Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

nici pe mine nu ma anunta pe Maxi-Dot faptul ca nu am centura, insa incepea sa bipaie de ma dispera, asta pana sa o dezactivez din vag-com :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca fapt divers am fost si mai atent in dimineata asta, si iata rezultatul: la sub 20 km/h mi-s-au incuiat usile si continuand finut sa merg, la putin dupa 20km/h (indicatia vitezometrului) a inceput sa ma beep-aie ca n-am centura, dar atentie la mine are o durata de fix 90 de secunde (cronometrat) avertizarea sonora...In bord sta prins becul rosu ca n-am centura pusa, dar doar dupa ce depasesc viteza de 20km/h cand incepe sa dea beep-uri, pulseaza si indicatorul luminos din bord...

Modificat de radiomaniack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa cronometrez si eu - la ochiometru mie mi s-a parut 1 minut. In plus la mine scrie in maxidot dupa ce pornesti motorul "Please fasten seatbelts"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa cronometrez si eu - la ochiometru mie mi s-a parut 1 minut. In plus la mine scrie in maxidot dupa ce pornesti motorul "Please fasten seatbelts"

Nu va mai dati cu presupusul.

In cartea tehnica scrie clar ca avertizarea ptr centura dureaza 90 secunde. De ce sa mai cronometrezi ? Oare mint ei?

Mesajul "Please fasten seatbelts" apare cand pui contactul sau iti scoti centura in timp ce ai mototrul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usile se incuie la 15 km/h. Bipaitul incepe dupa 20 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va mai dati cu presupusul.

In cartea tehnica scrie clar ca avertizarea ptr centura dureaza 90 secunde. De ce sa mai cronometrezi ? Oare mint ei?

Mesajul "Please fasten seatbelts" apare cand pui contactul sau iti scoti centura in timp ce ai mototrul pornit.

Atunci de ce se comporta diferit daca manualul e acelasi? Tu ai citit mesajele anterioare, de pe pagina asta sau cea anterioara? Sau numai mesajul de deasupra?

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA mine nu apare nimic pe maxidot daca scot centura in mers. Doar becul si bipaitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu vreo 2 saptamani am constatat ca nu mai functioneaza claxonul. Am fost la Procar Timisoara si mi-au schimbat spirala airbag din volan, pe garantie. Masina are 27700 km si 10 luni.

Sunt un pic dezamagit, la Solenza prima defectiune a aparut la 39000 km si 25 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea are 60 de mii si inca nu a aparut prima defectiune ... deci cred ca tine de noroc in mare masura ... de aceea este garantia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la Octy 2: azi dimineata pe -9 grade si ninsoare am facut un drum de 1h 10 min in care ventilatorul a fost la maxim. Dupa aprox 1 ora a inceput sa se auda din zona torpedoului un tacanit. Acesta se intrerupea doar daca dadeam clima pe off. Am parcat masina acum in ger si astept sa vad cum o sa se comporte la plecare.

Pana acum nu a mai facut asa ceva dar nici nu am mai folosit-o la -9 asa mult timp la maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi venea sa cred ce temperatura imi arata BC: -17.5 Grade.

Anyway..motorasul de la clima a inceput sa faca ca un greieras.

Pe la -10 s-a potolit...insa tot mai face..sporadic

Astept sa se incalzeasca...sa vad cum se comporta! Probabil nu mai facea ungerea corecta, vaselina aia sau cu ce o fi uns, inghetand!

Niciodata nu a luat o astfel de temperatura, parca era la Miercurea Ciuc! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-27 a mea si cam asa a vazut de cateva ori si s-a comportat perfect, a stat asa la temperatura aia vreo saptamana pe fiecare an in cei 4 care ii are si nu a zis nimica, oricum si la -27 am mers cu ea asa de mult incat a ajuns la 90. de grade.

Acuma de vreo o saptamana nu a reusit si max sunt -9 :) maine ii pun carton ca la drumuri de 5 km max cum fac zilnic la servici si inapoi, nu are timp sa se incalzeasca si poate asa il mai ajut un pic pe motoras, oricum baga cald de la clima ca asa as fi mort :P

O chestie la -27 a consumat vreo 21 de l la suta :D defapt era plimbat dat cu frana de mana si tras cu sania si schiurile vreo 100 si ceva de km facea pe saptamana ...eu unul sunt multumit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inclin sa cred ca este si ceva mizerie pe acolo...chiar acum sunt pe topicul lui RIon "curatarea de motoras-ventilator"!

Oricum, cred ca trebuie curatat, la cat praf isi ia vara...

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A rezolvat cineva problema inghetului lichidului de parbriz la O2? Motorasul nu mai functioneaza ....nu mai aud bazaitul acela. Problema e ca trebuie sa ies din oras si nu vreau sa ma opresc din 2 in 2 km sa-mi sterg parbrizul. Am turnat peste niste alcool sanitar combinat cu solutie de iarna si sper sa apara ceva rezultate. Alte idei in afara asteptarii unor zile mai calduroase?

Modificat de olupas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu e problema de O2.

La orice masina daca pui apa chioara, va ingheta daca scade sub 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu in primul an de "octavia"....de atunci m-am lecuit Du-o intr-un garaj, parcare la un hipermarket (incalzita). Altfel pana la primavara nu mai ai instalatie de spalat parbriz. Trebuie sa scopti toata apa si sa pui lichid de parbriz. E singura solutie. Sa nu mai actionez motorasul, risti sa il arzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa dezghet azi o Fabie , am turnat 1l de apa clocotita in vas si pe langa pe furtunase.. avea vreo 90 grade pana am am ajuns cu ea jos, si s-a dezghetat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am lasat masina in parcare 4 ore la -9 grade clima si-a revenit. Nu mai face zgomot deloc.

Nu stiu ce o fi avut in dimineata aceea. Poate faptul ca a mers 1.5 ore la maxim pe -9 grade?

Desi am pus lichid de -20 grade la stergatoare, spalatoarele de faruri nu functioneaza decat dupa ce las masina parcata in subteran pe la malluri. Tot atunci profit de ocazie sa dezghet si pasajele la roti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de iarna trebuie golita instalatia de apa de vara si umpluta cu lichid de cel putin -20grade. Daca ramane apa de vara aceasta ingheata la primul ger pe traseul intre vas si duze, iar duzele de pe O2 sunt din cele cu stropire fina, acolo ingheata cel mai tare si nu se mai dezgheata nici daca torni apa calda. Mi s-a intamplat si mie o data in Austria pe la -10 si nu am reusit cu nimic, nici cu spray degivrant nici cu apa calda, nici la zero grade, numai la intoarcere in Ro pe la 5 grade a luat-o.

Ce parcari de mall sunt mai "calduroase" ca pe la cele unde merg eu bate vantul ca pe afara si sunt tot sub zero grade :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parcari de mall sunt mai "calduroase" ca pe la cele unde merg eu bate vantul ca pe afara si sunt tot sub zero grade :salut:

Parcari calduroase in Buc: Plaza Romania, Liberty si chiar si Baneasa Shopping City si toate care sunt in subteran (nu suprateran)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parcari calduroase: Mall vitan, Real Berceni, Cora din militari, parcarea subterana a Auchan din militari.

E de ajuns sa stea o ora sau doua, cat esti matale la cumparaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am schimbat lichidul de vara cu cel de iarna, dupa ce am completat doar cu lichid de iarna pur (-20

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema deschidere portbagaj:

1. Plec cu masina, se activeaza inchidere automata la viteza >15km/h.

2. Opresc masina, scot cheia din contact, se dezactiveaza blocarea automata (adica se deblocheaza), deschid usa sofer, incerc sa deschid portbagaj de la butonul lui = NU VREA.

3. SAU - Idem punctul 2 , dar mai deschid inca o portiera (oricare), incerc sa deschid portbagaj de la butonul lui = VREA.

4. SAU - Inainte de a opri motorul apas manual butonul de deblocare, deschid usa sofer, incerc sa deschid portbagaj de la butonul lui = VREA.

Inainte de aceste temperaturi scazute si inghet mergea in orice conditii, ca ma duceam singur la cumparaturi, adica deschideam o singura portiera si era OK.

Ce credeti ca poate fi ? unitatea centrala de comanda, sau sa incerc se dezactivez cu VAG-COM, si sa reactivez functia de inchidere automata>15km/h.

As putea sa folosesc tot timpul butonul de pe telecomanda...dar nu e corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PCR exact asa am patit eu si am crezut ca mi sa dus si switch-ul de la portbagaj, dar nu a foat asa. E tot cel din usa sofer care l-am schimbat acum 4 luni.

Deci, la tine nu iti merge tot tipul switch-ul din usa soferului ( nu vede ca ai deschis usa si nici in bord nu se aprinde ca ai deschisa usa soferului) si nici portbagajul nu se deschide. Eu astept sa treaca sarbatorile si trebuie sa schimb switch-ul.

Succes si Sarbatori fericite .:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!