Jump to content

Audi Es Trei


Adrian@revo

Postare recomandată

Merci baieti :angry:

Intr-adevar sunt multumit de timpul obtinut (si de locul 1 :-) cu toate ca nu erau conditii tocmai ideale, mai exact doar 6-7 grade Celsius si vant destul de puternic din lateral-fata. "Esica" s-a comportat exemplar ca de obicei si s-a dovedit mai rapid ca multe masini care cel putin teoretic erau cotate mult mai bine, lucru care ma bucura nespus mai ales ca in setup-ul actual nu am facut nici un compromis de comfort, masina fiind mult mai usor si placut de condus ca una standard.

Filme vor veni si ele, pana atunci doar cateva poze pescuite de pe net :-)

post-8096-1237816011_thumb.jpg

post-8096-1237816020_thumb.jpg

post-8096-1237816079_thumb.jpg

post-8096-1237816116_thumb.jpg

Modificat de Adrian@superchips
Link către comentariu

Felicitari! Ai intr-adevar o masina extraordinara.

Am si eu o curiozitate: cum a fost organizarea, comparativ cu ce se intampla pe la noi? Presupun ca nu este asa aiurea ca in Romania

Link către comentariu

Nu cred ca exista termen de comparatie intre ceea ce se intampla in Ungaria si ceea ce se intampla in Romania..Din pacate.. Cu toate ca intre Arad (Oradea, etc) si Budapesta au fost numa 300 km, diferenta de civilizatie e de 100 ani. Scuze de off topic :angry:

Link către comentariu

Pai da, povesteste si tu cu amanunte.... ce concurs a fost, ce masini, etc.

Link către comentariu

Bebe a spus foarte bine, intre cursa desfasurata la Craiova saptamana trecuta si cea din Ungaria nu exista termen de comparatie :-)

In ceea ce priveste concursul, aceasta a fost a 2-a etapa din calendarul de Drag Racing din Ungaria la care au participat concurenti din Romania, Austria, Germania, Slovacia si evident Ungaria. Organizarea a fost la cel mai inalt nivel (tot ei vor gazdui King Of Europe 2009) iar echipamentul de cronometrare este unul cu adevarat profesional (Race America). De asemenea pe frecventa radio FM 88.5 Mhz se putea asculta live desfasurarea evenimentului, timpii inregistrati, etc.

Initial am fost curios sa vad ce timpi poate scoate "esica" in setup-ul actual, deci masina de zi cu zi. Am ajuns la locul faptei pe la ora 11 AM si am facut cateva run-uri in compania unui M3 V8 420 Cp (cu soft) si a unui Subaru STI 2008 (cu soft), ambele castigate destul de usor :-) Timpii inregistrati mi-au permis accesul in finala grupei mele unde in semifinale am intalnit o Integra din Slovacia amplu modificata (Dumnezeu stie cu ce ca scotea low 13) iar in finala un Opel Kadett din austria cu turbo si nos care scoatea si el mid 12 constant. De asemena comparand timpii inregistrati in acea zi, "esica" a fost mai rapid decat masini precum M6 usurat + sliks, RS4 V8 cu mods, EVO-uri, STI-uri, Corvette, AMG-uri, etc. :-)

Modificat de Adrian@superchips
Link către comentariu

FELICITARI!!! Esica al tau a facut senzatie in Ungaria. Astept sa vad la vara, fara vant si cu aderenta mai buna ce timp vei scoate, si poate ne intalnim la start ;)

Link către comentariu

Sunt cu adevarat impresionat ce masini ai reusit sa faci.

Felicitari pentru prestatie!

Ai mers cu anvelope normale sau semislick?

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

avand in vedere ca avem masinile identice doar culoare difera sii faptul ca aicu e mai slabut :salut:

pot sa iti raspund ca are Michelin Pilot Sport 2 aceeasi dimensiune ca de fabrica 225/40/18

nu are rost sa punem sliks pt ca noi mergem zi de zi cu masinile noastre :D all day car....

Link către comentariu

Super tare , in unele cazuri nu numai masina face diferenta , cum s-a vazut si la craiova unde stiu ca nu v-a placut(ps: nu o sa iasa niciodata ceva bine atata timp cat baba va fi la acr...)

Diferenta mai e facuta si de sofer...

Bafta in continuare!

Link către comentariu

Pilot sport 2 e oricum o anvelopa foarte smechera.

Ma gandeam insa ca niste roti echipate cu R888 special de curse ar conta.

Link către comentariu

Elegant. Imi place ce aud. Sa ne zici si noua pe larg care au fost modificarile pentru cursa, puterea estimativa, etc. Mersi.

Link către comentariu

Thanks guys :icon_thumright:

Modificarile sunt cele listate pe pagina precendenta, adica nimic special fata de cum merge masina zi de zi. Singura diferenta a fost ca in drum spre cursa pe autostrada am reglat avansul (timing-ul) pentru benzina Shell V-Racing 100 din Ungaria, evident mai buna decat benzinele de 100 de la noi. Puterea este cea specifica pentru REVO STG2+, adica +360 bhp si +460 Nm.

La cursa am participat doar pentru ca eram curios de performanta reala a masinii, nicidecum nu doresc sa fac din esica un "drag machine", ea va ramane ca si pana acum o masina de incredere care poate fi folosita zi de zi, fara sa fac nici un compromis de comfort sau de fiabilitate.

In schimb ce imi place cel mai mult este ca masina este un "sleeper", adica multa lume nu face diferenta intre un S3 si un A3, asadar cand "ies la joaca" am ocazia sa vad diverse expresii pe fetele unor posesori de masini mult mai bine cotate, care sunt nepretuite (vorba reclamei de la Mastercard) :-)

Link către comentariu

uau:D

felicitari pentru masina .. e super tare .. am citit topicul cap coada ( si pe al tau si pe al lui nadir ) .. si urmaresc cu interes sa vad ce modificari mai faci (faceti)

felicitari inca odata la amandoi ..

spor la modificari .

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

eu vroiam sa imi schimb franele in viitor dar cu noua formula discuri stock si placute DS2500 masina franeaza mult mai bine :icon_thumright:)

va reomand si voua :)

Link către comentariu

Nadir, s-ar putea sa se duca discurile foarte repede daca fol DS2500, bineinteles si in functie de cum folosesti frana. Ar trebui sa te gandesti pe viitor la un upgrade mai serios totusi.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

pt 360 cai cat am/avem acum fac fata astea :blah_: porma o sa trecem si noi mai sus.

oricum discurile de s3 sunt mai bune decat alea de rs4 si rezista mai mult + sunt ieftine fata de alea de rs4 :)))

Link către comentariu

Momentan franele OEM cu placute OEM se descurca bine, ramane de vazut insa la Nurburgring :-) Evident solutia ideala si profi este un Big Brake Kit.

Pana una alta niste poze de la evenimentul din ungaria multumita celor de la tuninggrage.ro

post-8096-1238055005_thumb.jpg

post-8096-1238055030_thumb.jpg

post-8096-1238055035_thumb.jpg

post-8096-1238055043_thumb.jpg

post-8096-1238055049_thumb.jpg

Link către comentariu

STI-ul avea soft si anvelope de iarna (solutia ideala pentru vremea respectiva). Pe 1-a a fost STI-ul minimal in fata, pe a 2-a am trecut eu minimal in fata, dar incepand cu a 3-a am inceput sa ma distantez considerabil, iar la final am inregistrat un timp cu aprox. 0.5 sec mai bun.

0.5 secunde la o viteza de iesire de aprox. 180 kmh/ inseamna 25m :-)

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!