Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

bine bine..ON TOPIC.. vreau as schimb filtru de polen sa vedem daca e vreo diferenta..

La un gadget de-ala cu ultrasonice te-ai gandit? Poate il zapaceste suficient cat sa nimereasca iesirea. Oricum, tine polita casco de icoana, soarecii rod. Si daca rod fire prin care trece curent poate iese si fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Am si eu o problema cu Octavia mea. Aseara de aseara nu mai merge ventilatorul. Adica nu mai baga aer si ma aburesc acum ca e iarna?

Are cineva idee ce s-a intimplat.Sigurantele sunt ok, masina are climatronic. ledurile se aprind la ventilator cind vreau sa ii dau mai tare dar nu se aude absolut nici un zgomot.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in schimb, daca te referi la un zgomot de rezonanta, la o anumita turatie, in zona centrala a bordului, care nu se manifesta mereu, ci doar uneori, sa stii ca si eu am greierul respectiv. doar ca la mine se manifesta destul de rar, incat sa nu-mi mai dau seama cand si daca face. initial m-a deranjat si pe mine dar ulterior, dupa ce am constatat ca in service n-au fost in stare sa faca nimic, am renuntat. s-a calmat singur treptat.

Exact despre asta e vorba Audi. Ai descris perfect. La mine se aude acea rezonanta doar la talpa, daca accelerez progeresiv (cum accelereaza nevasta de exemplu :P nu face. Si in a 2-a e cel mai vizibil si e normal cred pe undeva. Dar la talpa face mereu. La tine nu are legatura cu modul in care o calci ?

Capacul nu e , grilele le-am invatat au alt zogmot, desi pare ca vine tot din zona centrala. Am mers cu mana pe capac si e total altceva. Incepe instat ce atinge 2400-2500 , zbarnaie scurt si puternic (acea rezonanta descrisa foarte bine) si dispare. Sunt disperat pentru ca o aud mereu cand schimb din a 2-a in a 3-a adica destul de des mai ales in oras :D. Si am un feeling ca ma duc cu ea si o sa-mi zica la service ca habar nu au. Dar chiar nu s-a mai intalnit "rezonanta" asta la nimeni ? Deocamdata vad ca suntem doar doi. E clar NU are legatura cu zbarnaitul de grile sau cu capacul din moment ce are lata intensitate, intra in actiune cu 500 rpm mai jos si face exact la fel si cand merg cu mana pe grile si/sau capac spatiu depozitare.

E stresant ca am avut grija de masina si acum am concerte la masina de 20.000 Euro aproape ceea ce e putin frustrant recunosc desi zgomotele nu au legatura cu pretul :) E foarte tare ca in anumite momente cand o calc la 2500 incepe rezonanta care se duce pe la 2900 rpm si daca nu schimb la 3000 rpm incep sa cante grilele centrale :scratch:)))))))))))) Ma ingrozeste ideea ca s-a desprins vreun mic plastic sau a capat ceva joc cand e mai solicitat motorul incep concertul ca aveam de gand sa tin 6-7 ani aceasta masina si nu am ce face decat sa dau muzica mai tare vorba cantecului :D

Ma gandeam chiar ca e posibil sa fie de la PDG toate aceste zgomote. Audi tu ai cumva PDG by the way?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nicio treaba pdg-ul . Daca rezolva cineva problema sa ne zica :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andreoO2.

dap. asta e greierul. de peste 3 ani astept sa posteze cineva un greier ca al meu :blink:. pana acum era unic. conteaza felul in care o calci. daca mergi calm si progresiv, aproape ca tace. in rest, uneori la talpa puternica, intr-a 2-a mai ales face intre 2500 si 3000 un zbarnait. la fel ca si la tine, facea mai urat la inceput. intre timp, de vreo 2 ani s-a mai calmat. si face destul de rar. indeosebi in sezonul rece, cand se incalzeste foarte tare in masina.

cu mine in masina, a mers chiar Vlad, fostul sef de service de la ElcarGid Buzau (acum la service-ul din Constanta), care a constatat zgomotul, insa nu au reusit apoi sa-i dea de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi inscriema si pe mine in clubul select al celor cu acest greiere :D . Treaba cu traseele de la AC ai verificat-o la tine sa nu vibreze acelea la socuri mai mari ? E ciudat ca il au atat de putini.....Octavia4ever si tu te-ai pricopsit cu sus-mentioantul ? :ceuameni: La mine a aparut dupa 12-13K cred, nu mai devreme. Ma gandesc ca soarta asta o s-o am si eu ma duc la service da mecanicul o tura cu ea si zice ca nu-si da seama ce sa le zic atunci?! Ca nici defecta nu pot sa zic este ...e ca dracu....daca mai stii care e cauza le poti zice fa aia asa de gura mea daca nu stii de la ce este dar asa ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine cred ca tot pe la numarul ala de km mi-a aparut acel greier. Traim impreuna de atunci. Evit sa ii dau de mancare si prin urmare e mai tacut parca dar tot il mai aud din cand in cand. Cred ca solutia e obisnuirea pe drumurile romanesti si in final o sa isi gaseasca si el linistea :) Daca totusi careva ajungeti sa scapati de el ar fi interesant de aflat cum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cu referirea fata de starea drumurilor. in 3000 km in vacanta in afara, nu l-am auzit o data. si eu tot de pe la 10-15k parca m-am pricopsit cu el. doar ca la mine nu prea mai face. foarte rar il mai aud.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu zgomotul in consola centrala. L-am auzit in 2 randuri pe autostrada la 3100 rotatii/min, probabil acolo se atinge rezonanta. La alte turatii ale motorului nimic. La mine s-a intamplat la 21000 km. De atunci liniste, dar voi fi atent ...

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kimdiesel e sigur cel tip "rezonanta" mentionat de mine si Audi ? Sa nu fie cel de "zbarnait" de la grilele centrale care intra in actiune peste 3000 rpm? Si daca nu ai unde sa-i dai peste 3000 rpm (de obicei in a 5-a) si daca mai schimbi si pana in 2900 , nu o sa-ti apara. Si eu prima data l-am constat dupa "rodaj" cand i-am dat peste 3000 rpm la drum intins :D Dar el saracul intra mereu undeva intre 3000-3100 rpm....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit intr-o skoda la 2500 de turatii in a 2a. Eu mai am de asteptat pana o sa fiu sofer si o sa va dau mai multe detalii :icon_santa:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de greieroiul care intra in rezonanta undeva in zona bordului. Trebuie sa mai testez dar am avut parca senzatia in dimineata asta ca daca apas pe parbriz cand face s-ar potoli, dar nu sunt 100% sigur, eram in trafic si nu aveam pe nimeni in dreapta sa ma "ajute" :). E posibil sa aiba prabrizul un "joc" la anumite turatii ?????!!!!!!!!!! Mai incerc dar cred ca mi s-a parut pare greu de crezut sa nu fie bine fixat...Oricum daca o tin in jur de 2500 constant in a 2-a pot "reproduce" aproape mereu zgomotul. Ciudat este ca asa cum spunae si Audi parca nu face mereu. sau nu face mereu cu aceeasi intensitate. S-ar putea sa fie legata de calitatea asfaltului care sa induca vibratii mai puternice sau de temperatura motorului. Oricum Audi imi daduse speranta ca dupa ceva timp se mai potoleste la mine se pare ca este inca pe zona de crestere a numarului de decibeli :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Same here. Treceti-ma si pe mine pe lista ... de 15 mii de km traim impreuna , eu cu greierele , sau poate la mine e greieritza :rolleyes: Si pot spune ca in fiecare zi il aud ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se manifesta ,pare sa vina din mijlocul bordului dar eu am mai gasit ca poate fi si de la suportul de ochelari.Oricum as vrea sa il remediez cumva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pot sa declar oficial ca acest mic tiran s-a instalat si la mine cu tupeu in consola centrala. In ultimele drumuri l-am auzit de fiecare data. Credeam ca am scapat de el. Am doua variante: invatam sa convietuim impreuna sau dau muzica mai tare. Ar mai fi si a 3-a varianta service pe care o exclud din start. Se pare ca face parte din emblema masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti se pare ca suntem mai multi ....Nu stiu ce sa zic , daca sa ma bucur ca nu "face doar a mea" sau sa ma intristez ca e clar o "emblema" a motorizarii. Toti cu diesel banuiesc.....Mai curand varianta a 2-a, ma intristez pentru ca e deja "certificat" acest greier. Eu as baga mana in foc ca multi din cei care merg cu muzinca tare spre foarte tare, daca o opresc si o calca brusc in primele 3 trepte, s-ar putea sa-l sesizeze. Probabil la unii e mai tare ca la altii. La mine se aude din ce in ce mai tare. Si nu e placebo pentru ca pana acum in a 3-a (cand urcam in turatie sa dau a 4-a) se auzea foarte slab si decat la talpta maxima. Acum il aud si a 3-a destul de tare , desi a 2-a e inca dealer recunisc :vinemosul:. In ianuarie o duc la service asa mai mult ca sa-mi iasa din cap in sensul ca am bifat-o si pe asta....dar realist vorbind nu cred ca au ce sa-i faca(a se citi ca ar fi atat de profesionisti incat sa n-o lase pana n-o rezolva sau epuizeaza toate caile de atac ale greierului).

Toata lumea cu 1.9 TDI, nu ? A mea e MY2008. O fi o "caracteristica" a MY2008 :D

Modificat de AndreiO2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am acest greieras... si am trecut de 101 000km... in schimb de la 75 000 se aude cu contact pus (fara motor pornit), chiar daca e inchisa ventilatia, un pacanit care se repeta de cateva ori, si apoi regulat in timp..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...acel pacanit cu contactul pus...nu provine de la cuplarea/decuplarea incalzirii bujiilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred, se aude din zona consolei centrale, si face poc-poc-poc(sau toc-toc-toc)...pauza 2 minute si iar... chiar daca ventilatia e oprita...

Modificat de RIon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andreoO2.

dap. asta e greierul. de peste 3 ani astept sa posteze cineva un greier ca al meu :rolleyes:. pana acum era unic. conteaza felul in care o calci. daca mergi calm si progresiv, aproape ca tace. in rest, uneori la talpa puternica, intr-a 2-a mai ales face intre 2500 si 3000 un zbarnait.

Legat de zgomotul enervant de care vorbeam. Am urmatoarea concluzie clara. Apasat cu podul palmei mai puternic in zona centrala a parbrizului la 1/3 din din inaltime (inspre bord) zgomotul dispare. Va rog cei care ati recunoscut acest zgomot din posturile mele si ale lui Audi sa testati acest lucru. Intrebare : credeti ca este parbrizul in sine care are un usor joc in chedere si la o anumita turatie (in jur de 2500, sau la accelerari bruste) intra intr-o vibratie ciudata sau este ceva care "atinge" parbrizul si induce aces zgomot in parbriz ? Nu pare ca doar absorb vibratia cu mana deoarece, daca nu apas destul de ferm pe parbriz, nu inceteaza. Va astept cu pareri. Stie cineva daca exista ceva in contact sau ceva foarte apropiat care ar putea atinge cumva/transmite propria vibratie in sticla parbrizului prin contact la anumite turatii critice cand vibratiile transmise de la motor in caroserie ating un varf ?! Este zona aceea fumurie de aproximativ 15 cm la baza parbrizului care nu stiu daca daca atinge ceva sau nu din ansamblul bordului. Mentionez ca la primele drumuri cu viteza peste 140-150 la ora simteam cum parbrizul "paraie" sau scartaie ca si cum datorita fortei de apasare a curentului de aer, ca si cum ar sta sa se desprinda. Ulterior nu a mai facut si nu stiu daca are legatura cu acest zgomot aparut acum.

De asemenea am pus-o pe temponat in a 2-a la 2500 rpm si face acelasi zgomot puternic si dispare la fel cand apas tare parbrizul. Va astept cu sugestii deja ma dispera acest zgomot si i-am cam declara razboi :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut un asemenea zgomot, apasam materialul borudului lang parbriz si nu mai scartaia... dar a trecut in cateva sute de km. poate trece si la tine/voi. Mai mergeti putin si pe macadam :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din senin m-a lasat alarma. Ciudat e faptul ca nici senzori nu mai dau semn de viata, nici goarna.

Idei?

2 Faults Found:

01135 - Interior Monitoring Sensors

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 2

Reset counter: 209

Mileage: 54562 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 11:58:04

01134 - Alarm Horn (H12)

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 2

Reset counter: 209

Mileage: 54562 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 11:58:04

Am sters eroarea, am scos borna... nimic..

Modificat de c4linutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a mai mers edit... deci intrebare: stie cineva care e siguranta alarmei? Unde se afla? am inteles ca totusi exista o siguranta care o alimenteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!