Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

se desface din interior de langa yala....mi se pare ca e imbus,il desfaci si iese imediat capacelul

O problema de genul asta am la usa stanga spate. Nu cred ca e atat de simplu, dar am sa verific cu imbusul cum zici. Cei de la elcargid buzau au spus ca trebuie sa dea toata fata jos ca e rupta nu stiu ce dracie de tabla in care sta prinsa si nu aveau timp de interventie.

Maine va zic daca e asa usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa desfaci capacelul ala mic sigur 100% sau soto nu trebuie data nicio fata de usa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa desfaci capacelul ala mic sigur 100% sau soto nu trebuie data nicio fata de usa

Inseamna ca nu a mai fost prins capacelul si s-a piedut surubelul :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatat astazi motorasul de la clima, ala de sub/in torpedo`! :rolleyes:

Pret: 106 RON cu tot cu TVA;

Service: Autec Craiova;

S-a miscat foarte bine baiatul de electrice...desfacut, curatat, lubrefiat...etc.

Imi flueira la rece dimineata.

Problema asta m-am mai intalnit cu ea iarna trecuta..la peste -9 C, incepea concertul..

Oricum, la ce pret are motorasul ala (1647 RON fara manopera) prefer sa dau in fiecare an 100 RON pentru operatiunea de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il stiam.. :)

...insa la ce frig este afara + imi trebuie chei specifice pe care nu le am + lubrifiant & stuff + lipsa timp..am preferat comoditatea... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa desfaci capacelul ala mic sigur 100% sau soto nu trebuie data nicio fata de usa

Cred ca ai dreptate. Am facu o poza cu capacelul meu si cam cat de mult iese el. Tarziu am observat ca nu are nici un piciorus care sa se rupa, deci prinderea este undeva in interior. Gaura incercuita are un capacel si in spatele lui se afla un surub torks. Din pacate surubelnita mea universala era prea groasa si prea scurta :vaidecapulmeu: ca sa ajunga unde trebuie si a trebuit sa aman operatia pentru alta data. Oare se va rezolva atat de simplu problema? Cand aflu raspunsul o sa postez aici.

post-22455-1286468927_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acea gaura este un surub cu torx de 25 care strange o siguranta metalica care la randul ei fixeaza acel capac. posibil ca acea siguranta sa fi cazut in usa.

Poti sa incerci si sa dai reset la calculator(scoti borna de la baterie pentru vreo jumatate de ora).

Poate sa o scoata si pentru 3 zile ca nu se sterge. Tot cu o scula de diagnoza se sterg.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Astazi am facut revizia de 60.000 Km.

Am observat dupa ce am plecat ca am un tiuit constant, atata timp cat motorul este pornit, in partea dreapta spate. Un tiuit care pana acum nu l-am mai auzit.

A fost schimbat si filtrul de combustibil. Filtrul de combustibil pe care il avea masina era marca UFI iar eu am cumparat, in urma unei recomandari, unul marca MANN de 4 bari.

Am intrebat pe cineva si mi-a zis ca este posibil ca zgomotul sa fie de la supapa de refulare de la filtru sau ceva de genu' asta.

Ce parere aveti? Sa imi fac griji? Se poate defecta ceva sau este normal acest zgomot atunci cand filtrul e nou?

Masina este o Skoda Octavia 2 din 2007 cu motor 1.4 MPI - BUD, 16 valve, 59 KW, 80 CP.

Va multumesc mult de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tiuitul provine de la functionarea pompei de benzina din rezervor. Este foarte probabil sa fi fost acolo si inainte de revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tiuitul provine de la functionarea pompei de benzina din rezervor. Este foarte probabil sa fi fost acolo si inainte de revizie.

Mersi frumos de raspuns. La inceput asta am crezut si eu, ca tiuitul este doar in capul meu sau ca este normal sa se auda atunci cand functioneaza pompa, numai ca inainte de revizie chiar nu l-am auzit, m-am gandit foarte bine si nu l-am mai auzit niciodata.

Ciudat...

Oricum...un tip de pe forumul seat spunea ca a patit si el la fel si dupa ce i s-a schimbat din nou filtrul de benzina nu a mai avut acel zgomot.

Eu l-as schimba iar, dar cu ce model de filtru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu modelul care a fost pe masina, du-te inapoi si vezi care e treaba , e vina lor ca nu au pus ce trebuie si trebuie sa remedieze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a pus un filtru gresit de benzina...

Ca o intrebare: trage masina mai bine acum, nu?

Eu asa am patit: mi s-a dat din greseala filtru de 6 bari in loc de 4 cat trebuia la masina mea. Rezultat: tragea ca disperata, insa pompa de benzina se auzea de departe de masina. Am schimbat filtrul de benzina si tot a revenit la normal.

Mie mi-a fost frica ca ard pompa, altfel il lasam asa, in detrimentul zgomotului.

Salutare,

Astazi am facut revizia de 60.000 Km.

Am observat dupa ce am plecat ca am un tiuit constant, atata timp cat motorul este pornit, in partea dreapta spate. Un tiuit care pana acum nu l-am mai auzit.

A fost schimbat si filtrul de combustibil. Filtrul de combustibil pe care il avea masina era marca UFI iar eu am cumparat, in urma unei recomandari, unul marca MANN de 4 bari.

Am intrebat pe cineva si mi-a zis ca este posibil ca zgomotul sa fie de la supapa de refulare de la filtru sau ceva de genu' asta.

Ce parere aveti? Sa imi fac griji? Se poate defecta ceva sau este normal acest zgomot atunci cand filtrul e nou?

Masina este o Skoda Octavia 2 din 2007 cu motor 1.4 MPI - BUD, 16 valve, 59 KW, 80 CP.

Va multumesc mult de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a pus un filtru gresit de benzina...

Ca o intrebare: trage masina mai bine acum, nu?

Eu asa am patit: mi s-a dat din greseala filtru de 6 bari in loc de 4 cat trebuia la masina mea. Rezultat: tragea ca disperata, insa pompa de benzina se auzea de departe de masina. Am schimbat filtrul de benzina si tot a revenit la normal.

Mie mi-a fost frica ca ard pompa, altfel il lasam asa, in detrimentul zgomotului.

Nu mi se pare ca trage mai tare dar nici mai incet...merge absolut normal.

Ideea e ca filtrul care l-am pus acum este filtru MANN de 4 bari...pe celalalt filtru nu m-am uitat prea atent tot ce stiu este ca era UFI.

Problema poate fi din cauza ca pe filtrul MANN care este acum montat pe ea scrie MADE IN CHINA?

Voi incerca sa schimb cu un filtru tot UFI.

M-am uitat pe site-ul oficial UFI si acolo pentru modelul meu de motor scrie ca filtrul trebuie sa aiba 4 bari, deci nu ar trebui sa fie nicio problema.

Va multumesc mult pentru atentie, daca mai aveti si alte sfaturi pentru problema mea, le astept cu placere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtre de combustibil se fabrica DOAR in China(:-o LOL!?!) Sau cel putin asta se aduce la noi in tara, asa mi s-a spus la mai multe magazine destul de bine cotate din ploiesti. Si de oameni pe care tind sa-i respect datorita profesionalismului lor, cel putin asa reiese din discutiile purtate cu ei.

@ adrian agapie Se poate sa fie si defect de fabricatie...sau doar ca noi sa exageram. La mine a fost "pe bune" treaba cu filtrul. Dar a fost o greseala remediata la timp, cel putin asa zic eu.

In alta ordine de idei, dupa ce am vorbit mai demult cu un prieten de pe forum, am decis si eu sa scot capacul de la filtru de aer. nu am simtit o crestere de putere(cel putin nu sesizabila), insa sunetul...era mult mai gutural.

Si ca o intrebare: fac ceva rau daca las capacul de la filtru de aer scos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia de prosti or fi pus capac? daca il lasi scos ce aer intra in cutie cald sau rece...bai ce idei aveti... filtre doar din china...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult.

Am rezolvato aseara la reprezentanta (Brady).

Au vazut si ei ca se auzea acel tiuit puternic si mi-au zis ca e posibil sa fie de la filtru, daca nu s-a defectat deja pompa.

L-au dat jos si au vazut ca era filtru de care trebuia si se mirau cum de scoate acel zgomot.

Au pus filtru original UFI si cand au pornit motorul nu se mai auzea.

Mi-au explicat ca exista posibilitatea sa se fi nimerit la mine filtrul cu defect din fabricatie.

Acum se mai aude foarte putin zgomot, doar daca pun urechea aproape de roata, mi-au zis ca este normal pentru ca asa functioneaza pompa.

Oricum, inainte se auzea de la usa soferului, cum ma dadeam jos din masina, iar daca era liniste se auzea si din masina.

O zi placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai dat si eu de o problema. Aparent s-a defectat switch-ul de la portiera soferului. Deschid usa si nu-mi arata ca ar fi deschisa. Alti bani, alta distractie

Incep sa ma intreb daca nu era mai bine sa-mi fi luat BMW... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce crezi ca la ala nu aveai probleme?sau crezi ca erau mai ieftine? stai linistit ca toate sunt la fel.

Se face si switch-ul ala am vazut la baieti ca se poate schimba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si se schimba fara a da fata interioara de usa jos, deparece la O2 e prinsa in nituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vopsit usa fata stanga si de cand am luat-o din service se aude in zona oglinzii cand conduc cum intra aerul in masina. Stie cineva cum pot remedia problema. La prima vedere chederele par in regula. Mentionez ca nu mi s-a umblat in interior la fata de usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu s-a umblat sigur? poate s-a demontat pentru a demonta peria de la geam si oglinda.. pentru a o putea izola bine si sa nu faca cant... o parere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam care e diferenta de temperatura a aerului care intra prin fata si pe deasupra cutiei?

Si la filtru sport, cel care vine fara cutie, de unde ii dai aer RECE?

P.S. daca tu imi dai filtru de benzina(mann) fabricat la "mama lui" fac cinste...

Aia de prosti or fi pus capac? daca il lasi scos ce aer intra in cutie cald sau rece...bai ce idei aveti... filtre doar din china...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai exista tub pentru acel filtru de care zici tu care aduce aerul de undeva din grila fata, asta depinde de masina, acele tuburi pot fi si cu supapa pt drenaj de apa si mai multe feluri.

Ca sa iti raspund la intrebare ca diferenta de aer poate sa fie destul peste 10 grade chiar mult mai mult cand masina sta pe loc.

Cand vrei gaasesti la mine filtre de la ''mama lor'', ca sa aduci cum zici tu un mann din china e mai mult transportu decat ele chiar si furat de acolo sa fie.

Daca nu ai incredere in magazinele de cartier de ce nu apelezi la reprezentanta pemtru consumabile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu de cate ori am incercat dar acuma chiar nu mai stiu ce sa ii mai fac....

nu mai am suspensia sport si vreau sa scap de eroarea de headlight not adjustet or not basic settings....

Am incertact in toate felurile ....eu cred ca acuma 3 ani cand am pus suspensia am modificat la canalele de adaptare ceva si nu merge....unde pot gasi ce inseamna fiecare canal ca nu am label pt el...

Dau o bere si o diagnoza gratuita la orice masina cu orice tester numai sa le fac odata ca mie la masina mea nu imi iese niciodata ce vreau.

le ;)

inca una si ma duc: cum scap de scrisul cu MFD de ce maxidot..., in locul ceasului sus scrii MFD apoi se schimba cu ceasul la un anumit interval....cu ce scap de el cum il modific?

ms!

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!