Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Nu e nimic defect, e absoult normal. Centrala electrica decide ce consumatori sa opreasca cand pornesti motorul. Cu motorul rece electromotorul depune mai mult efort decat cu el cald si in al doilea rand dupa ce ai mers cu masina ai bateria mai incarcata. La mine inainte sa schimb bateria, cu una de capcitate mai mare, se oprea atat la cald cat si la rece dupa ce am schimbat-o timp de aprox 1 an nu se oprea nici la cald nici la rece iar acum se opreste la rece dar nu se mai opreste cand motorul e cald ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver:

Toate, absolut toate modelele skoda fac asa.

Am avut ocazia saptamana asta sa conduc superb, yeti si alta octavia, toate cu bolero si asa fac toate.

Eu am radio Swing. Dar, daca spuneti ca e normal e ok. In carte parca nu am gasit asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

si eu am tot swing, din cate tin minte, radio merge pana scot cheia din contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Multumesc pentru sfat "Intrus" dar inainte sa duc masina la Avia am fost cu ea la un prieten mecanic care s-a uitat la mecanismul de culisare al geamului si la motoras dar nu a gasit nimic care sa il blocheze si pe deasupra a si uns mecanismul.

Modificat de eugen_z
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu urmatoarea rugaminte catre cei cu CD Player Swing.

Atunci cand ascultati un CD, ati selectat sa va arate titlu melodiei si opriti masina(scoateti cheia din contact) si o reporniti daca va apare TRACK NR.. sau titlu melodiei.

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Am Swing,

De c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti ca exista niste update-uri de soft pentru ele. Intrebati la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

deci sa-ntreb de update de soft anume pt swing? vine complet separat de update-ul de soft pt motor, nu? nu vin la pachet.

oricum ma batea gandul cat de curand sa ma duc sa verific de vreu update de soft pt motor, o sa-ntreb si pt swing daca au ceva.

merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare..vin si eu cu o problema..am un bazait / suierat ciudat de la pompa de benzina...dimineata cand o pornesc nu se aude, dar incepe dupa vreo 10 de minute de mers....mi-a aparut din vara anu trecut,m-a tinut vreo 2 luni, dar cand a dat frigul a disparut...si a reaparut vara asta cand s-a incalzit afara...o fi defecta pompa si trebuie schimbata? masina are 70 de mii de km, din 2006...stiu sigur ca vine de la pompa, pentru ca am ridicat bancheta din spate si am scos contactu ala de la pompa, sau ce-o fi el, cu motoru pornit, si suieratu a disparut, pentru moment...nu am deloc probleme la pornire, si masina imi trage la fel...doar ca ma streseaza bazaitu asta, care se aude destul de tare, si de afara si din masina..la reprezentanta nu ma duc pentru ca imi vor spune ca "SIGUR trebuie schimbata pompa".....eu merg destul de rar cu masina asta, si o cam tin tot timpul cu benzina putina, cam un sfert de rezervor..unii mi-au spus ca asta e problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eugen, chiar azi de dimineata mi-a facut si mie ... dupa ce am spalat masina (.. il dau in ma-sa )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare..vin si eu cu o problema..am un bazait / suierat ciudat de la pompa de benzina...dimineata cand o pornesc nu se aude, dar incepe dupa vreo 10 de minute de mers....mi-a aparut din vara anu trecut,m-a tinut vreo 2 luni, dar cand a dat frigul a disparut...si a reaparut vara asta cand s-a incalzit afara...o fi defecta pompa si trebuie schimbata? masina are 70 de mii de km, din 2006...stiu sigur ca vine de la pompa, pentru ca am ridicat bancheta din spate si am scos contactu ala de la pompa, sau ce-o fi el, cu motoru pornit, si suieratu a disparut, pentru moment...nu am deloc probleme la pornire, si masina imi trage la fel...doar ca ma streseaza bazaitu asta, care se aude destul de tare, si de afara si din masina..la reprezentanta nu ma duc pentru ca imi vor spune ca "SIGUR trebuie schimbata pompa".....eu merg destul de rar cu masina asta, si o cam tin tot timpul cu benzina putina, cam un sfert de rezervor..unii mi-au spus ca asta e problema...

La mine facea urat pompa cand i-am montat un filtru de benzina de 6bari in loc de 4 bari cat e cel normal. Dar facea tot timpul...Pompa mergea la capacitate maxima ca sa poata deschide supapele de 6 bari din filtru. am schimbat filtru si s-a rezolvat problema. Poti incerca prima data sa verifici chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e foarte probabil sa fie asta problema...bazaitul a inceput vara trecuta la o zi sau doua dupa ce i-am facut revizia la reprezentanta...chiar ma gandeam ca poate i-au facut astia din reprezentanta ceva, n-au montat vreun filtru calumea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum as putea afla daca filtrul meu de benzina este de 4 bari sau nu ? ca luna viitoare ma duc la revizie, tot la reprezentanta, si as vrea sa stiu daca sa ma cert cu ei sau nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie pe el.

Daca e mann cel de 6 bar are codul wk69 si cel de 4 bar are codul wk69/2. Doar la astea stiu ca doar mann folosesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o mica problema enervanta. Pe drum cu denivelari, sub volan se aude un scartiit parca ar veni de la un arc. Am scos acea spuma de protectie de la pedale prin care trec orificiile de la tubulatura de ventilatie si tot se aude. Daca aveti sugestii, postati. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se poate opri ASR-ul la Octavia, astfel incat sa nu se mai activeze la urmatoarea pornire? Mi se pare cea mai inutila "utilitate" a masinii mele, merge mult mai prost decat cu el oprit.

Modificat de Catalin Emilian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca se poate.

Are si masina mea o chestie care ma cam enerveaza: daca apas ambreiajul (de ex inainte de intersectie) sau o scot din viteza, si misc usor volanul stanga-dreapta, scartaie ceva la coloana de directie. Se intampla numai in conditiile de mai sus. Aveti idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa fie caseta de directie ci este posibil sa fie zgomot de la flanse!

Cel putin asa imi face si mie...

Din cate am inteles, intra praf la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se poate opri ASR-ul la Octavia, astfel incat sa nu se mai activeze la urmatoarea pornire? Mi se pare cea mai inutila "utilitate" a masinii mele, merge mult mai prost decat cu el oprit.

Da, nu se poate ... Dar nu inteleg cum merge mai prost ? In mers cu motorul tau e imposbil sa intere ASR-ul, poti sa treci tu cu pedala de accelereatie prin podea si sa mai fii si in treapta I ca nici macar nu esti aproape de limita de aderenta a anvelopelor ... Iar la plecarea de pe loc nu cred ca pleci ca la raliu de fiecare data si iti taie avantul ASR-ul. Si eu zic ca e inutil, dar daca rotile motoare nu patineaza el nu face nimic, e cum ar fi dezactivat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASR-ul nu intervine decat atunci cand primeste semnal de la ABS cum ca o roata sau amandoua rotile motoare patineaza. Deci cred ca e doar o impresie ca masina merge prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Opune rezistenta la plecarea de pe loc, este diferenta intre plecare cu ASR si fara ASR. Am un prieten cu Jetta, care a sesizat diferenta, incercati si voi. ASR-ul asta e o mare "mizerie", mai mult ma incurca si as vrea sa il opresc pana la iarna.

Oare daca ii scot siguranta opreste si ABS-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal nu reusesc sa pricep de ce incurca defapt? Pleci cumva de pe loc cu scartait de roti?

PS: ASR este o functie oferita de catre calculatorul de motor, n-are nicio treaba cu ABS decat ca ABS trimite informatii despre starea rotilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu intelegi ce face ASR-ul asta ? sau ... El nu face nimic, nu franeaza nimic daca rotile nu patineaza, iar daca patineaza atunci reduce puterea motorului prin controlul injectiei de carburant. Cand ASR-ul intervine licareste simbolul aferent in bord (cel cu o masina care derapeaza). Bineinteles, ca sa vada daca patineaza rotile foloseste senzorii de la ABS. Ca sa dezactivezi ASR-ul trebuie sa scoti siguranta de la ABS, ASR nu are siguranta pentru ca e un de program (cod) aflat in ECU ... Oricum nu e nici o diferenta intre el activat si dezcativat in mers, pe asfalt nici macar 1.9 TDI (si cred ca nici 2.0 TDI), care are 250 Nm cuplul maxim, in treapta I nu poate rupe aderenta din mers indiferent cat de tare apesi acceleratia, ce sa mai vorbim de 1.6 care are doar 148 Nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!