare mai amanuntita problema se pare ca poate fi din mai multe locuri.

Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi?

Filtrul de benzina l-am schimbat recent, si nu alimentez decat OMV si MOV 95 sau 100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MIP, fie mergi la Compexit fie-mi postezi mie aici seria de sasiu a masinii tale ca sa vedem presiunea la care functioneaza regulatorul filtrului de benzina de pe masina ta. Sigur ai alt filtrul+regulator decat trebuie.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz aceeasi eroare imi dadea si cu fostul ei filtru care era cel original. Adica cel cu care a venit masina din germania.

Sigur sa fie de la asta?

Nu as merge la compexit pentru ca ei din service traiesc si mi-e sa nu imi spuna ca trebuie schimbate 3 sferturi din motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat distributia? Eu aveam eroarea asta dupa ce desteptii de la Skoda mi-au montat distributia nealiniata corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am schimbat-o. Cum adica nu era aliniata corect? Masina a functionat normal dupa ce am schimbat-o eroarea mi a aparut la mult timp dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident :lol: Si mie, doar e "long term" :lol:

Si masina mea mergea, dar nu cum trebuie. Nu avea putere la turatii mici. Verifica cu atentie aliniament distributie. E cam "empirica" si la ochi treaba, nu e mare lucru sa fie 1-2 dintisori "miscati".

O jumatate de an m-am luptat cu eroarea asta...

Eu zic doar sa reverifici distributia atat. Eu am pierdut 1500 eur, pe diverse piese, pentru ca nimeni nu a verificat distributia (fiind facuta la service autorizat Skoda, nu a dat de banuit)

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca aceeasi eroare ti a dat si tie dupa ce ai schimbat distributia? cea mai sus postata de mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea mea era:

Control Module Part Number: 036 906 034 BK

Component and/or Version: MARELLI 4LV 3335

Software Coding: 00071

Work Shop Code: WSC 59773

Additional Info: TMBND26Y113103186 SKZ7Z0Y0561044

1 Faults Found:

17574 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 2: System too Rich

P1166 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare,

Am si eu o Cordoba din 2000 si am si eu aprins martorul de "Check engine"

Dupa scanare am gasit urmatoarele erori la motor :

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 6K0 906 034 D

Component: MARELLI 4LV S152

Coding: 00001

Shop #: WSC 06402

3 Faults Found:

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 1: System too Lean --- sonda Lambda

P1151 - 35-10 - - - Intermittent

17566 - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal

P1158 - 35-10 - - - Intermittent

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Imi poate spune cineva care ar putea fi problema ?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai dupa cum scrie si mai sus una ar fi senzorul de presiune din galeria de admisie g71 si cealalta ar fi o problema cu circuitul de incalzire al sondei lambda.

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 1: System too Lean --- sonda Lambda P1151 - 35-10 - - - Intermittent

Am o intrebare: partea cu "sonda lambda" , a aparut in codul de eroare sau, ai trecut-o tu? :lol:

Parerea mea (sper sa nu gresesc) este ca, nu face parte din codul furnizat de Vag-Com; mai mult, chiar nu are treaba sonda lambda cu eroarea respectiva si cred ca are legatura tot cu "problema" lui G71.

In rest... asa cum spune si saboteur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina mea poate sa functioneze o viata in oras fortata,turata orikum ca nu are nici pe drak

in schimb cand o scot la un drum lung de cca 100 km afara si circul la viteza de croaziera mi se aprinde si mie acel bec

DOAR LA DRUM LUNG!

am facut vreo 5 testarii si tot nu-mi dau seama ce e

o data mi-a aparut o eroare care zicea aproximativ asa: MESSWERT LESSON!..sper ca bine mi-am amintit!

INca nici azi nu stiu ce sa fie,,,oricum am sters eroarea la test si de vreo 3 luni numai prin cluj umblu si totul e perfect

da parca vad ca daca o scot pana la tara la ai mei iar se aprinde!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

No asa!Uite cum sta treaba la mine: de trei zile, dupa ce am alimentat cu MOL 95(ca de obicei) mi s-a aprins si mie martorul de la controlul electronic al motorului!Am mai patit chestia asta de vreo trei ori intr-un an de zile...La test da eroare de genul" dezaerisire insuficienta a rezervorului"!Am inteles ca este un filtru cu carbune activ imbacsit! Un filtru prin care trec gazele de combustie din rezervor catre motor.Dupa o vreme se va stinge singur martorul :vaidecapulmeu: Cel mai mult a tinut o saptamana. Ce parere aveti? Merita sa ma duc in service sa schimb filtrul ala? E scump? Sau la anul vand masina asa cum este acum? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi martor de bord l-am avut si eu prezent ptr. cateva zeci de Km asta vara si m-am cam speriat; am pus o intrebare la dealer skoda in C-TA si mi-a spus ca este probabil de la o benzina mai "proasta"

ce-i drept, dupa o realimentare a disparut alarma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No asa!Uite cum sta treaba la mine: de trei zile, dupa ce am alimentat cu MOL 95(ca de obicei) mi s-a aprins si mie martorul de la controlul electronic al motorului!Am mai patit chestia asta de vreo trei ori intr-un an de zile...La test da eroare de genul" dezaerisire insuficienta a rezervorului"!Am inteles ca este un filtru cu carbune activ imbacsit! Un filtru prin care trec gazele de combustie din rezervor catre motor.Dupa o vreme se va stinge singur martorul :unsure: Cel mai mult a tinut o saptamana. Ce parere aveti? Merita sa ma duc in service sa schimb filtrul ala? E scump? Sau la anul vand masina asa cum este acum? Multumesc.

cum adica "gazele de combustie din rezervor"? de unde ai gaze de combustie in rezervor? :blush:

filtul ala "condenseaza" vaporii de benzina din rezervor si ii baga la motor (ca sa nu pierzi vaporii aia de benzina in atmosfera - exista ceva norma europeana care reglementeaza cat are voie o masina sa "polueze" cu vapori de benzina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!