Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Venit acum de la masina... :tuktuk: cand se aprind luminile cand nu se aprind.La fel si in bord cand apare portbagajul cand nu apare.

Am dat cu WD40 pe la cele 2 contacte puncte de plastic de sus de la portbagaj si pe la incuietoare.Astept pareri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Daca e in garantie mergi la ei sa ti schimbe switchul, ca de aia ai platit garantie(extinsa) si faci reviziile la dealer.....Daca e dus switchul degeaba dai cu wd40, e un intrerupator electric ce trebuie schimbat.

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut,
 
Scriu si eu despre o problema care ma sacaie de ceva timp si tot am amanat rezolvarea ei.  Dimineata cand pornesc masina prima data in acea zi, la relanti se aude un huruit care pare a proveni de la zona din spatele alternatorului:
 
Iarna la temperaturi scazute se aude si mai tare.
 
Saptamana trecuta m-am hotarat sa incerc sa rezolv problema. Am fost la un electrician, a dat jos alternatorul si l-a verificat. Mi-a schimbat fulia alertatorului, rulmentii a zis ca sunt ok. Fulie a pus INA ca si echiparea originala. Mi-a verificat cu mana si intinzatorul de la cureaua de accesorii si rola de la compresorul de AC a zis ca astea nu suna. De vreo cateva luni am schimbat si cureaua de accesorii. Problema e ca zgomotul a ramas la fel si dupa toate astea.
 
Precizez ca dupa cateva minute, dupa ce scade turatia de relanti se aude mult mai putin, iar dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aude deloc. Ce poate fi? Mai demult am fost la un alt service cu alta problema si au ascultat si zgomotul asta dar au zis ca e normal sa faca asa la pornire, ca alternatorul genereaza curent mai puternic la pornire, sau ceva de genul, o explicatie cam nefondata, dar mie nu mi se pare normal zgomotul asta.
 
Multumesc de ajutor.

 

ai incercat sa faci o pornire la rece fara curea ?  Asa stabilesti clar daca zgomotul provine de la alternator sau compresor.  Poate e din motor.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc micuzzu_marius, asa am sa fac. Deja e complicat la ce trebuie sa fac eu pe acolo.Maine sunt la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuia sa bagi wd40 prin broaste, s-ar putea sa comenteze pe treaba asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Salut,
 
Scriu si eu despre o problema care ma sacaie de ceva timp si tot am amanat rezolvarea ei.  Dimineata cand pornesc masina prima data in acea zi, la relanti se aude un huruit care pare a proveni de la zona din spatele alternatorului:
 
Iarna la temperaturi scazute se aude si mai tare.
 
Saptamana trecuta m-am hotarat sa incerc sa rezolv problema. Am fost la un electrician, a dat jos alternatorul si l-a verificat. Mi-a schimbat fulia alertatorului, rulmentii a zis ca sunt ok. Fulie a pus INA ca si echiparea originala. Mi-a verificat cu mana si intinzatorul de la cureaua de accesorii si rola de la compresorul de AC a zis ca astea nu suna. De vreo cateva luni am schimbat si cureaua de accesorii. Problema e ca zgomotul a ramas la fel si dupa toate astea.
 
Precizez ca dupa cateva minute, dupa ce scade turatia de relanti se aude mult mai putin, iar dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aude deloc. Ce poate fi? Mai demult am fost la un alt service cu alta problema si au ascultat si zgomotul asta dar au zis ca e normal sa faca asa la pornire, ca alternatorul genereaza curent mai puternic la pornire, sau ceva de genul, o explicatie cam nefondata, dar mie nu mi se pare normal zgomotul asta.
 
Multumesc de ajutor.

 

ai incercat sa faci o pornire la rece fara curea ?  Asa stabilesti clar daca zgomotul provine de la alternator sau compresor.  Poate e din motor.

 

 

E o idee foarte buna, dar problema e ca nu sunt asa de priceput la chestia asta. Cand am fost la electrician f repede a dat cureaua jos, dar din pacate nu am putut fi atent unde a desfacut exact. Ai putea te rog sa-mi explici unde sa desfac ca sa dau cureaua jos si ce chei am nevoie? Ca sa merg iar la un mecanic e complicat, ca trebuie sa las masina de seara la el ca dimineata sa fie cu motorul rece, asa ca ar fi super daca as reusi sa mi-o desfac eu singur. Merci.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa identifici intinzatorul de curea si cu o cheie fixa sa il detensionezi, ca sa scoti cureaua

 

post-17228-0-72418000-1404108246_thumb.p

 

post-17228-0-16527300-1404108444_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

la mașina mea a apărut o problema. In data de 17.06 exact cu o zi înainte de a merge în concediu temperatura exterioara afișata în bord a început sa scadă treptat până la -25,5 grade. Climatronic-ul nu pornea. Am scanat cu vag-ul și nu aveam nici o eroare. Dupa căutări pe net am aflat ca e posibil sa fie senzorul din bara fata. Am încercat cu un alt senzor de la Octavia lui socru dar temperatura indicata era tot -25,5 grade. Am scos borna de la baterie pentru 5 minute și sa rezolvat problema. Speram sa fie o eroare temporara și sa se fii rezolvat prin scoaterea bornei. Am plecat în concediu și în cei 1000 de km/2 zile de mers spre destinație nu am avut probleme.

In una din zile a plouat torențial și problema a reapărut. Atunci m-am ghindit ca poate intra pe undeva apa și din aceasta cauza indica temperatura greșit. Tot atunci am putut observa și cum se comporta, total aleator, scade si creste fără o regula anume, isi revine, reapare. Asa a făcut în ziua când a plouat și și a doua zi pe drum spre casa. In următoarea zi de drum nu am mai făcut. Duminica am dus mașina la spălătorie și după ce am plecat a făcut din nou. Eu în continuare cred ca ajunge apa undeva dar as dorii sa-mi spuneți dacă a mai pățit cineva ceva de genul și dacă se știe pe unde ar putea fii problema. Ce îmi da de ghindit e faptul ca își revine când iei borna, apa fiind tot acolo (dacă asta e cauza).

Orice informație e binevenita.

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata bine contactele mecanic, apoi da cu spray contact. Patit la fel, facut tratamentul si de luni bune e stas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contactele senzorului de temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie si firele putrezite chiar daca sint din cupru si plastic; d-aia aveam eu in bord temperaturi normale pentru altitudine de 10-11000m :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil și asta și sa ajungă apa în zona. Încerc varianta de curățare senzor + contacte și dacă nu se rezolva trec și la cabluri. Sper sa nu fie cazul de asa ceva.

Oare cablajul cu senzorul de temperatura trece pe sub baterie/filtru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Desfaci grila din stinga si ai acces la senzor, mufa si o parte din cablaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verdict...stricat comutatorul sau cum au spus ei, incuietoarea, desi se inchide/deschide portbagajul. S-a dat comanda pe garantie, asteptam piesa pt a fi montata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna si garantia....  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si garantia...extinsa ca de aia am!

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

De ceva timp am un zgomot in spate la franare.E ca o bataie, parca de cauciuc stramb , doar la franarile usoare, facute in lung. Daca se franeaza brusc nu se mai aude. Placutele sunt noi, cca 5000 de km,, ATE.

Sa fie discurile ovalizate( in volan parca nu se simte ceva vizibil)?

Sau ceva bucse duse pe la suspensia spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, 

Sunt nou pe acest topic si sincer nu am citit toate cele peste 150 pagini sa vad daca a mai intalnit cineva problema mea. 

Pe scurt, cand este cald afara, usa din dreapta spate nu actioneaza tot timpul la inchiderea centralizata(atat din cheie cat si din usa). Mai exact se inchide din a 6,7,8 incercare. Mentionez ca face figura numai la incuiat la deschs raspunde din prima. 

Pe timp racoros/normal se comporta normal... Am mers la un electrician, a desfacut mecanismul, l-a curatat si doua zile nu a mai facut probleme dupa care a inceput din nou...

Masina este O2 1.6 MPI 2006. 

Multumesc anticipat pt. sugestii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie vazut ce anume nu functioneaza bine la usa aia. 

Scanare de erori cu VCDS, blocurile de valori, etc

 

in bord semnalizeaza usa respectiva ca fiind inchisa/ deschisa dupa caz?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In bord nu semnalizeaza deoarece usa se inchide bine numai ca nu se incuie... 

Am inteles de la electrician ca are doua motorase, unul care incuie si unul care descuie... 

Pentru moment a blocat-o electricianul in sensul ca nu se mai deschide decat din interior, nu 

puteam sta langa masina si incerca de 6-8 ori sa se incuie... 

Probabil motorasul care incuie are ceva probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are un singur motoras care incuie si descuie si inca unul care blocheaza broasca dupa ce se incuie/ deblocheaza inainte sa descuie.

iar astea apar la diagnoza... deci....

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles... 

Deci nu poate fi decat motorasul care incuie/descuie pe partea care incuie deoarece cel care deblocheaza functioneaza normal... 

Multumesc frumos pt. raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu am gasit daca s-a mai scris despre problema asta: de multe ori se stinge radio cand opresc motorul, fara sa scot cheia din contact. Sunt aproape convins ca e o problema cu contactul dar as mai fi sperat ca poate fi ceva legat de nivelul de incarcare al bateriei sau altceva asemanator. Exista vreo solutie simpla sau e mai simplu sa ma obisnuiesc asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e o problema cu partea electrica de la contact. Schimb-o, 1K0905849B, costa 180 lei, te scuteste de multe probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, 

De ceva timp cand pornesc masina, de fapt de cand pun contactul, se aprinde martorul bec defect/ars din bord. 

Am verificat toate becurile si functioneaza. 

La inceput, se stingea dupa 15-20 sec. de la pornire. 

De ceva timp se stinge foarte tarziu, dupa 5-10 min. 

Mentionez inca o data ca toate becurile functioneaza...

A mai intalnit cineva aceasta problema? 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!