Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Nu mai lumineaza butoanele pentru actionarea geamurilor de pe fata. Cele 2 butoane aflate in blocul de comanda de pe usa soferului...acum mai lumineaza doar butonul central (blocare actionare spate) si cele doua pentru actionare geamuri spate.

Se inlocuieste vreun bec/led sau trebuie schimbate butoanele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se mai aburea luneta. am oberservat ca in gaurile chederului de la luneta mai intra apa si am scos destul de mult de acolo. verifica chederele, mai ales daca au gaurele de aerisire/etanseitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai lumineaza butoanele pentru actionarea geamurilor de pe fata. Cele 2 butoane aflate in blocul de comanda de pe usa soferului...acum mai lumineaza doar butonul central (blocare actionare spate) si cele doua pentru actionare geamuri spate.

Se inlocuieste vreun bec/led sau trebuie schimbate butoanele ?

Eu suspectez un contact imperfect. Nu se ard asa usor ledurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca, cateodata, cand merg cu spatele si apas frana putin mai brusc se aude un zgomot sub masina (un pocnet) . Perca ar fi dacie ca numai pe le ele se mai auzea o pocnit de la frane parca... :)

Nu s-a intamplat de multe ori dar nu-mi dau seama ce ar putea fi. A mai patit cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placutele de frana.

Asa se aude si la mine...ele fiind rodate pe sensul de mers inainte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca asta e motivul. In orice sens s-ar roti discul de frana, tot prin acele "santuri" create de uzura, va trece. :unsure:

Probabil ca se reasaza placutele in etrier.

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu totusi inclin sa cred ca acel zgomot vine de la rodarea placutelor si refuz sa cred ca provine de la reasezarea lor in etrier.

Ar fi chiar culmea sa fie din cauza asta, pentru ca numai la Daciile vechi se intampla acest lucru.

Si se intampla deoarece sistemul de prindere a lor era de tot rahatul; acele cleme de le fixau pe etrier parca erau facute din cositor!

Insa mai stii ce surprize placute iti mai ofera...! :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , se schimba sprijinul placutei in etrier la schimbarea sensului de mers si la activarea franei . Am avut si eu acest zgomot in primii 5000 - 7000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu acest zgomot al placutelor la mers inapoi la prima apasare a pedalei de frana, atat la Octavia (14000 km) cat si la Golf 5 (12000 km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e mai logic sa fie. Etrierul e fix fata de axul rotii. Ce Dumnezeu, doar nu incepe discul sa descrie cercuri mai largi cand se invarte inapoi. Si atunci ce ar pocni? Daca nu placutele in etrier? Claudiu, scuza-ma, dar nu prea are logica afirmatia ta. No ofence.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, sa inteleg totusi ca face parte din categoria "asa face toate" sau ...? :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu acest zgomot al placutelor la mers inapoi la prima apasare a pedalei de frana, atat la Octavia (14000 km) cat si la Golf 5 (12000 km).

Update: la octavia RS (40.000 km) nu se aude acest zgomot!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude, cand merg cu viteza mica si trec peste denivelari, zgomotul combustibilului din rezervor. Se aude destul de tare si numai cand rezervorul e aproape plin. Parca ar fi o piesa de metal care se loveste de peretii rezervorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude, cand merg cu viteza mica si trec peste denivelari, zgomotul combustibilului din rezervor. Se aude destul de tare si numai cand rezervorul e aproape plin. Parca ar fi o piesa de metal care se loveste de peretii rezervorului...

OT: Pai a ta e Face Lift , are alte "probleme" :flower:

Acum m-am linistit daca este de la plcaute "asa face toate" :icon_thumright: Multumesc pentru mesaje

Revin aici cu inca o intrebare care am pus-o si pe topicul de "revizii" : am observat ca dupa 10 000 Km nivelul uleiului este la jumatatea zonei hasurate ... e normal ?

Modificat de ovidius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 10k sau dupa primii 10k ? Cand masina este in primii 10 mii e posibil sa manance chiar mai mult (in rodaj), depinde cu cat a venit din fabrica. In principiu verifica la 2 luni nivelul uleiului si completeaza de fiecare data cand e nevoie in pasi de 0,5 L.

Modificat de PsyChoRo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude, cand merg cu viteza mica si trec peste denivelari, zgomotul combustibilului din rezervor. Se aude destul de tare si numai cand rezervorul e aproape plin. Parca ar fi o piesa de metal care se loveste de peretii rezervorului...

Confirm si la mine e la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu zgomotul de la placutele de frana pe spate vedeti ca s-a mai discutat, am pus si concluzii acolo, intr-adevar se reaseaza placutele in port-etrier, sunt si solutii mici-efecte mari, cautati si veti gasi... :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a auzit acest zgomot in primii 5k km. De atunci nimic si am 49k km.

Acum am zgomotul asta la Golf (are 1,5k km), deci nu e "problema" numai la Octavia.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mnăziua,

Am o problema mică (sper) si oarecum enervanta.

Au inceput sa mi se arda toate becurile principale (stopuri,faza scurta). Primul bec mi s-a ars intr-o calatorie mai lunga prin august (stop spate stanga) apoi prin bucuresti stop spate dreapta, la 1 saptamana dupa primul.

Saptamana trecuta s-a ars faza scurta dreapta iar astazi cea de pe partea stanga....

De la ce credeti ca ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mnăziua,

Am o problema mică (sper) si oarecum enervanta.

Au inceput sa mi se arda toate becurile principale (stopuri,faza scurta). Primul bec mi s-a ars intr-o calatorie mai lunga prin august (stop spate stanga) apoi prin bucuresti stop spate dreapta, la 1 saptamana dupa primul.

Saptamana trecuta s-a ars faza scurta dreapta iar astazi cea de pe partea stanga....

De la ce credeti ca ar putea fi problema?

se scutura filamentele de la drumuri si pt ca becurile au un nr de ore de functionare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai avut doar ghinion de sau ars unul dupa altul.....in general de la gropi se ard...sa ai tot timpul in portbagaj becuri ptr frana/pozitie ptr ca nu se gasesc chiar asa usor

Modificat de Florin75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se pare ca ultimu nu era ars ci o groapa l-a miscat din gaura lui :screwy:. Mi-am luat vreo 4 becuri pentru stopuri spate sa am ca astia din benzinarii au trecut la p21/5w. :angry:

Multumesc pt raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!