Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Ai avut dreptate, am verificat si intradevar martorul de usa deschisa la sofer nu apare in bord, in schimb la celelalte merge.

Deci ...la ce costuri sa ma astept pentru schimbare switch ?

Sarbatori fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai garantie se schima groasca cu totul pe garantie- gratis. Daca nu, o broasca noua costa 600 ron aproximativ, iar variata cea mai ieftina e sa schimbi acel swtch, eu l-am schimbat si ma tinut cam 4luni acum nu mai merge, o sa-l schimb iar, dar nici nu dau 600Ron. sunt colegi de forum care schimba contra cost, cauta la prestari servici.Cateva detalii daca o sa incerci tu sau daca apelezi la un coleg, broasca din usa o poti scoate din portiera prin orificiul boxei. O sa ai nevoie de un aparat de nituit, boxa si toata fata de usa interioara e cu nituri. E mult de munca, ca sfat eu zic sa apelezi la un coleg. Un linck ca sa-ti faci o parere cat e de munca ;) http://www.taligentx.com/passat/maintenanc...rlockmechanism/

Aici ai ce am postat acum 4luni cand incercam sa rezolv problema :icon_thumright:. http://vwforum.ro/index.php?showto...008&st=1480

Succes.

Modificat de mafia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poti indruma catre un coleg...?

Tu o sa-l schimbi personal?

Pana la urma , cat costa doar acel switch?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel switch nu il gasesti pe original, doar in afara si costa vreo 15$.

Se poate schimba cu ceva after, am schimbat cateva zeci pana acum si toate functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la 100k km, s-au rupt husele (la sezut-lateral) la ambele scaune din fata.

Stiti cumva unde se poate retapita? Alte rezolvari?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PCR- sa-ti raspund la cele 3 intrebari.

1. Nu cred ca te ajuta sa-ti indrum unu din Iasi, uite si Al Bundy schimba.

2. Si prima data singur am dat broasca jos cu ajutor din partea colegilor de forum cu unele indicatii, dar montarea switch-ului in broasca nu am reusit :sbine:. Acum voi incerca din nou, daca nu apelez din noi la colegul din iasi care monteaza.

3.Switch-ul after ma costat 2 sau 3 ron maxim, dar nu asta e problema, e munca depusa pana a ajunge la el. :offtopic:

samolapraga- o varianta ar fi asta( citeste topicul) http://vwforum.ro/index.php?showto...005&hl=huse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este catrebuie sa retapitez, nu ma ajuta husele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ma enerveaza din ce in ce mai rau scartiitul din bord, din partea stanga (sofer), chiar pe langa gurile de aerisire.

Si face asta cand trec peste mici denivelari sau mici gropi...

Oricum, ma duc la garantie cu ea, insa sa mai treaca vremea asta.

Gabriel, tu mi-ai zis ca ar fi conductele de la clima...oare nu pot fi date cu ceva silicon/vaselina pe la capat ca sa nu mai faca?? :)

Sau o fi altceva..? (eu m-am gadit la blocul de sigurante..o fi prea slab)

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

ieri seara mi s-a intamplat un fenomen destul de ciudat... cobor la masina, o pornesc (a lut-o din prima dar s-a balbait), fac un drum scurt de vreo 3km, trag pe dreapta sa astept pe fratimiu. In timp ce stateam cu motorul pornit ma jucam cu acceleratia (o urcam pana in 1500, o lasam si tot asa - plesneam intr-un fel acceleratia usor) si observ ca turatia la ventilatorul de aer creste odata cu intensitatea farurilor. Cresterea asta se vedea exact in momentul cand motorul incepea sa accelereze adica se vedea cam de la 850 pana pe la 1000rpm.

E normal asa ceva? In seara asta am facut la fel dar cresterea in intensitate a farurilor era foarte putin sesizabila, iar ventilatorul nu a mai facut sau nu am auzit eu.

E posibil ca la pornire sa fi stors cam mult bateria si din cauza asta sa faca? Bateria are vreo 3 luni, dar zilele trecute am avut niste porniri foarte grele fiindca am una sau doua bujii pe moarte si nu m-am plimbat cu ea sa se incarce... am pornit-o si am dat cateva ture cu ea sa urce putin acul peste 50 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta seara am plecat la munca. Am zis sa iau masina de data asta, si m-am gandit sa ii mai completez cu lichid de parbriz. Am deschis capota, manerul de la capota ramasese putin inauntru, neputand sa iasa la cursa maxima din cauza zapezii din grila. Am completat, si cand sa inchid apoi capota nu se mai inchidea. Nici manerul parea ca nu se mai da inapoi.. apasam pe ea, se deschidea; ii dadeam drumu mai de sus.. nu se inchidea.. ati mai avut careva probleme cu inchiderea capotei? Aveti idei ce ar putea sa genereze problemele astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de mecanism inghetat sau cu gheta sau zapada in el ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, si eu m-am gandit ca o fi din cauza vremii , zapada si gheata, frig samd. Probleme mici, dar chiar envervante. Ma grabeam spre munca si capota nu se mai inchidea - deja o dadusem in frustrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa postam aici doar dupa ce mai trece inghetul asta... :)

Orice zgomot se aude momentan la masina mea, nu il mai iau in seama... :P

Dupa ce se incalzeste, vedem ce stricaciuni sunt... :P

Deja suspectez ceva greierasi...le vin eu de hac!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Problema mea este bateria. cum e posibil ca pe o masina cu motor 1.9 diesel cei din fabrica sa monteze o baterie de 62Ah avant curet la rece 330 , iar marca bateriei e "Akuma" :Driver:. Eu cred ca a fost schimbata cu una de tico , sau matiz. Seara am oprit la ora 23 si dimimineata la ora 7 a luat-o din prima la -26 grade , dar a doua zi am oprit la ora 15 si pana dimineata nu am iesit cu ea, iar dimineata nu a mai vrut ;).

La voi cu ce bateria a venit ce amperaj are , si daca ati inlocuit-o, cu ce curent de pornire la rece ati cumparat-o?

Modificat de mafia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu ce baterie a avut original pe masina, stiu doar ca era de 74Ah - masina luata din nemtia. Din octombrie am schimbat cu o Varta Blue Dynamic 74Ah, 680A curent la rece. Cand au fost -19 grade a pornit cam greu dar din cauza bujiilor... bateria s-a tinut bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Problema mea este bateria. cum e posibil ca pe o masina cu motor 1.9 diesel cei din fabrica sa monteze o baterie de 62Ah avant curet la rece 330 , iar marca bateriei e "Akuma" :)).

AKUMA am avut pe fosta octavie doar ca era de 70Ah, e din 2004 si a pornit si pe frigurile alea mari, masina nu a mai fost pornita 2 zile si azi dimineata nu a mai pornit. Deci 5 ani 1/2 ii ajunge, luni o schimb cu o varta, sa vad daca Blue sau silver, depinde de preturi. O sa merg pe una de 74Ah/680A la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Problema mea este bateria. cum e posibil ca pe o masina cu motor 1.9 diesel cei din fabrica sa monteze o baterie de 62Ah avant curet la rece 330 , iar marca bateriei e "Akuma" :beer:. Eu cred ca a fost schimbata cu una de tico , sau matiz. Seara am oprit la ora 23 si dimimineata la ora 7 a luat-o din prima la -26 grade , dar a doua zi am oprit la ora 15 si pana dimineata nu am iesit cu ea, iar dimineata nu a mai vrut :D.

La voi cu ce bateria a venit ce amperaj are , si daca ati inlocuit-o, cu ce curent de pornire la rece ati cumparat-o?

E de 64Ah si nu am inlocuit-o. Functioneaza OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Problema mea este bateria. cum e posibil ca pe o masina cu motor 1.9 diesel cei din fabrica sa monteze o baterie de 62Ah avant curet la rece 330 , iar marca bateriei e "Akuma" :beer: .

Exact AKUMA am si eu, insa de 72 Ah si 360 A curent pornire la rece. Dintr-o discutie rapida cu un lucrator de la un service de acumulatori, "am inteles" ca acel 360 A sunt dupa un alt standard (probabil reprezinta altceva) - mai multe nu am aflat pentru ca era si el ocupat cu coada de masini care asteptau acumulatori noi. Cand se incalzeste ma duc sa ii fac un test si poate aflu mai multe. Cand au fost frigurile alea sub -5

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, este un ochi chior care la mine dupa un an era negru. Si nu schimbi bateria inca?

Sunt 2 norme de indicare a curentuluii la pornire DIN si SAE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am de 61 si are 4 ani si jumate....daca nu mergeti cu ea zilnic nu e o baterie super buna, eu am varta originala, face probleme daca o las 2 ore cu muzica tare pe loc dar ii dau curent si merge.

Deci 61 de Ah si 550 A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, este un ochi chior care la mine dupa un an era negru. Si nu schimbi bateria inca?

Sunt 2 norme de indicare a curentuluii la pornire DIN si SAE.

Acum ca au trecut frigurile si porneste fara stress, cred ca o mai tin pana la iarna viitoare. O sa o pun si pe un redresor sa o incarc 24 de ore. La numarul si felul drumurilor pe care le fac, mai mult se descarca bateria.

Despre norme, nu stiu in ce norma sunt exprimati cei 360 Amperi, insa as fi tare curios cat ar insemna in norma in care un acumulator, sa zicem Caranda, de 72 Ah prezinta un curent la pornire de 720 A. Asta urmeaza sa il intreb pe electrician.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot AKUMA de 66 de amperi am, care mi s-a parut o baterie extraordinara (poate am nimerit si eu una buna). Are aproape 5 ani jumate si la -6 grade a pornit la sfert. Problema mea e cu pornirea la cald, adica porneste greu dupa ce masina a atins 90 garde. O vina ar putea sa o aiba si bateria care cred ca totusi nu mai e in parametri, desi porneste super la frig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitandu-ma la ceea ce am eu dar si la cei din jur (care au bineinteles O2) nu pot spune ca Akuma e o baterie de top... :huh:

Mai degraba slabuta. Eu aveam ochiul "magic' negru in toamna, am incarcat-o , s-a transformat in verde, a pornit 2 zile pe frig la -14 grade si la -18,5, dar noroc ca masina porneste deosebit de usor , ca eram cat pe aci sa cer curent prin parcare...Cand sa incep sa palpit (asta din cauza invartelii destul de anemice a motorului) a dat bunul Dzeu si a pornit...Cert este ca n-as avea curaj sa o las nepornita o saptamana pe frig si sa incerc apoi sa o pornesc, sigur n-ar mai face fata, lucru ptr care ma rog sa ies din iarna asta si la toamna viitoare poate la inceputul iernii viitoare daca reusesc , sigur renunt definitiv la colaborarea cu acumulatorul Akuma( o sa-i "multumesc" ptr. cei aproximativ 3 ani de colaborare) si incerc un Fulmen sau o Varta Sylver nitelus mai mari decat ce am acum adica undeva pe la 74-75 A si un curent de rupere mai mare! :Driver: Numai de bine domnilor! :icon_thumright:

Modificat de radiomaniack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!