Jump to content

Pierderi De Putere


myt
 Share

Postare recomandată

1.6 AZD .anul trecut mi s-a rupt distributia si am schimbat valvele pe admisie sau evacuare nu mai stiu exact.pana sa schimb senzorul de temperatura (nu indica)cand acceleram sa plec de pe loc acul turometrului se ducea in jos si de abia plecam de pe loc, fara 2000-3000 de ture murea, iar lipsa de putere era totala( lipsa asta de putere aparea ca din senin iar daca opream motorul si-l reporneam nu mai avea probleme mari). de atunci cand accelerez putin pt a mentine o viteza masina se zgaltaie ca o dacie cu motor rece. iar cand accelerez tare are un timp in care in loc sa accelereze incetineste. mai mult face zgomot dar de accelerat in tromba nu prea. iar prin bucuresti la mers bara la bara o apuca cateodata si se subtureaza apoi se tureaza in cicluri repetate (nu turatii mari 500-1300 rpm si cu motorul rece nu face). ce ar putea sa fie? am fost la cardinal si au zis ca totul e in parametrii. . merci

Modificat de myt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut un G4 16 16v si din cauza electrovalvei din imagine am avut simtomele de care vorbesti.are un oring care probabil nu mai etanseaza bine,la mine asta era.

post-8085-1177332035_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce se intampla daca piesa din fotografie merge tot timpul iar la deconectarea cablului din stanga se opreste motorul?

care ar putea fi cazua si in timp efectele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu dar din cate am inteles eu piesa aia scoate vaporii din rezervor. o sa incerc cu oringul. daca se opreste motorul nu e de bine:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt curios de la ce ar putea fi dar sunt putine golfuri pe benzina si nimeni nu prea stie nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru RZF: Cum desfac si eu electrovalva? Desfac cele 2 suruburi din caroserie sau iese si fara? Mufa nu am reusit sa o scot sub nici o forma. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mufa are o siguranta,in gaura baga o surubelnita subtire si inclin-o inspre cablu si apoi mufa va iesi.tragi in sus de electrovalva si iese.

post-8085-1177767820_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci! o sa incerc sa trag de electrovalva in sus (presupun ca nu are nici o siguranta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit simptoma asta nicaieri asa ca sper ca nu se supara nimeni ca intreb.

Cand accelerez putin (intre 1000 si 2000rpm) si tin pedala apasata constant turatia nu sta la o valoare ci fluctueaza(scade cam cu 100-200rpm si apoi creste la valoarea initiala si tot asa). Ce poate fi?

Mentionez ca am schimbat filtrele, benzinele, am curatat injectoarele, am curatat pedala si chiar am inlocuit oringul de la "canistra cu carbon"

PS. Chiar am testat-o si la Cardinal Motors si nu apare nimic in neregula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut ceva asemanator anul trecut. Undeva in jur de 1500-1700 rpm la mers constant in treapta a 2-a, incepea sa tremure motorul. In rest mergea ok la relanti si la turatie mai mare.

Dupa cateva zile, la un mers cu turatie mai mare (urcat panta) mi s-a aprins si 'check engine'. Problema s-a rezolvat prin inlocuirea unei bobine de inductie care a inceput sa dea rateuri (daca bine retin era stocata eroarea cu missfire pe un cilindru insa numai dupa ce s-a aprins acel martor pe bord).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce se intampla daca piesa din fotografie merge tot timpul iar la deconectarea cablului din stanga se opreste motorul?

care ar putea fi cazua si in timp efectele ?

asa tacane ea,e normal.nu stiu daca scoti mufa ce se intampla exact(oricum cred ca se aprinde EPC-ul in bord),daca scoti furtunul sau oringul de care vb nu etanseaza se tureaza singura si merge rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mentionez faptul ca masina are turatie fluctuanta cand stau pe loc si o accelerez putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!