Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Inainte de stationare rompetrol. De fapt, am vreo 6 luni de cand pun doar de la rompetrol. Am fost multumit pana acum.

Acum, masina sta in parcare, diseara cand ajung acasa ii dau o cheie sa vad ce si cum.

Cat despre diagnoza, cred ca mai asteapta putin, ca maine dimineata plec din tara.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Din nefericire am dat si eu de o problema cu masinuta.Inca nu stiu daca e mica si enervanta sau mai mare, dar pe moment scriu aici, in speranta ca avand ajutorul vostru o sa imi dau seama ce e....

Deci:

La plecari de pe loc, in momentul in care iau volan stanga sau dreapta se aude un ton(nu stiu cum sa il descriu mai bine), care tine cateva secunde.

Atat.Nici un alt simptom.Iau dreapta si fac un arc de cerc, se aude tonul asta...dar nu pe tot parcursul arcului.

Sa fie o bucsa? Sau mai rau ceva pe la caseta de directie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mocris,

S-ar putea sa fie dusele flansele de la amortizor, daca zgomotul pe care-l descri tu apar in momentul in care virezi pe loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut bogdan si mersi de raspuns.

Sunetul se aude doar cand plec de pe loc.Atat.Nu in mers,nu de mai multe ori.In giratorii am vazut ca se mai aude cand virez mai mult.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi chestie se aude si la mine...si cred ca este de la flanse;

Nu cost mult ca si piesa in sine ci manopera de inlocuire - dat jos telescop..etc!

Daca nu te deranjeaza, inlocuieste-le mai incolo;

La mine se aude de pe la 60K si momentan am 115K...

Oricum, la primavara, cand schimb bucse/discuri/placute, planuiesc sa le inlocuiesc;

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut claudiu,

Tot ce e posibil.Oricum in tara, mai bine zis in Iasi, am fost la vreo 3 service-uri, dar nu i-au dat de cap mesterii.

O sa fac o plimbare si la un service aici(DE) sa vad ce parere au si astia de pe aici si daca e de la flanse o sa le schimb la vara cand schimb placutele....

Ciudat e ca si eu tot vro 60 000 am cu masina.Oare atata tin ? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca au probleme de fiabilitate...si nu e asta o regula;

Cert este ca intra praf pe acolo si de aia se aud...

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema. Indicatia de temperatura exterioara o ia razna uneori, adica incepe si scade si scade si scade. Climatronicul reactioneaza si incearca sa compenseze(daca afara e mai frig, creste temperatura care o baga inauntru, mareste ventilatia=> ma enerveaza la culme) ca sa tina temperatura interioara la cea ceruta. Am schimbat senzorul de temperatura cu unul de pe alta masina, deci nu ala e problema. Pe vag-com, temperatura masurata e una(cam cat era masurata si cu cealalta masina), insa cea corectata e ..aiurea(si este cea care mi-o afiseaza in bord).

Intrebarea e unde se face corectia, se poate reseta ceva sau ce as putea sa-i fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La plecari de pe loc, in momentul in care iau volan stanga sau dreapta se aude un ton(nu stiu cum sa il descriu mai bine), care tine cateva secunde.

Atat.Nici un alt simptom.Iau dreapta si fac un arc de cerc, se aude tonul asta...dar nu pe tot parcursul arcului.

Sa lamurim putin mai bine. La plecari de pe loc cu volanul virat stg/dr (indiferent) se aude asa ca un vuiet de tonalitate joasa. Asa este?

Daca este asa nu este de la nicio flansa de amortizor, le schimbi degeaba. Zgomotul vine din cutia de viteze si este valabil NUMAI pe cutiile M6 ce echipeaza 2.0 TDi, deci claudiusnc NU are aceeasi problema.

Nu este o problema in sine, doar de zgomot care este deranjant. Se poate rezolva 100% cu un schimb de ulei la cutia de viteze; ATENTIE, iti recomand ulei original de cutie conf. catalog de piese Skoda. Nu e scump, undeva la max. 15Eur/litru (chiar ai putea sa contactezi un service si, conf. serie sasiu sa-ti dea pret la ulei).

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Opaa..pai BLiTZ, la fel se aude si la mine...vuiet de tonalitate joasa;

Vrei sa spui ca nu este din flasne??

Boss..ma bagi la ganduri...ce ar putea fi???

Ca doar n-o fi naiba din paie masina asta, la cum m-am purtat cu ea.. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet, zgomotul este "valabil" doar la cutiile manuale in 6 trepte ce echipeaza 2.0 TDi (constructie cu 3 arbori). Tu ai M5 pe masina, constructie cu 2 arbori. Si zgomotul se manifeste NUMAI la plecare de pe loc cu rotile bracate, aproape maxim. E un zgomot ... nush cum dracu sa-l exprim.... de ... vaca :)) . Un muuuu asa, de tonalitate joasa.

La tine nu stiu ce e, poti sa-mi faci o inregistrare audio?

LE.... sau, ma rog, poate-o fi si la tine acelasi lucru desi eu personal nu am auzit la M5-uri.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boss...exact muget se aude...

Si daca stau sa ma gandesc se manifesta si cand intru tare in curba cu ea...

Nah, eu nu m-am gandit ca ar fi de la cutie, eram goga pe flanse, insa..habar nu am; :lol:

Solutia ar fi schimb de ulei din cutie si/sau completare??

Nu am cum sa il inregistrez, se aude cumva in fundal insa este exact diagnosticul tau!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era de la cutie de la 60 d emii pana acuma ...se ducea naiba, ori la plecari de pe loc ori la rotiri de volan, flansele fac cand virezi si stai cu frana de mana trasa si scoasa din viteza, cand se miscca amortizorul cu arcl in jurul axelor lor...cutia e cu treaba ei si face cand poleci in forta de pe loc cu rotile la max sau aproape la max virate.

Nervoss...daca senzorul o ia razna de obicei are contact imperfect fir oxidat sau apa in mufa. Nu interpreteaza nimeni vine direct in ceasuri , ele interpreteaza, vezi pe ce te uiti la temperaturi.

Poate a fost lovita si cablajul din bara a frecat sau freaca pe ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cutia e cu treaba ei si face cand poleci in forta de pe loc cu rotile la max sau aproape la max virate.

Ai fi surprins sa vezi ca nu trebuie sa pleci in forta cu ea sa faca muuuu :)

Repet, DACA este vorba de descrierea facuta mai sus (si pentru care am mai fost abordat pe PM de o persoana a carui masina face tot ca vaca :) )

Claudiu, ai schimbat vreodata uleiul in cutie sau ai avut vreodata probleme cu angrenarea treptei a 2-a (adica sa iti caraie cutia cand schimbi din 1 in 2)? Este foarte important sa stiu treaba asta.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nervoss...daca senzorul o ia razna de obicei are contact imperfect fir oxidat sau apa in mufa. Nu interpreteaza nimeni vine direct in ceasuri , ele interpreteaza, vezi pe ce te uiti la temperaturi.

Poate a fost lovita si cablajul din bara a frecat sau freaca pe ceva.

Nu a fost lovita, e vb de masina mea. o cunosc de cand a iesit de pe portile fabricii... senzorul l-am scos, l-am inlocuit cu altul, l-am pus inapoi... deci contact imperfect...nu prea cred.

Maine dau cu spray de contacte, cand ajung la munca.

Eu m-am uitat pe vag, nu mai stiu pe ce canal am gasit valoarea masurata si in tabul urmator valoare corectata, care era aceeasi cu valoare afisata pe bord/stream.

Ma enerveaza defectul asta, insa ma bucur ca am verificat senzorul meu si nu am cumparat inca alt senzor...cred ca dadeam banii degeaba pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLiTZ - nu am schimbat pana acum uleiul si nici nu cred ca s-a umblat la ea vreodata;

Si da..imi agata, insa fooaaaaarte rar, nu treapata a II a ci treapta a III a, in sensul ca nu intra din prima sau intra greoi, insa nu mi-a carait niciodata;

Insa repet, foaartee rar, nici nu imi aduc cand a facut ultima data!

Treapta I si a II a, nu au facut nici odata probleme;

In afara de muuuugetul existent, mai am si un alt simptom, cand sunt in viraj la 90 grade, cu viteza mica (20-30 km/h) si cuplez din a 3 a in a 2 a, am un "clantz", zgomot pe care eu il asociez cu acel zgomot de ambreiaj de Dacia care cupleaza si este pe duca...(eu m-am gandit ca ar fi de la bucse..ca sunt cam varza), insa ma tot gandesc sa nu fie din cutie or something... :blink:

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De o luna de zile mi s-a dus si mie switch-ul de la usa dreapta fata...am luat unul la fel din alta broasca si trebuie sa il schimb...nu am mai schimbat la octavia 2 si nu ma asteptam sa fie asa de accesibil, un punct in plus bine montat si bine lucrat cu broasca aia.

De obicei cei ce schimbati puneti nituri la difuzor sau autofilatante? ma gandeam sa pun suruburi sau autofiletante peste tot pentru ca ma enerveaza la culme niturile alea peste tot.

Ma bucur ca se poate rezolva usor aceasta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Data trecuta blocul incercuit afisa aceeasi valoare cu cea de pe bord, respectiv cea de pe stream. Cand am facut printul de mai jos, pe bord imi afisa 6.5 grade. Ma dispera. Singurul lucru la care ma gandesc este sa-i dau un reset general de la baterie. Ajuta sau nu?

post-20693-0-79805600-1300202469_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu diferente de genul 2 sau 3 grade( intre ce e pe bord si ce e pe tester ), nu stiu cat aveai atunci afara exact dar nu cred ca stiu ce semnifica acea temperatura.

O poti vedea pe motor temperatura senzorului g17 parca este , pe intruments...nu stiu de unde citeste acea outside temperature regulation din 4 cu 2.

Poate ne spune cineva exact dar nu prea sunt convins ca e temperatura aluia din bara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura de afara era pe acolo: 22.5-23 grade. la mine pe bord afisa 6.5grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Azi dimineata am auzit un fisiit in instalatia de climatizare . Am oprit instalatia si i-am dat din nou drumul dar la fel se auzea un fisiit. Aer baga.

Are ideea cineva ce ar putea fi pina ajung la un " doctor"?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine era la un moment dat 8-9 grade pe bord dar pe o perioada de 10 secunde in care a crescut progresit a ajuns la valoarea normala de afara.

Modificat de PsyChoRo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine scade foarte rapid cand o apuca, cam cu 0.5 grade la 2-3 secunde. Ajunge la valori dubioase(am vazut si -27 grade, desi afara erau pozitive). Ieri, spre exemplu a scazut pana la 6.5 grade, desi afara erau 23. Uneori isi revine relativ repede, alteori doar dupa ce masina sta mult timp oprita. Luatul si pusul contactului nu influenteaza comportamentul.

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta cablajul ca e sigur un fir undeva unde nu mai este plasticul de pe el intreg, incearca si alt senzor ca e vreo 40 de lei unul, nu are ce sa fie decat cablaj sau senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc cu intarziere pentru raspuns Blitz.

Uite ca la asta nu ma gandisem si nici nu m-as fi gandit......

O sa fac un schimb al lichidului cutiei de viteze la revizie si o sa mai vad dupa aia cum merge treaba.

Intr-adevar sunetul e exact ce zici tu: un "muu" :)

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!