Jump to content

Audi Es Trei


Adrian@revo

Postare recomandată

Cum a spus si Vlad, sustinerea laterala este elementul cheie la scaunele sport. Plus ca voi economisi aprox. 80 kg prin renuntarea la scaunele fata + bancheta si inlocuirea lor cu 2 scaune sport (frumoase), ceea ce nu este deloc putin ;)

Haldex Controller-ul l-am pus pe ultimul loc deoarece acolo ii este locul, evident fata de restul modificarilor. Stiu exact ce face, am condus masini cu asa ceva, dar in afara sa mute ceva mai repede puterea pe spate nu face mai nimic, raportul maxim ramane tot de 50-50% (limita fizica a cuplajului Haldex),, indiferent de ce spun ei ;)

Modificat de Adrian@revo
Link către comentariu

De acord cu Adrian, scaunele stock sunt imposibil de grele, iar doar cu 2 scaune sport (daca sunt usoare si totusi confortabile) poate econimisi peste 80Kg usor.

Super proiect si treaba cu incaputul rotilor de track este cum nu se poate de practica. Bravo! see U on track! :)

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Azi a fost masurat S3-ul :)

Aici este o scurta lista cu modificarile existente pana acum:

- Kit turbo Garrett GT3071R

- Injectoare FSI de Audi R8/RS4 V8

- Pistoane Supertech

- Biele Brute

- Kit supape Ferrea

- Admisie cold air EVO MS

- Pompa benzina inalta presiune aftermarket

- Pompa suplimentara benzina in-tank

- Evacuare turbo back 3" REVO

- Twincooler Forge

- Suporti motor VF-Engineering

- Kit ambreiaj Sachs SRE + volant singlemass

- REVO Stage 4 Performance Software

Puterea maxima dezvoltata in aceste conditii este de 534 Bhp si 638 Nm.

Si cateva poze cu noul look :santa:

post-41671-0-95655700-1292513083_thumb.j

post-41671-0-66335200-1292513125_thumb.j

post-41671-0-13050600-1292513255_thumb.j

Link către comentariu

felicitari pt tot ce i-ai facut!..bestiala masina..:)...cred ca o sa ne vedem saptamana viitoare daca imi ajung la timp piesele din anglia(sunt prietenul lui bebe-arad)...bafta!!

Link către comentariu

Merci baieti :icon_thumright:

Cat despre S3, Vlad a cam spus totul :)

Ce as mai adauga eu este:

- la 0.8 Bar face 321 Bhp (mai jos de atat nu se poate) :)

- la 1.3 Bar face 419 Bhp

- la 1.6 Bar face 461 Bhp

- la 1.8 Bar face 495 Bhp

- la 2.0+ bar face cei 534 Bhp

Partea buna este ca intre aceste moduri schimb prin simpla apasare a unui buton, asadar pentru mersul la supermarket 0.8 Bar si 321 Bhp ajung :)

Aici aveti si un film cu ea pe role:

Link către comentariu

cum ati decuplat rotile spate pentru masuratoare, ca standul vad ca are doar o rola.

putere de 2*S3 si raman si de un scuter 4 cai

Link către comentariu

Uimitor! Inainte sa intru pe forum chiar la tine ma gandeam... Ma gandeam cand il pui pe Esica pe dyno :). Deschid forumul si hop, Esica e fost pe dyno :D.

Ai toata admiratia mea. Tine-o tot asa!

In privinta look-ului parca era mai frumoasa inainte, dar gusturile nu se discuta. Inainte imi placea ca era o bruta in haine care nu dezvaluiau ce avea sub capota (un fel de lup in blana de oaie, dar pot numi S3 oaie :D ).

Sanatate si spor!

Modificat de rex
Link către comentariu

Cand este decuplat il afecteaza in sensul ca este OFF :)

Dar dupa ce este cuplat, totul revine la normalitate (4x4), no problems ...

Merci Vlad, o pregatesc de N-Ring pentru la primavara ;)

Link către comentariu

masina in materie de performanta e top of the track.dar ce ti-a venit sa o colorezi asa?stiu,gusturile nu se discuta,a zis bine si rex,dar parca neagra era un sobru brute power!

brgds

Link către comentariu

Neata tuturor :)

Bogdan, am montate in masina doua scaune Sparco Speed negre care arata excelent si sunt destul de comfortabile pentru mine (90 kg). Partea buna este ca sustinerea laterala este superba si un scaun cantareste doar 7.6 kg, fata de aprox. 35 Kg cat cantareste unul stock. Dupa un scurt calcul, prin eliminarea scaunelor stock + banchetei si inlocuirea lor cu cele doua scaune Sparco am economisit aproximtiv 80-100 kg, ceea ce este destul de mult si se simte foarte bine. Masina categoric este mai agila acum.

Vali, corect, gusturi si gusturi. Mie unul imi place, dar adevarul este ca pozele de pe dyno nu o avantajeaza deloc. Am sa-i fac unele noi ca sa poti sa-ti faci o idee mai buna. Motivul colantarii a fost de a scoate putin S3-ul din anonimat deoarece stock arata destul de comun. Mie imi place enorm ideea de sleeper, dar pe de alta parte acest S3 RT500 este una din masinile de prezentare Revo Technik Romania si trebuia sa arate mai deosebit. De asemenea dupa cum spune si numele proiectului RT500 (Road & Track 500) s-a ales ideea unui look racing. Dar well, am sa revin cu poze saptamana urmoatoare :icon_thumright:

Link către comentariu

ok,m-am mai linistit daca e doar colant...ai dreptate,e cel mai misto sleeper style.dar si sa iasa in evidenta pt ca totusi e material publicitar.

bafta,drumuri bune si sarbatori fericite.

brgds

Link către comentariu

le-am vazut in poze pe alt site (;)) si imi plac. dar dupa mine sunt mult mai marfa alea de GT3 :) dar si mai scumpe banuiesc. si s epotrivesc mai bine cu interiorul premium al amsinii. astea sunt parca prea profi pt S3. merg pe un STI, EVO..modificat :)

parerea mea...si nu tre sa fie a tuturor.

Link către comentariu

Prea tarziu Bogdane, alegerea a fost deja facuta :)

De asemenea S3-ul a participat azi la o sedinta foto, poze saptamana viitoare. Poate si un nou film pe autostrada in germania daca vremea va permite acest lucru ;)

Link către comentariu
  • 1 month later...
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!