Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Atentie, daca scartie vreo curea e vorba despre cureaua de auxiliare nicidecum de cea de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, asa ma gandeam si eu. Nu mai stiam cum ii spune la cureaua aceea...auxiliara.

Sa inteleg ca ar putea sa scartie cureaua cureaua auxiliara sau vreo rola care cumva se intepeneste putin pe durata noptii si apoi isi revine.

Daca ar fi de schimbat cureaua auxiliara ce marca imi recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fabrica la mine era Hutchinson,dar trebuie verificat si intinzatorul de curea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba doar cureaua de accesorii/auxialiara,Conti este foarte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa revizia de astazi a fost gasita si sursa zgomotului produs. Este vorba de cureaua de accesorii/auxiliara. Se pune problema daca se schimba in garantie sau nu, avand in vedere ca masina are garantie extinsa. Logic ar fi sa o schimbe in garantie ca de aia am platit "garantie extinsa".

Daca nu, ce marca de curea sa cumpar? Conti?

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt 70 de lei... nici nu merita sa te certi cu ei daca nu vor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua este considerata consumabil, precum uleiul, placute, filtre, bujii.....nu cred ca primesti garantie la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si din cate stiu garantia extinsa acopera doar anumite repere. Eu n-am avut asa ceva la Skoda dar la precedenta masina am avut o cartulie suplimentara in care erau mentionate toate reperele acoperite de garantia extinsa (axe cu came, arbore cotit, pinioane, roti dintate si alte repere grele).

Modificat de Cristi_V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi sa o iau eu, am vazut ca sunt unele mai scumpe(ex Bosch) si altele mai ieftine(Conti) (Swag).  Am vazut Conti cu nu stiu ce substanta (polifenol etc)pe un site la vreo 90 ron.Ce imi recomandati sa iau?

O fi vreo rola sau intinzatorul afectat de la aceasta curea ciupita, ca nu mi-au zis nimic de ele?

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conti nu e totuna cu febi/swag

polifenoli se folosesc la filtrele de polen valeo Supreme.... neutralizeaza alergenii. Tu ai vazut probabil EPDM, etilen propilen diena, materialul din care se fac toate curelele.

 

6pk1070 care iti trebuie tie, costa 50 lei pe Dayco, Conti,  etc. Oricare este la fel de buna.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact andrei_221, substantele chimice nu prea le retin...mai slab cu chimia :lol: .

Da e vorba de EPDM, etilen propilen diena,si care era mai scumpa ca mai avea ceva in compozitie.

Daca va fi sa o cumpar am sa iau Conti. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se schimba in garantie cureaua de transmisie si nici protectia amortozorului spate :tuktuk:  desi eu prin notiunea de garantie extinsa inteleg orice defect ce apare in aceasta perioada.

Motivul: sunt consumabile. :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma cam indoiesc.

Cureaua o fi cum o fi, dar protectia amortizorului? Asa oricee lucru peste care trece timpul e consumabil, si pompa de motorina, si injectoare, etc. Prin consumabile eu inteleg piese care se schimba la o revizie la intevalul de timp cerut de fabricant. daca, cureaua se cerea schimbata la 3 ani sau 60000 de km si nu ai facut-o e corecta sa nu intre la garantie, dar daca ea e in termen, atunci e la garantie.

Protectia amortizor la fel, nu necesita schimbare, ea face parte din caroserie.

Cred ca garantia extinsa da cu virgula.Poate ar trebui sa te mai pui cu ei. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ca ar trebui ca fiecare sa citeasca conditiile de garantie si pe urma sa vorbeasca. Ce garantie poti sa dai la un burete si la un cauciuc? Sunt de folosinta indelungata, dar tot consumabile, sunt supuse consumului, uzurii de folosinta

O sa vedeti o rubrica la excluderi de garantie : becuri, filtre, bujii, amortizoare ,etc.

Pe de alta parte cureaua a prins mizerie, nu este vina producatorului, nu are cum sa etanseze asa bine compartimentul motor, cearta.te cu guvernul pentru starea drumurilor. La fel si amortizoarele... hai sa o spunem pe.a dreapta, la ce drumuri avem, nici noi sa fim fabrica nu am acorda garantie la suspensie si asa ar fi drept.

Deci suntem europeni, avem drepturi, dar sa nu fim carcotasi pentru ultima saiba... si aia ruginita....

Pompa de motorina, injectoare, alea nu sunt consumabile prin definitie, si alea chiar se schimba , daca se dovedesc a fi defecte de fabricatie , vicii ascunse.

Ce defect are un burete in care da amortizorul mereu de la atatea denivelari si gropi?

Masina mea are 6 ani si 70.000 km, mers in general doar pe drumuri bune si foarte bune. Protectorii de amortizoare arata semne de rupere. Alte masini folosite pe drumuri de toate felurile, etc le.au schimbat deja de multa vreme. E normal si nici nu ma panichez pt 80 lei cat costa setul.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina colegului parca are mult mai putini ani si km.

Respect ce spui, dar garantia e garantie. E drept ca excluderile la skoda sunt foarte largi.

Mult mai largi ca la logan, unde la 94000 de km am schimbat amortizoare spate, si bucse brat, pe garantia extinsa, card, si 175 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toti au aceeasi lista de excluderi.

offtopic : Dacia a mizat pe un concept si pe niste preturi foarte mici la anumitr piese pe care le.a acceptat pt inlocuire. Adica exact ce.l doare pe roman : suspensia. Pentru ca alte piese mai scumpe si mai importante, nu le.a decontat nici Dacia.

Si o alta problema pe care nu toata lumea o stie : orice producator accepta orice piesa in garantie. Dar trebuie dovedit defectul, lucru relativ greu de realizat atunci cand defectul e de fapt uzura.Tehnicienii de la garantii nu au treaba usoara si sunt raspunzatori pentru piesele ce le inlocuiesc, pt ca la auditul de garantii apare un procent mai mic sau mai mare de charge back, si apar penalizari.

Asa ca pentru o curea sau un tampon de burete, nu are rost sa isi complice existenta. Insa la un motor, etc acolo va putea sa aplice TSB.uri si ii este mult mai usor sa justifice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta am vrut sa spun, de fapt stiam lucrul acesta. Mai si trebuie ca acel tehnician sa puna problema cum trebuie.
 

Si tot o chestie de grupul mai sus amintit, mi s-a schimbat o centura(cu capsa pirotehnica, sau asa ceva, pentru airbag in scaun) din cauza ca mi se scamosa la atingerea plasticului de la stalp. centura era perfecta, dar aspectul  a dus la schimbarea ei. Putea fi trecuta la uzura normala, dar obiectiv nu era scamosata din cauza uzurii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tehnicianul pune problema cum trebuie, dar producatorul are o serie de coduri si simptome, etc.. .vreo 10 rubrici de completat, pentru a coda defectul. Si daca nu e defect, se va regasi in aceste coduri ( ce vor fi ori completate gresit, ori la final nu va reiesi defectiunea respectiva. )

Nu sunt asa copii mici nici cei de la fabrica.

 

si gata, am discutat destul offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact acesta a fost raspunsul pe care l-a dat andrei_221. au gasit pietricele in cureaua de transmisie si e rezultatul unei uzuri nu a unui defect de fabricatie. L afel si la protectie...

Prin garantie (mai ales extinsa) eu inteleg ca orice problema o am in aceasta perioada, totul se schimba. Daca ti se rup pantofii in 30 zile ii duci inapoi, nu?

andrei_221 lucrezi cumva la Skoda de ai stiut? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am lucrat si la Skoda, dar e la fel la toate marcile.... defect vs uzura sau factori externi sau utilizare necorespunzatoare.

Dar romanul vrea si filtrul de ulei pe garantie ... :)

Si nu, nu tot ce se strica face obiectul garantiei....

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit de mai multe ori in ultimul timp ca atunci cand schimb temperatura de pe stanga, pe dreapta sa ramana neschimbata cu climatronic-ul pe Auto.

A mai patit cineva? Dupa ce opresc motorul si repornesc isi revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie apasat butonul dual (temperatura diferita stanga dreapta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul dual? Nu tin minte sa am asa ceva. Poate la FL este diferit dar la mine cand modificam pe partea stanga se modifica automat si pe dreapta. Si daca vroiam pe dreapta sa fie temperatura diferita atunci setam din butonul din dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar la Golf si Passat este butonul DUAL. La Octavia, pentru anularea functie duble, se tine apasat butonul AUTO pentru aducerea temperaturilor la numitor comun.

 

Este o problema din motorasele de reglare temperatura. Intrii cu VCDs si verifici de erori, pe urma dai o setare de baza.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!