Jump to content

Audi Es Trei


Adrian@revo

Postare recomandată

Salut Victor, din pacate in ultimul timp nu prea am avut timp de forum fiind nevoie de un amic sa-mi recomande acest link.

"Esica" este ok, are undeva la 26.000 km si pot sa spun ca sunt multumit de ea deoarece este o masina completa, adica pot sa o dau prietenei sa mearga cu ea la cumparaturi, pot sa merg la un business meeting cu ea, pot sa urc iarna la munte fara probleme, consuma decent (cand merg frumos evident) si cand "i'm in the mood" pot sa o duc la o pista de drag si sa scot 12 secunde pe sfertul de mila :-)

Modificarile sunt in mare parte aceleasi, doar ca acum are soft Superchips si alte mici giumbuslucuri. Recent a mai primit anvelope Michelin Pilot Sport 2 care sunt extrem de aderente, chiar pot sa spun ca prea aderente pentru un S3 :)

Link către comentariu

chiar ca ai descris-o ca fiind masina completa. bravo, si multi km inainte.

dar, cred ca nu sunt singurul curios de acele mici giumbuslucuri :)

Link către comentariu

esti unul dintre putinii fericiti care folosesc es-ul ca un second car... da, vrem sa stim si noi micile modificari...

12sec, not bad.

felicitari si tine-o tot asa, dar mai spune-ne si noua ce-ai mai facut

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

dupa o lunga perioada m-am reintalnit cu adrian si i-am si condus bestia!

intradevar masina trage foarte grav! ce imi place la masina lui adi este ca masina trage liniar de jos pana sus in tura fara nici o intrerupere sau sa simti ca incepe sa ii scada din putere sau la o anumita turatie sa simti ca are exploze no este foarte liniara dar in acelasi timp simti ca si trage!

am ramas impresionat.

se vede ca intradevar cei de la superchips fac treaba buna si nu degeaba sunt sponsorii VWRACING si nu degeaba au tot ce le trebuie referitor la motoarele VAG.

felicitari adi. btw eu am avut surprize neplacute cu anvelopele M. PS2 sunt mult prea aderente bine prostu de mine le-a luat si mai late! ai mare grija

Link către comentariu

Asa este Nadir, ai dreptate in privinta anvelopelor Michelin PS2. Acestea sunt extrem de aderente ceea ce teoretic este perfect, numai ca in cazul unei plecari in forta de pe loc nu patineaza mai deloc ( spre deosebire de conti sport contact 2 ) asadar tot "socul" este preluat de transmisie / ambreiaj ceea ce nu este foarte Ok pe termen lung. Iar cand este gata S3-ul tau il facem sa mearga la fel ca si al meu sau mai bine ... :-)

*EDIT:

Modificarile pe scurt ar fi acestea: Milltek Turbo-Back Exhaust (Resonated), BMC air filter (ma gadensc sa pun un CDA ... ), uprated fuel pump, Forge dv (dar l-am dat jos) si soft Superchips Stage 2+.

Modificat de aiculedtzu
Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Scuze ca ma bag si eu in seama dar cam cati cai aproximezi cu modificarile de care zici? Pana in 330 sau mai mult?

La fel eram curios daca e un timp 12.xx masurat, 12.00 masurat sau o aproximatie.

Link către comentariu

Salut mpa,

Nu am pus masina pe un dyno deoarece cele 4x4 sunt cam rare. Oricum prin toamna cand voi participa un drag racing event langa Budapesta am sa o pun pe un Dyno asa de curiozitate. Ma astept la +350 Bhp la motor, iar ce am masurat cu VAG COM sunt 385 Cp si +450 Nm.

Timpul nu este 12 sec flat, este defapt un high 12 masurat cu un accelerometru profesional si confirmat de aparatura pistei de drag de langa Budapesta unde mai merg din cand in cand.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

cand avea 12.9 nu avea toate modificarile :(

eu am scos 12.8 sunt curios in toamne cat o sa scot!

Link către comentariu

@aicu - de ce ai scos DV-ul de la forge?

Mi-am montat si eu unul si am impresia ca nu e chiar ce trebuie.

Am cumva dreptate?

Link către comentariu

Am facut multe teste cu VAG COM sa ma asigur ca functioneaza cum trebuie, dar din pacate acesta inchide/deschide mai lent decat DV-ul de serie astfel apar binecunoscutele "boost spikes" iar overboost-ul este mai accentuat cu DV-ul Forge. De asemenea am auzit cazuri (si nu unul !) cand DV-ul Forge a ramas blocat !

Asadar l-am dat jos, deoarece DV-ul de serie face treaba mai buna, plus ca spre deosebire de motoarele 2.0 TFSI de 200 CP nu este montat pe turbina, ci este montat in fata dupa cum bine stii ( unde este mult mai rece ) asadar membrana nu cedeaza.

P.S. Cine vrea un Forge DV gratis pentru 2.0 TFSI ... PM me :-)

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Multumesc pentru explicatii. Felicitari pentru masina.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

nu mai dati pm ca l-am furat eu :P

o sa pun poze cu noul meu experiment

Link către comentariu

M-ai convins :icon_rendeer:,il dau jos.

Cine doreste imi poate da mie PM :icon_geek:

@aicu - multumesc mult

Modificat de dan i
Link către comentariu

You're welcome. Asta este si ideea forumului, sa ne ajutam cum putem :icon_thumright:

Mai jos am atasat un log Vag Com unde se poate vedea turatia / cuplul (nm) / puterea calculata ( ps ) - coloanele galbene.

Liniile verzi reprezinta treapta de viteza.

LOG_01_120_230_115___2.xls

Link către comentariu
  • 2 months later...

Small update:

- EVO MS Cold Air Intake

- Am schimbat intermediara si finala Milltek cu una Non-Resonated (inainte era Resonated)

Some pics @ VIK Arad

PHOT0120.jpg

PHOT0119.jpg

PHOT0121.jpg

PHOT0122.jpg

PHOT0123.jpg

PHOT0124.jpg

PHOT0126.jpg

Link către comentariu

Man and machine working in perfect harmony :vaidecapulmeu: V-am vazut cand va dadeati la VIK ca ma intorceam din concediu.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

am avut sambata placerea sa merg cu masina lu aicu. trage extraordinar, fooarte liniar...iar el e un om de milioane.

felicitari pentru jucarie. a devenit un fel de modeld e urmat de alti posesori de S3uri 8P.

Link către comentariu

Merci Bogdan, si mie mi-a facut placere sa stam de vorba.

Masina dpv. al puterii este mai mult decat OK pentru nevoile mele actuale (dar asta nu inseamna ca nu ma voi razgandi :icon_thumright: ), iar pana la anul in aprilie cu ocazia excursiei de la Nurburgring va suferi un upgrade masiv al trenului de rulare.

Link către comentariu

imi place ca desi are K04 pe 2.0TFSI si multa putere nu e asa brutala si nu simti aproape deloc lagul...si nu simti brutalitatea intalnita la alte k04 cand incarca.

oricum 380 de cai din motorul asta, safe (din cate stiu nu are asa mare presiune in turbo) e extraordinar de bine. masina nu este nici f grea, si ajunge sa fie o adevarata bomba pe 4 roti motice.

Link către comentariu
  • 3 months later...

Nu am mai facut de mult update la "esica", so here we go :-)

- Milltek Non Resonated Turbo-Back Exhaust

- EVO MS Cold Air Intake

- APR High Pressure Fuel Pump

- Euroject PCV Fix

- Forge DV

- Forge TWINtercooler (acesta asteapta sa fie pus sus, dar acum este rece si nu este nici o graba)

- Sachs Race Engineering Clutch Kit

- NGK Iridium Spark Plugs (o idee mai reci decat cele stock)

- Software: Revo Stage 2+ fully adjustable software & Revo Select Plus Switch / Superchips Stage 2+

- turbina, motorul, injectoarele sunt stock

In rest masina este standard, nu cred ca voi mai umbla la motor deoarece puterea este arhisuficienta iar un big turbo upgrade ar insemna automat si unele compromisuri, iar cu setup-ul actual am doar avantaje fara compromisuri de comfort.

Probabil ca pentru excursia la Nurburgring am sa-i fac cadou un set de Toyo R888, dar suspensia cred ca o voi lasa stock din considerente de comfort (trebuie sa ramana masina de zi cu zi). Poate doar un Haldex Controller.

Si un scurt filmulet realizat cu esica pe autostrada in Germania pe o portiune fara limita de viteza:

:-) Modificat de Adrian@superchips
Link către comentariu

Frumoasa masina! :salut:

O singura intrebare am....cum ai facut sa iti afiseze viteza pe bc? Oare pot sa-i fac si eu la fel?

Link către comentariu

Multumesc.

In legatura cu viteza afisata pe BC, nu am facut nimic. Asa vin din fabrica toate S3-urile (8P).

Link către comentariu

Buuuuna treaba Aicule. La ceva frane, te-ai gandit? :salut:

Modificat de WRC
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!