Jump to content

Probleme Tour Nou-nout :((((


Crina
 Share

Postare recomandată

Vineri am ridicat si eu un Tour 1.6 MPI. In afara de greierii din bord, care chiar se pare ca sunt inclusi in pret (am impresia ca e ventilatorul de langa sofer, pe stanga-vreo idee ce pot sa fac, va rog?) la 35 km s-a aprins beculetul de eroare evacuare motor. Am fost la Porsche si i-au sters eroarea care a reaparut dupa alti 10 km :blink:(( au spus ca trebuie sa pun doar benzina de 95, nu de 98 (a mai fost un topic pe aceasta tema, dar ei zic ca nu e de la benzina). Ma poate ajuta cineva cu un sfat, va rog? Maine ma duc iar la ei, dar daca se repeta povestea si eu raman cu beculetul aprins, nu e ok pt o masina noua...

Aaa.. si nu intra in nici o viteza decat extrem de greu, au reglat timoneria si acum au ramas probleme doar cu vit 1 si cateodata 2...

P.S. La Porsche BN s-au purtat extraordinar de la prima intrebare pana la livrarea masinii (nu vreau sa le fac reclama, doar sa raspund unor alte mesaje de pe forum-celor care nu au avut o experienta prea placuta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, bun venit pe forum!

In al doilea rand, imi pare rau sa aud de necazurile pe care le ai cu noua ta masina.

Despre greierasii din bord, mai devreme sau mai tarziu, pe drumurile noastre, toti ii capatam, indiferent ce marca de masina am avea (desi tind sa cred ca la un Audi A6 sau un Phaeton nu prea sunt greierasi :P ). Oricum, nu e normal ca greierasii sa ii iei din prima, impreuna cu masina. Mi se pare ceva in neregula.

De asemenea, sa ai probleme cu evacuarea dupa 35 km :) :blink: ... ceva nu e in regula de loc. Sincer, nu stiu cate optiuni ai. Daca cei de la Porsche, in ciuda amabilitatii, nu ii dau de cap, eu te sfatuiesc sa incerci si la alte service-uri, poate nimeresti niste mecanici mai priceputi. Vezi la Avia, incearca sa iei legatura cu Barbato Mihail, coleg de forum cu noi. Ai mari sanse sa iti rezolvi problema la ei.

De asemenea te sfatuiesc sa incerci sa descoperi cauza acestei defectiuni ce apare mereu. Nu e normal ca la o masina cu 35 km REALI la bord sa se intample asa ceva. Chiar sunt curios care va fi explicatia.

Sa ne tii la curent cu evolutia lucrurilor.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca fapt divers, uite si aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...eroare+evacuare .

Masina este in garantie, deci nu trebuie sa-ti bati capul cu diagnoza. Nu merge ceva, te programezi la service si ceri o copie dupa constatare si rezolvare. Stiu ca inseamna multe batai de cap, ca unele service-uri au mai putin know-how decat unii membri ai forumului, dar orice interventie neautorizata asupra componentelor masinii tale ar duce la pierderea garantiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt ambele raspunsuri. Nici nu vreau sa fac interventii neautorizate asupra masinii, ideea e ca ma tot duc la Porsche si aia nu fac nimic (adica sterg eroarea si ea apare din nou dupa cativa km)

O sa incerc la Avia, sper sa rezolve, ca sincera sa fiu, m-a apucat disperarea... e nou nouta, trebuia sa fie totul ok, dar nici vorba.

Acum mai si sta turata la 1000 :) la relanti... si in fiecare zi mai apare ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

du-te in seat la alto syncro si intreaba de D-l Barbato. Zi-i ca vii de pe forum in urma recomandarilor primite aici si roaga-l sa te ajute ca te-ai saturat de porsche. Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns si promptitudine.

Scuzati-mi ignoranta, ce este alto syncro? mai sus scria un domn ca dl barbato este la avia... Unde il gasesc mai exact? Multumesc de ajutor!

Modificat de Crina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cine si de ce ti-a zis sa bagi benzina de 95 dar este o mare prostie. Trebuie bagata de 98 (si nu de la benzinarii de cartier) si mers cu motorul putin mai turat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cine si de ce ti-a zis sa bagi benzina de 95 dar este o mare prostie. Trebuie bagata de 98 (si nu de la benzinarii de cartier) si mers cu motorul putin mai turat.

La porsche BA mi-au spus, si domnul de la vanzari si cel de la service si mi-au aratat si pe capac ca scrie sa-i pun 91 sau 95... deci 95...

Sa inteleg ca aceasta problema ar fi de la benzina si daca pun 98 se rezolva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://alto-syncro.ro/

Poti face programare on-line sau telefonic.

Domnul Barbato se ocupa si de Alto-Syncro.

Oricum linga Alto Syncro este si Avia Pantelimon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca aceasta problema ar fi de la benzina si daca pun 98 se rezolva?

In cele mai multe cazuri, da. Dar benzina nu trebuie sa fie contrafacuta...indiferent de statia de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...eu nu cred ca e de la benzina! "au spus ca trebuie sa pun doar benzina de 95, nu de 98 ",asta inseamna ca atunci cand ai discutat cu ei le-ai zis ca bagi benzina de 98! corect? Pt masina ta,cea de 95 este foarte buna!! Sau poate ti-au montat din gresala vreun fsi !glumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
du-te in seat la alto syncro si intreaba de D-l Barbato. Zi-i ca vii de pe forum in urma recomandarilor primite aici si roaga-l sa te ajute ca te-ai saturat de porsche. Numai bine.

"Acum mai si sta turata la 1000 la relanti..." cand este pornit climatronicul pe LOW, este normal sa creasca relanti-ul,iar pt. martorul de motor aprins s-a schimbat electrovalva N80 care era defecta din fabricatie :lol:

S-au rezolvat toate problemele mr.godo :P :lol: :)

Modificat de electricu"
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
Nu stiu cine si de ce ti-a zis sa bagi benzina de 95 dar este o mare prostie. Trebuie bagata de 98 (si nu de la benzinarii de cartier) si mers cu motorul putin mai turat............................................

Ar fi bine sa nu-i mai dezinformezi pe noii posesori de masini,daca pe capacul de la rezervor scrie CO95 ROZ ............inseamna ca nu e o mare prostie din partea fabricantului. :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Electricu'' pt rezolvarea problemei si colegului pt cutia de viteze (merge super) si greierasii din ventilatie (era o bucatica de plastic care atarna si a durat mai putin de 1 min sa dispara :D))

O ultima intrebare: pe tour e posibila reglarea ca atunci cand pornesc masina sa nu porneasca si cd-ul automat?

Multumesc inca o data!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca s-a rezolvat :D

Oricum e cam suparator sa ai astfel de probleme (chiar daca minore) la o masina noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O ultima intrebare: pe tour e posibila reglarea ca atunci cand pornesc masina sa nu porneasca si cd-ul automat?

Cred ca aici depinde de ce radio cd ti-a fost montat pe masina... vezi poate gasesti ceva prin manualul de instructiuni...

O alta varianta la care ma gandesc e sa scoti cd-ul inainte de a opri masina... dar repet.. depinde de ce radio cd ai si de functiile acestuia..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca opresti RCD-ul inainte de a opri motorul, nu mai porneste la urmatoarea cheie.

La fel se intampla si cu clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Electricu": poate la standardele de-afara e buna CO95. La noi si vechea mea dacie merea ca o buda cu CO95. Mai mult, in toate service-urile din concern este cunoscut faptul ca benzinarele (fie ele 1,2HTP sau 2,0FSI) au nenumarate probleme (poti sa citesti si "treceri prin service") legate de calitatea slaba a combustibilului CO95, deci nu-mi imaginez de ce i s-a recomandat CO95. Mai mult, majoritatea acelor probleme s-au rezolvat prin simpla recomandare catre client de a schimba carburantul in unul cu CO mai mare, eventual si furnizorul. In acest sens a fost marea mea mirare (adica de ce-ar recomanda o benzina slaba cand service-urile au clienti la usa gramada cu bec motor, EPC aprins si mers neregulat), nu ca n-as sti ce scrie pe capac.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut eu zic sa ii dai in judecata si sa itzi dea alta masina !!! daca eram in locul tau asta era primul lucru pe care il faceam nu imi mai bateam capul cu atatea service-uri ! nu uita ai luat masina nou noutza ,nu una second-hand! mult succes in continuare !!! skoda este o marca buna ...dar varianta pe benzina nu stiu s-a mai plans lumea ... oricum e si mana de roman la tine acolo :*

Modificat de cfk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Producatorul, oricare ar fi el, intotdeauna are o scuza. Nu poate raspunde de calitatea combustibilului cu care utilizatorul alimenteaza. Deci este spalat pe maini cum se zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

statuistati ca nu e chiar asa cu schimbatul masinii, chiar daca e noua. S-a facut un studiu pe alt forum, am citit cu privire la benzinele de la noi(omul bagase cam 2000 euro in substante si aparataura). Absolut niciuna nu are CO cat ar trebui(OMV, MOL, Rompetrol, Petrom, Luk). Toate, dar absolut toate au sub. Restul sunt aditivi care fac o explozie mai puternica, care este un pic fortata. De ce in starinatate, Austria, Germania masina trage vizibil mai tare decat cu combustibilul din Romania. Am primit o confirmare tacita de al cineva care e din interiorul unui lant de benzinarii de la noi, nu dau nume ca aditivii fac mult...deduceti ce vreti voi de aici. Eu am un exemplu clar, e drept ca e cu motorina, dar acelasi lucru mi l-au spus si pritenii cu benzina, cu combustibil din Germania - Austria, masina trage mai bine, vizibil mai bine.

Modificat de manfred
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crina,

Cine ti-a rezolvat cu intratul in viteza? Intra bine si a I-a acum (si cand e rece motorul)?

Privitor la benzina, eu am pus numai de 95 de 2 ani de cand am luat masina si am 55K acum si a mers perfect. Nu cred nici o iota din chestia cu 98. Am mers mult si pe afara si nu am vazut nici o diferenta la benzia (exceptand pretul) :-).

Pun de la Rompetrol (in general) Efix

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Porsche BA, a doua oara cand au reglat timoneria au facut-o super ok. Adica intr-adevar intra mai greu in vit 1 cand e pe loc, dar in rest nu mai am probleme. Si am inteles ca asta se va regla dupa ceva mii de km la bord... oricum , nu intra f greu nici asa, e super rezonabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina ta stiu ca se face un update de soft...posibil sa fie de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!