Jump to content

Audi Es Trei


Adrian@revo

Postare recomandată

Johnny Bravo

Ehhh... visez si io. Daca nu erau kinderii, m-as fi gandit serios. Pana una alta trebuie sa rezolv problemele pe care ti le-am spus.

Link către comentariu
  • 5 months later...

Am revenit la sentimente mai bune, S3-ul nu se mai vinde (cel putin nu in viitorul apropiat).

Iar acum ca puterea este "suficienta", in aceasta iarna se va lucra intens la trenul de rulare pentru a deveni un veritabil track car.

Si un film cu sunetul evacuarii(under WOT). Sunetul in realitate este mult mai puternic, insa atat a putut sa inregistreze telefonul. Partea buna este ca la mers normal sunetul este ca si la o masina normala :icon_thumright:

Link către comentariu

Ma bucur sincer ca nu mai pleaca Esica. Abia astept sa-l vad live undeva cu ring in coada. Ma abonez de-acu la o tura ca pasager.

Suficienta, huh??? :lol:

Link către comentariu

Ok, am facut rezervarea :)

Masina va deveni un "two seater" track car si pe langa lista de modificari la trenul de rulare va primi si un nou race look in aproximativ 2 saptamani. Sper doar sa-mi placa :)

Link către comentariu

Daca vrei roll cage, te rog sa ma anunti si pe mine. Poate primim reducere la 2 :D.

Keep up the good work!

Link către comentariu

Sunt si rollcage-urile alea cromate, pe unele masini chiar arata ok. Oricum, ingreuneaza destul de mult masina.

Link către comentariu

Un rollcage face toti banii daca vrei sa folosesti masina pt circuit. Schimba masina total. Am avut o Alfa in urma cu 2 ani cu rollcage Wiechers din aliaj foarte usor. Masina era cart, fara mari modificari la suspensie. Partea proasta e ca in functie de cum are forma cusca din masina, o sa fii nevoit sa renunti la manerele de deasupra usilor si la parasolare.

Spor la modificari si cate mai multe ture de pista rapide!

Link către comentariu

Daca o faci de track evident ca un rollcage e 'mandatory'. Cand nu voi mai folosi GTI-ul ca masina de zi-de-zi si eu ma gandesc sa ii pun un rollcage.

Link către comentariu

Daca tot o faci track car, eu as spune sa iei Bilstein pentru track. Exista gama Bilstein numai pentru track/raliu, care sunt cu mult peste B16 (unde a trebuit facut compromis pentru drum normal).

Link către comentariu

Va fi track car dar vreau sa ma folosesc si pe strada de ea :)

Nu vreau sa-i omor total aspectul practic. La interior vor fi doua scaune "sport" dar placute din punct de vedere estetic si suficient de comfortabile pentru a merge si pe strada cu ele, iar dupa scoaterea banchetei spate interiorul va fi capitonat frumos (la fel ca stock) si la nivel, astfel incat sa nu dea impresia de "cheap". Practic portbagajul se va prelugi (drept) pana la scaunele din fata. Astfel masina va deveni mai practica (portbagaj mult mai mare) si pe care se poate monta un suport pentru rotile de circuit. Evident acel suport se va putea demonta, iar in restul timpului cand masina nu este pe circuit (sau in drum spre circuit) o sa ne putem bucura de un portbagaj foarte mare :)

Initial am vrut sa merg pentru KW Competition (care este varful de gama la KW) insa acum 2 ani am condus un TT-S de curse cu o astfel de suspensie si este cam mult pentru strada, asadar consider ca KW Clubsport va fi compromisul perfect pentru ceea ce vreau eu de la masina. Practic KW v3 este maxim ce ofera KW pentru strada, Clubsport este intre v3 si Competition (dar este tot o suspensie racing).

Lista de modificari este foarte lunga, insa sper ca incet incet pana la primavara cu ocazia excursiei de la Nurburgring sa le finalizez cat de cat. Prioritatile ar fi cam asa: KW Clubsport -> KW ARB -> Racing Wheels + Slicks -> BBK -> LSD -> Haldex Controller (plus "maruntisurile" de rigoare)

Modificat de Adrian@revo
Link către comentariu

Teff: Lasand gluma la o parte, cam ai dreptate :)

Ovidiu: Big Brake Kit (ma gandesc la AP Racing pentru moment, dar mai studiez piata)

Modificat de Adrian@revo
Link către comentariu

Va fi o masina completa! Un proiect absolut superb! Mult succes la modificat :)

L.E. AP racing cu KW fac pereche buna :P

Modificat de Dr.G.Silviu
Link către comentariu

haldex controller-ul eu l-as pune cap de "to do list"

daca o faci track car e pacat sa nu arunci pe lista si roll cage, chiar daca pe viitor mai indepartat.

scaunele ei sunt superbe, eu nu asa renunta la ele pentru unele sport dedicate. castigul de greutate din scaune si bancheta mie mi se pare nesemnificativ comparand cu aspectul si confortul oferite. nu cred ca te vei "da" cu ea la nivel competitional ca sa conteze acele 30 de kg. bancheta pana la urma se poate monta/demonta destul de usor imi inchipui dar scaunele......

in orice caz, bafta in orice vei face , si spor la facut bani ca sa o faci si mai spectaculoasa decat este :Driver:

Modificat de mihai20
Link către comentariu

Nu cred ca greutatea scaunelor este factorul cel mai important ci mai degraba sustinerea laterala ( care este mai slaba la cele originale )

Modificat de vlad_pvs
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!