Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

pai nu in service a fost facuta "treba" aia :) masina mea are cartea de service alba(imaculata) :) ...sa zicem ca a fost facuta in 'fata blocului' :)

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus legala in ghilimele tocmai din cauza ca nu m-am referit la lege ci la directivele constructorului ... nu cred ca exista niciun constructor care sa permita serviceurilor autorizate sa dezactiveze setari considerate de siguranta.

Ba da, pentru ca sunt cazuri cand poti sa nu porti legal centura. Eu am avut dispensa 3 luni dupa o tura pe la chirurgie abdominala. Si mai sunt femei gravide, obezi, si alte categorii acceptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine intentionat electricianul respectiv. In loc sa dezactiveze din soft atentionarea pentru centura, a scos cablul de sub scaun. Inalt profesionalism. S-o fi gandit ca e mai usor pentru client daca vrea atentionare inapoi sa reconecteze mufa. :(

Sa stii ca si eu sunt pe ganduri legat de asta... eu am dezactivat-o din soft - am recodat ca sa scot avertizarea de centura. Acum nu stiu daca calc airbag mai ia in calcul semnalul de la centuri sau nu atunci cand e dezactivat soft. Stiu sigur ca daca nu ai centura pusa, AB declanseaza mai usor. Asa ca stau sa ma gandesc daca nu ar fi mai bine sa fac si eu smecheria cu mufa. E mai sigura treaba cu mufa decat codarea. Vorba aia: KISS...

Ce parere ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din soft ai facut recodare pe instrumente...ma gandesc ca este taiata doar comunicarea cu IC-ul; daca o faci hard, nu poate fi mai rau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca pana la urma scopul e sa ai in bord lumina rosie de la seat belt warning stinsa. Scosul mufei realizeaza treaba asta intr-un fel cat se poate de simplu.

Offtopic: Mi-a venit o idee cretina, dar interesanta pentru un stealth install de detector radar. Ma gandeam ca in loc de buzzer si ledul de alerta sa intercalez un releu care sa intrerupa sau nu circuitul centurii soferului. Bel&co dau putine alarme false, inchis benzile inutile, ar putea fi o treaba cool pentru locurile unde detectoarele de radar sunt pandite activ, sa zicem Franta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din soft ai facut recodare pe instrumente...ma gandesc ca este taiata doar comunicarea cu IC-ul; daca o faci hard, nu poate fi mai rau?

Am verificat in scheme - contactul de la centura se duce direct la controllerul AB. Asa ca sunt convins ca cele 2 metode (soft si mecanica) dau rezultate asemanatoare... dar:

1. Metoda "soft" e mai corecta - in sensul ca in caz de coliziune, daca nu ai centura pusa, AB se declanseaza mai usor, IAR pretensionarile de centuri NU sunt folosite.

2. Metoda "hard" e corecta dpv electric, rezultatul fiind ca in caz de coliziune fara centura, AB se vor declansa ca si cum ai centura pusa, iar pretensionatorul(capsa detonanta de la sofer) va fi folosit chiar si cu centura nepusa. Insa declansarea se face mai greu, conform cu faptul ca AB Controller "crede" ca ai centura pusa.

Acum, fiecare judeca ce-i mai bine pt el. Eu raman la solutia "soft"... pare un pic mai corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

doamne, dar multe sunt problemele astea la skoda....

pana acum e prima oara cand am parte de asa ceva, mai exact ma trezesc ieri dimineata sa plec la servici, cand sa pornesc masina bateria era terminata. cauza ... electroventilatoarele de la sistemul de racire care au ramas blocate. mai exact la aproximativ 1 min dupa ce opresc masina pornesc. asta am aflat-o dupa ce am pus bateria pe redresor si am montat-o pe masina. m-am si speriat. in timp ce strangeam suruburile de la borne au inceput ventilatoarele sa mearga de ziceai ca decoleaza masina :santa:. am sunat la avia aseara si mi-u zis sa am duc astazi fara sa imi explice cauza. care ar fi problema??? mai mult de atat dupa ce am pornit masina am constatat ca martorul luminos din bord care se refera la sistemul de directie (servodirectie) este aprins in culoarea galbena. mi-au zis cei de la avia sa fac cateva manevre cu masina stanga dreapta din volan si se stinge. oare?? de ce s-a aprins acest martor? posibil din cauza ca a ramas fara curent bateria si sa fie vreo eroare? sper sa o rezolv astazi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele la Skoda sunt la fel ca cele de la Mercedes, Audi, BMW ca sa nu mai zic de alte marci mai slabute...

Ba chiar sunt destul de putine probleme la Skoda in comparatie cu alte marci - Skoda castiga de cativa ani incoace tot felul de topuri de fiabilitate (JD Power, Waranty Direct, etc.); sau daca nu le castiga, macar e undeva pe locul 2, 3... :santa:

Ghinioane se intampla, sper sa rezolvi problema si sa nu fie ceva grav.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

............

mai mult de atat dupa ce am pornit masina am constatat ca martorul luminos din bord care se refera la sistemul de directie (servodirectie) este aprins in culoarea galbena. mi-au zis cei de la avia sa fac cateva manevre cu masina stanga dreapta din volan si se stinge. oare?? de ce s-a aprins acest martor? posibil din cauza ca a ramas fara curent bateria si sa fie vreo eroare? sper sa o rezolv astazi.

Yep..din cauza ca ai scos bornele de la baterie.

Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie, dupa ce am deconectat bateria. A stat aprins cam 15 minute, apoi totul a revenit la normal..adica s-a stins! :D

Acuma zi-ne ce au gasit cei de la Avia..!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volan maxim stanga, pauza 5 sec, centru, pauza 5 sec, maxim dreapta, pauza 5 sec, si revenit la normal. Apoi in 30 m mersi drept ar trebui sa clickaie un releu si sa se stinga si volanul si ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da intradevar... viraj stanga -dreapta si s-a rezolvat....

cutia de sigurante si relee de la motor cica a intrat apa pe acolo si a oxidat placa si face un scurt circuit pe acolo....schimbat toata cutia... problema e ca nu o au pe stoc. trebuie sa faca comanda si am inteles ca pe marti ar sosi. pana atunci masina se odihneste. exista pericol de incendiu :vwrullz: :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o mică probemă... am observat-o mai demult şi c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,stai linistit sunt voletii de la climatronic care au niste supape comandate vacumatic, nimic de ingrijorat,asa trebuie sa faca ! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"asa face toate " domne, desi am foarte mari retineri cu privire la treaba aia cu "asa trebuie sa faca".

Sk ai vrut, asta ai primit ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica de 19000 puteam sa ma lipsesc de problema semnalata

LE: 19000 eur

Modificat de ot26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voua vi se pare asta o problema? nu inteleg de ce? ca oricum face doar la pornire. cel putin la a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, tipicul cliseu "de x euro nu ma asteptam sa am problema asta". Pai atunci da 50.000 si nu o sa o ai. La 19mii cam astea sunt problemele: radio slab si pacane climatronicul :( La 50mii euro or fi altele, mai putin importante :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele la Skoda sunt la fel ca cele de la Mercedes, Audi, BMW ca sa nu mai zic de alte marci mai slabute...

Ba chiar sunt destul de putine probleme la Skoda in comparatie cu alte marci - Skoda castiga de cativa ani incoace tot felul de topuri de fiabilitate (JD Power, Waranty Direct, etc.); sau daca nu le castiga, macar e undeva pe locul 2, 3... :)

Ghinioane se intampla, sper sa rezolvi problema si sa nu fie ceva grav.

Bafta.

jd power , warranty direct si alte asemenea topuri nu masoara fiabilitatea :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu toata stima pentru un membru senior, dar pun postul pe seama zilei de astazi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba chiar masoara indirect si fiabilitatea. Un utilizator nemultumit de faptul ca masina il costa mult si zace in service o taxeaza la JDPower cand e intrebat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu toata stima pentru un membru senior, dar pun postul pe seama zilei de astazi

Daca vrei, detaliez ideea. E cam aiurea sa te plangi de o chestie absolut minora, aparuta la o masina medie, de clasa compacta care a costat doar 20mii euro. De ce "doar"? Pentru ca 20mii euro in industria auto de azi nu inseamna prea multi bani. O Fabie diesel dotata decent trece de 15mii euro. Evident ca sunt _exagerat_ de scumpe, insa chestia asta nu e specifica marcii Skoda. Toti vand scump. Daca vrei masini ieftine, exista variante (Logan, Aveo, etc) insa acolo ma tem ca vei avea alt tip de problema (mai grava decat un pacanit in climatronic dimineata la rece).

Remarca "Skoda ai vrut, Skoda ai primit" e subtire si nefundamentata. Cunosc multi proprietari de alte marci care si-ar dori nespus ca singurele lor probleme cu masina sa fie receptie radio, pacanit de la climatronic si suierat de oglinzi la viteze mari... Si ei au dat tot catre 20mii euro...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum am spus si in alt topic, nu vreau sa polemizez cu nimeni, de aceea ma retrag din discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!