Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

octavia owner

Oare de ce doar cu cea spate, nu si cea din faţă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe asta am vazut-o prima data si pentru mine a fost suficient sa nu ma mai uit foarte atent la cea din fata. Oricum, cred ca emblemele nu sunt identice si e posibil sa fi fost loturi diferite. In cazul meu cea de pe fata era mult mai deteriorata decat cea de pe spate.

Dupa ce le-au dat jos pe cele vechi, le-am analizat un pic si am vazt ca lacul cu care sunt tratate se cojea ca si o folie de nylon coapta de soare.

Modificat de Septimiu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am masina din 2007 si n-am avut probleme cu emblemele. Se pare totusi ca is o exceptie pentru ca pare a fi o problema destul de generala pentru skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozitia stergatoarelor, in locasul lor iarna se umple de gheata si zapada si nu se poate curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o am din 2008 si am ambele sigle exfoliate;

Cand le-am zis sa le schimbe pe garantie...odata cu volanul, au strambat din nas ca cica din cauza spalarilor s-ar intampla;

I-am lasat dracu in pace, m-am multumit sa imi schimbe volanul...

Cred ca siglele sunt fabricate..in Somalia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Deşi stergatoatele "parchează" frumos, uneori le-as ridica să le mai curăţ, ştiţi cumva cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai cheia in contact dar cu motorul oprit, da odata de maneta in jos [1 wipe] si ele vor ramane vertical pe parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie si in manual, daca l-ati citi,...dupa ce opresti motorul actioneaza maneta stergatorului in jos si stergatoarele vor urca in pozitia de service. De acolo le poti ridica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai fi cautat putin sunt sigur ca ai fi gasit ceea ce cauti... :) In plus asta nu e o problema ci o intrebare (exista topic special pentru asta)

Procedura de service pentru schimbare stergatoare este:

1. Pui contactul

2. Iei contactul

3. Actionezi maneta stergatoarelor in jos.

Dupa ce faci lucrurile astea stergatoarele se vor ridica pe parbriz si vor ramane asa pana pui din nou contactul si actionezi maneta de stergatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ claudiusnc

Siglele cu care a venit masina din fabrica erau "Made in Italy". Astea noi nu stiu unde is facute. Ma gandesc cu groaza la filtrul de ulei pe care il am pe masina (dupa ultima revizie) facut in Franta si cel de aer facut in Bosnia - Hertegovina.

Modificat de Septimiu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e original nu ai de ce sa te gandesti cu groaza unde e facut. Daca NU e original poti sa te gandesti ca si tu ai putea sa "fabrici" unul in beci pe care scrie Mann/Mahle si sa pui hartie igienica in loc de hartie filtranta.

Marea majoritate a componentelor VAG sunt facute in Europa. In china n-am vazut sa fie facute decat unele filtre de carburant UFI dar revin la prima fraza: erau in cutie cu sigla VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate. Erau luate de la reprezentanta dar parca eram mai linistit daca erau Mann Made in Germany ca si cele cu care a iesit masina din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Produse la care scrie pe cutie MANN Made in Germany se descarca in port la Constanta din containere ce vin din China; culmea, acele filtre NU sunt in vreo evidenta ale importatorilor de MANN. Tiruri intregi cu bujii pe care scrie SINTEROM sunt oprite la granita cu Bulgaria sa NU INTRE in Romania iar cei de la SINTEROM CLUJ nu au cunostinta sa fi IMPORTAT vreodata bujii IN Romania :) . Filtre produse de o firma mare din Romania PENTRU concernul Dacia-Renault sunt "importate" din Turcia. Asa scrie pe cutiile lor: ca sunt produse de firma X, au cutiile albastre de piese originale Renault si au si holograma Renault pe ele. Cum dracu sa vina filtrele romanesti din Turcia ca firma in cauza NU produce in Turcia???

Ti se pare ciudat ce scriu? Pot sa-ti mai scriu 3 pagini de forum, daca m-as stradui mai tare ti-as aduce si dovezi dar daca ai cunostinta pe la Sinterom poti sa pui o intrebare.

De-asta-ti ziceam, ca daca te straduiesti putin poti si tu sa "fabrici" filtre Mann.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am patit ceva ciudat. Mers in parcare, pornit, coborat frana de mana, plec de pe loc si "surpriza". Undeva in spate, la roata stanga zic eu, se auzea un zgomot ciudat asemanator cu cel produs de introducerea unei bucati de lemn intre spitele rotii. Cadenta era direct proportionala cu viteza de deplasare iar pe frana brusca zgomotul respectiv se auzea mai tare, dublu ca si intensitate. M-am gandit ca a ramas blocata frana de mana pe una din roti asa ca am incercat cateva frane violente si chiar am ridicat si coborat frana de mana cat am stat la semafor. Degeaba, zgomotul nu disparea asa m-au apucat nervii si i-am dat ceva talpa imediat ce motorul a ajuns la temperatura de lucru. Done! Zgomotul a disparut. La destinatie am verificat rotile spate si cea din stanga era mai calda cu ~ 10 C. Precizez ca din parcare pana la remdiere am rulat vreo 3 km si inca 5-6 pana la oprire. Aveti idee ce a fost si daca am procedat corect ruland cu acel zgomot pe distanta a 3 km? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi dau seama cum ai aproximat tu temperatura rotii... Cel mai probabil era o pietricica intre discul de frana si tabla de protectie din spatele lui. Cateva manevre de mers inainte-mers inapoi ar trebui sa fie suficiente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva timp am şi eu o problemă mică la Skoda mea, problemă care astăzi a devenit nu at

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, bucsele alea nu cedeaza asa repede...Si ca manifestare ar fi: scartait la denivelari/zgomot la franare/accelerare(ca un clancanit).

Ce descrii tu, e mai mult a bucsa mare de la bascula. Eu le-am schimbat tot pe la kilometrii tai, desi au inceput sa bata mai devreme. si mai stiu cateva masini cu aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat bucsele mari de la bascula tot la 45.000 km. Ce-i drept am jante pe 17" si am mers si pe drumuri foarte proaste.

Am aflat ulterior ca se gaseste si bucsa separata dar service-urile iti recomanda sa o iei cu tot cu brat pentru ca e mai putin de munca :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti la volksman, doar bucsa, fara capsula de aluminiu. Bucsa este cea de fabia, insa in echiparea OEM e acelasi cod. Este aceeasi bucsa pe G5, O2, Leon.

Sfatul meu este sa schimbi mecanicul!

P.S. Bucsa nu o sa se vada ca este cu probleme, se toceste/largeste partea din interior, unde intra axul basculei....sper ca m-am facut inteles

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsa vine cu tot cu brat din alt motiv. In capul bratului este o invelitoare ( un fel de teflon ) . La un schimb de bucse poate tine ...dar la al doilea, teflonul este atat de uzat incat cloncane chiar si cu bucsa noua. De aceea este indicata schimbarea cu totul. Intradevar, aceste bucse pica destul de repede pe drumuri proaste. Un neajuns al masinii este garda mare la sol. Din cauza asta cursa suspensiei este generoasa si bucsele preiau mai mult ca la alte modele socurile si articularile suspensiei . eu am 127.000 km si sunt la al doilea schimb ( bucse brate, bucse bari stabilizatoare fata-spate ). Asta se intampla cand inalti o masina de sosea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jurasik, eu din cate am vazut(la 2 masini) capul basculei e de fier si neacoperit cu nimic...Sper ca nu am retinut eu gresit.

Din teflon este interiorul bucsii si de aia se face joc acolo.

Oricum ar fi, la colegul care a intrebat(la km aia) e suficient sa schimbe doar bucsele. Costul lor(ambele) e undeva la 90 ron, la care se mai adauga manopera, in functie de mecanicul pe care il gaseste. Dupa schimbul acestora, eu NU am refacut directia, dar nici nu pare sa fi fost nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nervoss , eu le-am vazut la a mea date jos. Octavia 2 , 2005, 1.9 TDI BJB , Combi, PDG. Capetele au invelis. Chiar am studiat problema amanuntit. La servisul unde imi duc masinile ii cunosc bine pe mecanici si stau langa ei tot timpul cat lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal ca dupa ce pornesc motorul sa ramana martorul de la baterie arpins arpox. 5 secunde? Mentionez ca motorul porneste normal nu da nici un semn ca bateria ar fi descarcata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa faci un test de baterie SI un test de incarcare. E posibil ca alternatorul sa inceapa sa incarce DOAR dupa ce turezi motorul undeva la 2000rpm. Sau ar mai trebui verificate mufa si cablajul de pe alternator (nu legaturile de putere, mai e o mufa mica cu 2 pini).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!