Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Salut ceva raspunsuri la postul meu nr 1250 din acest topic ? A incercat cineva cu zgomotul acela din bord faza cu apasatul puternic al parbrizului catre baza ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai modificat ultima data pozitia lamelelor directoare de la gura de ventilatie din centrul bordului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parbrizul nu are nimic electric. Asa cum spunea si dustangel, se incalzeste exclusiv cu aer cald. Acele punctulete fac "trecerea" de la parbrizul vopsit la cel transparet si este doar o chestie de design ca sa se "piarda" conturul vopselei. Partea vopsita a parbrizului nu face decat sa mascheze lipitura parbrizului si a oglinzii.

Acum am fost luminat :P si m-am linistit, multam fain! Oricum tot nu sunt multumit cu aburul format cand afara e nici frig nici cald (intre 5 si 10 grade si e umezeala ridicata), dupa cum spuneam pana la schimbarea parbrizului nu patea asa ceva. S-ar parea ca trebuie sa ma obisnuiesc :vaidecapulmeu:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RIon ;) :lol: :lol: :lol:

Gurile de ventilatie, daca sunt intredeschise si lamelele aproape se ating intre ele incep sa bazaie de la vibratii, mai ales la diesel, la benzina fenomenul apare doar pe piatra cubica sau drum cu criblura proaspat turnata. Va spun din proprie experienta. Ia, aruncati un ochi si aici http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=467591

LE mocasini, Intradevar, nu e normal sa ai condens. Verifica butonul de recirculare sa fie inchis si selecteaza ventilatia sa sufle la baza parbrizului ori cel mult ˝picioare+parbriz˝

Modificat de MAKRON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica problema cu Octavia mea 1.6 mpi din 2006..de fapt nu stiu daca o fi chiar o

problema, dar nu strica sa intreb.Azi dimineata am ramas un pic inpotmolit in zapada..Dau in fata,

dau in spate, rotile se invarteau mai mult in gol, asr-ul isi facea treaba (n-am cauciucuri de

iarna)..pana la urma reusesc sa plec..merg vro 20 de metri , si cand ma uit in bord ABS-ul si

ASr-ul stateau aprinse..tot aprins era si butonul ala de la asr , ca si cum ar fi

dezactivat...trag pe dreapta, opresc motorul, il pornesc iar, asr-ul se stinge dar abs-ul ramane

aprins...plec de pe loc, merg vreo 5 metri, si se stinge si abs-ul...ambele functioneaza cum

trebuie ca le-am testat in drum spre casa..I s-a mai intamplat cuiva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In situatia ta trebuia sa dezactivezi ASR, si apoi sa incerci sa iesi din zapada. E posibil sa fi intrat zapada pe la vreun senzor de ABS. Daca totul a revenit la normal nu ai de ce sa iti faci griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emilgo,citeste manualul...cand mergi prin zapada dezactivezi ASR...cu atat mai mult daca ai si lanturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in situatia mea s-a cam dezactivat singur..ca butonu ala de la asr era aprins..l-am apasat, s-a stins butonu', dar in bord tot a ramas aprins asr-u..Oricum tocmai vin de la o plimbare, si totul pare sa fie in regula..nu s-a mai aprins nik'...si eu stiam chiar invers, ca asr-u cand este pornit te ajuta pe drumuri alunecoase...greseala mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te ajuta, dar nu in cazul in care esti impotmolit in namet. O sa ii vezi utilitatea pe drum cu portiuni de polei, cand patineaza la plecarea de pe loc sau la incercarea de accelerare brusca. De asemenea, in conditii de iarna, cu polei pe jos, trebuie dezactivat ESP-ul, care poate face mai mult rau decat bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai modificat ultima data pozitia lamelelor directoare de la gura de ventilatie din centrul bordului?

Makron daca acesta e un reply la postul meu cu zgomotul din bord, realtia acestuia cu parbrizul etc nu are nici o treaba cu grilele centrale. Am SI acel binecunoscut zgomot. Total alt tip si acesta inceteaza daca schimb pozitia grilelelor. Sunt la turatii diferite primul la 2500 al doilea la 3000. Oricum si asta de 3000 rpm in 3/4 din cursa clapetelor "zumzaie" la 3000 rpm chiar daca merg pe asfalt ca in palma.Oricum foarte aiurea ca nu-ti poti directa clapetele cum vrei ca bineinteles ca zumzaie in pozitia in care ti-ai dori sa sufle aerul, le misti foarte usor din pozitia de "echilibru" in care le asez cu mare migala cand operez GPS-ul sau mai stiu eu ce. Asta il consider deja "subtire" pe mine ala de 2500 mai puternic si care nu are nimic de a face cu grilele sau capacul din bord si care tot asa face si pe drumuri impecabile e doar chestie de turatie se pare si accelerare mai brusca :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Emilgo - ABS-ul ti s-a aprins fiindca a 'simtit' ca se invart unele roti (fata) dar nu toate (spatele) si a crezut ca e un defect. Daca o ridici pe un elevator si o pornesti in viteza o sa patesti acelasi lucru.

Revine la normal dupa ce te pui in miscare, e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asemenea, in conditii de iarna, cu polei pe jos, trebuie dezactivat ESP-ul, care poate face mai mult rau decat bine.

Pe cuvant? Nu mai scrie treburi de-astea pe-aici ca poate te crede cineva si ajunge "bine". ESP (ca n-ai buton separat de ASR off) il dezactivezi numai cand e nevoie sa te pui in miscare prin patinat rotile sau prin huta-huta inainte si inapoi, recte polei, zapada, mocirla, iar cand esti in miscare il activezi la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE mocasini, Intradevar, nu e normal sa ai condens. Verifica butonul de recirculare sa fie inchis si selecteaza ventilatia sa sufle la baza parbrizului ori cel mult ˝picioare+parbriz˝

Pai asta e problema, ca nu e dat pe recirculare dar condes se face ca si cum ar fi dat :beer:. Iar faza cu suflatul la baza parbrizului, cand e rece motorul cred ca trebuie sa stau cam 5 minute pana sa se duca aburul sau chiar mai mult, ceea ce e exclus :sbine: (nu stau la relanti atata nici daca sunt -20 de grade afara :beerchug: ). Ajung la Brady vineri si ma duc la baeti sa vedem ce zic ei.

Modificat de mocasini
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul in care dezactivezi ESP se dezactiveaza si ASR. Cei care nu au pe masina ESP au separat buton ASR.

fx@ ai dreptate, m-am exprimat gresit. Voiam sa spun de fapt ca dezactivezi ESP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE mocasini, Intradevar, nu e normal sa ai condens. Verifica butonul de recirculare sa fie inchis si selecteaza ventilatia sa sufle la baza parbrizului ori cel mult ˝picioare+parbriz˝

La climatic daca ai activata recircularea si selectezi ventilatia sa sufle in parbriz ...recircularea se dezactiveaza automat dupa cateva minute~

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana se dezactiveaza de la sine iti face parbrizul muci...preferabil sa verifici ab initio. Oricum, curios condensul la asemenea temperaturi. Spre 0 grade aerul exterior e destul de uscat iar peste 2 grade se poate folosi compresorul de ac

LE. Poate are vreo sursa de umezeala in zona gurilor de aspirare a aerului din exterior? Sunt suficinte cateva frunze umede ca sa iti faca parbrizul ca-n tren

Modificat de MAKRON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE. Poate are vreo sursa de umezeala in zona gurilor de aspirare a aerului din exterior? Sunt suficinte cateva frunze umede ca sa iti faca parbrizul ca-n tren

Ziceam ca ajung vineri la service dar cum se intampla deobicei, cand te grabesti apare de lucru la servici :)

De cand cu temperaturi cu mult sub zero n-am mai avt probleme cu "aburul". Treaba cu frunzulitele am sa o verific dar nu stiu unde sunt gurile de aspirare a aerului din exterior :), sunt ff noob.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la problema la alarma care am avut-o, in cazul in care va loviti de acelasi lucru.

Eroare pe senzori, eroare pe goarna alarma.

Verificat tot circuitul electric... problema: computerul de comfort aflat in spatele torpedoului.

In momentul in care am ajuns la service, dupa ce am verificat toate cele, electricianul imi spune: sapt asta au mai picat 2, la fel.

Din ciclu: asa face toate

:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mdea, revin. Nu era computeru de confort, era goarna :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o mica mare diferenta... bine ca s-a rezolvat :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mdea, revin. Nu era computeru de confort, era goarna :tomato:

Si cand ti-am zis ai zis ca nu se poate ca nu-i de Dacie.. :D :D Toma, pardon.. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O problema cred cu stergatoarele ... pe treapta I de stergere, cand opresc masina (la semafor de ex) stergatoarele incep sa functioneze ca si cum ar fi in regim de temporizare sau ca si cum as avea senzor de ploaie :) . Cand plec, sterg continuu asa cum e normal pentru treapta I a comutatorului. :)

Modificat de ovidius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal..si e f bine asa..oricum cand stai pe loc nu aduni la fel de multe picaturi de ploiae ca in mers ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal..si e f bine asa..oricum cand stai pe loc nu aduni la fel de multe picaturi de ploiae ca in mers :D

Asa m-am gandit esi eu ca e normal daca am senzor de ploaie... dar eu nu am comandat :) Sa fi fost bonus? ;)

Oricum e tare faza daca eu dupa 2 ani mai gasesc chestii noi la masina :) Poate am si motor turbo si eu nu stiu :P

Modificat de ovidius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!