Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Salutare!!!

Aztazi seara am putut sa scot cel mai mic consum urban din viata mea: 6.3% Insa trebuie sa precizez ca circulatia era incredibil de mica si nu m-am dus mai repede de 60km/h si am facut niste acceleratii foarte fine. Din pacate nu va pot arata o fotografie ca s-a intamplat ceva ciudat .

Dupa cumparaturi a trebuit sa intru pana in centru , si acolo am parcat masina. Opresc motorul, pana aici totul OK. Insa cand scot cheia din contact: bordul a inceput sa piuie, si toate acele (atat vitezometrul si turometrul cat si cele mici) au inceput sa trepideze in sus si in jos si dupa acea sacadat s-au dus in jos. Imediat s-a resetat totul atat in CB1 cat si CB2. Numai kilometrajul general a ramas neatins de resetare. Totul a tinut vreo 5-6 secunde. Dupa acea am pornit imediat masina, dar totul era OK, motorul mergea bine, a pornit usor. Am mai facut vreo 10km in oras, nimic totul OK ca si pana acum....Insa asa nu mi-a facut niciodata pana acum in cei aproape 11 luni de cand am masina.

Va spun sincer nu sunt obisnuit cu asemenea buguri, figuri electronice...sunt la a patra masina dar pana acum nu mi s-a intamplat nimic de acest gen. La vara vreu sa fac un drum de circa 3-4000 km total cu ea pana si in Croatia si sper ca o sa ma pot baza pe ea. O seara placuta va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

In doi ani jumate au aparut urmatoarele probleme:

1. Usa de la sofer nu se mai incuie decat cu cheia, din butuc. Restul usilor si portbagajul se incuie/descuie din telecomanda.

2. Butonul care incuie usile (cel dintre scaune) nu mai functioneaza.

3. Oglinda exterioara de pe partea soferului a inceput sa flencane (posibil tentativa de furt) si nu se mai regleaza din buton).

Daca aveti vreo idee pentru remedierea defectelor de mai sus in regim DIY, va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am tot cautat ceva despre urmatorul subiect si n-am gasit nimic:

dupa ultima perioada ploioasa am gasit apa sub covorasul de la sofer. Apa in cantitate destul de mare. Am folosit 3 suluri de hartie de bucatarie ca sa ramana doar putin umed.

Intrebarea este : a mai patit cineva ? Vreo rezolvare fara vizita la service?

Probleme cu maxi-dot a avut cineva ? Nu-i stres dar dupa 20-30 min de functionare face fite. . . .

Masina in cauza : vrs II din 2006

Multumesc

Modificat de boyzstuff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ alecsutzu4u: pentru punctul 3: vezi aici - solutia este lipirea celor 2 parti de sticla.

@ boystuff: verifica scurgerile sa nu fie infundate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scurgeri ? Care scurgeri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

In doi ani jumate au aparut urmatoarele probleme:

2. Butonul care incuie usile (cel dintre scaune) nu mai functioneaza.

Daca aveti vreo idee pentru remedierea defectelor de mai sus in regim DIY, va multumesc anticipat.

Costa aproximativ 100 lei la reprezentanta si se schimba usor daca ai cutie manuala. La automata e mai greu dar nu imposibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta daca e butonul de vina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai prin "nu mai functioneaza" eu asta inteleg!

La mine trebuia sa tii apasat cu forta ca sa se deschida usile, sotia nu putea sa apese cu putere, trebuia sa scoata cheia din contact ca sa deblocheze usile, era suparator, eu am optat pentru schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Na beleaua... De vreo 2 saptamani, a inceput o problemuta. Nu apare mereu, dar e destul de des. Cand opresc motorul, deci contactul este luat, mi se opreste casetofonul pt cateva secunde si se aprinde becul exact ca atunci cand scot cheia de tot. Dupa cateva secunde, cum am spus, isi revine, adica porneste casetofonul si se stinge becul (ala de usi deschise, cum i-o zice)! :D Repet, nu face mereu. Sa fie de la cheie, s-o fi tocit si nu mai face contact bine? Sau de la buson? Totusi, inainte nu se oprea casetofonul pana nu scoteam si ultimul centimetru de cheie din cotact... Sau o fi de la caldura? :D Sau ceva electronic, dar ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai prin "nu mai functioneaza" eu asta inteleg!

Poate fi si mufa, cu contact imperfect, sau poate fi si din alta parte, deoarece zice ca nici usa de la sofer nu se mai incuie decat cu cheia ...

Ca sa elimine butonul din ecuatie, poate sa faca schimb cu un prieten al carui buton functioneaza. Apoi vede ce are de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Am cautat pe forum poate cineva are aceiasi problema pe care o am si eu dar nu am gasit nimic, poate ma puteti ajuta: am o octavia elegance din 2008 1.9 TDI 105CP, problema apare de la temperaturi de 27-29 grade in sus, am setat din maxi dot ca la 15km/ora sa se blocheze automat si la scoaterea cheii din contact sa se deblocheze (am inchidere centralizata si alarma din fabrica), peste temperatura mentionata mai sus dupa pornire se inchid usile dar dupa aia la fiecare incetinire sau oprire (stop, trecere de pietoni etc.) se deblocheaza, la accelerare se blocheaza din nou, a devenit foarte enervant. Ma puteti ajuta ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ei eu o mica problema la masina si as vrea sa aflu cam ce ar putea insemna.

Cand inchid vreuna din usi din exterior se aude un zgomot metalic(clank) in zona din spate a portbagajui.

Daca inchid foarte usor usa nu se mai aude.

Ce ar putea sa fie? masina e cam noua 2500 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suportul de la numarul de inmatricu;lare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nop

e lipit cu banda dupliadeziva numarul direct pe usa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei acest zgomot aparea des la peugeot si la octavia 1, pe interior in lateral pe aripi exista 2 guri de ventilatie , alea au niste fante care se misca ca sa iasa aerul si sa nu intre, arata la fel ca grilele de ventilatie din bord insa un pic mai mari si fara reglaj sus jos, se autoregleaza cu curentul de aer facut prin trantirea usilor.

Practic cand dai tu cu usa aerul iese prin ele, cand a iesit ele isi revin la loc, probabil e una cazuta sau stricata sau mai stiu eu cum si flencane mai tare.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu problema mea cu temperatura exterioara. Am cumparat un alt senzor de temperatura cu care se maniefsta asemanator: Cand sta un timp nepornita(mai multe ore) indica bine temperatura si dupa un timp incepe si scade temperatura si ajunge la minus multe grade(cel mai mult a ajuns la -50 grade in toiul verii :huh:). Climatronicul reactioneaza si-mi baga cald...si ma scoate din sarite :angry:. Ca sa pot beneficia si eu de racoare in masina, a trebuit sa scot senzorul.

Ce as putea sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o problema stranie si nu reusesc sa aflu de unde provine. Daca conectez telefonul la mufa de AUX - ascult muzica si conectez incarcatorul telefonului la bricheta mi se intrerupe muzica, dar telefonul indica ca mi se incarca. Separat daca conectez doar incarcatorul sau mufa AUX, totul functioneaza oki, dar impreuna dau conflict si nu se mai aude muzica.

Ce am verificat:

- am alimentat telefonul la mufa AUX de pe masina mea si incarcatorul la bricheta pe alta masina,-totul functioneaza perfect;

- am alimentat telefonul la mufa AUX de pe o alta masina si incarcatorul la bricheta pe masina mea,-totul functioneaza perfect;

- pe alta masina totul functioneaza perfect.

- am alimentat incarcatorul direct de pe bateria masinii si am conectat la AUX tot la fel face.

- cu telefonul conectat pe AUX si conectat la bricheta, am scos pe rand fiecare siguranta din panoul de sigurante de la interior- nici o modificare :(.

Daca a mai patit cineva aceasta problema si a gasit si rezolvarea poate posteaza aici .

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur gasesti ceva prin setari la radio sau ceva cu vagul activat care nu trebuie.

Le:

Am vazut pe mai multe forumuri problema cu aux, ba ca nu e firul bun , ba ca nu e compatibila unitatea ba din setari , etc,

Eu cred ca e vorba de compatibilitate, probabil prin mufa ta de aux cand bagi la incarcat se intampla ceva cu sunetul.

De aici eu cred ca ori mufa e problema ori compatibilitate.

Bafta!

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema o am decand am luat masina, nu am dat mare importanta,dar acum am schimbat telefonul si nu ma tine incarcat si am nevoie sa-l incarc foarte des

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ajuta un update de soft la radio cd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ei eu o mica problema la masina si as vrea sa aflu cam ce ar putea insemna.

Cand inchid vreuna din usi din exterior se aude un zgomot metalic(clank) in zona din spate a portbagajui.

Daca inchid foarte usor usa nu se mai aude.

Ce ar putea sa fie? masina e cam noua 2500 km

Cauza zgomotului era haionul. Daca deschid haionul si inchid una din usi nu se mai aude acel zdranganit scurt in partea din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care e explicatia logica? banuiesc ca daca ai hayonul deschis aerul iese prin el si ar ramane inca in picioare explicatia mea, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema enervanta la Cd-playerul masinii. Este vorba de un Swing(corespondentul lui RCD 310 de la VW) si ma enerveaza la culme faptul ca de fiecare data cand ascult o melodie la cd-player si opresc motorul si il pornesc din nou trebuie sa selectez eu sa-mi afiseze numele melodiei nu Track numberul cum imi apare acum. Nu existe nicio varianta ptr a pastra setarea facuta de mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care e explicatia logica? banuiesc ca daca ai hayonul deschis aerul iese prin el si ar ramane inca in picioare explicatia mea, nu?

posibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stie nimeni ce-ar putea avea? :huh:

Salut!

Na beleaua... De vreo 2 saptamani, a inceput o problemuta. Nu apare mereu, dar e destul de des. Cand opresc motorul, deci contactul este luat, mi se opreste casetofonul pt cateva secunde si se aprinde becul exact ca atunci cand scot cheia de tot. Dupa cateva secunde, cum am spus, isi revine, adica porneste casetofonul si se stinge becul (ala de usi deschise, cum i-o zice)! :D Repet, nu face mereu. Sa fie de la cheie, s-o fi tocit si nu mai face contact bine? Sau de la buson? Totusi, inainte nu se oprea casetofonul pana nu scoteam si ultimul centimetru de cheie din cotact... Sau o fi de la caldura? :D Sau ceva electronic, dar ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!