Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Xenonul il am de 8 luni de zile,se abureau de se plictiseau pana acum daca era de la Xe. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea mica si enervanta (singura de patru luni de cand am masina din semnatura): a doua piatra care imi intra intre discul de frana si apartoarea de metal la roata stanga fata.

Prima data a fost una destul de mare care scotea un zgomot destul de urat si pe care am luat-o intr-o curba stransa la dreapta pe drumul inspre Valea Draganului (unul cu foarte mult pietris). Am mai mers inca 100-200m pana m-am dumirit care e problema, am dat roata jos si am reusit sa o scot.

Ieri am patit acelasi lucru dar in plin centrul Clujului. De data asta piatra este mult mai mica si zgomotul este mai slab ca data trecuta, in plus se aude din cand in cand. Am parcurs cam 15 km si nu a binevoit sa iasa de acolo.

Acuma stau si ma intreb ce sa fac? Sa dau iarasi roata jos si sa incerc sa o scot sau sa merg in continuare sperand ca o sa iasa singura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cat e deranjant e sunetul.

Mi s-a intamplat si mie sa am o piatra la roata din spate dreapta care facea un sunet ca si cum mi-ar fi cazut toba si tarsaiam cu ea de asfalt.

Ca sa o scot a fost de ajuns sa faca vreo 10 miscari fata spate de cate 2 metrii intr-o parcare.

In 15 km ar fi trebuit sa cada zic eu daca era de cazut.

Cred ca cel mai bine ar fi sa dai roata jos pentru linistea ta sufleteasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Xenonul il am de 8 luni de zile,se abureau de se plictiseau pana acum daca era de la Xe. :)

Nu in fiecare zi e duminica, sa stii. Xenoanele sunt mai reci decat halogenele, probabil in timp s-a acumulat umezeala. Sau gaurile pe unde intra firele la becuri s-au modificat in vreun fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cat e deranjant e sunetul.

Mi s-a intamplat si mie sa am o piatra la roata din spate dreapta care facea un sunet ca si cum mi-ar fi cazut toba si tarsaiam cu ea de asfalt.

Ca sa o scot a fost de ajuns sa faca vreo 10 miscari fata spate de cate 2 metrii intr-o parcare.

In 15 km ar fi trebuit sa cada zic eu daca era de cazut.

Cred ca cel mai bine ar fi sa dai roata jos pentru linistea ta sufleteasca.

Am rezolvat problema demontand roata (de 2 ori!). Sunetul de toba cazuta il face atunci cand piatra este intre umarul interior al discului de frana si aparatoarea metalica. Asta am patit acum vreo 2 luni si atunci a fost destul de usor de scos. De data asta piatra era localizata intre etrier si disc si din cauza asta nu facea zgomot foarte mare si doar din cand in cand (este mai mult spatiu acolo). Oricum cred ca pana nu o spargea in bucatele nu o dadea afara pentru ca m-am chinuit vreo 2 ore sa o scot. Dupa cateva incercari esuate am reusit sa o ascund in etrier si nu am mai dat de ea si de aceea am fost nevoit sa montez roata si sa mai fac o tura ca sa iasa din "ascunzatoare" dupa care am demontat roata si cu ajutorul a 2 electrozi de sudura (decojiti) am reusit sa o aduc in interiorul discului de frana dupa care printr-o usoara departare a aparatorii metalice am reusit sa o scot. Acuma am tras aparatoarea metalica foarte aproape de discul de frana si sper sa nu mai am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema demontand roata (de 2 ori!). Sunetul de toba cazuta il face atunci cand piatra este intre umarul interior al discului de frana si aparatoarea metalica. Asta am patit acum vreo 2 luni si atunci a fost destul de usor de scos. De data asta piatra era localizata intre etrier si disc si din cauza asta nu facea zgomot foarte mare si doar din cand in cand (este mai mult spatiu acolo). Oricum cred ca pana nu o spargea in bucatele nu o dadea afara pentru ca m-am chinuit vreo 2 ore sa o scot. Dupa cateva incercari esuate am reusit sa o ascund in etrier si nu am mai dat de ea si de aceea am fost nevoit sa montez roata si sa mai fac o tura ca sa iasa din "ascunzatoare" dupa care am demontat roata si cu ajutorul a 2 electrozi de sudura (decojiti) am reusit sa o aduc in interiorul discului de frana dupa care printr-o usoara departare a aparatorii metalice am reusit sa o scot. Acuma am tras aparatoarea metalica foarte aproape de discul de frana si sper sa nu mai am probleme.

eu am avut acesta problema de 2 ori in 2 ani...cand aveam jantele stock mereu intrau (Orion pe 15") de cand cu astea pe 17" nu mai am...

dar era f deranjant si prima data m-am speriat

s-a rezolvat la spalatorie cu jetul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am avut niciodata problema asta (inca); am "noile" jante Lyra, probabil ca au "reparat" problema inca de la aceste jante;

deci da, poate tine de tipul de jante.

Modificat de smoothcoder
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ORION de 15" si pana acum nu am avut probleme, dar nu se stie niciodata. O alta chestie care iti poate da bataie de cap, este ca discul de frana sa se oxideze pe exterior si iarna dupa ce se incalzeste (dilata) freaca de blocul de frana, scotand un zgomot infiorator de fier pe fier. Problema s-a rezolvat la service unde cei de acolo au curatat discul pe exterior de ce era in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, rugina aia se curata la prima frana. Apare si peste noapte dupa ce lasi masina in parcare, si dispare cum am zis, la prima franare.

P.S. E valabil la orice masina, nu numai la Octavia.

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de rugina de pe suprafata discului ci aia de pe circumferinta exterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rugina pe acea parte apare cand masina sta mult timp pe loc, in mers dispare, deoarece aerul ajuta la curatarea ruginei, se stie ca si aerul are proprietati corozive :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine, de noua avea asa ceva :blah_: era in parcare la dealer cu folie pe caroserie si discurile ruginite :D initial am avut reactia asta :D dar pe urma, in urmatoarele clipe mi-am dat seama ca totul e in regula :P

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rugina pe acea parte apare cand masina sta mult timp pe loc,

mult timp = e suficient si o noapte

in mers dispare, deoarece aerul ajuta la curatarea ruginei, se stie ca si aerul are proprietati corozive :)

Aici te-ai contrazis singur. Ori corodeaza, ori ajuta la curatarea ruginei?

No offence :icon_thumright:

Placutele de frana sunt cele care indeparteaza rugina de pe discuri, atunci cand franezi. Dar cum a spus, Alex se referea la rugina de pe circumferinta discului. Insa nici asta nu cred ca iti da bataie de cap mult timp, deoarece se curata de partea de care freaca (etrierul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

None taken. Nu m-am contrazis :) in ideea ca aerul este coroziv, mai ales in mers cand discul se invarte cu vitez mare, si primul strat pe care il corodeaza este rugina (de aici ideea ca ajuta) nu stiu cat m-am facut de inteles :P

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, a coroda inseamna a oxida, a rugini. Rugina e oxid de fier. Rugina nu mai are cum sa rugineasca :blink:

Scuze de offtopic :angry:

P.S. Am inteles ce ai vrut sa zici.

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea putin somn :D

Scuze de offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

de ceva timp am probleme cu "tempomatul" - parca asa i se spune dispozitivului care mentine viteza fara ca soferul sa tina pedala apasata.

cam o data din 3 nu se activeaza (cu parghia pe ON, cand apas set). daca opresc motorul si il pornesc, sansele sa isi revina sunt de 100% (pana acum a mers de fiecare data).

dispozitivul cu pricina e montat din fabrica, nu e bricolat dupa cumparare.

vreo idee?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu tempomatul am patit la Octavia 1.6 FSI, in timp nu o sa mai mearga deloc.

S-a rezolvat prin schimbare in garantie. Din cate am citit, la un moment dat era o problema cu contactele din capatul manetei care se umpleau de mizerie si trebuiau curatate.

Intre timp au rezolvat problema asta prin schimbarea switchurilor.

Eu cand am fost cu cea veche la Avia si au legat masina la VAS, doar butonul de ON/OFF mai functiona, cele din capatul manetei functionau din cand in cand.

Acum are din nou problema asta, deci se pare ca e o boala lunga :D

Modificat de pegasus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci pegasus :vaidecapulmeu: o sa ma duc cu ea in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin din mini-vacanta in care am facut cateva sute de kilometrii..per total multumit de masina dar bineinteles ca e ceva ce nu mi-a comvenit :

1)Scoate fum,dar fum serios in accelerare (cred ca cei din spatele meu se rugau sa sting focul din soba) ce mai..fumul m-a dat peste cap. (am alimentat cu 2 plinuri cu SprintDiesel deci problema carburantului iese din discutie);

2) La viteze mai mari de 120 chiar si cu radio la volumul 9-10 suiera vantul prin usi,parca merg cu geamul un pic crapat;

3)In accelerare zumzaie bordul.Parca sunetul vine de la capacul ala de la spatiul de depozitare de pe bord;

4)Aproape de fiecare data cand deschid capota gasesc capacul ala din dreapta de la tubulatura filtrului de aer (parca) sarita pe unde nu te gandesti ca o gasesti.

Sper ca majoritatea nemultumirilor mele sa fie rezolvate la revizia de 30.000km care va venii curand. In prezent masina are peste 28.000km.

Modificat de But_Fns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. Se aude de la geamurile din spate? Daca da, se rezolva pe garantie chiar si la noi la Ploiesti. Altfel cost 35 ron/gemulet(ca sa-l lipeasca din nou).

P.S. Convenit

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude de peste tot parca,parca mai mult de la geamurile din fata..

P.S Scuzati va rog greseala gramaticala.

Modificat de But_Fns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca daca tot mergi la revizie sa-ti regleze si usile poate fi si de acolo....iar cu fumul c-am toate scot fum in momentul in care le turam mai tare....punei sa-ti faca un test la masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum ii voi ruga sa faca destul de multe la masina..o sa fac o lista pe care le-o voi da iar daca atunci cand e gata masina si nu sunt toate puse la punct nu o ridic.Oricum nu-i mai suport pe astia de la Mobel din ziua in care am luat-o. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cu o luna in urma am activat la O2 functia de blocare a portierelor la viteza de peste 15km/h.A functionat ok pana azi cand am observat ca: masina e inchisa din telecomanda, o deschid tot din telecomanda dar nu actionez nici o portiera in aproximativ 15sec. parca, portierele se se incuie singure. Pana aici totul e ok. Deschid masina din telecomanda, deschid usa soferului si urc in masina.( nu pun contac, nu fac nimik) masina se incuie singura dupa 25sec. (cronometrate), deci se incuie chiar daca deschid usa soferului. Am verificat pentru celelalte portiere si nu se incuie doar daca o deschid pe cea de la sofer.

Ca solutie de moment, am presupus ca ar fi o eroare ceva si am scos plusul de la baterie circa 1min., dar nimik. :(

Astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!