Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Alarma aftermarket nu avea cum sa dea erori pe vagcom :salut:

Calin vezi ca ai umblat la ceva cu vagu poate, adu-ti aminte ce anume, sa se inchida sa se deschidadupa 15 la ora ceva ai facut....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am umblat nicaieri... din senin.. m-am oprit la magazin, am inchis-o si a mers... am plecat... am ajuns la munca, am inchis-o.. si pauza.

Modificat de c4linutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Busul LIN de la alarma (cu controllerul vb pe CAN) e mort. Sau ai un scurt, sau e mufa iesita.

Vezi cu alarma intai - probabil o fi iesit piedica mufei de cand ai umblat la CD/leduri si acum s-a deplasat suficient cat sa nu mai faca contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am scris ca alarma nu avea cum sa dea erori daca era aftermarket ce nu e corect?

Tocmai asta spuneam , era pt garfield lui ii spuneam ca sigur nu e aftermarket ca nu putea fi scrisa in vreun controler dupa ce iei masina ....

Deci la tine trebuie niste senzori noi si o goarna , aia daca te dai bine pe langa mien iti dau eu dar e 15 lei in targ.... :D

Iar senzori scoate-i si fa-le o poza ia un cod ceva masoara-i si vezi ce zic

Se comporta ca niste microfoane ar trebui alimentati audio la semnal slab cum ar fi cee de la casti sa se auda, daca nu altiii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ledurile le-am schimbat aproape acum o luna. Alarma a mers fara nici o problema. Ieri, tam nesam, m-am dat jos m-am dus la magazin...am inchis-o.. a functionat.. m-am intors.. am plecat... si cand s-o inchid din nou.. pauza.

Fara sa umblu undeva, fara sa modific ceva.... fara sa fac nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de parere ca este vorba de un contact .. probabil a sarit mufa de la locul ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa sara singura de nebuna? Aseara am verificat siguranta si daca e tensiune pe mufa care "alimenteaza" senzorii. Siguranta Ok, tensiune aveam....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema . La voi bricheta este alimentata chiar daca masina este incuiata? (Normal cu cheile scoase din contact). Eu coduc de la servici un Megane iar cind inchid masina bricheta nu mai este alimentata, la Skoda OII bricheta ramine alimentata. De ce va intreb.. mi-am cumparat o husa incalzita si imi este teama ca sotia mea sa nu o uite in priza si dimineata sa ramina fara baterie. Se poate intimpla asta? Cum se poate rezolva ca bricketa sa nu mai fie alimentata cu curent?

Multumesc si un sincer LA MULTI ANI pt toti " forumistii" din grupul VAG :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu-i! foloseam mai demult un gps alimentat de la bricheta si cand opream masina trecea pe acumulatorul lui! LA MULTI ANI si tie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine este , am lasat telefonul la incarcat si cand m-am intors era bateria full.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine merge bricheta si fara contact pus; cu siguranta husa incalzita (care cred ca si consuma binisor) va consuma in 1h baterie... ai grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Multi Ani! Revin cu problema aburului din masina...care s-a transformat cand am fost la munte in gheata in toata regula...Am ramas consternat cand am vazut ca a inghetat parbrizul pe ambele parti...am mai fost la munte de N ori cu Passatul dar nu mi s-a intamplat niciodata sa imi inghete geamurile pe ambele parti..cred ca atunci cand a fost lovita in spate hayonul nu a fost asezat corect si permite aerului sa intre intr-o cantitate mai mare decat cea normala..filtrul nu cred ca are vreo legatura...ce sa fac? pt ca nu mi se pare normal sa folosesc racleta in interior...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau lasi masina deschisa pret de cateva minute inainte de a o inchide peste noapte, sa se elimine tot aerul cald astfel nu va exista nici condens, o parere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ma duc la revizia de 15.000km si o sa le spun...acum am aproape11.000.. si unde sa mai pun ca imi ingheata si porcaria aia de capac de la rezervor..nu puteau sa ii puna si ei un buton inauntru..pana si Matizu are asa ceva...

si nu pot sa o las sa iasa tot aerul cald din ea pt ca se mai intampla sa ma mai si grabesc si nu am timp sa aerisesc masina de cateva ori pe zi....Repet..nu e normal ce se intampla...sau e? :D

LE: acum m-a sunat fratele meu din benzinarie ca i-a inghetat capacu' is i-a dat cu spray d'ala anti-gheata si a reusit sa-l deschida dar acum nu se mai deschide,deci merge cu el deschis..foarte tare frate..:)

Modificat de But_Fns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aerisirea o faci doar o data inainte de "culcare", daca aerul e foarte cald in masina e normal sa se faca condens implicit gheata pe interior, nu nu cred ca e prea normal ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo
La Multi Ani! Revin cu problema aburului din masina...care s-a transformat cand am fost la munte in gheata in toata regula...Am ramas consternat cand am vazut ca a inghetat parbrizul pe ambele parti...am mai fost la munte de N ori cu Passatul dar nu mi s-a intamplat niciodata sa imi inghete geamurile pe ambele parti..cred ca atunci cand a fost lovita in spate hayonul nu a fost asezat corect si permite aerului sa intre intr-o cantitate mai mare decat cea normala..filtrul nu cred ca are vreo legatura...ce sa fac? pt ca nu mi se pare normal sa folosesc racleta in interior...

daca ai climatronic nu trebuie sa ai probleme , cumva mergi cu aerul pe recirculat.

dincontra eu am problema inversa la mine imi dezumidifica tare aerul si trebuie sa mai dau drumul la geam sa-mi intre aer de afara ma cam ustura ochi ,am aerul prea uscat .

exista spray anti aburire nigrin

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

climatronicul nu il tin pe recirculare,il tin ori pe dezaburire ori pe auto...pe dezaburire pt ca ii ia ceva sa se dezabureasca :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi sa-ti diagnosticheze clapetele de la clima, nici dupa ce rasufla 5 suflete inauntru n-ar trebui sa fie destul condens cat sa inghete pe dinauntru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si La Multi Ani!

De cand cu gerul asta si formatul ghetii pe toate geamurile masinii am observat ca nu mai functioneaza dezaburirea parbrizului. Problema pe larg: in vara am avut parbrizul spart de la un dement cu un camion de fiare si a trebuit sa-l schimb. Dupa schimbare am observat ca se faceau aburi in masina imediat cum temperatura scadea pe la 9-8 grade C dar cu plus :D. Acuma e jale cu gheata, in mod normal ar trebui sa se topeasca dupa ce pornesc dezaburirea pe fata dar nu vrea de nici un fel. Cred ca baetii s-au cam grabit si nu am "cuplat" cum trebuie noul parbriz (asa cred ca iarna trecuta se topea gheata dupa aproape un minut si acuma dupa 5 nici nu se cunoastea ca am pornit dezaburirea).

Trebuie sa ma duc la service cu ea (mai are garantie un an) sau pot si eu remedia problema dar am nevoie de sfaturi in cazul asta :D.

Multumesc frumos.

Dustangel: hai ca m-am exprimat gresit :). Parbrizul are niste "punctulete" draci, nu stiu cum le zice :D pe margini si in dreptul oglinzii retrovizoare care ar trebui sa functioneze ca rezistentele(daca asta sunt , nu dati cu paru :frigbaitata: de pe luneta. Cum e acuma dimineata, era gheata de 1 mm pe toate geamurile si mor de nervi sa stau cu racleta sau sa folosesc intr-o saptamana un tub de solutie de topire a ghetii numai pentru dezghetarea parbrizului.

Modificat de mocasini
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

But Fns, dar cu soricelul, ai rezolvat? Poate a ramas blocat pe undeva, si nu lasa vreo clapeta de la climatronic sa functioneze cum trebuie. Poate a ramas blocata pe recirculare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mocasini: eu nu vad legatura intre schimbatul parbrizului si problema. dezaburirea parbriz se face prin suflarea de aer cald in acea zona si nu imi dau seama cum ar fi putut ei sa afecteze lucru asta prin schimbarea parbrizului. avand in vedere ca e in garantie eu zic sa nu stai pe ganduri si sa mergi la ei sa verifice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mocasini: Si din cate stiu..aburirea geamurilor mai are legatura si cu filtrul de polen...!

L-ai schimbat si inca iti mai face?

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca baetii s-au cam grabit si nu am "cuplat" cum trebuie noul parbriz (asa cred ca iarna trecuta se topea gheata dupa aproape un minut si acuma dupa 5 nici nu se cunoastea ca am pornit dezaburirea).

hai ca m-am exprimat gresit :blah:. Parbrizul are niste "punctulete" draci, nu stiu cum le zice :) pe margini si in dreptul oglinzii retrovizoare care ar trebui sa functioneze ca rezistentele(daca asta sunt , nu dati cu paru :santa: de pe luneta.

Parbrizul nu are nimic electric. Asa cum spunea si dustangel, se incalzeste exclusiv cu aer cald. Acele punctulete fac "trecerea" de la parbrizul vopsit la cel transparet si este doar o chestie de design ca sa se "piarda" conturul vopselei. Partea vopsita a parbrizului nu face decat sa mascheze lipitura parbrizului si a oglinzii.

LE@ nicureddogsflo Nu conteaza daca ai climatronic, climatic sau doar ventilatie, la temperaturile de acum compresorul oricum nu functioneaza. Primesti aerul deja uscat de afara si incalzit ulterior de caloriferul din masina.

Modificat de MAKRON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mario - cu soricelul nu am rezolvat nimic pt ca nu si-a mai facut simtita prezenta,cred totusi ca a iesit ori la spalatorie ori cand a prins momentul prielnic..de murit nu cred ca a murit in masina pt ca totusi mirosea..oricat de frig ar fi fost...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!