Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

"uuuuu" - ul ala il aud si eu cand virez, insa la mine sunt rulmentii de la telescop fata...pe care ii mai las, deocamadata!

mai mult ca sigur ai ceva la roata..pietricica...nu cred ca este rulmentul...este mult prea devreme pentru asta!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit-o recent cu o O2, cum a implinit 100.000 km (a iesit din garantie) a aparut un huruit la roata din fata dreapta, nu facea decat cand voia el, da' ziceai ca sare roate, se blocheaza roata, cutia etc. Si era...o piatra prinsa prin etrier nu stiu cum...trageti de roti cu responsabilitate, ascultati-le cum se invart, daca nu misca nimic...e piatra, sper.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e sigur piatra..stiu sunetul ala..e altceva.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut rulment la 25 de mii deci e posibil, de obicei o2 incepe cu rulment dreapta spate, am intalnit deja vreo 5 cu aceeasi problema, inclusiv a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Durere - la 50000 km. Deh, drumurile noastre isi lasa amprenta pe suspensii. Oricum, nici fabricantii nu mai umplu rulmentii cu vaselina. Am desfacut niste rulmenti de roata pentru un Audi - erau SKF - surpriza - vaselina, cat sa nu zici ca nu e deloc, coroana bilelor, din plastic - concluzia> nimic nu mai e ce a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot asa aveam si eu zgomot, dar intre 110-120 km/h. A fost rulmentul dar tine cont ca zgomotul a venit dupa o pana pe aceeasi roata ... pana care am facuto dupa ce am luat un bolovan mare. Dupa ce l-a schimbat a fost OK.

Acum am facut din nou pana, pe spate de data asta. A fost un cui/piron ceva ... problema e ca am rulat destul de mult pe janta. A trebuit indreptata si calibrata, ceea ce am si facut. Dupa ce am montat janta indreptata cu un alt cauciuc (un second de acelasi tip cu celelalte) am un zgomot ... parca ar avea cauciucu o "galma", o umflatura. Asta sa fie? Sau poate nu a calibrat ala bine roata ... ca l-am urmarit si a facut-o din ochi, nu a folosit vre-un aparat electronic ...

A...si cand am facut pana, mi-a muscat/ciobit si din bara spate, partea care vine la roata. Ce "recomandati" sa mint la CASCO ca sa imi schimbe bara (ca nu merge vopsita) ? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zi-le că ai parcat şi nu ai observat un triunghi din ăla metalic care se pune pe locurile de parcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu zgomotul acela ciudat de sub masina mea, zgomot care sigur vine de undeva de la filtru (asa mi se pare mie), si care apare doar dupa ce mer cam in jur de 50 de km cu masina (dimineata cand o pornesc nu se aude nimic)...tocmai am ajuns acasa, am bagat-o in garaj, si am inregistrat cateva secunde cu telefonu pe sub masina..calitatea nu e asa de buna, dar daca dati volumul un pic mai tare, se aude clar un sunet ciudat...va rog uitati-va un pic si dati-va cu parerea ...aici gasiti filmarea

Modificat de Emilgo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul asta este de la filtrul de combustibil daca a fost schimbat la revizie.Mergi si roagai sa se uite ce filtru ti-au pus, ce presiune are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revizia a fost facuta acu vreo 2 luni....ce sa mai trec pe la ei..ca sunt toti niste hoti...ma duc maine sa-mi iau un filtru nou de benzina, ca am inteles ca nu-i asa de scump, si gata...mai multi bani dau pe benzina sa ajunj la ei la reprezentanta , decat daca mi-as lua un filtru nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai nu e vb de filtru nou sau vechi, e vorba de ce filtru au pus ca si presiuni suportate...du-te la un magazin si cere filtru pt a ta, sau uita-te ce scrie pe el inainte si spune-ne ca sa te indrumam, poate nu e pt masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intr-adevar in zona aia numai filtrul de benzina poate sa fie ca e acolo. La masina ta trebuie sa fie de 4 bari!

Modificat de Aron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cei de la reprezentanta, care cica se cred niste profesionisti, chiar nu au stiut ce fitru merge pus pe masina, de mi-au pus unu cu presiune mai mica...mai mult ca sigur daca ma duc inapoi la ei, or sa ma puna sa cumpar alt filtru, si o sa le mai platesc si manopera, care e o caruta de bani pe ora.....oricum de trecut cred ca trec pe la ei, doar sa fac o plangere scrisa, si o sa cer numele la toti care s-au atins de masina mea in ziua aia

Modificat de Emilgo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te mai plange atata , ai garantie comform legii 3 luni parca pe manopera filtre si ulei, deci nu e facuta bine si te duci si vor remedia , sunt obligati.

Castigi mai mult daca te duci si vorbesti frumos si calm decat daca faci scandal. Inceaca cu frumosul si atunci vezi ce iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am depistat ceva ciudat, zic eu, la climatizarea masinii din semnatura. Dupa ce opresc tot ce inseamna ventilatie/climatizare din butonul OFF se aud 2-3 bazaituri scurte de motoras electric la intervale de 7-8 secunde. Precizez ca se aud ffff incet. Vreau sa stiu daca a mai sesizat cineva acest comportament si daca e un bug ce poate duce in timp la defecte majore in sistemul de ventilatie/climatizare.

Modificat de rosso corse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E deja o defectiune a unuia din motorasele clapetelor de difuzare a aerului. O diagnoza iti spune exact si care e. Solutia e schimbarea ansamblului motoras, cam costisitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vai ce fericire la 2300km cat are masina. Daca se aude bazaitul ala sigur nu e ars si ma gandesc ca poate fi ceva software. Merge resetat cumva softul unitati de climatizare?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e in garantie fuguta la service, posibil sa fi aparut vre-un update de soft la climatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

Am tot citit pe aici pe forum insa nu am gasit o rezolvare pentru problema mea. Asadar, masina - skoda octavia II, 1.9 tdi, an 2008, versiunea de echipare elegance, 35.000 km, CV manuala, 5 trepte. De ceva timp am observat un zgomot ciudat care vine din partea frontala a masinii; zgomotul seamana cu cel facut de o masinuta teleghidata, un zumzait / uruit dar pe o tonalitate foarte joasa /groasa. Zgomotul se manifesta, dupa cate mi-am dat eu seama la trenul de rulare, la viteze incepand de la 40 km/h. initial am crezut ca e ceva de la turbina, sau de la motor insa zgomotul persista daca masina este scoasa din viteza si lasata la relanti (dar ruleaza cu peste 40 km/h) sau daca calc doar ambreiajul si mentin turatia motorului 2500rpm. Tind sa cred ca e vorba de un rulment la una din rotile din fata insa nu imi dau seama exact. Ideea e ca zgomotul e destul de deranjant si tare mi-e teama ca daca ajung la service primesc explicatia clasica de genul "asa fac toate". Aveti idee?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca mai intai sa schimbi cauciucurile. Ale mele s-au tocit toate "dinti de fierastrau" si se aud mai ales pe un drum unde asfaltul e mai fin.

Ca sa testezi rulmentii(versiunea home made) faci asa: opresti casetofon, climatizare, accelerezi pana pe la 60 si o scoti pe liber. Ar trebui sa-ti dai seama daca huruie vreun rulment. Daca e un zgomot caer nu este continuu, eu zic ca e de la cauciucuri/jante strambe. Cele din urma ar trebui sa dea si o bataie in volan, deci e mai putin probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca mai intai sa schimbi cauciucurile. Ale mele s-au tocit toate "dinti de fierastrau" si se aud mai ales pe un drum unde asfaltul e mai fin.

Ca sa testezi rulmentii(versiunea home made) faci asa: opresti casetofon, climatizare, accelerezi pana pe la 60 si o scoti pe liber. Ar trebui sa-ti dai seama daca huruie vreun rulment. Daca e un zgomot caer nu este continuu, eu zic ca e de la cauciucuri/jante strambe. Cele din urma ar trebui sa dea si o bataie in volan, deci e mai putin probabil.

cauciucurile sunt ok, nu is tocite iar testul a fost facut exact asa cu casetofon, climatronic, geamuri + alti consumatori cu zgomot opriti. accelerat pana la 80km/h si lasat liber - se aude acel zgomot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

mi s-a intamplat azi ca mergand usor (10-20 Kmh) pe drum drept dupa plecatul de la semafor, sau in curba luata foarte incet (5 Kmh) sa aud un scartait de la o roata (cred ca fata dreapta).

Zgomotul nu se aude continuu, ci doar uneori. Am avut senzatia ca la curbe abordate foarte incet apare/il aud mai des.

Nu e prima data cand mi s-a intamplat. Am fost la service pentru asta, au verificat... si au zis ca e totul in ordine (au si curatat cu un spray).

Placutele nu sunt noi, au deja vreo 20.000 de Km.

Zgomotul pe care il aud uneori este cam de genul asta:

Uneori se aude foarte incet, alteori mai tare cam ca in filmuletul de deasupra, dar numai o singura data s-a auzit mai tare.

Cand am oprit masina am verificat cat de calde sunt discurile, si mi s-a parut a fi putin mai cald discul dreapta-fata, cam de pe unde pare a veni zgomotul (oricum, daca era o diferenta era chiar mica).

Aveti vreo idee de la ce ar putea fi?

Modificat de ovisod
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune cricul si ridica rotile pe rand . Cu masina pe liber ( pune ceva la roata din spate ) invarte rotile pe rand pentru a vedea daca infraneaza vreuna . Uita-te si la starea discurilor . Daca apar rizuri este posibil sa fi prins vreun corp strain intre placuta si disc . In timp ce invarti de roti , pune urechea pe aripa . Daca e problema de rulment vei auzi cum se transmite un huruit pe care altfel nu il poti detecta daca defectiunea este la inceput . Daca iti incalzeste vreo roata , este foarte posibil sa se fi blocat pistonasul etrierului , dar iti poti da seama de asta deoarece vei simti roata infranata cand o invarti . Si sugestie colegului care iti spunea sa schimbi anvelopele este corecta. Se poate sa ai uzura neuniforma pe suprafata de rulare , pe care nu o poti detecta si aceasta este generatoare de zgomote ciudate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune cricul si ridica rotile pe rand . Cu masina pe liber ( pune ceva la roata din spate ) invarte rotile pe rand pentru a vedea daca infraneaza vreuna . Uita-te si la starea discurilor . Daca apar rizuri este posibil sa fi prins vreun corp strain intre placuta si disc . In timp ce invarti de roti , pune urechea pe aripa . Daca e problema de rulment vei auzi cum se transmite un huruit pe care altfel nu il poti detecta daca defectiunea este la inceput . Daca iti incalzeste vreo roata , este foarte posibil sa se fi blocat pistonasul etrierului , dar iti poti da seama de asta deoarece vei simti roata infranata cand o invarti . Si sugestie colegului care iti spunea sa schimbi anvelopele este corecta. Se poate sa ai uzura neuniforma pe suprafata de rulare , pe care nu o poti detecta si aceasta este generatoare de zgomote ciudate .

am dus masina la service si se pare ca e vorba de un rulment pe stanga fata.

incep sa ma indoiesc de calitatea skoda, daca la 35000 km cedeaza rulmentii la roti.

asta e, o sa revin cu informatii dupa ce se finalizeaza actiunea la service.

stima si drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici cel mai prost rulment nu cedeaza la acest rulaj , dar , din pacate , aici intervine manuta meseriasului care l-a strans din fabrica . Daca nu a respectat intocmai tehnologia de strangere ( cu cheie dinamometrica , reglata la o anumita valoare ) , stratul dur al rulmentului se face franjuri foarte repede . Cand vei schimba rulmentul , ia unul scump. Sunt mai multe variante , dar tu sa cumperi varianta scumpa . La servis trebuie strans conform specificatiilor tehnice ( care exista pentru fiecare tip de rulment in parte ) si nu la mana sau dupa cum simte meseriasul cu metode empirice ( pana la maxim , dupa care da inapoi mai stiu eu cate grade ) . Din pacate , la reprezentantele din Romania , revizie periodica inseamna doar ulei si filtre . Daca ar invarti putin si de roti si s-ar baga si sub masina , are descoperi multe lucruri ce ar putea fi remediate din mers .

Modificat de Jurasik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!