Jump to content

Audi Es Trei


Adrian@revo

Postare recomandată

Good one Bogdane :-) Partea buna este ca hardware-ul acum suporta o putere considerabil mai mare decat este capabil 3071-le, asadar pe viitor pot sa-i fac foarte usor un upgrade de turbina (3076 sau 35xx daca vreau ceva extrem)

In legatura cu turatia de 8.500 rpm, cel mai probabil voi instala un shift light mic si discret, dar momentan sunt cu software-ul de rodaj (max 7.500 rpm)inca vreo 3.500 km, deci graba mare nu este.

Ieri am ajuns la 1.500 km si ma pregatesc sa fac schimbul de ulei (Motul 300v 5w-40) dupa care ridicam putin boost-ul si poate dau o fuga pana in germania sa fac un TOP SPEED :-)

Modificat de Adrian@superchips
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Nu am mai scris de ceva vreme, dar intre timp am facut un mic "top speed" cu S3-ul pe autostrada in Germania pe o portiune fara limita de viteza, deci totul in perfecta legalitate.

Masina in momentul filmarii avea aproximativ 2.500 km facuti dupa build-up si in continuare ruleaza cu software-ul de rodaj de 425+ Bhp si limitare de turatie de la 7.500 rpm, limitare pe care am si atins-o in treapta a 6-a :-)

Urmeaza sa mai fac ceva Km dupa care trecem la adevaratul Revo Stage 3 de 500+ bhp si 8.500 rpm :icon_thumright:

Aici este si filmul ->

Link către comentariu

Thanks :rolleyes: Noroc cu vitezometrul digital :-)

Evident cu 500+ Bhp si 8.500 rpm va trebui sa fie altceva.

Link către comentariu

Cred ca e cel mai rapid S3 din lume! Senzatia e de nedescris, pur si simplu iti taie respiratia cand accelereaza. Abia astept sa vad cum va merge cu softul FULL BANANA!

Link către comentariu

Am si eu o intrebare: ptr full banana :) crezi ca va tine transmisia? E totusi o mare diferenta de la S3 stoc si ce ai tu acum. La cutia de viteze ai umblat?

lile, omu deja are 425+ pe masina :blink:

Link către comentariu

Felicitari Adi - multa munca, timp, investitii, sacrificii, dar cand te uti la filmulet cred ca uiti de tot... :)

Inca o data felicitari si mult succes!

Link către comentariu

As pune o intrebare naiva ... cum este la 300?:) Dupa noul soft ai putea sa incerci si desertul de sare din SUA unde se stabilesc recordurile de viteza. Felicitari, mai mult nu stiu ce sa zic :icon_thumright:

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
nadir@boosted.ro

mda ce pot sa va zic am avut marea placere sa conduc bestia lui adi sambata pe la pranz.... nici acum nu am adormit!

masina trage aproape ca s3`u stage 1 in zona de 2000-3000 rpm adica soooper decent iar peste 3500 si pana la 6000 nu am apucat sa imi dau seama ..... zic pana la 6000 pt ca am ramas :lol: cand am vazut cum trage masina chiar si dupa 7000 nu doar 6000....

n-am cuvinte decat de lauda pt adi :rolleyes:

eram treapta a 6 intre 3500 si 4500 si cautam treapta a 7a... chiar trage impresionant de bine pe toata plaja de turatie si in curand va trage si peste plaja de turatie :wub:) nu de alta dar stock are doar 8000 rpm pe bord :unsure:)

bravo adi

ah si merci pt experienta de ieri desi george avea dreptate cand a zis ca nu trebuia sa ii dau....

da am terminat treptele ff repede si desii am mers cu +290 cu esica al meu cu al tau am ajuns mult mai repede la viteza aia :cool:)

Link către comentariu

Eu ti-am zis ca merge prea tare esica lui adi :rolleyes: ...dar la cum te auzeam venind si nu te -am vazut trecand mi-am dat seama ca NU i-ai dat :wub:))))))

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

a da chiar trimite-mi si mie filmuletul cand am trecut pe langa voi ;))

da incep sa regret ca am mers cu masina lui adi... nu ma mai ia somnu...

Link către comentariu

sper ca o vom vedea si noi live :lol: sa inteleg ca nadirescu a avut un weekend full :)

hai nadir..ur next..ca esti mai aproape de noi :)

Link către comentariu

Felicitari Adrian pentru masinuta , o adevarata bomba. Demult vreau sa ajung sa o vad dar nu a fost sa fie, probabil cand o sa mai vina George cu Nadir o sa vin si eu cu ei sa te vizitam :D .

Link către comentariu

Sunteti bineveniti oricand, sper ca pana atunci sa fac numarul necesar de km si sa trec la software-ul final.

Oricum se pare ca pompa APR are o mica slabiciune si nu mai reuseste sa faca presiunea necesara peste 7.200 rpm. Urmeaza cat de curand o pompa stock cu interne Autotech si cu arc mai tare "custom made". Solutie asemanatoare folosim pe un A3 2.0 TFSI din state cu turbina GT3583 (+600 Bhp) si se pare ca asigura fluxul necesar de benzina in ture foarte mari.

Link către comentariu

Pai ne urcam intr-o seara in masina, si pana a 2-a zi seara facem o mare parte din km necesari :)

Abia astept sa vad cum va merge cu full boost!

Link către comentariu

mai adi mai :o acum ca treci peste 300km/h nu te mai prind :):):) pana la 290 stii ca nu aveai sanse :):):)

io nu mai urc cu tin in masina :) stii nu??esti criminal :)

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!