Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Nu, a mea este fara FL. Nu stiam ca au Climatronic nou FL-urile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu problema asta prin mai - iunie cand au inceput caldurile. si mai si mirosea in masina urat. odata am mers 5 minute si nu a vrut chip sa bage rece pana cand nu am modificat temperatura. am folosit un spray de curatat si am schimbat filtrul cu unul mann cu carbon activ si desi a mai mirosit 2 zile urat, acum s-a rezolvat de tot. n-am mai patit nici sa nu raceasca si nici sa mai miroasa a ranced. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E climatronicul de pe noul Superb, la care nu pot sa-i vad blocurile de masura nici cu ultima varianta de VCDS. NU face treaba asta decat la prima pornire din zi, cand masina a stat mai mult timp, peste 6 ore. La urmatoarele porniri da aer rece in 5 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa citez si eu din cineva mai priceput ca mine. Si la mine face tot la fel daca masina sta in soare mult timp de exemplu daca nu merg o zi cu ea si plec spre seara undeva ... am intrebat si eu pe Pisicutza daca e normal si raspunsul o sa-l impartasesc la toata lumea.

"Da, e normal - dureaza ceva pana cand instalatia incepe sa raceasca, dureaza si pt ca e o logica la cele cu climatronic care previne pornirea brusca a compresorului. Practic fazele sunt:

1. Pornire ventilatie, citire temperaturi pe senzori, inclusiv cel de lumina

2. Actionare compresor (practic compresorul se roteste tot timpul, dar treptat este crescut volumul/tura)

3. Evaluare presiune pe tur (bucla de reglaj - freonul e cald, asa ca presiunea in instalatie e mare, si daca creste volumul/tura prea mult, ar aparea starea de avarie)

4. Agentul de racire (freonul) e rece, acum se racesc tuburile de ventilatie

5. Pasagerii/Soferul simt aer "rece" "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super tare; intr-adevar, asa este: dupa 3 - 5 min. incepe si la mine sa bage aer rece; eu ma asteptam sa inghet din prima secunda :)) dar deh... e logic ce explica Pisicuta (pro-niger).

Multumesc tuturor pentru lamuriri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DEci chiar nu are probleme climatronicul meu, daca baga rece dupa 5 minute de la pornire si masina in soare vreo 6 ore. Credeam ca sunt probleme, am fost la Avia si ei au spus ca nu e nimic in neregula, dat eram suspicios . Si ma oftic, ca, chiar sicu ultima varianta de VCDS nu vad blocurile de masura de pe climatronic. Astfel as vedea daca compresorul este comandat in tensiune si daca absoarbe curent electrovalva. In acest timp ventilatoarele nu functioneaza.Dupa ce incepe sa bage rece si opresc motorul, la repornire baga dupa 5 secunde, de aici deduc ca nu e defect si merg pe mana PISICUTZEI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compara si tu cu fosta ta masina. ea facea la fel? si recomandare. schimba filtrul de polen si vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu facea la fel ca avea doar AC nu climatronic. Filtrul are 3 luni, masina are la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si filtrul meu avea 2000km si 1 luna cand a inceput sa miroasa urat in masina. mi-am dat seama ca nu mi-au pus filtru cu carbon activ si chiar se simte diferenta. pentru 50 ron eu zic sa incerci sa iti pui un mann cu carbon activ de exemplu. macar stai linistit ca ai incercat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E probabil o protectie la suprapresiune, pana se pune freonul in miscare, in ideea ca a stat in soare si s-a incalzit crescand presiunea in sistem.

Am vazut si eu uneori dupa ce sta o zi intreaga in soare treaba asta, daca misti de rozeta de la ventilator incepe sa bage imediat, dar da in tine cu-n aer cald de-ti doresti moartea. E posibil, ma gandesc acum, sa fie si vreo stratagema de comfort. Aerul de pe tuburi e fierbinte, si are rabdare sa raceasca bine vaporizatorul inainte sa inceapa sa sufle usurel. Eu unul de fiecare data cand am grabit-o am luat aer fierbinte in bot initial.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ca-ti "doresti moartea" - bine zis!

Eu eram cat pe ce sa pun mana pe telefon sa sun la service, dar m-au linistit baietii de aici - si au avut dreptate; in 2 minutele vine un frig... ca-n Rai!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand bordul si volanul sunt destul de fierbinti sa friga la atingere imi imaginez ca nici aerul din instalatie nu e cu mult mai vesel, si sa-l simti venind spre tine nu e nici o fericire:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu m-am facut inteles. Vine aer dar nu rece, vine fierbinte, rece vine dupa 3-5 minute, Clar acum? Si ce treaba am cu filtrukl ca nu miroase in masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai, nu trebuie sa vina. Trebuie sa nu sufle deloc pana nu e in stare sa-l aduca la o temperatura convenabila, si pe urma sa adapteze fluxul de aer la cat poate raci, creste pe masura ce trece timpul.

Ar trebui sa sufle si sa sufle cald numai daca o grabesti tu miscand de butoane, sau cel putin asa gandeste la pre-facelift.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum scoate aerul fierbinte din conducte , cum raceste instalatia incinsa din bord ca sa poata baga NUMAI aer rece? As vrea sa o vad si pe asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand aerul in coducte si habitaclu are 50 de grade, el baga aer de afara de 30 grade, care oricum e mai bun decat ce ai tu in masina, apoi cand AC incepe sa raceasca, o sa bage din ce in ce mai rece.

O alta chestie pe care am observat-o e urmatoarea... noaptea sa zicem, afara sunt 25 de grade, in masina sunt 25 de grade, tu ii dai sa iti faca 18 grade. sta linistit pana incepe sa se raceasca instalatia apoi pompeaza mai mult aer sa iti aduca temperatura setata.

Mie cel putin modul de "gandire" al climatronicului mi se pare destul de complicat.

Inca o chestie: Stiati ca atunci cand solicitati la maxim puterea motorului (kickdown de exemplu) climatronicul "opreste" compresorul ca sa iti dea si stropul ala de putere pe care il mananca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da!

Am sesizat chiar, lucrul asta in toamna. Mergand cu caldura pornita, la un kick down mi-a bagat un val de aer cald (mai cald decat cerusem eu) in masina. Deoarece aerul nu mai era racit de climatronic. Ulterior am pus asta pe seama faptului ca climatronicul este oprit la kick down.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta asa e. Compresorul e oprit la kickdown.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mica si enervanta observata astazi. Dupa o ploaie care a durat 30min am mers prin ploaie aproximativ 20 de minute dupa ce s-a oprit ploaia si m-am dus la masina surpriza.. FARURILE ABURITE. Bineinteles ca primul meu gand a fost unul foarte urat gandindu-ma ce a fost in capul meu cand mi-am luat Skoda :lol: Intrebarea mea este daca se poate face ceva..

:wub: Asa m-am saturat sa tot descopar chestii minore care ma dezamagesc.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta iarna, pana sa scap de O2, am avut surpriza sa constat ca nu mergea spalatorul de parbriz

imediat la Brady mi-a spus ca ingheata duzele de la stropire

pai si ce e de facut?... imi spune: luati lichid din acesta bun de la noi si nu veti mai avea probleme... pai din acela aveam!

la urma au dat din umeri si m-au consolat ca orice octavia va avea aceasta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fals! Nu orice Octavia are aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-a inghetat niciodata lichidul de spalat parbrizul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

pai pt 19 euro ai duze incalzite si nu-ti ingheata lichidul cind ajunge pe parbriz ,dar fals ca daca ai lichid de iarna sa-ti inghete duzele .

fals de tot si neadevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarna trecuta m-a prins primul val de frig cu lichid de "toamna". Si, desi duzele sunt incalzite, a inghetat apa pe furtunul care merge spre ele. Amuzant este altceva, ca m-am trezit cu una din stropitorile de faruri blocata in pozitia de atac si mi-a luat ceva timp sa o conving sa revina in pozitia culcat. Dar cum s-a incalzit un pic vremea, am rezolvat problema schimband concentraltia lichidului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca primul meu gand a fost unul foarte urat gandindu-ma ce a fost in capul meu cand mi-am luat Skoda :P

Ia gandeste-te, ce le-ai facut recent la farurile alea care le-a schimbat de la starea OEM?

Hint: Xe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!