Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Si cum se foloseste acest spray? Se da pe bucsele de pe bara stabilizatoare?

 

Vad ca este aici un asemenea spray de la Motul. Ar fi ok ? Zice ca nu ataca partile etanse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand trebuie curatat. Poti folosi spray de frane.

Apoi aplicat asta.

Ideal e sa dai pe bucse si bara stabilizatoare cand sunt slabite sau demontate. Sprayul dupa aia protejeaza sa intre mizeria.

 

Am vazut ala de la Motul.

Important e sa nu atace cauciucul. Nu vad ce vor ei sa spuna cu partile etanse. E prima data cand vad formularea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, 

Azi dimineata a fost a treia oara cand gasesc masina in parcare cu luminile pe frana aprinse. 

Prima data a fost la sfarsitul lui decembrie intr-o dimineata cu un ger crunt. 

Atunci am crezut ca a fost din cauza temperaturii scazute. 

A doua oara acum trei zile si apoi in dimineata asta. 

Putei sa-mi dati careva o explicatie, eventual o solutie... 

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu ii faci o diagnoza nu poti sa presupui nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc KimDiesel dar abia pe marti pot ajunge la o diagnoza si ma intrebam daca 

poate iesi defectul la diagnoza tinand cont de faptul ca dupa ce apas putin pedala isi revine 

si nu mai are nimic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba switchul de la pedala de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O problema aparuta acum este aceea ca, din cauza faptului ca de multa vreme nu am umblat la reglarea gurilor de ventilatie centrale (fiind reglate in sus) am observat ca la modificarea pozitiei lamelelor din rotita, acestea intampina o rezistenta in momentul in care vreau sa le dau in jos (mai prezis in zona inferioara).
As vrea sa-mi spuneti daca trebuie dat cu ceva lubrifiant sau daca trebuie scos ornamentul central pentru verificari amanuntite. Cum se scoate acel ornament?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iese din cleme, cu toata cutia de depozitare.

nu le scoate insa, doar fa.le rodaj. acel prag il au toate, e ceva legat de modul cum lucreaza parghiile la capat de cursa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa scot toata cutia dar nu am reusit. Undeva gresesc. Am dat si cu putin WD40, sa vedem cum o sa se comporte.

Zici ca e din ciclul: ,,asa fac toate"? OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum naiba te.ai gandit la wd40 ? sa se umfle plasticul si mai tare si sa sepuna praf... ? bai ce idei aveti

iese, dar greu ca are cleme tari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti mare grija cu substantele care le aplicati pe suprafetele de plastic/cauciuc - e posibil sa faceti ceva pagube mari....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, atunci spuneti-mi din care parte sa incep, ce scule sa folosesc si cum sa trag. Am cautat un film dar nu am gasit. Poate aveti niste imagini, schite etc sa scot grila si sa o curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu sigur ca este pe aici pe udneva procedura ca am mai postat-o eu... dar fie... o mai pun odata.

center vent.pdf

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut! Am o problema la o Octavia 2 din 2005. Azi dimineata cand am intrat in masina presul de la sofer era plin de apa impreuna cu tapiseria plafonului din partea stanga (precizez ca am si trapa). Am scos apa, am pornit si la primul semafor, cand pun frana incepe sa imi curga apa pe picioare de deasupra pedalelor. Cred ca apa a intrat pe la trapa si s-a scurs prin stalpul din fata, de la parbriz fiindca si pe pedala de repaos, de langa ambreiaj se vedeau urme cum a curs apa. Totusi cand am franat, apa curgea mai in dreptul pedalei de acceleratie si curgea destul de tare, chiar m-am udat la picioare. Ma puteti ajuta cu un sfat, pe unde sa ma uit? Chederele par ok, si cele de la trapa si cele de la portiera. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca prin stalpul de la langa parbriz coboara un furtun pana jos in spatele carenajului de roata.  Probabil e infundat si apa intra pe la plafon si se scurge sub bord.

In colturile din fata ale trapei o sa observi gaurile de scurgere, cu un cablu flexibil lung si subtire, o sa trebuiasca sa il bagi de sus dinspre trapa pana jos .

La fel procedezi si cu scrugerile spate . Alea ies langa balamalele hayonului.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cele din spate le-am vazut pe unde ies. O sa desfac in weekend si carenajul sa vad ce e pe acolo, asta vara am scos o gramada de mizerie dar nu ma gandeam ca scurgerile de la trapa se duc pana acolo. Asta vroiam sa aflu, unde ajung. Si alt loc pe unde mai sunt scurgeri de desfundat? Sub grila de la stergatoare am inteles ca ar mai fi la golf 4, si la octavia 2 e la fel?  Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca desfaci carenajele, o sa vezi si gurile de la baia parbrizului, ca tot in spatele carebajului ies, si se umple de pamant si frunze acolo.... prost concept

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le desfund cu furtun de vacum bagat prin gaura de la trapa pe care suflu cu aer de la compresor. Treptat nu tare din prima ca se sparg furtunele de scurgere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema enervanta - pe la 1100-1300rpm vibreaza ceva la capota.. doar cu ea inchisa. Am incercat sa identific exact unde e pb dar n-am reusit. A mai avut cineva pb asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Acelasi tractoras al meu, pe nume Skoda Octavia 2, a inceput sa faca fite din nou, in sensul ca, in mers din cand in cand (nu am depistat un tertip sau o alta manifestare) se aprinde din senin palpaind spirala galbena si mesajul engine fault workshop. Aceste manifestari sunt complet aleatorii, iar dupa cateva minute dispar. Mentionez ca masina trage normal, iar mesajele de eroare sunt sterse la oprirea motorului, astfel incat nu pot sa vad nimic. Vreo idee? Orice sfat e bine venit. (exclus senzor turatie  G28, care a fost schimbat in toamna)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai pana nu faci o diagnoza sa vezi erorile , nu avem de unde sa stim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

stie cineva referinta switch-urilor care dau informatia de usi deschisa pt Skoda Octavia  FL1.6 tdi 2010

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Sper ca postez problema in sectiunea potrivita.

 

Am o Octavia 2 an 2005 1,9TDI - BJB. Din greseala am observat astazi ca nu se mai aprinde lumina interioara la deschiderea usii fata dreapta (pasager), iar la celelalte se aprinde. Am verificat si inchiderea centralizata si se incuie toate usile, dar pentru a putea deschide usa fata dreapta (cea cu problema), din exterior este nevoie sa se actioneze de 2 ori manerul de deschidere.

AM scanat de 3 ori cu VCDS-ul si nu am nici o eroare (singura pe care o am, dar persista de foarte mult timp, chiar si dupa schimbarea bujiilor incandescente este urmatoarea:

 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 016 DJ    HW: 028 101 188 3
   Component: R4 1,9L EDC G000SG  6250  
   Revision: 12345678    Serial number: SKZ7Z0D2468169
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 73430 000 00000
   VCID: 6ED9D061798C249

1 Fault Found:
17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11)
            P0672 - 000 - Electrical Fault
             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Torque: 48.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.21 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Temperature: 14.4°C
                    Bin. Bits: 10110000

Readiness: 0 0 0 0 1

 

In ideea ca am postat unde trebuie, sper la un raspuns sau o eventuala rezolvare.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata, la prima pornire a masinii se aude un fel de scartait cam 30 secunde dupa care dispare. Daca in cursul zilei pornesc masina de mai multe ori acel scartait nu se mai aude. El este prezent doar dimineata la prima pornire. Ascultand cu putina atentie in fata masinii atunci cand motorul este pornit se aude discret un fel de "cloncanit" ca si cum ar bate sau s-ar atinge ceva.

Am incercat sa identific sursa zgomotului dar nu am reusit.E undeva in zona curelei care se vede.

Intrebarea este, daca acel scartait e cauzat de cureaua de distributie sau de vreo rola. Ma pregatesc si de revizie, iar masina mai e in garantie pana in octombrie si am 45000km.

In octombrie masina face 4 ani. In cartea service scrie "doar inspectie curea distributie". Ce spuneti, sa schimb doar cureaua? Daca da, ce marca?

Astept de la voi niste pareri. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!