Jump to content

Cum Se Regleaza Duzele Instalatiei Spalare Parbriz?


gigi2
 Share

Postare recomandată

Va salut! Sunt mandrul posesor al unui Passat 1.9 TDI...foarte mandru, de fapt. Am insa o problema: duzele care arunca lichidul de spalare a parbrizului imi arunca un jet de 3-4 metri in spatele masinii. M-am uitat putin la duze, pare ca nu se regleaza, sau nu m i-am dat eu seama cum se face, (e adevarat, am si doua maini stangi!!!!). Poate sa ma ajute cineva cu un sfat? S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

duzele au o margine daca te uiti cu atentie, care in acest moment sunt ridicate,apasa cu unghia pe ea ca sa o cobori pt a stropi pe parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta ca s-a mai discutat aici pe forum, grija mare sa nu apesi tare ca s-ar putea sa iasa din lacas si se pune putin mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prinzi de lamela ramificata si dai sus-jos,dar cu grija.

bun venit in gasca,sa stapanesti cu grija passatul :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema, multumesc! Dar, cu toate ca am indreptat jetul mai jos, inca imi stropeste pavilionul si luneta, cred ca e din cauza presiunii. Enervant, totusi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:mad: Mai e o smecherie: Cu cat e mai mare viteza, cu atat mai mult lichid sare peste parbriz. Incearca sa vezi cum e cand stai pe loc, sau ai viteza mai mica. Si vei observa ca la viteza, mult mai mult lichid sare peste masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat de pe loc...ajunge foarte mult lichid pe pavilion, pe luneta, chiar si vreo 2 metri in spate, cu toate ca jetul e directionat catre jumatatea inferioara a parbrizului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ai o presiune... Incearca sa pui o pompa de spalator parbriz de la o Dacie :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e la fel, murdaresc toata masina cand dau drumu... De aia le dau drumu numai in cazurile extreme (mazga aruncata din fata ...) iar in rest spal eu manual parbrizul. Mie mi-e frica ca shtergatoarele zgarie parbrizul caic inaint es ase ude tot fac o cursa sau ceva. Ma rog bafta daca mai incerci sa le rezolvi! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Heh... 2 Ani mai tarziu tot n-am rezolvat problema :P

Cum se scot duzele respective?? Pentru ca au 2 fire care intra in ele si nu par a fi mufate + conducta de lichid...

Problema la mine e ca s-au cam infundat *adica iese apa destul de putina si mai haotic* (folosindu-le rar spre f. rar cred ca intra praf p-acolo.... A reusit cineva sa le curete sau trebuie schimbate.

Ms :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie suflate cu aer sub presiune dar in sens invers de curgere a apei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Al Bundy, cred ca pana la urma asta voi face. Iau un spray d-ala cu aer comprimat de la vreun Hiper-Market, dar tot sunt curios daca se pot scoate de tot :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te la o vulcanizare si roaga-i pe cei de acolo sa sufle cu aer. Au 8 bari. In sprayul ala nu stiu cat paote fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

In caz ca duza a iesit din capota cum se pune la loc???.... ca mi-am rupt degetele sa o pun la loc. Mentionez ca nu are nici un "crac" de prindere rupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Intra prin impingere, sta doar in cleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

duza respectiva are in partea din fata, spre parbriz 2 picioruse, si in partea din spate un fel de clema din aia in forma de V, ca la capacul de la bateriile unei telecomenzi, permitand astfel o mica cursa, prin apropierea celor 2 "parti" ale V-ului. Pentru a scoate duza, logic, trebuie sa culiseze putin dispre parbriz catre motor, deci trebuie trasa pana ce piciorusele alea 2 nu mai tin in tabla si se scoate. Ca sa o pui la loc, se propteste duza in V-ul acela de plastic, se trage de duza pentru a apropia "partile" V-ului pana cand cele 2 picioruse pot trece de tabla din partea de sus a locasului unde sta duza.

Mare grija la piciorusele alea 2 din partea de sus a diuzei sa nu se rupa. Plasticul din care este facuta duza mi se pare de calitate destul de proasta, fiind tare si cam casant. Insa cu grija se poate scoate si pune la loc duza simplu de tot, dupa care grija la tubul acela prin care vine solutia pt parbriz + cablul de incalzire (in cazul in care aveti diuzele incalzite).

O duza pe original, cu sistem de incalzire la reprezentanta este undeva la 100-120 ron, iar cea fara sistem de incalzire, cu cativa zeci de ron mai ieftina, 10-20. Stiu asta pentru ca am fost nevoit sa cumpar 1 bucata, intrucat in momentul achizitiei masinii, una din duze era lipita cu silicon, tocmai din motivul ca o fi umblat cineva la ea, si i-a rupt cele 2 picioruse de sustinere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!