Jump to content

Gti 2005 Dsg Vs. Bmw 328i (2002-2003 Cred)


Eto
 Share

Postare recomandată

Va salut. Azi m-am dus la KO racing in cluj napoca la aeroport unde s-au organizat niste liniutze. Si am vazut un versus dintre masinile din topic title. Vreau sa spun ca GTI nu a facut fatza BMW-ului deloc, de ce oare, avea si Dsg si tot ce trebuie. Am ramas un pic cam dezamagit de GTI. Au fost 2 liniutze diferite si in ambele a pierdut GTI-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm.Caii.Soferul.Cauze pot fi multe.Sint doua masini complect diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am fost acolo da am intzeles ca un super preparat bmw cu slickuri, alte alea a luat-o de la un leon 1.8 T.....twice :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

homeboy inteleg ce zici, dar eu is fan G5 GTI si mo dezmagit un pic ca vine ala cu un bmw 2002-2003 cu motor de 2,8i si il face, mai ales ca asta avea si cutie dsg, numa trebuia sa tina apasata pedala la maxim, totusi e GTI nu stiu ce sa zic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am impresia ca un bmw 2.8 are cam 195 cp.

o simpla evacuare ar putea aduce lejer 10 cp, plus filtru si alte alea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu era modificata masina, atunci soferul a fost slab. 330i, 2002-2003, adica 231 CP, face 0-100 km/h in 6.7 sec. 328i este undeva peste 7 sec. Iar GTI cu DSG are 6.9 sec pentru 0-100 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da nu inteleg cum poate fi un sofer slab cand are dsg, apasa pedala la maxim si gata, nu schimbat viteze nu nimica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza e ca multa lume nu pricepe ca liniute inseamna uneori sa nu cruti masina.O fi lasat-o mai mereuash.Sau BMW-ul o fi fost dopat.Sau GTI-ul era varza.Tineti careva minte din superrevista( :ceuameni: ) Cox,Nissan-ul Portocaliu,superumflat si cu nus' citi cai virtuali?Am un amic bun de l-a facut cu un A6.Si nu oricum,dupa un start ratat.Iar DSG-ul nu stiu daca e un panaceu universal.Nu conteaza doar CIT de repede schimbi,ci si CIND schimbi.

***

Era sa uit,A6-le e pe motorina.E drept ca cu "steroizi",dar cu cit mai greu ca un 300ZX?SiQuattro pe deasupra!

Modificat de homeboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG schimba mereu in momentul optim, la cox.

Pe de alta parte e posibil ca cel din gti sa nu folosit LCul..

Cel mai probabil BMWul nu era stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Launch Control.

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

328i are 193cp stock cu 1cp mai mult decat 325i dar are mai mult cuplu si fuge mult mai rau ca un 325...2.8-ul a fost un super motor si pe pisica la fel...si fuge de rupe pamantul...chiar daca s-a folosit LC poate soferul bmw-ului stia sa plece fff bine totusi e tractiune spate si gti-ul n-a avut timp sa recupereze...la 328 un soft bun face minuni :question:

Modificat de zGb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Launch Control? imi explici si mie te rog un pic ce inseamna?

Deci pentru final o masina cu 200cp si tractiune spate face o masina de 200cp si tractiune fatza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca omu' stie sa o duca...te cam ia bmw-istul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai conteaza si greutatea si cutia si evident soferul dar in conditii egale masina cu tractiune spate are un start in mod evident mai bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Launch Control? imi explici si mie te rog un pic ce inseamna?

Deci pentru final o masina cu 200cp si tractiune spate face o masina de 200cp si tractiune fatza?

Daca esti fan Golf 5 GTI si masina are dsg asta nu inseamna ca este vreo racheta,pana la urma ce bmw era 328i sau 330?

328i sa fabricat doar in anii 1998-2000 si are 193 cp

330i are 231 cp

Daca era 330i nu te mira de ce a facut gti-ul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
mai conteaza si greutatea si cutia si evident soferul dar in conditii egale masina cu tractiune spate are un start in mod evident mai bun

Sunt de acord cu @zGb si e logic. Tu ce crezi? E mai usor sa tragi ceva sau sa impingi??? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

193 de cai e destul de aproape de 200, deci rezultatele stock ar trebui sa fie pe acolo...la GTI mai conteaza si alte chestii: de exemplu daca e in 4 usi e mai greu,daca are trapa e mai greu, daca are cine stie ce sistem audio e mai greu....toate astea se traduc in timpi mai slabi.

GTI-ul meu are de exemplu 1490 de kile fata de 1430 (sper sa nu gresesc) cat ar trebui sa aiba cu 2 usi si fara trapa.

Oricum daca zici ca iti place masina ce conteaza ca a mancat bataie in fata unui BMW 328i ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti fan Golf 5 GTI si masina are dsg asta nu inseamna ca este vreo racheta,pana la urma ce bmw era 328i sau 330?

328i sa fabricat doar in anii 1998-2000 si are 193 cp

330i are 231 cp

Daca era 330i nu te mira de ce a facut gti-ul !

Ei,fratilor,asa se va ajunge repede iar la discutii.Cred ca mai util ar fi sa deschidem un topic despre CUM pregatesti o masina pentru liniute/alegerea unei masini pentru liniute.Asa stiu Mk2-uri care fac 330I-ul.... :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa spun ca GTI nu a facut fatza BMW-ului deloc, de ce oare, avea si Dsg si tot ce trebuie. Am ramas un pic cam dezamagit de GTI. Au fost 2 liniutze diferite si in ambele a pierdut GTI-ul.

L-a lasat in spate de la inceput ori distantarea s-a produs dupa vreo 30 metri?

193 de cai e destul de aproape de 200, deci rezultatele stock ar trebui sa fie pe acolo...la GTI mai conteaza si alte chestii: de exemplu daca e in 4 usi e mai greu,daca are trapa e mai greu, daca are cine stie ce sistem audio e mai greu....toate astea se traduc in timpi mai slabi.

BMW 328i are peste 1500kg, e mai greu decat un GTI cu 4 usi si trapa.

Modificat de MotorHead
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu @zGb si e logic. Tu ce crezi? E mai usor sa tragi ceva sau sa impingi??? :question:

Nu are legatura cu asta, daca aplici o forta asupra unui corp este indiferent ca o aplici in fata sau in spate, tot aia e. Explicatia corecta este ca atunci accelerezi, masina se lasa pe spate, obtinand o tractiune mai buna pt rotile din spate si una mai slaba pt rotile din fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu numai ca rotile spate au aderenta mai buna.. faptul ca "se ridica" de fata inseamna frecare mai mica. ( e drept ca avantajul e mic probabil.. dar el exista).

Insa masinile cu RWD sunt mai grele, iar cand pierd aderenta o pierd mai "bursc".. asa ca tre sa fie mai "sofer" cel cu rwd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor, e clar. 328-ul era modificat cu un soft mic si o evacuare. Era normal sa bata GTI-ul, chiar si cu DSG. Daca nu era modificat, CLAR soferul din GTI nu stia sa ii dea (din nou, chiar si cu DSG).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina era un 328i. Anul de fabricatie l-am zis dupa cunostintele mele, era modelu asta care il vezi pe strada cu doua usi.

Nu mai stiu cate usi avea GTIul dar stiu ca nu avea nici macar climatronic, avea A/C simlu, da avea dsg sigur.

Amandoua au pornit bine dar dupa vreo 10 metri bmw o lua de fiecare data in fatza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum s-a mai zis masinile sunt aprope identice ca performante ( ma uitam undeva la 1km au fix acelasi timp). Daca bmw era putin modificat, sau avea un sofer ceva mai experimentat era normal sa castige.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!