Jump to content

Audi Es Trei


Adrian@revo

Postare recomandată

@ Aicu: Sa o stapanesti sanatos, voios voinic, fara probleme. Fain upgrade, dupa Bella, de care daca ne aducem aminte putem intui (oarecum) ce va urma, in timp, cu ES treiul.

In ultima poza postata de tine, vad (side by side) S2000 lui Spoon ?

Link către comentariu

Da, el este, the one and only mr. spoon si noua sa jucarie, defapt o motocileta pe 4 roti B)

Cat despre modificarile Es-ului, prima pe lista este un sistem turbo-back Milltek pe care l-am comandat la inceputul lui Martie si care ar trebui sa ajunga in a 2-a jumatate a lunii Mai. Pachetul cuprinde:

- Large-bore Downpipe (3.00") and Hi-Flow Sports Catalyst

- Connecting Pipe (3.00")

- Centre Section (2.75")

- Rear Silencer (2.75")

Cam asa ar trebui sa sune Milltek-ul , ceea ce este mai mult decat perfect doarece nu-mi doresc galagie, doar caluti :icon_thumright:

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

cea mai buna alegere cu Milltek :)

cat tea costat toata evacuarea? iar catalizatorul de cate celule este?

Link către comentariu
Adrian@revo

Din pacate nu stiu cate celule are catalizatorul, cu toate ca si eu sunt curios. Nici macar pe website-ul Milltek nu am gasit nici o informatie in acest sens. In schimb scrie ca intreg sistemul turbo-back este cu 5.25 kg mai usor decat cel original.

Link către comentariu

aicule, iar incepi cu modificari din astea sa bagi boala in lume?

plecare cu side slip merge la subaru am inteles, la tine nu. deja mi-ai aratat masina parca, e superba.

Link către comentariu

Ma bucur sa te intalnesc si pe acest forum multa bafta in cotinuare cu S-ul...... :D

Link către comentariu
Adrian@revo

@marius, merci (din nou) pentru urari si sper sa finalizezi cat mai curand proiectul cu S4-ul tau, adica 4xx CP ;)

@Cata, care modificari ? Vorba aceea, sunt doar niste tevi :D

Link către comentariu

ala e inceputul, ma astept la mai mult :icon_thumright:

consumul ma enerveaza rau. nu ti-e rusine???

Link către comentariu
Adrian@revo
Publicat (modificat)

Consumul este mai mult decat OK, chiar mult sub asteptari as spune, cu toate ca el a fost ultimul pe lista prioritatilor cand am achizitionat Es-ul. Vorba aceea: daca vrei sa ai, trebuie sa si dai :hainoroc:

Referitor la modificari, azi i-am comandat o sita ca sa respire mai usor : BMC Panel Filter

Modificat de aiculedtzu
Link către comentariu

Felicitari! Mai am putin de asteptat si o sa-mi permit si eu o masina de asta, fabricata in 2mii7! cam peste 4-5 ani!

:P

Link către comentariu

Ia mai zi cate ceva de filtrul asta te rog. Cat a costat? Care ar fi imbunatatirile?

Altfel, uita-te la consumul din semnaturile noastre. Cam mare diferenta. :lol:

Link către comentariu

asta ziceam si eu, nu-i este un pic rusine, bate si TDI-ul, pe cuvant.

Link către comentariu
Adrian@revo

Este un panel filter, se pune in locul filtrului de aer original. Datorita faptului ca este mai putin restrictiv ar trebui ca raspunsul motorului la apasarea pedalei de acceleratie sa fie mai prompt si poate ii mai da 1-2 caluti. Oricum nici evacuarea si nici filtrul nu vor face minuni singure, pentru un rezultat optim va fi nevoie de un custom ECU remap.

Am cochetat si cu ideea unui Cold Air Intake insa parca are prea multe dezavantaje. Adica ca sa fie eficient ar trebui pozitionat in bara de unde sa traga aer rece, in schimb cand ploua face baie odata cu masina ceea ce nu este un lucru tocmai bun (mai ales daca te afli in spatele unui TIR). Pe de alta parte ca sa fie eficient trebuie dat jos capacul motorului (care defapt este si carcasa filtrului de aer original) lucru care face motorul extrem de inestetic, asa ca mai bine nu.

In ceea ce priveste diferenta de consum, cred ca se datoreaza in special locatiilor noastre. Adica traficul din Oradea nu poate fi comparat cu cel din Bucuresti, iar pe de alta parte Es-ul meu este menajat in orele de varf si ma deplasez cu buburuza de mai jos care topaie printre masini si mai mult de 6.5 % nu mananca in oras.

post-8096-1178303693_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Foarte misto. :icon_thumright: Asteptam upgrade-ul.

Si ca idee, ma uit in semnatura la consum. Ce viata e in-afara Bucurestiului. Nu vad nici un 11% p-acolo. Si daca ma uit in semnatura mea...

Link către comentariu
Adrian@revo

Azi m-am distrat putin cu VAG COM-ul si printre numeroasele teste i-am facut si un dyno. Rezultatele au fost 375.8 Nm @ 3160 rpm si

275.3 Ps @ 6000 rpm .

Dyno_S3___26.05.2007.xls

post-8096-1180301997_thumb.jpg

Link către comentariu
Azi m-am distrat putin cu VAG COM-ul si printre numeroasele teste i-am facut si un dyno. Rezultatele au fost 375.8 Nm @ 3160 rpm si

275.3 Ps @ 6000 rpm .

vreau si eu asa ceva la masina mea, cine stie sa faca si este din bucuresti?

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

super tare!

oricum masinuta ta chiar se mista super!

sa ai parte de ea cat mai mult!

Link către comentariu
Adrian@revo
Publicat (modificat)

Pai nu este nimic special cu ea, se misca ca si orice alt S3 :vaidecapulmeu:

Testul il voi repeta dupa ce ajunge Milltek-ul si BMC-ul, ca sa vedem diferentele.

*edit: Am atasat si un grafic cu Boost-ul.

Boost_S3___26.05.2007.xls

Modificat de aiculedtzu
Link către comentariu
Adrian@revo
vreau si eu asa ceva la masina mea, cine stie sa faca si este din bucuresti?

Practic oricine cu VAG-COM poate sa faca acest lucru, dar masina in cauza trebuie sa aiba activ acel grup de masurare (01-120 in cazul meu).

Initial am fost circumspect in privinta acuratetii masuratorilor, in schimb cunosc doua cazuri cand niste S3-uri au fost duse la dyno (de tip roaling road), una din ele aratind 272 Cp si cealalta 278 Cp. Asadar se pare ca VAG-COM-ul arata corect.

Link către comentariu
  • Administrator
vreau si eu asa ceva la masina mea, cine stie sa faca si este din bucuresti?

nenea , chiar eu l-am ajutat :)) hai fugi de la munca mai devreme intr-o zi si-ti fac un dyno din asta cu vag-com.

Link către comentariu

salut aicu.

te-am vzt ieri (duminica) pe clujului cu es`ul tau, eu eram cu un prieten cu un mondeo dar nu prea am apucat sa vad es-ul pana n-ai facut dreapta. cam grabita masinuta ta ca nu facea fata mondeo :icon_thumright: sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km fara probleme.

e superba si culoarea aleasa.

Link către comentariu
Adrian@revo

Hehe, merci. :icon_thumright:

Daca era seara (cam pe la 10-11) atunci mai mult ca sigur eram cu laptop-ul in masina si colectam date cu ajutorul VAG COM -lui. :rr:

In alta ordine de idei masina se apropie de 7.000 km, iar la 7.500 km am sa ma duc sa-i fac schimbul de ulei. Cu aceasta ocazie cred ca am sa trec pe mult iubitele mele uleiuri pe baza de esteri si am sa-i pun Motul 300v 5w-30.

image_10872030621.jpg

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

marfa uleiul dar sunt curios ce reactie va avea tfsi`ul la un asa ulei!

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!