Jump to content

Audi Es Trei


Adrian@revo

Postare recomandată

Franele de pe S3 sunt foarte eficiente, ele fiind gandite sa opreasca masini considerabil mai grele (de ex. Audi S4 4.2 V8 344 Cp).

Asta nu inseamna ca nu este loc de mai bine dar pentru moment sunt suficiente cele stock, desi imi fac cu ochiul franele de pe RS4 4.2 V8 si nu sunt deloc ieftine :-)

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

avand in vedere ca ne-am configurat masinile la fel :salut:

cu siguranta va opta pentru franele de rs4 :blink:

bravo esica alb este mandru de fratele lui mai negru!

btw, cum e cu ambreajul asta ca parca nu imi vine sa renunt la confortu de a aveac pedala moale?

Link către comentariu

Thanks mate !

Ambreajul Race este considerabil mai greu de actionat decat cel OEM. Initial chiar dupa ce a fost montat, pedala mi s-a parut ingrozitor de grea, undeva de 3-4 ori mai grea decat cu ambreajul stock. Insa dupa aproximativ 1.000 km aceasta s-a mai lasat si este cam de 2 ori mai grea decat cea stock. Deranjant nu este, iar daca vrei sa pui un BIG BOY pe Esica alb vei avea nevoie 100% :-)

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

eu inca ma mai bucur de acest ambreiaj stock si oricum aveam in gand sa nu il chimb pana nu pica :D dar vad ca vrea sa ma razgandesc ca am deja 35k km si se tine bine :D

o sa fac si eu pasu asta dar mai astept, momentan ma bucur de confort maxim iar de performante nu mai incape discutie :D

Link către comentariu

ce frumos urca pana la 250...ff rapid.

daca mergi la pe circuit, sigur ai imbunatati timpul cu un big brake kit !

felicitari!

Link către comentariu

Ma asteptam sa fie un nivel de zgomot si mai mare in habitaclu in filmuletul ala facut pe autobahn. Presupun ca rulai totusi cu un geam intredeschis, ca parca zgomotul curentului se aude la aceeasi intensitate cu a motorului.

Ai ales foarte inspirat placuta de inmatriculare :) Este impresionanta masina.

Link către comentariu

din ce remarc diferenta fata de a mea:

- a 5-a e mult mai lunga la tine. Se vede ca schimbi sus de tot in a 6-a.

- ma asteptam la ceva vizibil mai puternic. Cu a mea absolut standard cu catel si purcel in ea (aici includ un portbagaj plin) urc la 265 pe bord fara probleme. Ma asteptam la ceva mult mai puternic in partea de sus.

legat de zgomot: depinde foarte mult de aparat. Multe au un microfon destul de unidirectional si prind destul de mult ce e in fata aparatului. Fiind indreptat spre bord e normal sa para zgomotos tot. Nu stiu la S3 insa cred ca e cam la a mea, adica zgomot dar nu sa nu te auzi cu cel din dreapta. Daca cineva se asteapta insa la o liniste gen A8, nici o sansa. Masina n-are antifonare la nivelul ala si nici n-ar avea cum la cate kg are.

legat de frane: joaca-te mai des prin Germania sus jos sus jos 250-100 250-100 pe limite (pe A8 - autostrada- de exemplu) si o sa vezi ca incepe fadingul. Am acelasi raport greutate/diametru frane ca si tine si iti spun cu cea mai mare incredere ca nu-s facute pentru alergatura. Si poate e mai bine asa.

Link către comentariu

@ Aicu - Pune haldex controller ca nu o sa-ti para rau.

Parca apare unu care te impinge de la spate mai mult :icon_thumright:

Link către comentariu
legat de frane: joaca-te mai des prin Germania sus jos sus jos 250-100 250-100 pe limite (pe A8 - autostrada- de exemplu) si o sa vezi ca incepe fadingul. Am acelasi raport greutate/diametru frane ca si tine si iti spun cu cea mai mare incredere ca nu-s facute pentru alergatura. Si poate e mai bine asa.

ce dimensiune au, de curiozitate, daca si la voi sunt mici, la camionul meu ce sa mai zic.

Link către comentariu

Inainte sa arunci 1500-2000 EUR pe un set de frane multipiston, incearca niste placute semi-metalice (Ferodo, Hawk, Mintex etc, orice numai EBC nu :) ). Franele de S3 sunt "big brakes" din constructie, egale cu ale unui A8 care are multe kilograme in plus, iar fadingul e dat in principal de placute si intr-o mai mica masura de lichid. Multa lume nu realizeaza cat de proaste sunt placutele "ecologice", montate de fabricantii de mare serie, decat in ultima clipa (si, uneori, e in sens literal ultima clipa :( )

~Nautilus

Link către comentariu
@ Aicu - Pune haldex controller ca nu o sa-ti para rau.

Parca apare unu care te impinge de la spate mai mult :)

votez si eu cu treaba asta !

si eu vreau sa pun la mine!!

- ma asteptam la ceva vizibil mai puternic. Cu a mea absolut standard cu catel si purcel in ea (aici includ un portbagaj plin) urc la 265 pe bord fara probleme. Ma asteptam la ceva mult mai puternic in partea de sus.

hmm....permite-mi sa te contrazic, am mers si cu 3.2 (si R32 si TT) in dreapta si S3ul lui aicu, chiar cand nu avea toate astea era e mai rapid. se simte asta si mai ales se vede..in realitate. acum, poate filmul mai denatureaza...

da, poate amandoua urca la viteza aia (desi stiam ca din fabrica sunt limitate la 250...)

Link către comentariu

n-am spus ca nu e mai rapid. Cred ca ia o distanta cel putin considerabila pe accelerari pana in viteze superioare. Mai sus insa ma asteptam la o urcare mult mai puternica.

Masinile nu-s limitate la 250 pe bord (a mea cel putin nu) ci eventual la 250 pe GPS (desi nici aia n-am vazut-o).

Uite un 269 cu motorul de 2.0, tot in germania (legal).

Link către comentariu
Inainte sa arunci 1500-2000 EUR pe un set de frane multipiston, incearca niste placute semi-metalice (Ferodo, Hawk, Mintex etc, orice numai EBC nu :) ). Franele de S3 sunt "big brakes" din constructie, egale cu ale unui A8 care are multe kilograme in plus, iar fadingul e dat in principal de placute si intr-o mai mica masura de lichid. Multa lume nu realizeaza cat de proaste sunt placutele "ecologice", montate de fabricantii de mare serie, decat in ultima clipa (si, uneori, e in sens literal ultima clipa :P )

~Nautilus

cred ca ai ales placute EBC green stuff fara sa stii pt ce sunt.

Link către comentariu

Dupa cum am mai spus, franele le consider mai mult decat Ok si m-au multumit chiar si pe circuite tehnice unde erau solicitate puternic (time attack), mai exact ma straduiam sa fiu in fata unui pilot licentiat cu un STI preparat de raliu :-) Nu contest calitatile unor frane precum cele de RS4, dar inainte sa le schimb cu siguranta voi avea alte prioritati precum Haldex Controller, Suspensii, LSD, etc. Eventual niste placute sport dupa cu bine a spus si Nautilus.

In ceea ce priveste viteza maxima, cand S3-ul meu era standard si proaspat iesit din rodaj am resuit fara probleme +260 km/h, iar cu un S3 (nu al meu) standard dar cu soft Revo am mers 280 km/h, deci foarte aproape de performanta mea in ciuda unei puteri inferioare cu aprox. 50 Cp. Problema este cu aerodinamica S3-ului (hatchback) si etajarea cutiei care este destul de scurta, asta deoarece S3-ul nu a fost gandit pentru top speed. Pentru o viteza mai mare as avea nevoie de o treapta a 6-a ceva mai lunga sau de o turbina mai mare care sa aiba suflu suficient si dupa 7.000 rpm. Dar chiar si asa, 285 km/h cu o compacta de familie nu este rau iar eu unul ma declar foarte multumit, mai ales ca pe mine ma intereseaza in primul rand acceleratia si reprizele care sunt superioare multor masini sport consacrate care costa de 2-3 ori mai mult :-)

Link către comentariu

Si eu zic ca pt un motor de 2 litri, 285 km/h este foarte bine. Limitarea la viteza asta este data in primul rand de cutie, pt ca si eu cu turbo pe 3.2 litri tot pe la 285-290 km/h am mers, si am si turbina mare si motor mai mare. Dar, cutie......Trebuie lungite treptele 3-4-5-6 ca sa treci de 300 km/h, cel putin in cazul R32-ului.

Docman, nu cred ca ai frane diferite fata de S3, R32 ,CUPRA pe fata. Sunt convins ca ai tot 345 mm . Si nu te lua dupa km77. pt ca s-au mai vazut greseli pe acolo.

In legatura cu franele de RS4: in primul rand, cu etrierii cu 8 pistoane iti trebuie distantieri la jantele stock de 20 mm pe roata ceea ce e gen buggy, iar discurile de RS4 stock sunt cunoscute pt materialul slab din care sunt facute si necesitatea schimbarii lor foarte foarte des, si, crede-ma , nu sunt ieftine. Asta ca sa stii pe viitor, in caz ca o sa vrei sa-ti pui BBK.

Modificat de BGDR32
Link către comentariu

340 MM este dimensiunea discului fata la TT de 3,2

Modificat de mask2k
Link către comentariu

adica VW/AUDI au dezvoltat un disc diferit doar pt TT, cu 5 mm mai mic, cand il aveau deja pe cel de pe R32 cu acelasi motor, S3, CUPRA SI S4 vechi? Pe cuvant ca nu cred asta si pana nu vad un disc de TT 3.2 masurat cu ruleta sunt convins ca e 345 mm.

Link către comentariu

ah... promit ca ti-l masor cand il dau jos. Ma tem insa ca au considerat ca se pot face economii doar din material :beerchug:

Masina e mai usoara, deci aveau de unde lasa deoparte.

Link către comentariu

pacat ca nu au gandit la fel cand au pus franele de S4 pe S3. Puteau sa mai salveze cate ceva material si acolo.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!