Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Pai tocmai de-aia nu functioneaza, ca nu il 'vede" unitatea centrala. Daca s-ar putea seta de undeva, sa ignore eroarea si sa functioneze cu ceilalti 3, ar fi super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 lucruri care ma deranjeaza in general.

1. torpedoul nu ai niciodata certitudinea ca l-ai inchis

2. manerele de deasupra usii puteau sa fie cu alt sistem/arc, sa fie ceva smooth.

Am mai avut problema cu greieri la luneta dar era de la suportul de numar.

Modificat de PsyChoRo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrus, am patit si eu chestia cu senzorii de 2 ori. Prima data a fost un contact imperfect si s-a rezolvat cu spray, a doua oara era bulit senzorul si a trebuit inlocuit.

Modificat de Burito09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Burito09 tre sa ma uit pe sub bara, nu? Sa speram ca e imperfect contactul ca nu am chef sa mai cumpar si senzori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost la service cand am avut problemele....din ce-am vazut eu p-acolo e un pic mai complicat, trebuie data bara jos pt a umbla la senzori sau pt a inlocui vreunul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoaterea mufei senzorului respectiv nu cu schimba nimic situatia. Mai bine incerci asa cum a spus colegul nervoss cu spray de contacte, sau varianta scumpa - cumpara altul si ai rezolvat problema.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1) Am fost saptamana asta la Mobel sa-mi schimbe o oglinda pt ca nu mergeau,bun..mi-au demonstrat ca una nu merge deloc si un merge,dar cum merge?E decat calduta.Am zic ok hai schimbati una decat..a venit si prima ploaie,am dat drumul la incalziri oglinda schimbata merge perfect cea neschimbata nu usuca apa.Intrebarea mea este cum pot sa ii fac sa mi-o schimbe si pe a 2a daca ei spun ca "asa tre' sa fie" ? Pt ca nu mai am chef sa ma tiganesc cu ei,m-am saturat sa tot ma cheme de 15 ori pt. o piesa sau mai stiu eu ce. Stiti cumva daca imi pot schimba oglinda "stricata" pe GARANTIE la un alt service autorizat?

2) Cand ridic capacul cotierei scartaie enervant de rau.Cu ce as putea sa o ung si unde.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine amandoua oglinzile sunt caldutze si apa nu se usuca ;) Pentru cotiera mergi peste ei, mie mi-au schimbat-o pe garantie, s-au uitat la o alta Octavia, mai veche decat a mea si au vazut ca aceea nu scartaie. La mine scartaia si cand ridicam cotul de pe ea. Bafta :)

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Acum 4 luni am carat niste bagaje cu masina si a fost nevoie sa rabatez bancheta spate. Din acea clipa peste orice denivelare trece masina, se aude un ticait, un sunet de metal pe metal care provine de la clema care prin bancheta de suportul acela. Eu cred ca bancheta are un mic joc, si la orice denivelare se loveste acolo ceva si se aude ticaitul acela insuportabil. Am pus banda izoliera, nu mai face zgomot, dar dupa cateva zile se toceste banda izoliera. Ce pot face?

2. Cand trec peste denivelari, limitatoare de viteza, etc orice produce o miscare a masinii, bancheta spate scartaie de nu se poate :scratch:, partea de piele a banchetei se freaca de panoul usilor. Ce pot face in aceasta situatie? ca nu mai suport, exista vreo crema ceva ?

3. Cand merg pe piatra cubica, sau pe orice suprafata care produce o minima vibratie masinii, se aude un zdarnait/bazait puternic undeva la usa din dreapta. Prima oara am crezut ca este in torpedou, dar se aude cum ar fi in spatele torpedoului. Sper ca ati inteles unde ma refer.

Am atasat poze numerotate cu locatiile fiecarei probleme.

post-45741-1253663855_thumb.jpg

post-45741-1253663862_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt 1 rabateaza banchetele si dai cu ele tare ca nu sunt inchise bine, timburusul indicator trebuie sa il vezi intrat de tot deaia scartaie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat cu bancheta de o scot din suporti. E intrat tumburusul ala de tot. La fel face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

aceasi problema o aveam si eu cu bancheta. Facea un zgomot ciudat (gen fier pe fier) in momentul in care luam gropi, sine de tramvai, denivelari, etc. Zgomotul provenea de la cele 2 sisteme de prindere/rabatare a banchetei. Am fost in service pentru revizie si i-am rugat sa incerce sa rezolve problema asta si binenteles ca au zis ca nu au cum, doar daca vreau incearca sa strambe cu ciocanul cele 2 carlige de care se prinde bancheta astfel incat sa fie o prindere cat mai fixa. Cum nu am fost de acord, am ales sa incerc eu sa rezolv aceasta mica problema. Am imbracat cele 2 carlige nichelate care sunt prinse de caroseria masinii intr-o camasa care imbraca tevile de aer conditionat (acea camasa neagra de protectie anti condens, K FLEX EC scria pe ea, se gaseste in comert) apoi le-am dat cu banda izolier pentru a fixa si proteja camasa. Am inchis bine bancheta putin mai greu pentru ca nu mai are asa mult loc de prindere acel sistem pe carlig, dar se inchide pana la urma. Am mers cu masina de la servici pana acasa pe acelasi drum pe care merg in fiecare zi si pe care auzeam zgomotul ala enervant de fier pe fier si se pare ca a disparut. Sper ca am fost destul de explicit, in caz contrar nu ezitati sa imi cereti detalii.

Drum bun si fara incidente va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu o problema mai veche. In mers, in momentul in care ridic piciorul de pe acceleratie (masina trebuie sa fie turata, macar peste 1500rpm) se aude un zgomot, un fel de vuit ... discret, nu foarte tare. Un fel de whoooppp.

La service mi-au schimbat o data electrovana, fara ca problema sa fie rezolvata.

Cineva pe forum zicea ca ar putea si de la EGR.

Mai are cineva problema asta? Orice sugestie e binevenita. Oricum am programare la service din nou, si o sa mai fac un test cu mecanicul la volan, sa vada si el despre ce e vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi sunet in am si eu pe revenire, adica dupa ce i-au piciorul de pe acceleratie cand e mai turat motorul. Nu am reusit sa il localizez exact, am impresia ca se aude de undeva de sub masina pe traseul evacuarii. Am intrebat la service, am mers si cu un mecanic sa o asculte si a zis ca nu are nimic, ca asa face turbina pe revenire. Si el are aceeasi masina si a zis ca si la el face la fel. Am mai mers si cu alte masini din gama vw cu acelasi motor si la ei se aude, dar parca mai putin. Nu stiu nici eu dc este o problema sau nu. Astept si eu pareri de la ceilalti colegi cu acelasi motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este un zgomot normal, il face o supapa nu aveti de ce sa va faceti griji....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina de noua nu facea asa. Zgomotul a aparut debia dupa vreo 10.000 km, deci clar nu este zgomot normal de functionare. Am mai mers si cu alte O2 si nu faceau asa.

Poti intra putin in detalii? Ce supapa? Se poate inlocui ca sa nu mai faca zgomot?

Poate fi EGR-ul ? (care tine de evacuare din cate inteleg) Si daca da, se poate schimba/repara EGR-ul ?

Scuze daca zic prostii, dar nu sunt bun la mecanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Breb02 zgomotul acuzat de tine este normal avand in vedere turatia la care schimbi vitezele(1500).Zgomotul provine de la turbina daca vrei sa-l auzi tureaza masina si ia contactul asa se aude foarte clar acest zgomot(hahait cum spun unii).Daca vei incerca sa schimbi undeva la 2000-2500 nu il vei mai auzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu e de la evacuare? Pune pe cineva in spatele masinii sau stai tu, cand accelereaza celalalt asa cum zici si vezi daca e ala. Si eu il auzeam si l-am pus pe seama "asa face toate", pana mi-a spus un prieten, stand in spatele masinii, atunci cand acceleram, ca de la evacuare se aude. Cred, totusi, ca e un zgomot normal.

P.S. Nu cred ca e sanatos sa accelerezi si sa iei contactul. Cu ce se mai unge axul turbinei daca motorul e oprit?

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu schimb vitezele la 1500rpm. Am zis ca de la 1500rpm in sus. A testat sa vad cam de unde se aude. In mod normal schimb pe la 2300-2500 cu exceptia schimbului dintre 1 si 2 cand schimb mai aproape de 2000, chiar sub. Daca in 1 schimbi pe la 2500rpm ... cred ca ai un motor supraturat. Si oricum in carte zice ca viteza 1 ar trebui folosita atata timp cat masina se deplaseaza cel mult o lungime a ei. Deci ar trebui sa schimb destul de repede in a 2-a, de aici si imposibilitatea de a ajunge la 2500 inainte de schimb. Oricum, nu asta e problema.

Cu ascultatul in spatele masinii ... hmmm? Nu stiu. Adevarul e ca nu am testat sa vad daca se aude atunci cand stau pe loc cu masina scoasa din viteza. O sa testez, desi cred ca se aude doar in mers.

Ce am mai observat e ca nu se aude zgomotul imediat ce plec de pe loc, respectiv cand motorul este rece. De obicei trebuie sa parcurg macar 100-200 m ca sa inceapa sa se auda zgomotul.

A...si nu e huruit, e mai mult whoouuuuppp...nu stiu cum sa explic mai exact. Ceva mai ascutit. Din cate imi dau seama se aude undeva pe sub mine, poate putin mai in fata spre pedala de acceleratie.

Multumesc mult pentru pareri/ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S. Nu cred ca e sanatos sa accelerezi si sa iei contactul. Cu ce se mai unge axul turbinei daca motorul e oprit?

Pai ce, turbina merge daca motorul e oprit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, pai cine o opreste? :offtopic: Se misca liber din inertie pana se opreste din cauza frecarii axului in lagare si a palelor cu aerul.

Altfel cum s-ar mai auzi zgomotul turbinei, dupa luarea contactului, de care zice tutu0581?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude un suierat cand calc ambreiajul brusc, daca motorul era turat pana atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa face si la mine de noua asa e din soft dar daca o tii in blana nu face asa

Pt problema de mai sus, cand luati piciorul depe aceleratie se aude wastegate-ul adica actuatorul turbinei care este comandat de vacum, cand luati piciorul face pufff puff puf ceva de genul asta, este normal asa se descarca....

Dca incercati sa o accelerati mai brusc si calcati ambreiajul sa schimbati treapta in momentul in care turbina este incarcata , asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!