Jump to content

Audi Es Trei


Adrian@revo

Postare recomandată

poti sa faci si tu o lista cu absolut tot ce schimbi si sa ne spui la ce sa ne asteptam la final ? :251:

Link către comentariu

Pai s-au schimbat urmatoarele: turbina cu galeria de evacuare si downpipe, admisia, injectoarele, pistoanele, bielele, supapele, suportii motor, ambreiajul+volant singlemass, + toate consumabilele, distributia, si alte chestii care nu imi vin in minte acuma :)

Link către comentariu

Si uite cum devine avion.

Frumos rau melcu ala acolo, iar internele alea sunt geniale. Devin din ce in ce mai convins ca urmatoarea mea masina trebuie sa fie o benzinara. Spor la modificari !

Link către comentariu
Pai s-au schimbat urmatoarele: turbina cu galeria de evacuare si downpipe, admisia, injectoarele, pistoanele, bielele, supapele, suportii motor, ambreiajul+volant singlemass, + toate consumabilele, distributia, si alte chestii care nu imi vin in minte acuma :vaidecapulmeu:

in principiu astea le-am cam dibiut si io din poze, ideea era sa stim cu ce model anume de piese s-a lucrat (marca si codu)...

Modificat de qdonline
Link către comentariu

Pistoanele sunt JE, bielele IE, raportul de comprimare a ramas acelasi. Supapele si arcurile sunt Ferrea. Turbina este Garrett GT3071, wastegate Tial, injectoare de Audi RS4, ambreiajul si volant Sachs :blink:

Link către comentariu

succes cu proiectul cu siguranta va iesi ceva nemantalnit la noi.nu cumva vinzi turbina si injectoarele vechi?daca da pls dami de veste

Link către comentariu

Salut baieti, nu prea am avut in ultima vreme timp de forum (noroc cu Vlad), dar am sa incerc sa cuprind in acest mesaj toate intrebarile. Modificarile in linii mari ar fi cam acestea:

- turbo kit Garrett 3071

- injectoare de audi RS4 / R8

- pompa de benzina de inalta presiune

- intercooler-ul original de S3 + twintercooler

- downpipe de 3.0" si cat-back de 2.75"

- pistoane JE (coated)

- biele IE + coated rod bearings

- suporti de motor intariti

- kit supape Ferrea care impreuna cu noile interne vor permite turatii de 8500-9000 rpm

- un nou ambreiaj Sachs cu volant(a) single mass de data aceasta

- admisie 3.0"

- si evident creierul, Revo Technik Stage 3 impreuna cu Revo Select Plus care va fi extrem de util in configuratia actuala

Teoretic luni partea mecanica este gata, am sa-i pun un soft de rodaj si am sa plec in rodaj cam 1000 km. Un drum de Oradea - Viena - Oradea ar fi de ajuns, evident facut noaptea si impreuna cu Vlad in cazul in care ma fura somnul :-)

Apoi dupa rodaj urmeaza un schimb de ulei si software-ul Revo STG 3, dupa care in viitorul apropiat vor urma urmatoarele modificari:

- cat back de 3.0"

- water methanol injection

- investitie masiva in trenul de rulare, obligatoriu de facut pana la Nurburgring Trip 2010 :-)

Cat despre turbina K04, injectoarele de S3, Evo MS-ul si evacuarea Milltek, si-au gasit de ieri un nou stapan in persoana unui Mk5 GTI DSG :-)

Link către comentariu

Tare utila ar fi o lista finala cu componente schimbate si pretul aferent in dreptul fiecareia dintre ele.. Foarte tare proiectul.. ma bucur sa vad ca se poate si la noi.. nu doar peste ocean..

Keep up the good work.. si felicitari pentru bestie .. sa o turezi sanatos si fara evenimente neplacute :)

Link către comentariu

nah, ce dracu sa mai zici cand ti se pun in fata asemenea modificari. te bucuri ca nu ai vreun ferrari sa te faca de ras un amarat de S3 :P

Link către comentariu

Merci baieti,

Ieri am ridicat masina din service si totul este ok. Evident deoarece am schimbat multe interne va trebui sa fac un rodaj de aprox. 1000 km, dar din pacate nu prea am timp de el. Abia am reusit sa fac 100 km in doua zile, iar toata saptamana viitoare voi fi plecat ...

Iar acum primele impresii. Desi nu am apasat mai mult de 1/3 din acceleratie si nu am depasit 3.000-3.200 rpm din cauza rodajului, masina se conduce fantastic de usor in ture mici. Am facut niste loguri preliminare si cu 1/3 din acceleratie la 3.000 rpm face cam 0.5 - 0.6 Bar ceea ce este foarte bine pentru o turbina precum GT3071 montata pe un motor de 2.0. Consumul la drum intins in acest stil de condus a fost de 8.2 % ceea ce este din nou fantastic. Nu ca m-ar interesa consumul, dar e bine de stiut ca se pot obtine si astfel de cifre.

Costurile nu as dori sa le fac publice, dar cu toate ca stiu cat m-a costat fiecare piesa am refuzat si in continuare refuz sa fac un total. Mai ales ca urmeaza upgrade-ul la trenul de rulare care din nou nu se anunta o distractie ieftina si nu vreau sa ma demoralizez :-)

Pana la noi impresii, o poza cu motrul.

post-8096-1253202549_thumb.jpg

Modificat de Adrian@superchips
Link către comentariu

Nu-i problema cu rodajul, cred ca se gasesc cativa doritori pe forum care ar fi in stare sa vina pana la Oradea sa ti-l faca :icon_cool:

Link către comentariu

Felicitari!

Ai investit multa munca, pasiune si bani in masina asta si sper sa te multumeasca din plin!

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

sper sa termini rodaju pana la nring 2010

nu de alta dar masina e gata de luni-marti si pana acum abia a facut 200 km eu ii faceam deja 2000

toate bune :*

Link către comentariu

oradea? facem trip? am auzit ca gasim si cazare :blink:

congrats man, si suntem multi curiosi sa vedem produsul final cum se simte:)

Link către comentariu

Bogdane, crede-ma ca cel mai curios sunt eu. Iti dai seama ca nu este tocmai usor sa mergi cu 3.000 Rpm si 1/3 din acceleratie cand stii ca ceva mai sus in ture de asteapta calutii dornici sa se dezlantuie. Iti spun eu, este o adevarata proba de vointa rodajul asta :-)

Ieri seara am mai facut o tura de ~ 50 km, consumul a fost din nou minuscul (8.xx), plus i-am dat un 3.500 rpm cu 1/3 din acceleratie iar boost-ul a ajuns deja la 0.8 Bar. Nu mi-as fi imaginat nici in visele cele mai frumoase ca turbina va incarca atat de jos si atat de progresiv.

Acum mai ramane sa pun la punct unele maruntisuri, cum ar fi izolarea downpipe-ului cu banda termo-izolanta deoarece este foarte aproape de parghiile de la timoneria cutiei de viteze, mici ajustoari la intake (cred ca voi pune inapoi EVO MS-ul) si dupa care sunt gata sa pornesc in rodaj pana la Viena si inapoi.

Iar cand masina va fi gata, toti doritorii vor fi dusi la o plimbare. Cei interesati se pot inscrie aici pe topic :-)

Link către comentariu

deci tre sa iei lume in masina ca la 3500rpm pana la viena sigur vei adormi... :icon_thumright:

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!