Jump to content

Consum Marit Dupa Schimbarea Distributiei


sorynakis
 Share

Postare recomandată

am un vw golf 4 tdi variant de 74 kw din 2002 luna dec

am inlocuit distributia si alte piese la un service dacia-renault dotat cu tot ce-i trebuie dar am constatat ca dupa aceasta operatiune mi sa marit consumul de combustibil cu aprox 1l la suta adica acum consuma 6,4 in locde 5,2 ,care poate fi cauza ?

:question:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eeeee... service Dacia-Renault... Spune-ne si ce alte piese ai mai schimbat, daca ele se refera la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hbogdan are dreptate. depinde ce piese ai schimbat si de unde le-ai luat ca de la distributie nu are ce sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca s-a mai discutat. S-ar putea sa nu iti fi pus bine distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza si daca ai schimbat statia de unde alimentezi combustibil.Un combustibil mai prost face ca sa ai un consum mai mare. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e putin off topic...

am si eu o intrebare..

BC - meu e cam aiurea , nu-mi arata consumul instant.

adica , accelerez el creste normal ceva gen 10 - 11 - 12% , dupa acel moment daca ieu piciorul de pe aceleratie el nu revine la o.00 (zero) de ce?

scade cel mult la jumatate , si la stop cand franez /ma opresc/ nu revine la 0.00

s-au asa este normal!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un vw golf 4 tdi variant de 74 kw din 2002 luna dec

am inlocuit distributia si alte piese la un service dacia-renault dotat cu tot ce-i trebuie dar am constatat ca dupa aceasta operatiune mi sa marit consumul de combustibil cu aprox 1l la suta adica acum consuma 6,4 in locde 5,2 ,care poate fi cauza ?

:huh:

Poate ti-au intins prea tare cureaua de distributie si opune o rezistenta prea mare la rotire. Vezi numai sa nu ai probleme! Eu sant de acord sa mergi la un service no-name, dar macar meseriasii aia sa stie cu ce se mananca.

Sau mai poate fi si combustibilul, cum a mai spus cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica , accelerez el creste normal ceva gen 10 - 11 - 12% , dupa acel moment daca ieu piciorul de pe aceleratie el nu revine la o.00 (zero) de ce?

scade cel mult la jumatate , si la stop cand franez /ma opresc/ nu revine la 0.00

s-au asa este normal!?

Pai cum ai vrea sa scada la zero, daca motorul inca mai merge ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se intampla si la mine daca iau piciorul de pe acceleratie consumul imi arata 0l/km.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal, daca se ia piciorul de pe acceleratie consumul instantaneu trebuie sa ajunga la zero (de exemplu cand cobori o panta, cu frana de motor).

La stop (cand opresti), consumul nu e 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect! In frana de motor, consumul instantaneu e zero. La ralanti, ar trebui sa fie undeva pe la 0,6-0,7 l/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se intampla si la mine daca iau piciorul de pe acceleratie consumul imi arata 0l/km.....

atentie sa nu confundati. una este 0,00l/h si alte este 0,00l/km.

adica la stop trebuie sa arate consumul pe ora, si stiu ca la unele modele mai vechi de BC arata doar consumul in l/km. deci la stop arata ultimul consum instant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asadar eu am un model mai vechi de BC ...

deoarce imi arata ultimul consum instant , de ultima oara cand am accelerat si nu cel din momentul in cera am oprit ,ceva gen

0.06-0.07/km etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ai un BC mai vechi... dar chiar daca l-ai avea pe cel nou, nu ti-ar arata 0.06L/100km, nu se poate arata un consum la 100de km cand tu stai pe loc, consumul raportat la 100km in acel moment este infinit! Daca ai avea BC mai nou ti-ar arata consumul in litrii pe ora!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este,,,are dreptate Bogdan wrc in frana de motor arata 0l/km......si la semafor arata 06 - 07 l/h sau 08 - 09lh cu clima pornita

Modificat de Popa Iulian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ,baieti cel ce a facut operatiunea de inlocuire a distributiei a lucrat la o firma ce se ocupa numai de masini din import ,iar kitul de montaj al distributiei era gates plus pompa de apa ,deci am fost la ei inapoi si le-am spus despre ce este vb dar ai spus ca asta nu are nici o legatura cu consumul .Masina.porneste usor are putere dar a crescut consumul dupa cite stiu eu la motoarele cu pd reglajul avansului se face din axul cu came la care spune mecanicul ca nu a umblat. tr sa merg la un calc sa vad ce are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai si vroiam sa-ti spun sa verifici avansul. Desi din cate stiu eu la pd nu se regleaza dupa schimbarea distributiei. Poate ma insel :icon_cool:. Poate era dereglat dinainte :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare de noob: pentru masina mea este nevoie de reglarea avansului dupa ce voi efectua operatiunea?(schimbat distributie si transmisie)

Nota: luati in considerare si anul

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod sigur DA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai astept pareri. Am vorbit pana acum cu 3 mecanici diferiti (service-uri de cartier dar foarte dotate - vreo doi veneau din 'sistem' - si mi-au spus clar ca nu trebuie). Haideti repede ca vineri am programarea la Augsburg si vreau sa vad ce si cum fac!

Si in cazul in care intr-adevar se face un reglaj al avansului, se poate detalia? Banuiesc ca e din VAG-COM

Multumesc frumos!

Edit: am gasit un singur thread in care se discuta de asha ceva. Nu-mi vine sa cred ca n-au fost discutii pe tema asta si cred ca voi deschide eu un thread!

Modificat de darkblack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se regleaza bre nimic. Se verifica prin diagnoza la bord. Si nu e neaparat nevoie daca merge bine motorul. Nu-s chiar tampiti aia de la augsburg. Stiu ei mai bine ca noi ce au de facut :P. Ma gandeam la altele in postul de mai devreme. Scuze.

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Mers la reprezentanta Skoda si povestit tot. Seful de service mi-a zis sa ii aduc masina.

I-au reglat avansul , acum a revenit la 0,4l/h consumul stind pe loc, astept sa vad si in mers care e treaba....

Deci SE POATE !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!