Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Tot felul de sfaturi :icon_thumright: Cauta in topicul "Scartait geamuri" si gasesti acolo ce trebuie sa ungi. Dupa un an mie tot nu imi mai scartaie. Si a si plouat, nins, soare, etc...

P.S. Capitonajul usii tot trebuie dat jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am dat nimic jos, am dat cu WD40 pe chestiile alea albe de care se freaca gemul si de aprox 2 ani nu a mai scartait deloc ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestiile alea albe doar sustin geamul. Poate cu putin noroc, a curs si pe rotitele de plastic pe care ruleaza cablul :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil pentru ca am dat cu jumate de tub (la ambele geamuri) :icon_cool:, bine era tub de ala mic. Nici nu stiu exact ce scartia acolo, eu am crezut ca sunt ale doua bucati de plastic albe, am dat pe ele si nu am mai auzit vreo scartaitura...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca acest WD40 este universal, probabil se poate folosi si in loc de Finalgon :icon_cool: nu stiu cat de bine sunt unse macaralele de la geamurile skoditei mele insa nici dupa 2 ani si 2 luni aceastea nu scartaie, insa poate ma ajutati cu urmatorul fenomen: in mers, viteza mica, mare nu conteaza, mai ales cand o las pe liber sau o las sa curga in viteza se aude un sunet ciudat, un fel de huruit, parca jantele ar fi ovale dar nu simt vibratii in volan, masina merge foarte bine. Acum nu prea ma pricep insa ca sa ma dau cu parerea asa de amator, ar putea fi volantul?

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volantul iti face probleme in urmatoarele situatii:

- la plecare de pe loc - tepidatii;

- la pornire dimineata - uruit..cand este rece;

- la oprire motor - zguduit;

Acum poate sa ma insel...insa colegii mei de forum poate sunt mai avizati si pot aduce completari/adaugiri/revizuiri la spusele mele de mai sus;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@claudiusnc: adauga la lista ta si "Trepidatii la relanti". Dar toate acestea doar daca volantul este foarte dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@claudiusnc - nu manifesta fenomenele descrise de tine, in afara de acel sunet masinea functioneaza impecabil :Driver:

@intrus - trepidatii exista, dar sunt minore, sunt cele specifice TDI

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volantul iti face probleme in urmatoarele situatii:

- la plecare de pe loc - tepidatii;

--------------------------------------

- la oprire motor - zguduit;

Acum poate sa ma insel...insa colegii mei de forum poate sunt mai avizati si pot aduce completari/adaugiri/revizuiri la spusele mele de mai sus;

Pai te cam inseli! Din cele enumerate de tine ar putea fi un tampon/suport motor lateral sau chiar cel de dedesubt, langa baia de ulei.

Volant sau ambreiajul dus, ca o simptoma/e ar fi dupa calcarea ambreiajului s-ar auzi un huruit... @azreil24 ai dreptate! Totusi, e un diesel :cool: !

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ma insel...deoarece nu am avut niciodata defectiunea Volant pe vreo masina de-a mea..si sper sa nu ma intalnesc cu ea niciodata;

Insa din ce am citit pe aici, cam asa ar fi descrierea simptomelor asociate acestui tip de defectiune;

@azreil24..este cel care intreaba! :cool:

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum nu va certati din cauza mea :(

Poate la intalnirea de duminica este cineva care se pricepe mai bine ca mine si sa mearga cu mine intr-un test drive, poate ii dam de cap. Este destul de enervant acest fenomen.

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am programare la schimbare volant si in afara de trepidatii la relanti/plecare de pe loc nu face nimic altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@intrus - trepidatii exista, dar sunt minore, sunt cele specifice TDI

@claudiusnc acuma poate intelegi de unde remarca mea ... ''@azreil24 ai dreptate! Totusi, e un diesel !''

Nu mi-o lua in nume de rau!!! Eu nu ma cert cu nimeni!!! Imi cer scuze daca asta s-a inteles :) !!!

OFF-T. @Intrus, mie mi-au schimbat debitmetrul de aer pt. ca ''era dus''(asta mi-au spus). Imi era martorul CHECK ENGINE aprins si la diag. VCDS asta indica. Dupa 3 porniri, debitmetru de aer schimbat(550ron) aceasi eroare, acelasi ''bec'' aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uruitul ala poate fi si de la rulmenti, sau de la cauciucuri. Ritmul variaza cu viteza?

Am si eu uruitul ala, se aude mai clar cand e pe liber, si e din cauza ca, cauciucurile sunt tocite in valuri, daca pot sa ma exprim asa. Motivul, spun specialistii care mi-au facut unghiurile, ar fi amortizoarele defecte. In ce sens defecte, nu mai stiu. Eu le-am avut pe spate si acolo au fost uzate asa. Odata mutate pe fata, zgomotul s-a accentuat. Sper sa le tocesc acuma uniform cat sunt pe fata. O lecuta a mai scazut zgomotul de cand le-am pus pe fata.

S-a mai "lovit" cineva de cazul asta?

azreil24, daca zici ca se aude si pe liber si in viteza, nu cred sa fie de vina volantul. Cauta cauza in zona rotilor - cauciucuri tocite in valuri (da cu palma pe calea de rulare si vei simti daca e asa, sau daca dai roata jos si o pui pe un aparat de echilibrat vei vedea daca joaca), vezi galme si alte defecte ale cauciucurilor, sau rulmentii.

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema. Toate 4 cauciucurile tocite in "dinti de fierastrau" - cand treci cu palma peste ale au acest aspect, de dinti de fierastrau; in sens invers nu agata. Problema a aparut in nici 15000 km, anvelopele fiind noi, geometria ok. Acelasi raspuns l-am primit si eu, amortizoare defecte. Eu as mai avea o explicatie - am facut 5500 km in concediu cu masina umpluta pana la refuz si e posibil ca presiunea in anvelope sa nu fi fost cea corespunzatoare. Asta se intampla vara trecuta. Sezonul asta deja m-am obisnuit cu zgomotul :P

Modificat de murillo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este aceeasi problema, variaza in intensitate in functie de viteza. Cauciucurile sunt asa cum au venit din fabrica nu le-am schimbat fata-spate (conform masuratorilor facute la revizie mai au 4,2 mm pe fata si 4,6 pe spate), nu am avut nicio pana in 2 ani de zile, nu au galme si rotile sunt echilibrate se simte o vibratie redusa in intensitate cand rulez cu 140. Problema e ca nu se aude tot timpul, sau poate nu il aud eu. Presiunea in roti este ok, ramane constanta si dupa multi km, cel putin asa am observat dupa ce am vrut sa fac presiunea rotilor dupa 6 luni si era tot 2. Poate sa fie si datorita presiunii? Pe capac scrie 2,1 in conditii normale si 2,3 cand masina este full, eu le tin la 2. Sa se fi ovalizat cauciucurile?

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danual, ce vrei ...profesionisti...ai făcut-o pe garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@azreil24, cand ti-ai echilibrat ultima data rotile? Daca umblii des pe drumuri nu prea asfaltate, n-ai face rau sa faci o vizita la echilibrat! Si pe fata si pe spate in ~30k e foarte benefic pt. geometrie!

Daca ar fi din amortizoare prolema, tu te-ai simtit deja ca-ntr-o barca! Sau ai luat una, 2, 30...gropi in viteza si se poate sa ti se fi indoit tija telescopului! Asta se intampla mai ''repede'' pe fata.

@Intrus- am facut-o pe banii mei. Garantie nu mai am. Cel de la care am luat masina, nu si-a facut toate service'urile in reprezentanta si acum astia mi-au zis ca nici la tabla/caroserie nu mai am garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima data a fost in martie cand am facut revizia, cel putin asa trebuia, nu sunt sigur pentru ca am intrat mai tarziu sa vad ce face nenea mecanicul la masina. Nu se simte nici o vibratie, nu se "balangane" masina in mers, deci nu cred ca sunt amortizoarele, oricum s-au verificat la revizie si la ITP, si cum eu nu sunt mare cunoscator, nu stiu cat de bine s-au verificat, dar am mers pe incredere. S-a intamplat de 3-4 ori sa iau niste gropi din plin, erau cam mari, nu prea aveam cum sa le evit. Poate voi merge sa fac un test pentru amortizoare, cand voi avea timp si cash.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DanuAL:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: @Intrus pana sa cumpar debitmetru de aer, am mai luat un senzor presiune turbo ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am dat nimic jos, am dat cu WD40 pe chestiile alea albe de care se freaca gemul si de aprox 2 ani nu a mai scartait deloc ....

Unde naiba sunt chestiile alea albe? Am dat cu WD-40 si nimic :icon_cool: :) :) In afara ca mi-am murdarit geamurile nu am realizat nimic. Bine ca mi-am uns balamalele de la usi :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu geamul coborat nu poti sa vezi chestiile alea albe :icon_thumright:, trebuie sa fie ridicate la maxim sa le vezi dar gasesti tot ce trebuie sa faci sa scapi de scartait in topicul despre scartaitul geamurilor ...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine incerc din nou, dar cu geamurile ridicate. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!