Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Ba eu cred ca intervine starea drumurilor din Romania. Nu stiu daca in fabrica sunt meseriasi care strang cu mana rulmentii ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici cel mai prost rulment nu cedeaza la acest rulaj , dar , din pacate , aici intervine manuta meseriasului care l-a strans din fabrica . Daca nu a respectat intocmai tehnologia de strangere ( cu cheie dinamometrica , reglata la o anumita valoare ) , stratul dur al rulmentului se face franjuri foarte repede . Cand vei schimba rulmentul , ia unul scump. Sunt mai multe variante , dar tu sa cumperi varianta scumpa . La servis trebuie strans conform specificatiilor tehnice ( care exista pentru fiecare tip de rulment in parte ) si nu la mana sau dupa cum simte meseriasul cu metode empirice ( pana la maxim , dupa care da inapoi mai stiu eu cate grade ) . Din pacate , la reprezentantele din Romania , revizie periodica inseamna doar ulei si filtre . Daca ar invarti putin si de roti si s-ar baga si sub masina , are descoperi multe lucruri ce ar putea fi remediate din mers .

cert e ca per ansamblu calitatea produsului skoda lasa de dorit. astazi am venit la munca cu un A3, mai vechi cu 2 ani fata de skoda mea si cu un nr de km semnificativ mai mare (120000 km). Merge de rupe in coditiile in care e masina de serviciu pentru personalul din service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi am 3 Skode in curte nu sunt genul de proprietar cazut in adoratie pentru masina lui . Si eu sunt nemultumit de cat de usor pica unele piese la Skoda insa trebuie sa fim obiectivi cand vine vorba de concurenta. Realitatea este ca sunt destul de slabe ....dar nici concurenta nu straluceste si aici ma refer la concurenta din cadrul aceluiasi grup VAG. Legat de fiabilitatea Skoda , la O II au fost unele probleme ca la orice model nou . Probabil ca o parte s-au rezolvat iar o parte inca nu au aparut .

Dar , o calitate aproximativ identica primesti si cand iti cumperi VW . Doar ca o primesti mai frumos ambalata si ceva mai scumpa. Nu ma astept sa ma aplaude cineva. Probabil ca o mutime de proprietari "multumiti " de VW ma vor bombarda cu argumente mai mult sau mai putin civilizate. Eu cred ca apartenenta si fidelitatea pentru o anume marca nu inseamna sa orbesti si sa surzesti cand apar probleme. Probleme au fost si la Noul Passat , si la Golf V , si la A6 si Q7 . Poate nu asa multe , dar au fost . Preturile insa , nu se compara nici pe departe . Cu banii de pe un Q7 mai dotat , iti iei toate modelele produse de Skoda la pachet . Credeti ca pentru blocurile motor de Skoda se livreaza alta compozitie de aliaj fata de aceleasi motoare de la Audi, Seat , sau VW ? Cutiile si ambreiajele sunt produse de cateva mari concerne si sunt livrate tuturor celor care le cumpara , indiferent ca ii cheama Skoda sau Audi .

Pentru cine este cu adevarat curios si cauta adanc , rezultatele nu sunt prea incurajatoare. Intrati pe forumul Audi si veti vedea ca sunt o multime de probleme si la aceste masini .

Este un lucru frumos si decent sa tii la achizitia ta , sa o ingrijesti cum trebuie si sa te simti mandru de ea . Este o prostie sa refuzi sa vezi realitatea cand aceasta te loveste drept in fata . Daca ti-a picat un rulment este un lucru neplacut , dar asta nu pune anatema pe tot ce inseamna Skoda.

Parerea mea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragii mei... Delfinul meu are 4 ani

Modificat de Aron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi am 3 Skode in curte nu sunt genul de proprietar cazut in adoratie pentru masina lui . Si eu sunt nemultumit de cat de usor pica unele piese la Skoda insa trebuie sa fim obiectivi cand vine vorba de concurenta. Realitatea este ca sunt destul de slabe ....dar nici concurenta nu straluceste si aici ma refer la concurenta din cadrul aceluiasi grup VAG. Legat de fiabilitatea Skoda , la O II au fost unele probleme ca la orice model nou . Probabil ca o parte s-au rezolvat iar o parte inca nu au aparut .

Dar , o calitate aproximativ identica primesti si cand iti cumperi VW . Doar ca o primesti mai frumos ambalata si ceva mai scumpa. Nu ma astept sa ma aplaude cineva. Probabil ca o mutime de proprietari "multumiti " de VW ma vor bombarda cu argumente mai mult sau mai putin civilizate. Eu cred ca apartenenta si fidelitatea pentru o anume marca nu inseamna sa orbesti si sa surzesti cand apar probleme. Probleme au fost si la Noul Passat , si la Golf V , si la A6 si Q7 . Poate nu asa multe , dar au fost . Preturile insa , nu se compara nici pe departe . Cu banii de pe un Q7 mai dotat , iti iei toate modelele produse de Skoda la pachet . Credeti ca pentru blocurile motor de Skoda se livreaza alta compozitie de aliaj fata de aceleasi motoare de la Audi, Seat , sau VW ? Cutiile si ambreiajele sunt produse de cateva mari concerne si sunt livrate tuturor celor care le cumpara , indiferent ca ii cheama Skoda sau Audi .

Pentru cine este cu adevarat curios si cauta adanc , rezultatele nu sunt prea incurajatoare. Intrati pe forumul Audi si veti vedea ca sunt o multime de probleme si la aceste masini .

Este un lucru frumos si decent sa tii la achizitia ta , sa o ingrijesti cum trebuie si sa te simti mandru de ea . Este o prostie sa refuzi sa vezi realitatea cand aceasta te loveste drept in fata . Daca ti-a picat un rulment este un lucru neplacut , dar asta nu pune anatema pe tot ce inseamna Skoda.

Parerea mea .

am vorbit astazi cu directorul de service la care am masina si mi-a spus ca sunt cazuri rare astea cu rulmentii cazuti la 30 -40 de mii de km dar ca se intampla (un procent de 5%). probabil ca sunt eu ghinionist, dar tot sunt nemultumit (piesa costa vreo 8 milioane, pentru ca nu e doar rulmentul ci e tot subansamblul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul este exagerat . Stiu ca rulemntul vine in flansa dar pretul este enorm . Incearca sa cumperi piesa separat , daca nu mai tine de garantie . Si eu am schimbat pe spate unul , cu tot cu flansa , dar pretul a fost de 160 Ron si tot mi s-a parut mult . Nu am ales o varianta ieftina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce marca de rulment ai pus pe spate? Eu mai ieftin de 250RON (FAG) nu am gasit. E vorba de Octavia 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul este exagerat . Stiu ca rulemntul vine in flansa dar pretul este enorm . Incearca sa cumperi piesa separat , daca nu mai tine de garantie . Si eu am schimbat pe spate unul , cu tot cu flansa , dar pretul a fost de 160 Ron si tot mi s-a parut mult . Nu am ales o varianta ieftina .

e pe fata rulmentul, banuiesc skf (oricum e piesa oem) si se schimba tot subansamblul. la noile generatii, O2, Golf V, Seat Leon, etc, asa sunt rulmentii de generetia IV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Subansamblul " inseamna doar un rulment presat intr-o flansa pe care se prinde discul de frana . Adica nu este jumatate de masina . Rulmentul schimbat de mine era la Octavia II . Cautati pe net si veti gasi preturi mult mai bune la Rulmentul de fata ( cu tot cu flansa ) pentru Octavia II . Incercati si la orice magazin de piese auto . Veti primi mai multe oferte din care puteti sa alegeti calitatea dorita ..dar pretul de mai sus este total exagerat. Reprezentantele pun adaosuri extrem de mari ( si de 300 % ) . Daca doriti sa platiti intretinerea sediilor sau plata salariilor , este OK . Eu vreau sa platesc doar piesa schimbata si manopera atunci cand am o problema .

Cat despre OEM va spun una scurta :

Acum 3 ani mi-a explodat luneta la Octavia 1 . Dau telefon la Delcar . Imi spun ca imi monteaza original cu 1150 Ron . Mi s-a parut mult . Sun la Pilkington si imi spun aia un pret de 540 Ron cu montaj inclus. Cand ajung acolo ma intreaba daca nu cumva trebuia sa pun la Delcar . Intreb : De ce credeti asta ? Raspunsul : Pai au intrebat daca avem pe stoc ca vine unul sa isi monteze la ei o luneta ;) . Cred ca este fara cuvinte . Asta fac reprezentantele cu piesele OEM .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am parbriz aftermarket deci nu oem care are sigla skoda pe el si este dublu aproape de pret fata de cel de la dealer, asta nu inseamna ca cel oem e mai bun...

Pe spate e diferit rulmentul si cam ala e pretul lui, 250 ron AM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Subansamblul " inseamna doar un rulment presat intr-o flansa pe care se prinde discul de frana . Adica nu este jumatate de masina . Rulmentul schimbat de mine era la Octavia II . Cautati pe net si veti gasi preturi mult mai bune la Rulmentul de fata ( cu tot cu flansa ) pentru Octavia II . Incercati si la orice magazin de piese auto . Veti primi mai multe oferte din care puteti sa alegeti calitatea dorita ..dar pretul de mai sus este total exagerat. Reprezentantele pun adaosuri extrem de mari ( si de 300 % ) . Daca doriti sa platiti intretinerea sediilor sau plata salariilor , este OK . Eu vreau sa platesc doar piesa schimbata si manopera atunci cand am o problema .

Cat despre OEM va spun una scurta :

Acum 3 ani mi-a explodat luneta la Octavia 1 . Dau telefon la Delcar . Imi spun ca imi monteaza original cu 1150 Ron . Mi s-a parut mult . Sun la Pilkington si imi spun aia un pret de 540 Ron cu montaj inclus. Cand ajung acolo ma intreaba daca nu cumva trebuia sa pun la Delcar . Intreb : De ce credeti asta ? Raspunsul : Pai au intrebat daca avem pe stoc ca vine unul sa isi monteze la ei o luneta :frigbaitata: . Cred ca este fara cuvinte . Asta fac reprezentantele cu piesele OEM .

nu stiu daca e ok, sa nu se zica ca fac reclama ceva dar http://www.accesorii-autoturisme.ro/piesa/...-octavia-2-/604

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe spate e diferit rulmentul si cam ala e pretul lui, 250 ron AM

Asta ziceam si eu. Si e cel mai ieftin. Colegul spusese mai sus ca a gasit cu 160 si nu luase unul ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca un pret mai mic este doar la rulmentul propriuzis, fara cititor de abs, si fara restul de subansambluri. Kit-ul contine insa si aceste subansambluri, si e mai bine sa fie schimbate cu totul intrucat proiectantul le-a construit asa cu un scop. In momentul de fata industria auto, este una de consum, nu se mai fac piese pe bucatele ci subansambluri ca atare, costurile de productie fiind in acest fel micsorate.

acum sa nu crezi ca tin cu tot dinadinsul sa arunc cu bani dar vreau sa nu am probleme ulterior cu masina ca nu am schimbat mai stiu eu ce. D-aia au aia din vest politica asta de consum la masini: o cumpara, o tin 2-3 ani pe durata garantiei si apoi o dau si isi iau alta noua; d-aia si unele piese tin atat cat tin

drumuri bune colegii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand uit geamul deschis si inchid masina, daca deschid masina si vreau sa-l inchid din buton nu merge. Trebuie sa pun contactul mai intai.

Este vreo setare ca sa nu mai aiba comportamentul asta?

Sau pur si simplu e o problema mica si enervanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ne intelegem:

1. N-ai inchidere pe cheie. E normal sa faca asa: scoti cheia din contact, se taie alimentarea la toti consumatorii(inclusiv la "botoane dom'le"). Se reactiveaza alimentarea cand pui contactul

2. Ai inchidere pe cheie. La fel ca mai sus. BONUS: Tii apasat pe incuiat si se ridica geamurile(fara sa mai pui contactul si sa dai de buton

P.S. NU si NU

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ne intelegem:

1. N-ai inchidere pe cheie. E normal sa faca asa: scoti cheia din contact, se taie alimentarea la toti consumatorii(inclusiv la "botoane dom'le"). Se reactiveaza alimentarea cand pui contactul

2. Ai inchidere pe cheie. La fel ca mai sus. BONUS: Tii apasat pe incuiat si se ridica geamurile(fara sa mai pui contactul si sa dai de buton

P.S. NU si NU

Am inchidere pe cheie. Si daca tin apasat butonul de inchis nu se ridica nici un geam. Cand se scoate cheia din contact se poate totusi folosi radioul precum si priza de bricheta. Acum ar fi putut sa ma lase macar sa-mi inchid geamurile.

Probabil inchiderea geamurilor din cheie se activeaza din vag com? Or nu merge din cheie din simplu motiv ca pe spate am geamuri cu inchidere manuale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai telecomnda tii apsat butonul de inchidere si geamurile se ridica, daca nu ai telecomanda tii cheia in butuc in pozitia de inchidere si obtii acelasi efect. Faci viceversa pentru a deschide geamurile. Bine mai e varianta care merge cand nu e chieia in contact si nu implica folosirea ei, tii apasat butonul care inchide/deschide usile (cel de langa frana de mana) si geamurile se vor inchide/deschide ...

LE: Am postat in acelasi timp, da trebuie activat cu vag com-ul daca nu merge ce am zis mai sus si nu are legatura ca nu ai geamuri electrice in spate ...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand uit geamul deschis si inchid masina, daca deschid masina si vreau sa-l inchid din buton nu merge. Trebuie sa pun contactul mai intai.

Este vreo setare ca sa nu mai aiba comportamentul asta?

LA FL am gasit setare ca sa mearga geamurile si dupa ce deschizi usa si scoti cheia din contact. O sa ma uit si la O2 fara FL daca permite asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este si la versiunea mai veche dar nu vad rostul deschiderii masinii din telecomanda, sa butonez de la usa cand pot face sa se ridice geamul din telecomanda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa capacelul de plastic cu atentie, are 2 cleme pe interior, iese usor, apoi este o duza in capat, scoate prin tragere in sus apoi poti eventual cu o litza sa o cureti , are 2 canale care se unesc, eu asa am facut si a fost ok, de fapt asa de ok incat acum la capete imi stropeste in lateralul masini, la stop le fac dush la cei din stanga si dreapta mea:))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este si la versiunea mai veche dar nu vad rostul deschiderii masinii din telecomanda, sa butonez de la usa cand pot face sa se ridice geamul din telecomanda...

Si daca vrei sa deschizi doar 1 geam si-ti e lene sa pui contactul? Din momentul in care opresti si deschizi orice usa, se taie alimentarea la geamuri.

Mie mi se pare interesant. In ce modul gasesc setarea asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!