Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

I-am mai zis si eu: http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...t&p=1287675 dar el nuu, batman, batman :icon_cool:

Multumesc pt. ajutor :icon_thumright: Azi am dibuit cele doua piese albe din plastic pe care le-am ,,inundat " cu 40-WD. A disparut scartaiala aia enervanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dat capitonajul jos? si ti-am zis si eu piesele albe le vezi cu geamul ridicat :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am dat capitonajul jos. Ieri am citit in viteza recomandarile voastre, eu cautand cu geamurile coborate acele piese albe din plastic :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am dibuit piesele, le-am inundat bine cu WD 40, dar scartaitul tot nu a disparut. E vorba doar de geamul din partea dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xpert incearca cand dai cu WD'u, pune pe cineva sa-ti dea geamu sus-jos. Poate ti-o prins numa pe o parte, WD, si patineaza/scartaie in continuare ...

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt destul de sigur ca am dat pe ambele parti. In plus, chiar mi s-a patat putin geamul (de la chestia alba care este mai in fata), pentru ca a iesit cu o dunga lata cat chestia alba.

Ma gandesc sa nu fie cumva de la o alta parte a mecanismului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:cool: Mă eneveză praful care sc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt destul de sigur ca am dat pe ambele parti. In plus, chiar mi s-a patat putin geamul (de la chestia alba care este mai in fata), pentru ca a iesit cu o dunga lata cat chestia alba.

Ma gandesc sa nu fie cumva de la o alta parte a mecanismului.

I-ati o carpa uscata mai marrree si solutie de lustruit geamurile si da-i biccee :icon_confused: !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Ieri a reusit nevasta-mea sa rupa carligul din plastic in care se tine parasolarul (cred ca asa ii zice) de la pasagerul din dreapta. A tras cu simtul raspunderii si a cedat carligul :D Am lipit cu picatura si nu a rezistat decat pana am pus la loc parasolarul dupa care a cedat din nou. A mai patit careva asa sau sunt primul idiot ?

Cam cat ar costa sa inlocuiesc toata dracia sau cum se face sa scap de clocanit la orice denivelare?(nu am reusit sa dau jos de tot parasolarul ca e foarte enervant zgomotul produs)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xpert: am dat si eu acum 2 sapt... de atunci nici urma de scartait... mai arunca niste wd p-acolo :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie - wd-ul ajuns pe geamuri se poate scoate doar cu o solutie speciala de la 3M pentru degresat... nu iese nici in 12 luni de la sine... raman urme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Stie cineva unde este senzorul de usa deschisa? De putin timp nu mai sesizeaza cand deschid usa soferului si banuiesc ca este un contact de vina, pentru ca uneori, daca o intredeschid foarte incet cu 1-2 cm, imi apare pe maxi-dot usa deschisa, dar la deschiderea cu viteza normala sau daca o departez mai mult, dispare.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In broasca, in interiorul usii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerca sa dai un jet de wd40 in broasca de la usa, adica deschizi usa si te uiti pe cantul ei si unde vezi mecanismul de broasca dai cu spray. S-ar putea sa fie un contact imperfect.

Modificat de PCR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema: ma dispera usile din spate... scartaie(de fapt un scartaiala cauciucata). Am dat cu glicerina boraxata pe chedere, cu solutie de la nigrin. Dupa ce am aplicat glicerina, nu s-a mai auzit un timp, cam cat timp a fost chederul putin unsuros(nu cat sa te murdaresti). Apoi a inceput iar.

Sa fie din reglajul usii? se poate regla in regie proprie? sau trebuie sa ma duc la service? Sau ce reglaj s-ar putea face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine au reglat usile din "carligul" acela in care se prinde usa cand este inchisa, practic au slabit putin cele doua suruburi in care este prins si l-au impins spre interior foarte putin, nu am probleme cu scartaitul chederelor.

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca nu-mi vine sa ma apuc eu. Oricum, usile sunt la linie cu caroseria.

Daca a mai reglat cineva in regie proprie si imi poate da mai multe detalii, ii raman recunoscator!

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa patania mea cu reglatul unei portiere la dealer iti recomand sa te apuci sa o reglezi tu. Ai nevoie de o surubelnita zdravana cu cap thorx de 40. Trebuie sa apropii usor usa de carligul de pe stalp si sa urmaresti ca broasca sa se caleze cat mai centrat pe tija carligului (deplasezi carligul pe verticala). Daca deplasezi carligul respectiv pe orizontala atunci e posibil ca usa sa nu mai etanseze sau sa fie necesar sa o trantesti mai tare pentru a se inchide. Se mai pot face reglaje si din balamale dar e mult mai complicat si ma indoiesc ca ai avea vreo problema in acest loc.

Oricum eu zic ca daca usa se inchide impecabil atunci nu are rost sa modifici pozitia carligului. Eventual incearca o solutie pentru tratat chederele care rezista mai bine in timp.

Modificat de Septimiu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate te ajuta si reglajul din cele doua "suruburi' de cauciuc din josul si extremitatea usii. Alea se insurubeaza/ desurubeaza cu mana.

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usile se inchid f bine. Sunt la linie.

Am dat ieri cu Gummy pflege de la Nigrin, apoi am sters si cu servetele umede. Acum e ok, insa sunt curios cat o sa tina. O sa-mi cumpar si un set de torx-uri si o sa incerc un reglaj daca tot ma mai deranjeaza. Insa inainte o sa incerc sa urmez sfatul lui mario75.

Va tin la curent( poate mai sunt si altii deranjati de zgomote d-astea si nu-si dau seama de unde provin!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca reglezi din balamale sau incuietoare (torx-uri), atunci nu se vor mai inchide la linie asa cum se inchid acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am dat si eu de urmatoarele probleme care nu stiu cat sunt de grave.

Azi in timp ce mergeam pe drum drept, in afara localitatii, am oprit motorul in mers si l-am pornit rezultatul: s-a aprins martorul galben de la TPM si nu vroia sa se mai stinga. Am facut presiunea la roti si erau bune; am tinut apasat pe butonul set si tot nu se stingea. Am citit in carte ca daca scot borna de la baterie ar trebui sa se reseteze si am pus in practica: rezultatul si mai prost: in loc sa se stinga, s-a mai aprins si becul galben de la servodirectie.

Ce sa ma fac? Acum am orga de lumini in bord desi masina nu are nimic... ;)

Sa ma duc la PBA sa puna vagcomul pe ea si sa reseteze erorile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volanul ar trebui sa se stinga la un maxim stanga tinut o secunda si apoi rotit maxim dreapta si tinut o secunda , despre tpm vezi ce scrie in carte...si refa testul cu butonu. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa te intreb si eu de ce ai oprit motorul in mers? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!