Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Ai puse cumva xenoane AM de tine, sau ceva leduri ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, n-am pus nimic... 

Singura interventie a fost ca am schimbat un bec de faza scurta. 

Imi facea problema asta dinainte. 

Dupa ce electricianul la service a schimbat becul, martorul a ramas aprins. 

Cand i-am zis a raspuns ca se va stinge si intr-adevar dupa cateva minute 2-3 min. 

s-a stins singur. 

Dar de ceva timp la fiecare pornire ramane aprins mai mult timp(5-10 min.) si 

cred ca nun este in regula.

Masina o am de 3 luni si nu stiu daca a avut probleme inainte. 

Singura interventie a fost schimbarea becului de faza scurta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai maxidot, fa o diagnoza si vezi care bec este defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa 7 ani ma confrunt si eu cu bine-cunoscuta exfoliere a emblemelor skoda. Cea de pe grila din fata e chiar matuita.

Intentionez sa le schimb dar nu vreau sa pun tot din astea. Ma gandeam la emblemele noi. Se potrivesc sau au alte dimensiuni....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum fac si eu sa nu ma scartaie geamul de la sofer cand e cald afara? Bine, vine frigul si n-o sa mai scartaie, stiu asta. Am oaresce impresie ca e de vina macaraua, ca se aude oarecum intermitent, nu un scartait continuu. Deci trebuie sa desfac usa, sa ajung la mecanisme. Dupa aia?!...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o cautare pe forum, e ras-discutata situatia. Partea buna e ca exista rezolvare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 7 ani ma confrunt si eu cu bine-cunoscuta exfoliere a emblemelor skoda. Cea de pe grila din fata e chiar matuita.

Intentionez sa le schimb dar nu vreau sa pun tot din astea. Ma gandeam la emblemele noi. Se potrivesc sau au alte dimensiuni....?

 

Si eu am vrut sa le inlocuiesc dar m-am calmat repede cand am vazut cat ma costa inlocuirea celor 6 embleme. Zic 6 pentru ca nu cred ca arata bine sa le schimbi doar pe cele din fata si din spate fara cele de pe roti (daca ai de aliaj).

Din cate m-am interesat acum un an se potriveau ceva de pe Citigo si Fabia. Daca nu s-a schimbat nimic de atunci si daca nu se potrivesc cele de pe O2, codurile sunt:

1ST 853 601A AUL - Fata

5J0 853 621A AUL - Spate

5JA 601 151 ULM -  Roti

Eu am luat informatia de pe http://www.briskoda.net/forums/topic/238914-new-badges-fitted-with-pictures/page-28 si poate nu ar strica sa mai arunci o privire pe acolo ca poate au mai aparut alte variante intre timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de coduri!

Cat anume costau cand te-ai interesat de ele? Cum se demonteaza vechile embleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai retin exact cat era fiecare in parte dar toate ma duceau undeva pe la 350 - 400 de RON  (la reprezentanta). Repet, asta era acum un an sau un an si ceva si poate s-au mai modificat preturile.

In ceea ce priveste demontatul celor vechi, eu am vazut cand mi le-am schimbat in garantie ca au tras pur si simplu de ele cu un patent fara pistol de aer cald sau altceva si au venit jos relativ usor. Mai greu a fost in fata ca trebuie avuta grija la grila cromata sa nu se indoaie. Evident ca in acest fel o sa fie distruse complet (indoite) dar oricum nu cred ca vrei sa le pastrezi.

E ciudata faza cu exfoliatul. Mie  mi le-au schimbat in garantie la 2 ani dupa ce am cumparat masina si acum se exfoliaza si cele schimbate cu toate ca imi spal masina personal cu spuma cu ph neutru si nu la spalatorii cu binecunoscutele spume active (soda caustica). Nu stiu care este motivul real cat vreme sunt si masini cu vechime de mai mare de 10 ani si emblemele intacte.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa le pastrez, ca sunt urate oricum. Tocmai ca se exfiloiaza e motivul pentru care vreau alt model decat cel original...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emblemele originale fata si spate sunt in total cam 150 lei iar cele de jante cam 45 lei bucata. Deci in total cam 350 lei. Preturi acum 2 luni la Avia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia-le noi si trage-le in autocolant transparent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e la constructia lor, intra apa intre straturile de plastic. nu se strica de la loviturile de pietricele, etc

Eu le-am schimbat pe garantie dupa 2 ani si dupa alti 2 ani s-au facut la loc.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa tragi cu patentul de ele, trebuie sa poti sa le apuci dintr-o margine, presupun. Asta ar insemna sa bagi o surubelnita sa faci parghie...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija cand faci chestia asta, pentru ca mie la avia mi-au infundat capacul de la portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot cautat si am gasit pentru fata ca se monteaza codul 5J0 853 621 AUL.

Pentru spate este codul de mai sus 5J0 853 621A AUL.

Pentru roti nu ma grabesc sa le schimb. La mine jantele originale sunt cu anvelope de iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi merge semnalizarea dreapta doar pe fata.Sigurante bune,becul bun(l-am schimbat cu tot  cu soclu,deoarece am si un far de rezerva),am schimbat si placuta electronica si nu merge.Ce sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul , daca vine curent la lampa.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia de pe la motoras,cred.Oricum am rezolvat-o in stilul autentic romanesc:un pumn in cap .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorasul nu are nicio placuta electronica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cutiuta neagra din far este motorasul de reglaj pe inaltime. ce treaba ar putea avea cu semnalizarea????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut colegi forumisti.

 

Am o problema si as vrea sa aud sfatul vostru inainte sa fac ceva. Sa nu cumva sa fac vreo prostie.

Cand am schimbat cauciucurile de iarna am vazut ca in compartimentul rotii de rezerva veam vreo 5 litri de apa. Mi-am zis ca am bagat apa acolo cand am spalat masina. Am scos-o frumos cu un burete si am lasat sa se usuce. Azi, dupa o saptamana cand sa pun la loc roata de rezerva... iarasi apa, cred ca era vre-un litru. In ultimele zile a plouat cam mult.

Deci, am o problema undeva, imi intra apa. E o problema cunoscuta? Ce/unde ar trebui sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!