Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

PArtea electrica a contactului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si asta inseamna ceva costisitor sau greu de remediat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesa costa in jur de 150 lei. Ca sa fii sigur ca este aia, cu testerul se verifica daca apar erori gen "terminal x, s, "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi poate spune si mie la mufa de la AUX intra 4 fire de culoare: maro , galben, verde si albastru. Din ce am aflat maro si galben sunt + si -, verde ar fi masa sunt firele care intra in mp3, dar firul albastru unde duce?

Nu am gasit rezolvarea la problema mea, inca :(.

post-18532-0-62031000-1311981048_thumb.j

post-18532-0-16626100-1311981056_thumb.j

post-18532-0-86460600-1311981064_thumb.j

Modificat de mafia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la intrarea de aux , daca e pentru jak rotund , ai intrare semnal canal dreapta ( IN R ) , intrare semnal canal stinga ( IN L ) si masa comuna . Daca e mufa USB ai cele doua intrari de semnal, IN R si IN L , masa comuna (-) si al patrulea fir de plus(+) . Asta e configuratia mufelor .

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian am mufa jack rotunda, cum e in dotarea standard pe octavia, deci firul albastru e al 2-lea plus si stii unde se opreste? Am postat mai sus o poza cu mufa din spatele MP3-ului si vad ca ajung doar 3 fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi poate spune si mie la mufa de la AUX intra 4 fire de culoare: maro , galben, verde si albastru. Din ce am aflat maro si galben sunt + si -, verde ar fi masa sunt firele care intra in mp3, dar firul albastru unde duce?

Nu am gasit rezolvarea la problema mea, inca :(.

CAm multe fire la tine. Acolo trebuie sa fie 3 fire (asta daca ai doar radio, la navi sunt mai multe) si sunt asa maro - masa, green - IN left, galben - IN right. si ele duc in mufa t12f blue de la radio. NU are ce cauta + acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic, nu am desfacut nici-odata mufa si am cautat acum prin schemele mele, dar nu am gasit nimic legat de ea. Vad ca ai scoase doua fire din mufa, daca vrei sa stii cum se leaga la mufa, pot desface la mine sa-ti spun ordinea... mai mult nu te pot ajuta acum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conectorii erau bagati in mufa toti, eu i-am scos pentru a face probe in legatura cu problema mea. Eu am mp3 Stream, nu am navi.

Firul de culoare albastru nu stie nimeni de unde vine? Cred ca va trebui sa dau mp3 jos sa vad daca acolo ajunge firul sau ramane pe traseu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am si eu o mica problema. Geamul din fata dreapta cind vreau sa il inchid se ridica pana la jumatate iar apoi se lasa in jos complet. Acest simptom nu il are mereu. Am fost cu masina la service Avia in pantelimon si mi s-a spus ca ar fi computerul defect :huh: . A mai patit cineva acest lucru? Stie cineva daca este adevarat ce mi-au zis cei de la AVIA? Nu de altceva dar au spuc ca acest computer ma costa 14 milioane Lei :( .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cine imi poate spune si mie cum rezolv greirasul grilei de aerisire de la parbriz din partea soferului ( cea din metal, care are textura unei protectii de difuzor audio).

E o problema des intalnita din cate stiu pe care am avut-o si in garantie, dar nu stiu cum s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut... si eu patesc aceeasi problema, numai ca este pe geamul dreapta fata :-( Tot la Avia am fost si eu si am primit aceeasi explicatie. Ceva de genul - " confort computer".. A fost schimbat ( :rolleyes: cica )si la distanta de 2-3 luni , dupa ce a iesit masina din garantie.. a reaparut problema :-(( Primul lucru e sa verifici daca ai vreo eroare inregistrata (VAG-COM).. si daca se confirma.. incearca sa te uiti aici http://www.skoda-parts.cz/predmet.aspx?polozkaID=183

Sper ca am fost de folos...

Modificat de Sniper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos Sniper pentru explicatie dar nu am VAG-COM si nu stiu daca imi da vreo eroare :icon_thumright:

Modificat de eugen_z
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

In doi ani jumate au aparut urmatoarele probleme:

1. Usa de la sofer nu se mai incuie decat cu cheia, din butuc. Restul usilor si portbagajul se incuie/descuie din telecomanda.

2. Butonul care incuie usile (cel dintre scaune) nu mai functioneaza.

3. Oglinda exterioara de pe partea soferului a inceput sa flencane (posibil tentativa de furt) si nu se mai regleaza din buton).

Daca aveti vreo idee pentru remedierea defectelor de mai sus in regim DIY, va multumesc anticipat.

Toate problemele mentionate mai sus au fost remediate prin bunavointa si priceperea userului Al Bundy.

Cauza: 3 fire din usa care in timp s-au retezat si erau intrerupte. Oglinda am lipit-o cu adeziv pentru plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am si eu o mica problema. Geamul din fata dreapta cind vreau sa il inchid se ridica pana la jumatate iar apoi se lasa in jos complet. Acest simptom nu il are mereu. Am fost cu masina la service Avia in pantelimon si mi s-a spus ca ar fi computerul defect :huh: . A mai patit cineva acest lucru? Stie cineva daca este adevarat ce mi-au zis cei de la AVIA? Nu de altceva dar au spuc ca acest computer ma costa 14 milioane Lei :( .

Salut... si eu patesc aceeasi problema, numai ca este pe geamul dreapta fata :-( Tot la Avia am fost si eu si am primit aceeasi explicatie. Ceva de genul - " confort computer".. A fost schimbat ( :rolleyes: cica )si la distanta de 2-3 luni , dupa ce a iesit masina din garantie.. a reaparut problema :-(( Primul lucru e sa verifici daca ai vreo eroare inregistrata (VAG-COM).. si daca se confirma.. incearca sa te uiti aici http://www.skoda-parts.cz/predmet.aspx?polozkaID=183

Sper ca am fost de folos...

mi s-a intamplat si mie asta de multe ori. Nu e de la calculatorul de bord, problema este undeva in usa, gen mizerie :-). Mie-mi si scartaiau la un moment dat, le-am spalat cu WD40 in locul rotitelor acelea albe si de atunci nici nu se mai lasa de nebune jos si nici nu mai scartaie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai..o chestie interesanta azi!

De obicei cand opresti masina, dai cheia pe ultima pozitie, normal, pana o scoti din contact, trebuie ca RCD-ul ala sa ramana aprins, in speta, sa mearga;

Azi, pe caldura aia de 4500 de grade celsius, daca opresc masina iar cheia este pe ultima poziitie, RCD-ul se stinge!

Deci? Problema electrica?

Sau este bateria prea consumata ca sa mai continue sa mearga...

Sau este pe duca contactul??

Sau..a luat-o razna de la caldura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu.e doar de la skoda. masina e facut sa functioneze pana se strica iar skoda se strica din ce in ce mai repede:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nifelheim, asta stim. Omul se astepta sa primeasca un raspuns la o problema tehnica.

Ma abtin sa-ti mai dau warning pentru ca intuiesc ca o sa incepi sa tipi ca vezi doamne vreau eu sa creada lumea ca Skodele n-au probleme. Dar tura viitoare cand te mai bagi aiurea in seama o sa iei warning.

Claudiu, posibil pe duca contactul partea electrica. N-ar strica sa vezi daca ai ceva defecte stocate in calc. coloana volan. Daca sunt, atunci contactul...

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi...e ciudat totusi, deoarece, daca pui doar contactul si il dai inapoi, se stinge;

Daca pornesti motorul, mergi un timp cu masina, opresti, cheia vine in pozitia de scos, nu se mai opreste RCD;

Weird thing... :blink:

Oricum, o sa incerc sa ii fac un scan...

Am mai avut ceva probleme cu contactul, undeva prin toamna lui 2010, in sensul ca nu mai puteam introduce cheia;

Ramasese blocat plasticul acela care culiseaza cand introduci cheia, nu stiu daca este exprimarea cea mai grozava;

Iesise mai mult decat trebuie si bloca accesul cheii;

Am fost cu ea la Skoda si un tehnician de acolo mi-a dat cu ceva lichid de curatare/decapare si nu am mai avut probleme;

Oricum, schimbul de yale/contact = 1000 RON la ei si venea undeva in 2-3 luni!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe probleme de contact merg si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, contactul e. Scaneaza ca sa fii 100%. In orice caz, ce povestesti tu este alt contact. E partea mecanica a lui. In capatul contactului mecanic este contactul partea electrica care pare a fi de vina pentru neplaceri. Nu-i bai, la o adica nu-i cine stie ce scump, cred ca pana-n 150ron si e lejer de schimbat.

LE: apropos tot de ce-ai patit tu, nu cumva ai cheie facuta (adica nu aia originala)? Ca am mai vazut si eu 2-3 cazuri similare si ambele aveau in comun chei facute. Cu alea originale mergea brici.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti!

Ce-i drept, la revizia de 90.000 km, au scanat-o cei de la Autec Skoda Craiova si au gasit un Fault code de la nush ce, pe la contact;

Ca si pret, tot asa, 150 RON imi spuneau ca si cost;

Apoi pe la 105.000, mi-a scanat-o R_A_Z_V_A_N cu Vag Com si nu mai mi-a iesit nimic fault p`acolo;

Posibil sa fie functionare deficitara, adica sa mearga cand are el chef...

Probabil imi face de mult timp insa tocmai azi am observat; :blink:

Keep my eye on him! :huh:

LE: nu Cristi! Am chei OEM! Nici nu umblu cu chinezarii d`alea;

A avut my brother cheie contrafacuta si s-a contrafacut praf de tot dupa nici 3 luni de utilizare'

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca si la mine ar fi o problema?? Dimineata cand pun contactul se aprinde radio, invart cheia ptr pornire, se stinge si se aprinde dupa pornire. Corect asa?? Cred ca da!, Bun, in timpul zilei cand pornesc masina des radio nu se mai opreste cand invart cheia, ci ramane aprins! E ceva defect in cazul asta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate, absolut toate modelele skoda fac asa.

Am avut ocazia saptamana asta sa conduc superb, yeti si alta octavia, toate cu bolero si asa fac toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!