Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Iti recomand ulei Motul pt cutie.

Cunosc masini care "le agata" la schimbare de treapta si dupa schimb cu Motul nu au mai avut probleme.

E ceva mai scump dar nu cu mult decat restul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau, varianta mai ieftina, ulei ORINGINAL, cumparat de la reprezentanta. Undeva la 50ron/litru. Te rog sa imi dai un PM cu seria de sasiu a masinii si sa-mi spui la ce dealer vei apela pentru schimbul de ulei. Thanks.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va spuneam cu o saptamana in urma,ca atunci cand motorul este cald(90 grade) si il las la relanti,dupa 2-3 minute apare un sunet(suierat)care dispare la o simpla apasare de acceleratie.Astazi am fost la service(reprezentanta skoda din Targoviste) si raspunsul dat de mecanic a fost:"-Lucrati in vreun domeniu ce are legatura cu muzica",asta pentru ca el nu auzea nimic(si nici acum nu sunt sigur ca a auzit ceva),a mai chemat vreo 2 colegi si intr-un final au fost de acord cu mine(se aude suieratul).Raspunsul a fost ca la ce sa ma astept de la un diesel cu km astia(am 140000km reali)asa sunt toate zgomotase,si ca de acum incolo o sa apara tot felul de sunete,dar sa stau linistit ca nu e nici o problema,motorul merge rotund.Daca tot am ajuns la service zic sa verific si directia,rezultatul-bucse bascula duse.Din ce stiam eu ca bucsele superioare ar trebui schimbate cu tot cu carcasa,dar mecanicul a zis ca face o "ghidusie" si imi schimba doar bucsele din interior si ca ma costa 500lei(cu geometrie roti).Acum va intreb si eu dupa ce se schimba bucsele astea(si o sa le schimb cu tot cu carcasa si nu la ei),trebuie facuta geometria la roti?

Modificat de speedSK2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in exprimare te incurci putin , dar banuiesc ca este vorba de bucsele de brat, partea spate. Se pot schimba cu tot cu carcasa de aluminiu, sau se bot inlocui doar bucsele din ele (sunt tot originale, si le poti gasi dupa codul de pe cauciuc, se gasesc si la bratul de fabia). Sunt mai ieftine decat toata bucsa (cea cu carcasa de aluminiu). si da, este recomandata geometria la roti, pentru ca se modifica pozitia bratului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu suieratul, eu zic sa stai linistit. E de acolo de unde ti-am zis in urma. M-am jucat cu vag-com-ul putin pe engine, si cand umblam la EGR incepea suieratul si se oprea in functie de cum inchidea si deschidea EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La ultima revizie am schimbat si duzele spalare parbriz; acum o saptamana. Dupa doar o saptamana de circulat in mirificul Bucuresti, iar mi s-au infundat. A mai demontat/montat si suflat cineva duzele respective? Cat de dificil sunt de demontat/montat? M-as duce la o vulcanizare sa sufle cu aer comprimat in ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce lichid de parbriz folosesti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte luam de la OMV/Petrom, in ultima vreme ce-i drept de la supermarket. O sa il schimb. Ideea acum este cum le curat. Ma intereseaza cum se demonteaza/monteaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tragi de ele con forta bruta. Curatarea e mai aiurea, incearca sa cauti baie de curatat cu ultrasunete, ca pont gasesti in magazinele de optica aparate de genul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pietricelele raman direct in duza, daca le dai jos merge suflat invers pe ele sau bagat apa de la robinet invers si gata...Este calcar de obicei.Eu le-am schimbat de vreo 3 ori pana acuma si tot nu ma invat minte sa folosesc solutii ''bune''.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum de vi se infunda voua. Eu pot numara pe degete de cate ori am bagat lichid de parbriz mai scump de 7 lei bidonul de 5l.

Poate ar trebui verificat si rezervorul de lichid. Nu mi se pare normal sa se infunde niste duze noi intr-o saptamana (asta daca of fi fost intr-adevar schimbate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aduna de la solutie proasta si de la apa de robinet fulgi de calcar.Cand completezi cu solutie agiti ce a ramas pe fund si iti pleaca pe circuit.Asta e toata smecheria.La g4 e usor de dat bazinul jos si spalat l SKODA 2 e mai dificil.Am avut acum un an un bmw e46 coupe 2002 la vanzare,proprietarul neamt nebun..tipicar..numai revizii la bmw masina tipla..si degeaba..am dat vasul jos si l-am spalat,nu va imaginati ce era in el..crusta de calcar.Dupa mine poti baga ceele mai bune solutii de parbriz..tot degeaba tot se infund duzele in timp :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O idee ar fi cand facem solutia sa nu mai punem apa de la robinet,ci apa distilata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu folosesc de doi ani, doar solutia de la magazin, mai ieftina de 7 lei bidonul de 5 litri. Nu mi s-au infundat inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea cu semnalizarea LED din oglinda dreapta.

Am facut o scanare cu VagCom si a iesit eroarea asta:

Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MAX3.lbl

Part No SW: 1T0 959 702 E HW: 1T0 959 702 E

Component: Tuer-SG 006 1203

Coding: 0000246

Shop #: WSC 73430 790 00000

1 Fault Found:

00110 - Right Mirror Turn Signal Lamp (L132)

012 - Electrical Fault in Circuit

Ce e ciudat e ca are zile in care semnalizarea merge normal, zile in care ledurile de semnalizare se aprind haotic si zile in care nu se aprind deloc.

Poate fi un contact prost, mufa iesita sau pur si simplu e "inceput de sfarsit" si ar trebui schimbata partea de jos a oglinzii? Vreo idee de pret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa o desfaci si sa verifici contactele.

Daca trebuie sa o schimbi gasesti aici si codul si niste preturi estimative:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pegasus, uita-te cu atentie, nu cumva vezi apa IN lampa de semnalizare/pozite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit-o cu apa in lampa de semnalizare. Totul de la o fisura mica in plasticul transparent. A trebuit sa inlocuiesc lampa, fiind compromisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat acum, e posibil sa fi fost apa, se vad niste urme ca cele de calcar, dar poate e doar autosugestie.

Eu am oglinzi electrice si heliomate (corelate cu senzorul de la oglinda interioara).

Partea de jos a oglinzii are si contactele pentru heliomat sau alea sunt fire separate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba oglinda electrocromata cu partea inferioara a oglinzii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cam 3 saptamani am probleme cu zenzorii de parcare fata. Cand ii conectez chiar daca nu am nimic in fata ei incep sa urle ca nebunii. Mai sunt si cazuri cand merg fara probleme. Masina nu a fost lovita in fata. Stie cineva care e problema si cum as putea sa o remediez ???

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca s-au stricat. poti sa-i remediezi schimbandu-i

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toti?

Trebuie facuta o diagnoza si vazut care e defect. Apoi inlocuiesti pe cel care il da diagnoza ca defect cu altul bun, si vezi daca se muta defectiunea. DAca ramane tot acolo, adica pe acelasi senzor, atunci e o problema cu cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o problema mica si enervanta (de care se discuta si in paginile 90-93 ale acestui topic) si anume exfolierea emblemelor fata - spate. Le-am inlocuit astazi pe garantie. Din ce ziceau cei de la Compexit (unde am facut operatiunea) acestea se incadreaza la garantia generala de 2 ani si nu la garantia caroseriei. Oricum mie mi le-au schimbat cu 2 zile inainte de trecerea celor 2 ani. La inceput au spus poezia cum ca e de la spuma activa si solutii degivrante dar cand au vazut ca nu m-au convins au acceptat sa le schimbe fara nici o problema. Oricum aveam argumente destul de solide (de exemplu emblemele de pe capacele de la roti erau intacte la fel si farurile). Mai mult decat atat, dupa ce au facut constatarea am vazut ca masina unuia dintre sefii Compexit (o Skoda Superb 2) avea aceeasi problema cu emblema spate si sunt convins ca isi spala masina exclusiv la ei.

Deci sfatul meu este sa le schimbati pe garantie si sa nu va lasati induplecati cu fel si fel de explicatii care mai de care mai savante. Pentru cei din Cluj le recomand sa ia legatura cu consilierii de service pentru garantii (vezi rubrica "Echipa Compexit" de pe site-ul lor) si sa nu mergeti la ceilalti consilieri. Daca problema apare in termenul de garantie nu au ce sa comenteze.

Modificat de Septimiu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce veste buna! Si eu am probleme cu emblema de pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!