Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

o sa ma uit cum e la mine, dar asa vazand pozele, pare ca ar trebui sa fie fixat in orificiul acela mai mare din suportul ala metalic.

pare ca s-ar potrivi la fix in ala prin presare/apasare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa m-am gandit si eu ca pe orificiul ala ar veni dar intra destul de fortat. Eu nu la-m bagat de frica sa nu-l rup, dar daca imi confirma cineva ca e de acolo o sa il bag eu in vreun fel dar nu-mi explic cum ar fi putut iesi la cat de greu intra. Astept confirmarea cum ca e senzorul de temperatura si ca vine bagat in gaura aia. Multumesc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un scartit in bord dreapta desupra torpedoului cred ca atinge bordul de parbriz

este foarte strident muzica nu-l mai acopera ma zgarie pe creier,va rog un sfat

Stalpul din dreapta la baza freaca de stalp , multe fac asa, eu am pus pe suprafata bordului acolo banda de cabluri , nu de plastic din aceea de panza.

Pentru asta trebuie sa scoti stalpul afara ca sa ai unde sa lipesti acea banda.Nu se va vedea nimic si o sa vezi pe talp unde atingea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa m-am gandit si eu ca pe orificiul ala ar veni dar intra destul de fortat. Eu nu la-m bagat de frica sa nu-l rup, dar daca imi confirma cineva ca e de acolo o sa il bag eu in vreun fel dar nu-mi explic cum ar fi putut iesi la cat de greu intra. Astept confirmarea cum ca e senzorul de temperatura si ca vine bagat in gaura aia. Multumesc de ajutor

Mai mult ca sigur ca acolo ii este locul. La octavia ante-facelift este undeva langa proiectorul de pe partea soferului. si la fel arata prinderea de tabla!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorry pt delay, acu'am venit de jos...intradevar locul senzorului de temperatura este in orificiul din acel bracket din tabla.

sorry pt calitatea pozelor, sunt facute cu tilifonul.

post-67217-0-04156700-1295173967_thumb.j

post-67217-0-15548800-1295173973_thumb.j

post-67217-0-69559900-1295173978_thumb.j

post-67217-0-71251100-1295173983_thumb.j

Modificat de octavia owner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Thanks man pentru raspuns. O sa incerc sa-l infing k lumea

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ma poate ajuta si pe mine cineva intr-o problema care ma sacaie de vreo 2 luni si anume la 10-15 min.de la pornire cand apa ajunge pe la 70` parca incepe sa se 'scuture' dar nu mereu,sant zile cand se simte,zile cand nu masina are 53700,aveti idee daca ar putea fi volant pentru ca n-ar fi asa ieftina.Va multumesc!

Imi cer scuze daca am postat gresit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e volant, nu e problema minora...e una des intalnita la TDI-uri...si e mai grava/costisitoare.

Dar detaliaza si tu...

Daca e volantul se manifesta la pornire mai urat...face zgomot parca s-ar rupe ceva p-acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am alta problema,chiar nimic doar acel scuturat cand si cand .Cand motorul este cald.Iti multumesc!

Si la asa putini km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus si tester-ul cu AlBundy dar nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate 1.9 Tdi-urile de 105 cp au avut problema asta. Pot sa iti pun sigur ca cele din 2005 se manifesta asa, cu un scuturat specific. Nu e neaparat o problema, pt ca unele au avut de la inceput asta si au mers linstit zeci de mii de km.

Nu cred ca merita sa mai investighezi pt ca arunci banii, daca la prima verificare nu a iesit nimic nu are rost sa incepi sa schimbi din cauza unor diagnosticari aiurea.

Verifica si sectiunea Tdi de aici, o sa vezi ca nu e numai la tine problema.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca e volant asa se poate merge? eu nu cred ca e linistitor sa se zguduie masina.

Tu pui testerul pt zguduieli?

Mergi la un service care poate sa vada despre ce e vorba. Ar trebui cand e rece afara sa inceapa sa se simta ca arcurile de la volant nu mai preiau socurile si da o senzatie de patinare la plecarea de pe loc si zdruncina.La 70 la ora daca face eu nu prea cred ca e volant.

Cutia e normala e cu 5 trepte cu 6 sau e dsg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara ma intorceam de la Bucuresti si aproape de casa cu vreo 25 KM, imi apare pe MaxiDot - Check coolant, Stop engine...freeze motherfucker...etc! :blink:

Imi zic..ce dracu ca doar m-am uitat acum 3 zile la vas (cand am pus stropgelul ala incredibil de scump de la PetromV sau Rompetrol...d`ala de 3 L :lol: ) si era la nivelul din 2008..de cand am cumparat-o;

Fiind noapte, desfac capacul de la vas si...cioaca antigel G12 roz(marin);

Completez cu ceva apa distilata ca sa am pana maine si ...Go home..dear!

Ii sun pe baietii de la Skoda, imi raspunde omul la 21.00 seara, sambata la 9 sa ma prezint la Autec Craiova;

Venit la ora stabilita, masina preluata, urcata pe elevator..si surpriza: furtunul ala care se "infige" in radiator, datorita trepidatiilor si frecarii de alt furtun cu ceva cap metalic, s-a taiat;

Rasuflu usurat ca nu sunt urmatoarele: vas spart, radiator fisurat, pompa de apa (daca era defecta..distributie) sau..chiulasa!

Marti ma duc sa il schimb, pana atunci, au facut o mica improvitatie acolo prin scurtarea traseului furtunului cu pricina..

Cost: 108 RON - furtunu`!

Daca tot eram acolo si aveam aproape 105.000 km, am facut si revizia mica: ulei, filtru de ulei;

Cost: 245 RON.

Acum..ma duc sa ma culc linistit, ca sunt treaz de la 7 dimineata! :lol:

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este 2008,5 trepte, AL imi cunoaste foarte bine masina, de service nici nu se pune problema iar acel scuturat il am doar cand stau la semafor la relanti doar atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, de vreo saptamana cand pornesc auto dimineata (numai la porirea de dimineata se intimpla), dau cheie, porneste normal, dar se aude o pocnitura scurta. aveti idee ce o fi?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai am o problema, ce sa fac sa nu mai gasesc dimineata parbrizul inghetat pe interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu parbrizul inghetat problema cred ca s-a mai discutat. Trebuie sa verifici sa nu fie vreo sursa majora de umezeala inauntru. Verifica mochetele (sub covorase) sa fie cat de cat uscate. Ideea e asa: vaporii de apa din masina condenseaza peste noapte pe geamuri, pe interior. Daca tu ajungi seara acasa cu caldura in masina, umezeala din interior sau adusa de pasageri pe papuci de-afara se evapora, apoi noaptea condenseaza si ingheata.

Ce-i de facut: cand ajungi seara acasa lasa 4-5 minute masina cu toate usile deschise sa se faca ventilatie in ea. Asigura-te ca nu lasi prea multa umezeala in masina; daca ai apa multa pe covorase scoate-le si scurge-le. Solutia este 90% viabila.

La nr.2 nu stiu ce sa zic. Si dieselul meu porneste mai ...violent cand e frig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

solutia ta e buna. am lasat portierele deschise cateva min cand m-am intors de la serviciu si intr-adevar nu a mai inghetat parbrizul la interior dimineata urmatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Si la mine se aude o scurta pocnitura la pornire dimineata,sau dupa o pauza mai lunga.Vine de dedesupt, m-am gandit ca o fi vreo valva. E normal? Masina are 15000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu dc se incadreaza la problema dar ma enerveaza rau ca nu merge actionata reciurcularea fara sa fie ventilatorul pornit. Masina are clima pe 2 zone. La cele cu AC merge. De multe ori merg cu clima oprita si dc dau peste vre-un camion fumegator trebuie sa pornesc ventilatorul sa pot comuta pe recirculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e mare. :P

Mi-ar fi placut sa mearga direct. Era mult mai comod...dc la AC merge era oarecum normal se mearga si la clima.

Trebuie sa traim cu neajunsul asta ce sa facem :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum recircula aerul ala din interiorul masinii fara ventilator ca eu unul nu pricep .. imi da cu virgula ;) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandesc ca la astea nu mai e ca la vechile Dacii, cand ventilatia mai mergea si din inertia vantului/deplasarii...probabil asa vrea colegul.

la astea sau e ON sau e OFF, cand e pe OFF nu ai recirculare...e logic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine s-a rezolvat problema cu pocnitura la pornire. nu stiu de la ce a fost pot sa-ti spun doar ce au facut cei de la service: update soft si curatare DPF cu laptopul mufat ca sa creasca temp de ardere (se aprinsese martorul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!