Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Am si eu doua probleme...

Datele problemei:

Skoda Octavia 2 Elegance My2008 cu MaxiDot 8500 km parcursi.

Problema Nr1: Am activat functia de inchidere si deschidere automata a usilor din MaxiDot. Toate bune si frumoase... Masina inchidea usile cand depaseam 20 km/h si le deschidea cand scoteam cheia din contact. De cateva zile masina inchide usile peste 20 km/h dar le redeschide imediat asta de fiecare data cand ajung sub si apoi iar trec peste 20 km/h. Va dati seama ca in traficul din bucuresti este super enervant ca sa nu mai zic nesanatos. Aveti idee de la ce e? Am incercat sa scot cheia din contact si sa repornesc motorul dar acelasi lucru se intampla. Frustrant este ca problema nu se manifesta mereu. Ci doar cateodata.

Problema Nr2: Tot pana de curand cand opream motorul dar nu scoteam cheia din contact radioul continua sa mearga iar usile ramaneau inchise asta pana scoteam complet cheia din contact. Acum de fiecare data cand opresc motorul se deschid si usile si se inchide si radioul si se aprind si lampile de interior si cele din oglinzi. What to do?

Vizita la service? Masina e in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca din maxi-dot sa revii la setarile default (din fabrica) si vezi daca se mai intampla minunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un contact slab in placuta de cablaj din broasca (nu stiu care din usi) sau unul din switchurile broastei dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru problema Nr2? Are cineva idee? La voi cum e? Cand opriti motorul dar nu scoateti cheia din contact se stinge radioul si se aprind luminile de interior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu .. radio se inchide si usile se deblocheaza dupa ce scot cheia din contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contactul, zic eu. Nu s-a schimbat nimic in felul in care simti cheia trecand prin diversele trepte cand pornesti si opresti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate bateria si las-o scoasa 5 minute (doar minusul), si pune-o la loc. O sa ramana 2 becuri galbene aprinse in bord - se sting dupa ce mergi cu ea 50m.

Dupa cum descrii problema sau e eroare in soft (toata comunicarea care iti e afectata e pe CAN Convenience. Un reset adevarat poate sa ajute. Probabil Gateway e cam dus cu pluta.

Daca nu merge, atunci mers la service sau pus un diagnostic cu Vag-Com. Daca nu te grabesti te ajut eu... doar sa ne intalnim cumva. Insa de preferat ar fi la service, ca doar de aia are masina garantie. Eu oricum mai mult de diag nu-ti fac, ca nu e rentabil si nici logic sa platesti piese din buzunar cand ai garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o problema nu mica dar foarte enervanta.Un amic de-al meu are o Octavia 2 si de la un timp cand pune motorina,nu poate pune mai mult de ~10L ca toata zona busonului se umple cu o spuma alba care iese din rezervor ca si cand e plin,si trebuie sa astepte si iar sa puna incet-incet ca altfel da pe afara,la inceput a crezut ca era plin rezervorul,dar s-a duc la "Motorinarie" dupa ce i s-a aprins becul in bord..orice sfat e bine venit! Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva a pus motorina de la pompa de tir-uri? Daca da asa s-ar intampla datorita debitului foarte mare al acestor pompe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

cred ce e de vina supapa de prea plin si declanseaza oprirea pompei care nu mai baga deci o verificare in service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza patita de trei ori in interval de cateva ore: am plecat in martie la oradea , parca intr-o duminica. Ma opresc la benzinarie sa pun motorina, ma dau jos din masina, ma "curentez" de usa :) pun motorin ma sui in masina si surpriza, BC resetat de parca i-am dat jos borna de la baterie, alarma nu mai functiona, decat inchiderea centralizata. Am crezut ca s-a dus dracu, o pornesc ma dau mai incolo de pompa si stupiza: si-a revenit ca si cum nu avea nimica. Bun, plec la drum (asta se intampla in Bucuresti la iesirea din militari), ajung din colo de Cozia la OMV-ul de pe valea Oltului si opresc pentru .... :D . Aceeasi faza, ma dau jos din masina si acuma au iesit scantei cand am pus mana pe usa sa o inchid :P . Alarma moarta, doar inchiderea centralizata, BC resetast din nou, am crezut ca ma ia cu capu :offtopic: . Dupa pornire, iar si-a revenit gagica. La Cluj patesc la fel si dupa faza asta gata, mereu caut ceva sa ma descarc :D electric si nervos cand ma dau jos din masina.

Intrebarea e, de ce face asa, n-ar trebui sa aiba o protectie ceva, sau sa ma obisnuiesc cu ... curentu din mine :). Sun curios daca a mai patit careva asa.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..si a mea curenteaza(dar nu mereu...cam in 40% din cazuri)....chiar i-am prins frica sa mai ating partea metalica a portierei cu mana cand cobor...curios e ca pasagerii nu s-au plans niciodata de acest fenomen.

Modificat de yanq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

Curenteaza tare :) ?? De asa ceva nu am mai auzit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te curenteaza in functie de hainele pe care le porti. Nu e specific Octaviei. Valabil pentru orice masina. Cat stai pe scaun, prin frecarea cu husele scaunelor, sau cu tapiteria acestora, te incarci electrostatic. La atingerea portierei te descarci. De aceea se intampla, cum a spus yang, in 40% din cazuri - depinde de haine. Daca se intampla intotdeauna, inseamna ca de vina sunt husele din supraelastic.

Dar sa fie atat de puternica descarcarea, incat sa se reseteze BC-ul, nu am mai auzit.

P.S. Nu-ti mai fie frica sa atingi partea metalica a usii cand cobori, mai ales cand mergi in peco, sa alimentezi. E de preferat sa descarci acea incarcatura electrostatica in portiera, decat in manerul pompei de benzina, sau busonul rezervorului :salut:

Vezi:

Dupa ce introduce pompa in rezervor, intra inapoi in masina, se electrizeaza frecandu-se cu bluza de scaun, si se descarca pe buson.

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este perfect normal ce se intampla dupa cum zice si mario75 cu mentiunea ca nu tu te incarci electrostatic prin frecare de scaune ( defapt te incarci dar infim) ci masina se incarca electrostatic prin frecarea cu aerul. Fizica spune ca la frecare a doua corpuri are loc un transfer de electroni, iar la sfarsit unu ramane incarcat pozitiv si unul negativ. Cu cat viteza masinii este mai mare cu atat forta de frecare este mai mare si implicit si sarcina electrica a masinii... Totusi depinde si de haine in sensul ca ele trebuie sa fie incarcate cu sarcina de semn opus fata de sarcina electrica a masinii (dobandita prin frecarea cu aerul)...Ce nu este normal este restartarea BC-ului

PS: Amintiva cand va jucati cu rigla frecata de par si cu bucatile de hartie ...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma deranjeaza ca, fata de alte masini, O2 este mai inaltata asa... Arata ca un tancusor.

Cum imi pot da seama daca am PDG sau nu? Am cumparat masina SH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe la jumatea masinii ai o chestie ce seamana a plastic in V coborat daca ai PDG..aia iti zice cand esti prea aproape de obstacol. daca nu se vede nmu ai PDG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitate sub masina sa vezi daca are scut metalic, sub toata partea motorului. Daca are eu zic ca e cu pachet drumuri grele. El vine in combinatie cu acel scut. Chestia cu plasticu in V ce zice colegu mai sus nu e relevanta. Acel plastic se gaseste la absolut toate modele skoda, indiferent ca au sau nu PDG.

Modificat de dustangel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Man, probabil ai explicat bine dar eu nu am inteles :icon_thumright:

Unde anume la jumatate? Pe dedesubt, pe deasupra...? :icon_thumright:

Scut are dar nu stiu sa zic de care.

Modificat de love4cars
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te pui in genunchi nu se poate sa nu vada o chestie in dreptul pragului..e un plastic lasat cam 5 cm in forma de v acolo daca ai PDG..eu la a mea nu am, insa mai am una care are..

oricum ar fi(desi tind sa cred ca nu are pdg), iubeste-o...si rtateaz-o cu respect..benzina buna(petrom 99+, omv carera100), ulei bun(castrol sau mobil1), nu baga in seama trepidatiile la relanty si da-i pedale la fund...asta ii place! S-auzim numai de bine!

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spui tu nu are nici o treaba cu pdg...scutul de tabla da are treaba , diferenta dintre cu si fara pdg sunt arcurile si scutul de tabla, nu altceva e un topic intreg de asa ceva ...despre asta acolo pt ca asta nu sunt probleme mici si enervante .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am trezit azi ca nu mai mergea telecomanda cum trebuie. Ba inchidea ba nu, trebuia sa tin telecomanda la geamu masinii ca sa inchida si sa deschida. Initial m-am gandit clar bateria desi era ciudat sa dea ortu asa brusc. Am desfacut telecomanda cu gandul ca schimb bateria cu cea de la telecomanda de rezerva. Dupa ce am deschis telecomanda am descoperit problema :) Vezi imaginea atasata. Trebuie sa ma duc la un electronist sa imi lipeasca piesa inapoi :))

telecomanda.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza patita ieri care nu imi da pace . Am fosta sa-mi inlocuiesc cauciucurile de iarna cu cele de vara , s-au cam chinuit putin baietei cu cheia pt ca nu prea le mergea cheia peumatica , pina aici toate bune si frumoase , plec de la vulcanizarea respectiva si cam dupa 2 Km incepe sa se auda ca sunetul unei frecari a doua metale in zona rotilor , trage pe dreapa ma uit verific daca nu cumva unul dintre plumbi de echilibar atinge ceva da nu constat nimic , pornesc iar dupa un timp iar apare dar nu asa intens calc putin frana si nu se mai aude dupa un timp se aude iar. verfic rotile nu se vede nimic, nici plumbi nu au nimic nici jantele . De la ce poate fii pt ca inainte sa schimb cauciucurile nu avea nimic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil o piatra intrata la etrier care freaca pe disc. E o problema cunoscuta la Octavia, am patit si eu. A cazut singura la mine, pentru ca zgomotul a disparut de la sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

judi

sigur e o piatra, si eu am avut aceeasi problema la roatra dreapa fata....asta dupa ce ramasesem intr-un mare noroi.... :rolleyes: .....nu a vrut sa cada deloc singura ca la norocosul nostru coleg KimDiesel si a trebuit sa merg la avia....60ron :blink:

....succes!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!